Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 03 Dets 2014, 18:49

J.Aru kirjutas: Käitub meil ka Passat umbes samamoodi, -15 kraadiga ei sula esiklaas 30minutigagi veel päris lahti aga leiget puhub. Termostaat vahetatud ja sõites hakkab ka peale 2km sõitu (vahel ka rutem kui on kauem kohapeal käinud) seier tõusma.


Üsna lohutav seda kuulda =)

Ei tundu asi nagu nii hull ka et kohe armatuuri maha kakkuma hakata.
Mõtlen, et praegune on ökonoomsem kui eelmine passat ja vähem leeki = vähem sooja.

Tühikäigul ka seier ei tõuse grammigi. Veits linnavahel tiirutades tõuseb kusagil 70-ni.. ja kui kusagile parklasse tühikäigule tiksuma jätan siis langeb jälle mõneks ajaks nulli. Mingi poole tunni jooksul on piisavalt palju sooja süsteemis, et seier vaikselt tõusma hakkaks. (Kui just kohe pikemale sõidule ei lähe). Pikkade otsadega läheb mõnusalt soojaks ja suhteliselt kiiresti.

Kui võrdluseks eile proovisin seda jala gaasil hoidmist u 10 min siis tuli ka sooja nii nagu B3-l (selle klapi abiga mis pöördeid üleval hoidis).


Ehk siis esialgu ma termostaate ja radikaid ei vahetaks.
Proovin esmalt selle nupukesega ja papiga katsetada (ning el istmesoojendusega).
ja ehk armatuuri puhuri avad ära vahetada.

Täna 0C juures läks auto kusagil 10 minutiga soojaks seest korralikult.
Viimati muutis ISERmod, 03 Dets 2014, 18:51, muudetud 1 kord kokku.
ISERmod [5543611]

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VAGCOM 12.12.3

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 11 Dets 2014, 21:01

Kaabel tuli täna kohale.
Alla kahe nädala läks aega.


Installisin softi juba ära ja kui läpakal aku täis siis lähen kohe autot uudistama oma uue mänguasjaga =)
ISERmod [5543611]

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 14 Dets 2014, 13:20

VagCOM esimene katsetus.

Ei midagi hullu õnneks.
Posu ajutisi mis seotud korra aku madala pingega.
ja siis immo rakendumine käivitumisel (eelmine omanik ütles et võti oli katki läinud vahepeal- ehk siis klapib jutuga).


Tagumine vasak keskluku moodul näitas ka midagi.
ning siis Vasak ja parem peeglisoojendus.


Praegu lubas kõik vead kustutada.
eks näis mis edasi.

CAN asjad ükski ei ühendanud. Ilmselt siis ilma selleta mu auto.

Aga kaabel on asjalik (Y)
ISERmod [5543611]

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 14 Dets 2014, 14:04

Peeglisoendused muidu töötavad? Kui mitte siis peale seda kui korra peegli soenduse sisse lülitad tulevad peeglisoojenduse veakoodid tagasi. Sinu autol jah vaevalt CAN-i on kuna 97a oma, CAN tuli vist alates 98a osaliselt. Sul on veel roheline valgus ka armatuuris?

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 14 Dets 2014, 18:22

J.Aru kirjutas:Peeglisoendused muidu töötavad? Kui mitte siis peale seda kui korra peegli soenduse sisse lülitad tulevad peeglisoojenduse veakoodid tagasi. Sinu autol jah vaevalt CAN-i on kuna 97a oma, CAN tuli vist alates 98a osaliselt. Sul on veel roheline valgus ka armatuuris?
Armatuuri valgust defineeriks pigem kui sinist =)

Soojendus ei tööta.
Olen kursis et viga taastub kui uuesti lülitan.
ega kustutamine asja korda ei tee =)

ilmselt võtan peeglid eest ja vaatan kas peeglil takistust on ja kas voolud peale tulevad.
kaitsmed on OK.
Küll siis sotti saan kas mingi juhtme või pistikujama või tahab uusi peegleid saada.

Praegu suuremaid probleeme kui peeglid.
Aga 3-e nädalase sinise lehe tõttu raha napib, et tegeleda nendega.
ISERmod [5543611]

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 14 Dets 2014, 18:31

ISERmod kirjutas:
J.Aru kirjutas:Peeglisoendused muidu töötavad? Kui mitte siis peale seda kui korra peegli soenduse sisse lülitad tulevad peeglisoojenduse veakoodid tagasi. Sinu autol jah vaevalt CAN-i on kuna 97a oma, CAN tuli vist alates 98a osaliselt. Sul on veel roheline valgus ka armatuuris?
Armatuuri valgust defineeriks pigem kui sinist =)

Soojendus ei tööta.
Olen kursis et viga taastub kui uuesti lülitan.
ega kustutamine asja korda ei tee =)

ilmselt võtan peeglid eest ja vaatan kas peeglil takistust on ja kas voolud peale tulevad.
kaitsmed on OK.
Küll siis sotti saan kas mingi juhtme või pistikujama või tahab uusi peegleid saada.

Praegu suuremaid probleeme kui peeglid.
Aga 3-e nädalase sinise lehe tõttu raha napib, et tegeleda nendega.
Siis juba ikka samasuguse valgusega nagu uuematki, esimesed B5 tulid veel rohelise valgusega. Peeglitel suure tõenäosusega klaasi küttekeha ise läbi, meie Passatil isegi mingi takistus peegliklaasil oli aga ikka ei toiminud, uus klaas lahendas mure. :)

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 14 Dets 2014, 19:17

Neid õnneks lihtne vahetada ja ca 10-15 eur tk (kui umbes sama hinnaklass mis B3).
ISERmod [5543611]

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Dets 2014, 20:28

Küsin võõras teemas, kuid Joonas, oskad äkki öelda, kui tagaklaasi soojendus ei tööta (ühendus on traatides katkenud) ja peeglitel oma kaitset pole, kas sel juhul ei tööta ka peeglite soojendus?
Või mine hullu tea, äkki Basis varustusel polnudki soojendusi? :roll:
Viimati muutis TiitRE, 14 Dets 2014, 20:29, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 14 Dets 2014, 21:05

TiitRE kirjutas:Küsin võõras teemas, kuid Joonas, oskad äkki öelda, kui tagaklaasi soojendus ei tööta (ühendus on traatides katkenud) ja peeglitel oma kaitset pole, kas sel juhul ei tööta ka peeglite soojendus?
Või mine hullu tea, äkki Basis varustusel polnudki soojendusi? :roll:
Tagaklaasi soojendusega peeglisoojendus seotud ei tohiks olla, pole ka meie Passatil peeglisoojenduse kohapeal kaitset. Kas peeglite veakoodid on sees ka kui kaabliga vaadata? Arvan, et ikkagist peegli klaasidel kütteelement surnud (või oled kontrollinud kas peeglini 12v jõuab?). Basis varustusel ikka peaks peeglisoojendused olema, vähemalt meie omal on küll. :)
Viimati muutis J.Aru, 14 Dets 2014, 21:06, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Dets 2014, 21:17

J.Aru kirjutas:
TiitRE kirjutas:Küsin võõras teemas, kuid Joonas, oskad äkki öelda, kui tagaklaasi soojendus ei tööta (ühendus on traatides katkenud) ja peeglitel oma kaitset pole, kas sel juhul ei tööta ka peeglite soojendus?
Või mine hullu tea, äkki Basis varustusel polnudki soojendusi? :roll:
Tagaklaasi soojendusega peeglisoojendus seotud ei tohiks olla, pole ka meie Passatil peeglisoojenduse kohapeal kaitset. Kas peeglite veakoodid on sees ka kui kaabliga vaadata? Arvan, et ikkagist peegli klaasidel kütteelement surnud (või oled kontrollinud kas peeglini 12v jõuab?). Basis varustusel ikka peaks peeglisoojendused olema, vähemalt meie omal on küll. :)
Viimane kord kui kaabli all käis, olid küll veakoodid peeglite soojenduses, kustutati ära, kuid rohkem pole kaablit näinud. Eeldasin, et kuna eraldi kaitset neile pole, siis rakenduvad koos tagaklaasiga :oops:

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 20 Dets 2014, 20:00

Esimesed tööd


Esimene alumine parem õõtshoob vahetatud.
Esisild vaikne. (Y)

318 200 Õlivahetus - 5W 40 Täissünt läks sisse, mis varem oli ei oska öelda, aga mina valisin selle.
Midagi sellist: Pilt
pudelil on all servas teised markeeringud aga tootja jms sama.
4L 45Eur
Mootori heli hoopis teine.
4L = õlitase vardal näidisvahemiku keskel.

Õlivahetusega läks u tund aega tänu jonnakale vanale filtrile :S


Tagasillas ka midagi ülevalpool koliseb.
Peab vist amordi pealseid kontrollima kuna allpool kõik tihe.
Viimati muutis ISERmod, 22 Dets 2014, 12:47, muudetud 2 korda kokku.
ISERmod [5543611]

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 22 Dets 2014, 13:11

Kontrollisin täna ühtteist kapotiall.

Vahetasin Pihustite ülevoolu voolikud välja.
Kasutasin esimest korda sisemise armeeringuga kütusevoolikut.
Palju paksemad ja tugevamad kui pealmise armeeringuga.
Eks näis kaua kestavad - praegu igatahes enam ei pea nende pärast muretsema.

Vahetusse läks ka turbo vaakumklapi vaakumvoolik mis mõraline oli.
(Praktiliselt murdumas)

Et juurde pääseda - kakkusin ka turbol õhulõdviku maha ja vaatasin mis nägu turbo on.

Mulle kui turbo alasele võhikule jättis suhteliselt viisaka mulje.
Turbo käib vabalt ringi.
Loksu ei ole külgsuunas ega pikisuunas.
Õli oli voolikus ja turbo tsentri otsikus vaid nii palju et paber tuhmiks saada.

Saan loomulikult aru, et turbo õlilekke korral läheb suurem osa õlist läbi teise(alumise) õhuvooliku coolerisse.
Sp vaatasin üle ka cooleri ja cooleri lõdviku.

Cooler ise vajab välist pesu. Umbes 50% jahutusribidest on praktiliselt kasutu kuna on mingi sodiga kaetud.
Cooleri lõdvik oli lapitud - võtsin laiali et näha millega tegu.
Kütusefiltri klamber oli augu kunagi sisse kulutanud ja paigatud silikooniga mis musta isoleeriga tihedalt kinni tõmmatud.
Tundus tugev lahendus ja värskendasin vaid musta isoleerteipi- mida läks ohtralt.
Voolik sai ka korraliku värskenduskuuri väliselt.
Oli teine päris nõgine varasemalt.
Üleüldse kapotialune vajaks edaspidi kasimist. Kuidagi palju sodi ja liiva jms esineb seal.

Cooler oli seest veidi õline - voolik ja sisselaskekollektorisse minev toru aga kuivad.

Endale ei tundu väga hull seis.
Samas ei tea ma ka turbodest niiväga palju - ja "normaalne" õlikadu sõltub ju autost päris palju.
Kuiva süsteemi siiani näinud ei ole - hullemaid aga päris palju. (lõdvikud ujusid õlist - turbo aga pidi olema "korras") ehk siis lõtkuvaba ja tootlikus hea.

Vaatasin ajaviiteks õhufiltri seisu. Tundus viisakas.
Praegu vahetama ei kipu kuna välimus vastas müüja jutule ja julgen kevadeni sellega ringi vurada küll kuniks tolmusemad ilmad tulemas.

Leidsin ka, et Agregaatide ajamirihm on mõraline ja vajab vahetust.

Mootorikatte alune "svamm" näeb välja nagu hiirepesa - pudises ja narmendas igaltpoolt. Ja terve pumba pealse ja mootori kaane pealse on see igaltpoolt nõgusamatest kohtadest toda sodi täis ajanud.
Viskasin selle minema. - katte plastik peale tagasi.
Ma arvan, et liimin ise sinna mingi õhema kuumakindla svammi asemele.
Tundus et täitsa isetehtav asi.

Veidi müstiline on tegelikult see mootorikate - kas keegi teab mis praktiline väärtus sellel on reaalselt `?
Kas selleks et kaitsta mootori soojuskadu ? lisa müraisolatsioon ?
ilmselt mõlemat ta mingil määäral teeb - aga miks originaalis need tekkima hakkasid on mulle endiselt teadmata =)
Viimati muutis ISERmod, 22 Dets 2014, 13:12, muudetud 1 kord kokku.
ISERmod [5543611]

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 22 Dets 2014, 15:05

Ei tea nüüd misasi nendest tänastest näppimistest mõju avaldas.

Aga auto läheb nagu loom edasi võrreldes hommikusega :D
(vb see paigatud turbolõdvik lasi siiski osa "auru" välja varem ? )
ISERmod [5543611]

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 22 Dets 2014, 21:06

Tundub, et sinu Passatil siis turbo ideaalses korras, mingil määral on sisselaske lõdvikutes ikka õli kuna karteri tuulutus tuleb ka enne turbot sisselaske külge.

Pakun, et minek muutus sellepärast paremaks, et vahetasid turbo vaakumvooliku välja, vb juba lekkis. :)

Ei tea kas see materjal seal mootorikatte all summutab palju? Meie Passatil seal ka ainult plastik kuna üks katte kinnitus oli alguses ostes katki ja oli kõik selle materjali klapikambrikaane peale kokku hõõrunud.

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 23 Dets 2014, 12:25

üsna mõraline oli teine jh.

Eile sai õhtul umbes tund aega käsipiduri koordinatsiooni tänu ilmale timmida =)

Sedasorti hullamiseks on aga auto suht raske paraku.


Ei oska öelda =)

uue katte teen siis mõõdan detsibellid üle plastikuga, katteta ja polstriga :D ?

kapoti kohalt näiteks.

kui mingi väike erinevus on siis on ju hea.
ISERmod [5543611]

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 23 Dets 2014, 12:53

ISERmod kirjutas:uue katte teen siis mõõdan detsibellid üle plastikuga, katteta ja polstriga :D ?

kapoti kohalt näiteks.

kui mingi väike erinevus on siis on ju hea.
Võiksid mõõta jah, oleks kohe selge, kas ja kui palju summutab see kate. :)
Viimati muutis J.Aru, 23 Dets 2014, 12:54, muudetud 1 kord kokku.

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 26 Dets 2014, 11:01

Parem tagumine uks tekitab probleeme.

ukse avamine on suhteliselt raske võrreldes teiste ustega.
link tuleb umbes poolde vinna avades- ja oleks justkui mingi mehhaaniline takistus taga kus muutub avamine raskemaks.
veidi sellest edasi tõmmata ja uks avaneb.

teised käivad aga väga vaikselt ja praktiliselt ilma takistuseta.

Eile õhtul aga uks enam ei sulgunud peale avanemist.
kuidagi puldiga uksi lukustades/avades ja ust sulgedes jäi poolde vinna kinni.
Ei saanud seest ega väljast avada nii et päris lahti saaks.

Lükkasin väljast ukse kinni asendisse ja sinna ta ka jäi.
Avada ei olnud võimalik seest ega väljast. Pult ei mõjutanud.

Mõtlesin juba et jama. vaja polster ära lõhkuda ja ust lammutada - aga õnneks ei olnud (veel) vaja.

Täna hommikul uks avanes koheselt ja sulgub normaalselt.
Küll aga avaneb lingist endiselt raskemalt.

Praegu õlitasin igaks juhuks kõikide uste lukud ja hinged ära ja jätan selle ukse kasutamise minimaalseks.
(Kui uuesti lukustub siis ei tahaks polstrit ära lõhkuda - kui avada ei saa enam).

Ei ole B5-e uksi lammutanud - mis ehitusega see lukustus seal sees on - ja mis seda takistust võib tekitada ?
Kui kellelgi sama jama on olnud.

võimalik et eile oli mingi jää/külma tõrge. Aga ehk saab ennetada midagi muud kui asi selles ei olnud.

sooja garaaži ei ole hetkel ja ei tahaks väljas -8C ga uudistama ka hakata seda kui võimalik.
ISERmod [5543611]

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 26 Dets 2014, 12:34

Pakun, et õlitamine aitab sellele raskemalt käimisele. Samuti aitas minul ka luku pesemine ja uuesti õlitamine selle mitte sulgumise vastu, niisama õli vahele uputamisest ei olnud kasu. Alguses uks nöökis ka ainult vahest ja kui nupp alla vajutada jäi kinni aga ükskord peale avanemist ültse kinni ei jäänud.
Ehk siis kõige mõtekam seda ust võimalikult vähe kasutada ja kui ilmad soojemaks lähevad või garaaži saad, lukk korralikult ära pesta ja uuesti õlitada.

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 27 Dets 2014, 11:14

J.Aru kirjutas:Pakun, et õlitamine aitab sellele raskemalt käimisele. Samuti aitas minul ka luku pesemine ja uuesti õlitamine selle mitte sulgumise vastu, niisama õli vahele uputamisest ei olnud kasu. Alguses uks nöökis ka ainult vahest ja kui nupp alla vajutada jäi kinni aga ükskord peale avanemist ültse kinni ei jäänud.
Ehk siis kõige mõtekam seda ust võimalikult vähe kasutada ja kui ilmad soojemaks lähevad või garaaži saad, lukk korralikult ära pesta ja uuesti õlitada.

(Y)

Umbes nii teengi. Ainult et proovin talvel mingil õhtul töö juures ukse laiali kakkuda soojas =)
Nende plaanimistega on nii, et tükk aega planeerid siis lõpuks on paar päeva enne tähtaega uks lukus ja peab polstrit lõhkuma hakkama. =)

Tehtud siis tehtud =)
ISERmod [5543611]

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 27 Dets 2014, 11:17

Sain sellise hinnapakkumise:


​Centra Futura 90Ah/720A 86EUR

http://sklep.prostowniki-akumulatory.pl ... 95ce97.jpg


Centra akudest väga kuulnud et ole.

Tasub võtta ?

Käivitusvool külma kannatab ?
ISERmod [5543611]

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 01 Jaan 2015, 20:20

Pühade ajal tellimisajad pikad.

Praegu ootan soojendusega/tooniga/kumeraid küljepeegleid ning numbritulede komplekte.
Praegu peeglid ei soojenda ja üks numbrituli on kutu (klemmid seest ära kukkunud).


Lumega on palju ronida saanud ja käsipidurit kärsatada.
Kuigi tagapidurid on karbis olemas ja tuleks vahetada - on praegused üsna hästi toimima hakanud.
Abs-i anomaaliad on ka ära kadunud sellega seoses.


Vahepeal tuli selle ronimise tõttu põhjakatet lappida plastvitsadega - EHK Nüüd disainimise järgus uus põhjakate.

Kolmeosaline 3mm Alu rihvel skid plate. Küljed poltliitega ja ühenduses rattakoopa porikaarega.
Nurkades äravool ja õhu läbivool Cooleri jaoks.

Praeguse plaani järgi jääb Materjali ost Veebruari/Märtsi.
ISERmod [5543611]

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 01 Jaan 2015, 21:10

ISERmod kirjutas: üks numbrituli on kutu (klemmid seest ära kukkunud).
Minu omal olid mõlemad numbritule sisud ära pudenenud. Ostsin Forsist uued klaasid (klemmid seal küljes) + natuke termokahanevat + 4tk. väikesed juhtmeotsad, 15 min. tööd ja valmis (lõviosa ca. 1,5h. võttis nendeni esimest korda jõudmine...nüüd saan ilmselt kiiremini juba :D ). Töö tegin muidugi suvel õues, hetkel õues natuke vesine :D , kuid kui garaaž, siis pole ju probleemi.
Lk. 3 : http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... &start=100" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis TiitRE, 01 Jaan 2015, 21:14, muudetud 1 kord kokku.

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Vw Passat B5 1.9TDI 81kw ´97 -ISERmod

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 13 Veebr 2015, 22:14

Väike update:

Peeglid käes ja vahetatud.

Sinine toon muideks on parem kui pruun. Hämaras veidi parem nähtavus.

Auto sai jälle veidi paremaks.



Aga jah.... aega ja raha napib viimasel ajal.
Peab veidi varuma mõlemat ja selle nimekirja ära likvideerima.

TO DO LIST

Parem välimine veovõll TEHTUD
tagapidurid TEHTUD
numbrituled TEHTUD



Varem tuli autol kellale nädalas juurde u 700-1000km
Nüüd umbes 50- 300km

Pikamaasõidud asendusid enamjaolt linnasõiduga.
Jaanuari algusest Tartus.


Passatile ei meeldi linnasõidud ja lühikesed otsad - nii palju olen aru saanud.

Olen näinud külmunud uksi (järgmine päev hakkavad ise tööle - e. tulevad lahti.)
seest udust/jääs esiklaasi (lühikesed otsad ja autosse koguneb rohkem niiskust)
Gabariitide kadumist parkide ja sõidutulede asendis (näppisin kaitsmeid ja hakkasid jälle tööle ? ) . "0" asendis automaattuledega töötasid, aga armatuur oli pime.
kesklukk on ise maha tulnud (vb seoses külmunud ukse sulamisega, samal ajal oli ka üks ukseluku hoovastik külmunud).
Raskem käivitus külmaga + heitgaasid lõhnasid korra väga veidralt külma mootoriga.
Kütusekulu on ka nüüd pigem 6.5 kuni 7 koma midagi. (maanteel 4.7)
Linnas ikka langeb rutem seier.
Varem sain paagiga 1200km kenasti
nüüd u 800 kanti kui juba tankima kipun.

Ilmad ilusamad siis läheb vokk loosi - mõttetu starterit tappa 2.5+2.5km pärast et tööle minna.
Hommikust liiklust arvestades ilmselt vokiga ka kiirem.
Ja kui säästetud eurod paaki ei mahu siis küll kulub autole mujale neid mõne jupi näol =)


See nädal paranesid oluliselt tehnilised võimalused auto kallal nokitsemiseks.
Tõstuk soojas garaažis + hästi valgustatud ning õhktööriistade, keevituse jms võimalus.
Nüüd pean eelarve paranemisele lootma ja ülaltoodud nimekirja ette võtma.
Peeglid toppisin samas vaimus eile külge.
Järgmine nädal loodan veel 1-2 asja tehtud saada (2-e) töö kõrvalt.

Skid plate on ka arendamisel endiselt =)
See talv alla ei saa, aga võib ka soojal ajal alla toppida.
Praegu on mure selles et klaasipesu kaob ära kusagile... ei taha plaati enne alla toppida kui selle jama olen üles leidnud.
(6.1L ääreni panna ja 2x vajutada - siis ei ole normaalne et 3-ndal päeval juba tuli põlema läheb).
Viimati muutis ISERmod, 07 Okt 2015, 16:52, muudetud 3 korda kokku.
ISERmod [5543611]

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veebruar

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 24 Veebr 2015, 20:22

Veebruari nokitsemistest asitõendeid.


Numbritulede fix.
Juhtmestik ja pistikud olid läbi ussitanud, jootsin uue süsteemi, korralikult termokahanevate katetega üle jne.
üks asi mida ette ei näinud - juhtmeid kasutasin liiga jämedaid - hiljem kokku toppimisega läks keeruliseks.
Mul see plastik tuleb välja et on katkine- ehk siis tulevikus tõenäoliselt pean uue plastiku külge ringi lööma selle süsteemi.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kahtlustasin taga nurgas kolksu olevat amorti või amordipatja... täna laiali lammutades selgus et neid viga ei ole.
vaatasin edasi - leidsin et oli kasutatud mingit polti kus läbikäikude maal on kandevpinnaks keere.
Ilmselt see kolksuski- pildil olev lahendus läks külge ja kolksu enam ei ole.
Pilt


Tagapidurite restaureerimine.
Parem külg Enne:
Pilt

Pärast
Pilt

Vasak pidur oli korralikult läbi.
Enne:
Pilt
Pilt

Peale klotside ja ketta läks vasakule ka uus mansett ja rõngas.
Uued liuguri mansetid läksid mõlemale poole.
Pilt

Pärast
Pilt



Oma järge ootavad veel:

Parem esimene veovõll ja summuti sukk.
Edasi Ü.V
ISERmod [5543611]

ISERmod
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
Telefon: 5543611
Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Probleem piduritega

Lugemata postitus Postitas ISERmod » 01 Mär 2015, 16:53

Laupäeva õhtul autot käivitades kostis piiksumist, ja põles rikketuli (punane hüüumärk).

Piduripedaalile vajutades oli selle all tühjus.
Kapott üles - selgus kohe et Õlipaak oli tühi.

Panin õlitaseme normi ja tallusin pidureid.
Läks selliseks poolkõvaks - kuid üles pumbates ja all hoides vajub siiski pedaal sujuvalt allapoole.
Igaksjuhuks sõitma ei läinud.


Täna hommikul õlitase langenud ei olnud.
Kuid kindluse mõttes õhutasin kõik pidurid ükshaaval ära (pikemast lühema toruni).
Õlikoguste mõttes mis autost väljus ja juurde sai, võrdus see tegevus ka kogu piduriõli vahetusena.

Niplite kaudu õhku ei väljunud, ning kõik torud ja voolikud on heas seisus , ABS-I ümbrus kuiv.

ehk siis kuhu kadus piduriõli ?
auto all loike näha ei ole, peasilinder ja mahuti kuivad.

tõenäoliselt peasilinder läbi ja leke vaakumvõimendisse.
Pole laiali võtnud, kuid mis muud enam olla saab.

uue hind on suht kosmos.
80-120eur (ladu24.ee)

kellelgi remondi komplektidega kogemust ? (10-20eur)
tasuvad nende paigaldus ära `?
või peaks kasutatud varianti otsima pigem?

Hetkel sõitsin autoga u 100km - õlitase ei langenud, kuid pedaal vajub hoides pikapeale läbi. pidurid esimesel vajutusel kehvad, teisel väga järsud ja pedaal algul üleval asendis kõva, aeglaselt vajub.

Sõita saab ettevaatlikult, kuid ilmselt homme jätan kindluse mõttes seisma remondini.

Muuseas võib ka korralikku töösilindrit pakkuda.
ISERmod [5543611]

Vasta

Mine “Huviliste autod”