Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2003, 17:38
- Auto: Beetle 1302 71 ja T2 79 ning New Beetle 99a 1,9tdi
- Asukoht: keila-tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
kas tulid siis sellised Multivanid tehasest, ilma kolmanda rea küljeklaasideta ?
magamiseks paned veel lisamadratsi, või patjade jätkukohad ei sega ?
(eemaldatud syncro jupp ära minema viska, kellelgi ikka vaja läheb)
magamiseks paned veel lisamadratsi, või patjade jätkukohad ei sega ?
(eemaldatud syncro jupp ära minema viska, kellelgi ikka vaja läheb)
Viimati muutis kaupz, 22 Nov 2014, 23:34, muudetud 1 kord kokku.
(o\_!_/o)
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Rohkem vast ei pea. Eelmine kord jatsin tegematta korvalistuja poole. Aeg sai otsa ja too mahukas. Vahepeal sai toodud teine buss varuosadeks.
Sealt sain korraliku kuljeukse siini ja muud nanni.
Tappi tahed kuhugi ara kadunud.
Sealt sain korraliku kuljeukse siini ja muud nanni.
Tappi tahed kuhugi ara kadunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 06 Veebr 2014, 15:01
- Telefon: 56844385
- Auto: 97 Passat 1.8T
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Pikad(185 pean ennast pikaks ) inimesed ka sinna normaalselt magama mahuvad?
Ps taga tuled tahaksid kerget tooni(vb siis juba ka suunad)..... aga see minu arvamus, tee mis tahad ainult ära pornot korraldama hakka!
seniks edu, paksu rahakotti!
Ps taga tuled tahaksid kerget tooni(vb siis juba ka suunad)..... aga see minu arvamus, tee mis tahad ainult ära pornot korraldama hakka!
seniks edu, paksu rahakotti!
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Mina olen 177 ja ei ole probleemi. Ei oska pikematte eest kosta. Välimus jääb samasuguseks nagu on. Külgmised aknad vahetan ainult välja paketklaaside vastu ja uus toon. Rohkem rõhku panen sisule ja heliisolatsioonile. Aga eks kõigest omalajal ja üritan vahel mõne pildi ka teha.
mindstorm7 kirjutas:Pikad(185 pean ennast pikaks ) inimesed ka sinna normaalselt magama mahuvad?
Ps taga tuled tahaksid kerget tooni(vb siis juba ka suunad)..... aga see minu arvamus, tee mis tahad ainult ära pornot korraldama hakka!
seniks edu, paksu rahakotti!
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Kui ma laiali võtsin enda oma siis avastasin, et kõik tagumised aknad on paketid. Ei oska öelda kas tehase omad või ise tehtud kuskil kellegi poolt.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Minu bussil ainult küljeukse oma pakkett, teised on tavalised
VäikeWürst - VW
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Kas näiteks tihtipeale plokisoojendustega koos olev laadja ei õigustaks? Minuteada need hakkavad ka kohe voolu taha ühendamisel laadima ja vaevalt, et üle enam mõni tänapäevane laadja laeb.dragstar kirjutas:Vaja siis sellist laadiat mis hakkaks ise kohe laadima ja lülitaks ennast välja kui aku täis.
Oskab keegi soovitada midagi?
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 06 Veebr 2014, 15:01
- Telefon: 56844385
- Auto: 97 Passat 1.8T
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Ilma võimuta jäävad lisa kõlarid hätta, eeldatavasti mängivad jube vaikselt. Võimu ei tasu karta, esiteks tavaliselt makis ca 4x45W kehva kvaliteediga võim sees, juba suhteliselt soodne sarnase võimsusega võim annab tegelikult palju juurde.
Isikilikult päris paljudel Multivanidel näinud, et taga istme all olevasse kasti? paigutatakse ovaalid vist üks lihtsamaid kohti kuhu lisada, lakke peab kõlari kastide peale mõtlema hakkama või kuidas sul mõttes oli?
Muidu üldse kuhu ja millist soundi tahad? Mõistan, et mitte mingit tüpsu van-i aga ette või taha poole suunitlusega kvaliteet vs valjus?
Isikilikult päris paljudel Multivanidel näinud, et taga istme all olevasse kasti? paigutatakse ovaalid vist üks lihtsamaid kohti kuhu lisada, lakke peab kõlari kastide peale mõtlema hakkama või kuidas sul mõttes oli?
Muidu üldse kuhu ja millist soundi tahad? Mõistan, et mitte mingit tüpsu van-i aga ette või taha poole suunitlusega kvaliteet vs valjus?
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Tere. Plaan on tagaotsa lakke ehitada panipaik,mille nurgad jääksid kõlarite jaoks. Plaan siis väljavahetada armatuuril olevad kõlarid, taga polstrisees olevad kõlarid. Uste kõllaritega veel ei te kas jäävad samad. Usun, et seal ei mängi ükski kõla hästi. Ukse kõlarid kinnituvad polstri külge ja suunaga alla jalgadesse. Tümpsu vani ei taha jah. Lihtsald heli võiks originaalist tiba kvaliteetsem olla.
mindstorm7 kirjutas:Ilma võimuta jäävad lisa kõlarid hätta, eeldatavasti mängivad jube vaikselt. Võimu ei tasu karta, esiteks tavaliselt makis ca 4x45W kehva kvaliteediga võim sees, juba suhteliselt soodne sarnase võimsusega võim annab tegelikult palju juurde.
Isikilikult päris paljudel Multivanidel näinud, et taga istme all olevasse kasti? paigutatakse ovaalid vist üks lihtsamaid kohti kuhu lisada, lakke peab kõlari kastide peale mõtlema hakkama või kuidas sul mõttes oli?
Muidu üldse kuhu ja millist soundi tahad? Mõistan, et mitte mingit tüpsu van-i aga ette või taha poole suunitlusega kvaliteet vs valjus?
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Roolivõim ikka jamab. Ei tah kohe sõitmahakkates paremale toimida. Oskab ehk keegi nõu anda millesmasi? Kuidas oleks kõigemõistlikum roolivõimu õli vahetada, et saaks kogu vana õli kätte?
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Täna proovisin jälle roolivõimu toimima saada, aga tulutuld. vasakule toimib ilusti, aga peale õlivahetust paremale ei tööta. Kuna suvekad all, ei saa väga sõita ka, et õhk välja tuleks. Eelmine kord kui õli vahetasin läks päris pikalt aega, ennem kui paremale toimima hakkas võim.
Leidsin ka Inglismaa foorumist õpetuse, aga ei saa aru eriti keelest. Niipalju saan, et tegemist õpetusega kuidas vahetada roolivõimu õli. Võib-olla keegi viitsib tõlkida.
I followed this info from blauparts.com and it worked a treat, no need to take any pipes off the pump, the only other thing I did was turn the steering wheel from lock to lock a few times between steps 7 & 8 without engine running.
1. The Vw power steering fluid reservoir is located on the drivers side inner fender well in the engine compartment right behind the head lamp.
2. Locate the oil cooler tubing in front of the radiator for Vw power steering fluid. Find the rubber hose that attaches to the tubing located near the drivers side lower corner of the radiator. Disconnect the hose and drain the Vw power steering fluid.
3. Flush the old Vw power steering fluid out of the Vw steering rack and pinion. Turn the steering wheel full lock side to side about 10 times. This sequence pushes the Vw power steering fluid out of the steering rack and into the fluid reservoir in order for it to drain out.
4. Some models have a sleeve type filter screen inserted in the fill hole of the Vw power steering fluid reservoir. If it has the filter, remove it and clean it. Clean out the sediment that also exists on the bottom of the Vw power steering fluid reservoir.
5. Reinstall the Vw power steering fluid hose removed in step (2) and fill the reservoir with G002000 Vw power steering fluid.
6. Start the engine and let the car run for 10 seconds at an idle. Important! Do not rev the engine up. Revving the engine could cause power steering pump damage.
7. Refill the Vw power steering fluid reservoir again with G002000 hydraulic steering fluid.
8. Start the engine and let the car run at an idle, turn the steering wheel full lock about 10 times from side to side.
9. Turn the engine off and top off the Vw power steering fluid in the reservoir
Leidsin ka Inglismaa foorumist õpetuse, aga ei saa aru eriti keelest. Niipalju saan, et tegemist õpetusega kuidas vahetada roolivõimu õli. Võib-olla keegi viitsib tõlkida.
I followed this info from blauparts.com and it worked a treat, no need to take any pipes off the pump, the only other thing I did was turn the steering wheel from lock to lock a few times between steps 7 & 8 without engine running.
1. The Vw power steering fluid reservoir is located on the drivers side inner fender well in the engine compartment right behind the head lamp.
2. Locate the oil cooler tubing in front of the radiator for Vw power steering fluid. Find the rubber hose that attaches to the tubing located near the drivers side lower corner of the radiator. Disconnect the hose and drain the Vw power steering fluid.
3. Flush the old Vw power steering fluid out of the Vw steering rack and pinion. Turn the steering wheel full lock side to side about 10 times. This sequence pushes the Vw power steering fluid out of the steering rack and into the fluid reservoir in order for it to drain out.
4. Some models have a sleeve type filter screen inserted in the fill hole of the Vw power steering fluid reservoir. If it has the filter, remove it and clean it. Clean out the sediment that also exists on the bottom of the Vw power steering fluid reservoir.
5. Reinstall the Vw power steering fluid hose removed in step (2) and fill the reservoir with G002000 Vw power steering fluid.
6. Start the engine and let the car run for 10 seconds at an idle. Important! Do not rev the engine up. Revving the engine could cause power steering pump damage.
7. Refill the Vw power steering fluid reservoir again with G002000 hydraulic steering fluid.
8. Start the engine and let the car run at an idle, turn the steering wheel full lock about 10 times from side to side.
9. Turn the engine off and top off the Vw power steering fluid in the reservoir
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Tere.
Buss päris valmis suveks veel ei ole, aga oludemsunnil olen paarpäeva ringi sõitnud. Vahepeal viskab akutuld põlema, aga laadimine olemas. Täna siis ei võtnud enam starterit taha. Kui starteri vastu koputada siis sai käima. Mul teine starter olemas, aga kui keeruline vahetus on? Pimedas ei näinud uurida.
Buss päris valmis suveks veel ei ole, aga oludemsunnil olen paarpäeva ringi sõitnud. Vahepeal viskab akutuld põlema, aga laadimine olemas. Täna siis ei võtnud enam starterit taha. Kui starteri vastu koputada siis sai käima. Mul teine starter olemas, aga kui keeruline vahetus on? Pimedas ei näinud uurida.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Mida see roolivõim sul teeb? Mul peal tutikas pump ja ikka jebis. Vahet pole palju seda õli seal vahetasin. Lõpuks jõudsin latini... aga sain lammarist hullema kui küljes oli.
Mul vahepeal nagu töötas ja siis tõmbas jälle nagu kinni vms...
Mul vahepeal nagu töötas ja siis tõmbas jälle nagu kinni vms...
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Kui auto seisnud on siis paremale ei tööta natuke aega. Mõned korrad ära keerad siis hakkab tööle. Vasakule töötab koguaeg. Mind ennast ei häirigi väga, aga naisel majaeest ärasaamisega probleem.
Toda õli võibki vahetama jääda, kasu mitte midagi.
Toda õli võibki vahetama jääda, kasu mitte midagi.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Vw multivan 2.4d 93a - dragstar
Kahtlustan siiski latti. Seal on see klapp mis jebib. Ma omal puurisin teda tiba suuremaks sain paremaks aga mitte heaks.
Tundub sama jama mis minul
Tundub sama jama mis minul
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m