VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas margus » 21 Veebr 2016, 13:22

murf kirjutas:No tuleb 162kw ja 350NM tehaseseades.
:)

Noooo aga 221kW ja 460Nm on ju tummisem! :)
Peagi on oodata Tartus ühte 1.8TSI upgrade 192kW / 400Nm peale. Vastu kuiva perioodi kannatab ehk esiveoga sedasi ka sõita. Eks näis...
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

mdt
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 31 Dets 2009, 14:58
Auto: VW Passat B8 1.4 TSI 2016a. < VW Jetta 1.4 TSI 2013a.
Asukoht: Kohila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas mdt » 21 Veebr 2016, 20:16

margus kirjutas:Sand Gold on tõesti värv, mis päriselus on vastuvõetavam kui pildil või näidise peal.

Aga millal siis mootorituuningu peale paned? :)

Mis väike upgrade 1.4 le maksaks, nii +20kw ? Ja kas üldse on mõtet sellest veel midagi pigistada? Minuarust piisaval juba sellest kätte saadud.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 21 Veebr 2016, 23:30

margus kirjutas: Peagi on oodata Tartus ühte 1.8TSI upgrade 192kW / 400Nm peale. Vastu kuiva perioodi kannatab ehk esiveoga sedasi ka sõita. Eks näis...
+60% väänet ja ca +50% kw? DSG peab ikka vastu selle?

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 22 Veebr 2016, 10:31

margus kirjutas: Peagi on oodata Tartus ühte 1.8TSI upgrade 192kW / 400Nm peale. Vastu kuiva perioodi kannatab ehk esiveoga sedasi ka sõita. Eks näis...

Kas see on tehase poolt pakutav softi muutmine või 3-da osapoole tuning?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 22 Veebr 2016, 13:15

murf kirjutas:
mdt kirjutas: Tahtsingi 16" asemele saada "London" veljed aga Comfortlinel ei ole ettenähtud. Eraldi ostes on liig kallid.
Usun, et velje osas tegid hea valiku. London näeb natuke igav lives välja. Aga kas sa tellisid nüüd B8 või CC? Mingis teemas kaalusid emba kumba.
Ahjaa värvi küsisid. Esimene oli Tungsten Silver, hetkel Black Oak Brown ja järgmine tuleb Sand Gold. See viimane pole nüüd minu valitud ja on paratamatu
see Black Oak Brown on ikka ülikena, ükskõik kas B8 või CC-l :thumbup:

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas margus » 22 Veebr 2016, 13:47

murf kirjutas:
margus kirjutas: Peagi on oodata Tartus ühte 1.8TSI upgrade 192kW / 400Nm peale. Vastu kuiva perioodi kannatab ehk esiveoga sedasi ka sõita. Eks näis...
+60% väänet ja ca +50% kw? DSG peab ikka vastu selle?
Kuna sinu teema, siis vastan sinu kommentaarile :)

Jah, kui ei ole chip tuning, siis kannatab kast ära. Tegemist Oettingeri paralleelsüsteemiga, mis toimib koos orig. ajuga. Variant on ka tarkvara ümberkirjutamine(chip tuning), aga siis on küll soovitatav ka DSG upgrade. Kas ja milles lõpuks see vahe on, see jääb nende saladuseks, aga nii nad väidavad.

1.4TSI 110kW mootorile pakuvad 132kW ja 310Nm.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 22 Veebr 2016, 14:15

kui vaadata Oettingeri kodulehte http://www.oettinger.com/en/produkte/ka ... -1800-tsi/" onclick="window.open(this.href);return false; siis selle raha eest saada 60KW juurde on ikka väga hea tulemus!

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 22 Veebr 2016, 14:20

margus kirjutas: Jah, kui ei ole chip tuning, siis kannatab kast ära. Tegemist Oettingeri paralleelsüsteemiga, mis toimib koos orig. ajuga. Variant on ka tarkvara ümberkirjutamine(chip tuning), aga siis on küll soovitatav ka DSG upgrade. Kas ja milles lõpuks see vahe on, see jääb nende saladuseks, aga nii nad väidavad.

1.4TSI 110kW mootorile pakuvad 132kW ja 310Nm.
Kas sellega säilib ka garantii?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas margus » 22 Veebr 2016, 14:48

KuldarA kirjutas:
margus kirjutas: Jah, kui ei ole chip tuning, siis kannatab kast ära. Tegemist Oettingeri paralleelsüsteemiga, mis toimib koos orig. ajuga. Variant on ka tarkvara ümberkirjutamine(chip tuning), aga siis on küll soovitatav ka DSG upgrade. Kas ja milles lõpuks see vahe on, see jääb nende saladuseks, aga nii nad väidavad.

1.4TSI 110kW mootorile pakuvad 132kW ja 310Nm.
Kas sellega säilib ka garantii?
Oettinger annab garantii sarnastel tingimustel kui tehas ehk see ei laiene kuluosadele(sidur, pidurid jne). Maksimaalelt on garantii siis 3a või kuni 100 000km alates VW tehase süsteemis garantii avamisest.
Välismaa keeles kah pisut:
New vehicles and vehicles up to 1 year old from initial delivery = max. Warranty Period 3 years up to 100,000 km
The OETTINGER warranty for engine, transmission and drive train stops 3 years after the date of installation of the power increase, or upon reaching the overall journey of 100,000 km at the latest.

Vehicles 1 to 2 years old from first registration = max. Warranty Period 2 years up to 100,000 km
The OETTINGER warranty for engine, transmission and drive train end 2 years after the date of installation of the power increase, or upon reaching the overall journey of 100,000 km at the latest.

Vehicles 2 to 3 years old from initial delivery to 50,000 km mileage = max. Warranty Period 1 year up to 100,000 km
The OETTINGER warranty for engine, transmission and drivetrain continues 1 year after the date of installation of the power increase, or upon reaching the overall journey of 100,000 km at the latest
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
raulk89
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 31 Mai 2015, 08:29
Auto: VW Passat, B8 Highline, 2017, 2.0TDI
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas raulk89 » 06 Nov 2016, 19:31

Plaan ka endale tellida passat b8. Midagi sellist Passat B8 sedan, highline, 2.0TDI, 110kw, DSG-6, R-line (exterior & interior).
Värvi osas veel kahe vahel, kas reflex või tungsten, mõlemad hõbedased, aga tungsten natuke tumedam + teatud nurga alt vist lööb vähe beeži sisse.

Aga mures vähe istmete poole pealt. Lugesin, et teemaalgatajal oli probleeme istmetega, et selg hakkas valutama. Kardangi seda kõige rohkem, r-line'i sportistmed vist vähe kõvemad ka (vähemalt alguses), samas salong on kõvasti ilusam r-line'i puhul.
Või oskab keegi istmete osas midagi öelda..? (omab äkki b8 r-line'i vms ja lubaks sisse istuda, Møllerist uurisin, neil ühtegi r-line'i salongides pole).
Olen kogenud näiteks ühe sõiduki istmete puhul (toyota avensis 2006) seljavalu, no kohe üldse ei sobinud see. Samas varasema aastakäigu avensis, ning ka järgneva aastakäigu (2014) puhul mingit sellist probleemi pole.

Teine asi on muidugi nahkistmed. Pole varem nagu omanud sõidukit nahkistmetega, aga näiteks käies nüüd uutes kinodes, siis igal pool phmst nahk (või kunstnahk) istmed ning teatud kohtades paneb ikka selja higistama küll, eriti just viimsi kinos, ma nüüd ei tea, kas on mõtet võrrelda kinosaali istmeid sõiduki omadega..:)

Samas highline'le ilmselt tekstiilkattega istmeid ei pakuta (nagu comfortline'l) ja r-line'i vaevalt sellega saab..:D Aga kuna plaan paljude heade lisadega sõiduk muretseda, siis ilmselt jääb baas ikkagi highline..

Et ootaks arvamusi.

PS: Kui postitus sattus vähe valesse teemasse, siis andke teada, aga kuna antud teemas oli kirjeldatud istmete muresid, siis proovin alguses siin..:)

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 07 Nov 2016, 08:57

Tekstiilkattega saab nii highline kui r-line istmeid. Variant ka nahk+alcantara istmed võtta. Higistamise vastu aitab ka see, kui võtad ventilatsiooniga istmed.

R-line asemel võib sisuna kaaluda ka highline, mille istmed on väga mugavad ja mul ca 200km otsal selg ära ei väsinud.

Värvi osas võtaks ise pigem tungsteni, reflex on näeb välja nagu tavaline hall/hõbedane.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 07 Nov 2016, 09:11

Ise olen nüüdseks aasta aega nahkistmetega autot omanud, varasemalt on olnud vaid tekstiilistmetega autod. Mõlemal on omad plussid ja miinused. Nahk kindlasti lihtsam hooldada, lõhnab paremini, näeb kenam välja. Tekstiil tahab keemilist pesu saada paari aasta tagant ja see on oluliselt keerulisem ja ressursse nõudvam, kui ise kodus nahahooldust teha. Naha miinusteks on sinna peale istumine kui temperatuurid on äärmuslikud. Tekstiilpinna temperatuur nii palju välismõjudest ei olene või vähemasti tagumik ei tunneta seda. Aga siin on ka rohtu- suvel solar luuk, talvel Webasto ja istmesoojendused :) Ja kusjuures ei ole mingit higistamise teemat nahkistme puhul täheldanud, pikal suvisel sõidul tõmbab tekstiilistmel võrdväärselt selja niiskeks. Kinos istmekatteks tõenäoliselt mingi umbne vakstu.
Viimati muutis tobimarg, 07 Nov 2016, 09:13, muudetud 1 kord kokku.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 07 Nov 2016, 09:54

B8-l saab tellida ka mingid ergo comfort istmed...võib-olla sobivad siis need?

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas margus » 07 Nov 2016, 12:00

Highline puhul ongi juba EgroComfortline baasistmed ja Alcantara/nahk samuti standard. Minu esimene eelistus oleks alati just selline komplekt... Noh võibolla selle lihtsa ja odava massaaži võtaks kah veel juurde :)

R-line iste ei ole tegelikult oluliselt kõvem kui teised istmed, lihtsalt nahkkate Highline R-line puhul teeb pinna tugevamaks. Ka on seljavalutamine rohkem selline nokk-kinni-saba-kinni teema - kõvem iste on alati pika sõidu puhul parem ja toekam, pigem reugleerimise ulatus on oluline, mida vaadata(nimmetugi, istme kalle, alumise padja pikkuse reguleerimine jne).
Isiklikult eelistaks ma siiski bensiinimootorit, aga see sõltub juba ostjast, läbisõidust ja paljudest muudest faktoritest.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Salomon
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 07 Mai 2012, 20:47
Auto: VW Golf 6 Variant, VW Passat B8 Variant Highline
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas Salomon » 07 Nov 2016, 12:45

Natukene off topic'uks ei kisu juba teise mehe auto teemas? Olemas ju eraldi teema - Autoostu abi.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 07 Nov 2016, 13:50

Pole hullu, las inimesed arutavad ja kui väga läbuks läheb, siis saab model paluda delete nuppu kasutada. Pole nagunii ise pikalt kirjutanud. Istun hetkel Molleris õlivahetuses ja ei viitsi telefonil toksida, kriban hiljem arvutis oma kogemusi-arvamusi.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 07 Nov 2016, 18:53

raulk89 kirjutas:Plaan ka endale tellida passat b8. Midagi sellist Passat B8 sedan, highline, 2.0TDI, 110kw, DSG-6, R-line (exterior & interior).....
Võtame siis järjest:
Värv - Tungsten Silver on ikka rohkem beez, mitte hõbedane. Esimene Passat oli mul antud värviga, hea laisa inimese auto ja ei pea suvel eriti tihedalt pesema.
Istmed - eks selg on kõigil individuaalne ja kui oled ühe istmega pikalt harjunud, siis võtab aega uuega harjumine. Tänaseks olen enam-vähem omal istme (ErgoComfort ehk Highline standard) paika saanud ja harjunud sellega. Seljavalu pole, aga eks pikemal sõidul jääb kangeks ikka. Äkki viga juba vanuses :mrgreen: Avensis ja jaapanlased on muidugi üldse teine teema, nende istmepadja pikkus on tavaliselt nagu lastele tehtud. Toyota istmete seljatugi on ka mingi erilistele nõgusselglastele tehtud, normaalsest autost tulnul võtab ikka aega, et ennast selle seljatoe järgi painutada.
Nahk vs tekstiil - Highline on standardis Alcantara + nahk, keskelt siis Alcantara ja ääred nahaga. Mulle meeldis, sest Alcantara on täisnahast soojem ja eriti talvel on mõnusam. Hetkel mul täisnahaga ja no ikka külm on esmatunne autosse istudes. Hooldada samas muidugi hea. Umbne on küll, pika sõidu peale võtab tagumikualuse hauduma, nii suvel kui talvel. Siin on jah abiks ventileeritavad istmed, mida keegi soovitas. Töökaaslasel on ja puhub pükstest läbi küll. Kuidas nad pikemal sõidul on, seda kahjuks ei oska kommenteerida. Comfortline tekstiil on väga mõnus, soe ja pole umbne. Aga välimus pole nii kena ja tekstiili puhastamine muidugi tülikam.
Kui midagi veel arutamist vajab, siis võid PS-i ka panna. Tänaseks omal 35+ tuh km kolme erineva Passat B8-ga selja taga ja ühtteist oskan su küsimustele vastata. Aga ära diisli kohta küsi, neist ei tea midagi ja ei taha teada ka
:thumbdown: :mrgreen:

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 22 Veebr 2017, 17:31

Pikalt vaiki olnud ja ainult sõitnud, aga kuna B8 mudeleid siia ikka lisandub, siis kribaks natuke enda autost ka. Muutsin ka teema pealkirja kaasajaliseks, et vastavaks tänase autoga ja et mitte uut teemat teha. Tänaseks küll juba kolmas B8 minu käes, aga las jääda kogu möla ühte kohta.
Autost siis:

Mudel: Passat B8 Alltrack 2.0TSI (162KW) DSG-7
Värv: Sand Gold metallik - pole 100% minu maitse ja ise oleks valinud midagi muud, aga olude sunnil sai selline
Sisu: Nappa nahkpolster, värv Nature Brown

Lisaks standardvarustusele:
Business + ZNC:
- navi "Discover Pro"
- LED-esituled koos dünaamiliste pöördtuledega ja eraldi LED-päevatuledega, esitulede pesurisüsteem
- LED-tagatuled (Highline) tumendatud
- võtmeta lukustus- ja käivitus "Keyless Access", koos komfortkäivitusega "Press&Drive"
- tagurduskaamera "Rear View"
- tumendatud tagumised küljeklaasid ja tagaklaas

lisaks veel:
- veljed Albertville 19" koos torkekindlate rehvidega. Viimati nimetatu töötab, testitud :thumbup:
- pikivaheregulaatoriga kiirushoidik (ACC) ja lähiümbruse jälgimissüsteem "Front Assist"
- "Dynaudio Confidence" helisüsteem
- "Active Info Display" ja valik infoprofiile
- näidikute projitseerimine esiklaasile. Mõttetu jubin, ei tasu tellimist
- elektrisoojendusega esiklaas
- väärispuidust ehisosad "Olive Ash Silk-Mat" armatuurlaual ja ustel, musta klaverilakiga kaetud ehisosad keskkonsoolil
- miljööpakett (valgustriibud uksepolstritel, lombilaternad esi- ja tagaustel)
- tagaluugi elektriline avamine ja sulgemine, pakiruumi katte elektriline avamine
- elektriliselt vabastatav sissepööratav haakekonks
- eemaldatav pakiruumi põhja kaitsematt, kummikate tagaistme seljatoe tagaküljel. See matt on libe nagu jää :thumbdown:
- pagasivõrk, ilma selleta ei püsi miski paigal
- adaptiivveermik (DCC) koos sõidurežiimi valikuga, 10mm vähendatud kliirens. DCC on hea, aga kliirensi oleks võinud nad jätta vähendamata
- kummimatid

Kui nüüd ise oleks saanud komplekteerida, siis lisanud oleks kindlasti:
- seisusoojendus ja -tuulutus koos kaugjuhtimise ja taimeriga
- nahkkatte ja soojendusega multifunktsionaalrool (3 kodarat) koos käiguvahetushoobadega. Mul sõrmedel kehv vereringe vist ja esimesel B8-l nautisin seda lisa
- juhiistme massaazifunktsiooni. Selline 50:50 asi. Iseenesest on natuke "lati alt läbi" see lahendus, aga kuna mu selg pole ikka Passati istmega täiuslikku harmooniat leidnud, siis kuluks ka see vahest ära.
- klapitavad peeglid. Otsest vajadust pole, lihtsalt edevuse asi :D
- no ja nagu mainitud, siis värvitooni võtaks teravama

Loobuda võiks:
- näidikute projitseerimine esiklaasile

Tänaseks sõitnud natuke üle aasta ja 30 tuh km-i. Garantiilisi probleeme pole olnud ja toimunud on ainult 1 regulaarne hooldus, seda nõudis auto vist kusagil 25 tuh kandis. Muudest juhtumitest on tutvus 6-varbalise kitsega, kus Lätis toimus möödunud suvel "full contact" stiilis kohtumine Saksa tehnika ja Läti kitse vahel. Tagajärjeks kitse siitilmast lahkumine ja sakslase paigast löödud alalõug ehk kits käis täiega põhja alt läbi. Selle käigus viis kaasa mõned kõhualused plastikud, purustas kõik 3 radikat ja vigastas natuke esistanget. Tuled kõik terved ja ka padjad ei hüpanud kusagilt välja. Aga noh, sõit oli sõidetud ja kusagil karupees sai nautida kottpimedat ööd ning oodata autoabi ca. 5 tundi :evil:
Muidu on auto talla ja kalla ning muud meeldimised või nurinad lisan hiljem.

1 nadi pilt kah:
Pilt

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 23 Veebr 2017, 00:37

Kahtlemata väga äge ja kena kaarik :) Kas B8-l klapib elektriline konks juba täielikult elektriliselt lahti ja kokku või tuleb ka osa tööd käsitsi teha nagu B7-l?

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 23 Veebr 2017, 09:13

tobimarg kirjutas:Kahtlemata väga äge ja kena kaarik :) Kas B8-l klapib elektriline konks juba täielikult elektriliselt lahti ja kokku või tuleb ka osa tööd käsitsi teha nagu B7-l?
Pool tööd ikka käsitsi. Ja tagaluuki Alltrackil miskipärast andurite ehk jalaviibutusega avanevat ei saa.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas aus » 23 Veebr 2017, 09:40

:clap: Ainult rõõm uutest autodest. Kitsega läks ka hästi, et salong terveks jäi.
Kuna sul mäletamist mööda kõik nad tööautod, siis kas varustust said ise valida (osaliselt?) või valis keegi teine või võeti laoauto?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

tanza
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 09 Dets 2016, 14:50
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas tanza » 23 Veebr 2017, 09:57

Soojendusega rool on väga mõnus asi.

murf
Huviline
Postitusi: 896
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 182 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas murf » 23 Veebr 2017, 10:30

aus kirjutas::clap: Ainult rõõm uutest autodest. Kitsega läks ka hästi, et salong terveks jäi.
Kuna sul mäletamist mööda kõik nad tööautod, siis kas varustust said ise valida (osaliselt?) või valis keegi teine või võeti laoauto?
Kitsega läks selles suhtes 100% hästi, et kannatada sai ainult tehnika ja seda ka väga väikeses ulatuses. Isegi värvida polnud midagi vaja. Tuli u. 100 pealt otse kümnesse, jõudsin ainult pidurdada ja signaali lasta. Laks käis ikka nii käbedalt, et kõike ei jõua märgatagi, kuid mälu järgi ta koperdas kuidagi auto ees ja seetõttu käis alt läbi. Oleks salongi tulnud,.... naine, laps ja ema olid ka autos.
Antud autol ei saanud, muidu oleks mõningad valikud teisiti teinud. See pidi vist tulema demoautoks siia, sellist stoorit kuulsin. Auto oli paar kuud enne mind teise inimese kasutuses. Esimene B8 oli enda komplekteeritud etteantud limiidi piires. Teine oli võetud Lätist laos olevate hulgast, kuna kohe oli vaja ja see pidi nagunii edasi Leetu naisterahvale minema. Siis võetigi 1.4 ja arvati, et sobib küll talle :D
Kui nüüd kunagi peaks järg järgmise kätte jõudma, siis saab ise komplekteerida. Vot siis läheb keeruliseks :) Aga sinna on aega
Viimati muutis murf, 23 Veebr 2017, 11:31, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas aus » 23 Veebr 2017, 10:46

Teil vabu töökohti pole?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1282
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 51 korda

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI DSG7 - murf

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 23 Veebr 2017, 10:54

aus kirjutas:Teil vabu töökohti pole?
:thumbup: :D
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Vasta

Mine “Huviliste autod”