Auto on sõitnud kenasti aga ette paremale on tekkinud liikuma hakates, nii edas- kui tagurpidi, väike nõtkutav heli. Alguses mõtlesin, et amordilaagrid - rooli kohapeal lapates on vaikus, seega pole see. Siis mõtlesin, et stabika kondid ehk mingi imeväega - kuna mul olid Lemförderi kondid varasemast olemas ja vanad kondid 5a/100000km vanad, siis ah las olla ja vahetasin ära. Tuli siis välja, et vanad kondid olid veel täitsa korralikud - seda poleks küll uskunud, et need nii kaua ja veelgi vastu peavad

Golfil vahetasin sama ehitusega esimesi stabika konte iga paari aasta tagant. Lemförderi kondid olid Aeromotorsist vist 32€/2tk.
Stabika kontide jaoks oli auto tõstukil, siis sai rattaid keerutatud ja šarniire logistatud - rattalaagrid ja šarniirid korras. Üllataval kombel vasak esimene rattalaager on endiselt tehase originaal kui teised juba ammu vahetatud. Küll aga jäi silma, et parempoolse veovõlli välimise otsa sisemise klambri vahelt oli määret välja immitsenud. Arvatavasti on veovõlliots määret kaotanud ja nüüd on tulemus käes. Seega võiks öelda, et SKF-i ots pidas vastu 14000km

Alguses kaotas ots määret suure klambri vahelt, selle panin originaal klambri ja jäi pidama. Ilmselt oleks pidanud ka väikse klambri originaali panema, kuigi selleks oleks tõenäoliselt pidanud terve krempli lahti võtma.
Gaasisüsteemi kontrolli laseb suvepoole ära teha, ei tea veel kas Gaznetis või Ülemistel.