VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas miilits » 09 Jaan 2019, 19:43

Ma vôin sulle mônipàev enda masinalt vaadata asja, kui meeles. Viska privasse teekond selle vaatamise juurde ja mis vààrtuses.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas miilits » 09 Jaan 2019, 21:09

Käisin poes veel täna ja viskasin järgi juhtme, valisin sealt miskit mis meelde jäid sinu omast, põnev siinkohal see, et eelmine põletus tundub, et naise kasutuses ja linnas tehtud, kuna ise olen teisega sõitnud viimasel ajal.

20:53:55
IDE00432 Particle filter: time since last regeneration 21624 s
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.21 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 14.05 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured -1.08 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 364188 m
IDE05906 DPF statistics: route since successful regeneration 364188 m
IDE06059 Particulate filter: oil ash mass 84.3 g
IDE06060 Particulate filter ash load limit 70.00 g
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Jaan 2019, 22:04

miilits kirjutas:
09 Jaan 2019, 21:09
Käisin poes veel täna ja viskasin järgi juhtme, valisin sealt miskit mis meelde jäid sinu omast, põnev siinkohal see, et eelmine põletus tundub, et naise kasutuses ja linnas tehtud, kuna ise olen teisega sõitnud viimasel ajal.

20:53:55
IDE00432 Particle filter: time since last regeneration 21624 s
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.21 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 14.05 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured -1.08 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 364188 m
IDE05906 DPF statistics: route since successful regeneration 364188 m
IDE06059 Particulate filter: oil ash mass 84.3 g
IDE06060 Particulate filter ash load limit 70.00 g

Kood: Vali kõik

  IDE06059   Particulate filter: oil ash mass 84.3 g
  IDE06060   Particulate filter ash load limit 70.00 g
Aeg on vahetama hakata.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 10 Jaan 2019, 07:40

Siin on nüüd huvitav kaasus jah ja kasutaja kraff saab siit osalt oma vastuse, et palju tuhka mahub :) Ja näha on, et saab ikka grammid ka kätte kenasti, otsisin lihtsalt kehvasti. Miilits palju täna masinal ls on? Ja sõidab kenasti, DPF tuld ja mingeid anomaaliaid ei ole? Huvitav, et milla siis nüüd auto ütleb, et midagi tuleks teha :think: Eks siis veel filtri rõhud on normi piires ja kõik kriteeriumid pole täidetud, et öelda, et hakka filtrit vahetama.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas miilits » 10 Jaan 2019, 08:32

tobimarg kirjutas:
10 Jaan 2019, 07:40
Siin on nüüd huvitav kaasus jah ja kasutaja kraff saab siit osalt oma vastuse, et palju tuhka mahub :) Ja näha on, et saab ikka grammid ka kätte kenasti, otsisin lihtsalt kehvasti. Miilits palju täna masinal ls on? Ja sõidab kenasti, DPF tuld ja mingeid anomaaliaid ei ole? Huvitav, et milla siis nüüd auto ütleb, et midagi tuleks teha :think: Eks siis veel filtri rõhud on normi piires ja kõik kriteeriumid pole täidetud, et öelda, et hakka filtrit vahetama.
ls 304tuh täna hommikuse seisuga, anomaaliad hetkel puuduvad sesosas. Kui läheb, siis läheb. Kuluosa nagu hooratas. Ei põe ja mingi pesemise legende sellega tegema ei hakka.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas kraff » 10 Jaan 2019, 08:36

Mul endal näitab 55g.
Kevadel plaanis sellega üht-teist ette võtta.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 06 Veebr 2019, 10:59

Eile oli jälle ebameeldiv üllatus. Pere oli auto kõrvale üles rivistatud, et läheme sõitu, võtan puldi, et uksi avada ja unlock nupp ei tee midagi. Pagass avaneb, pult uksi lukku paneb, aga lahti ei tee. Patareis vast asi ei ole, kuna ülejänud nupud ju töötavad. Eks tuleb pulkadeks võtta ja uurida mis seal otsa on saanud. On kellelgi analoogset kogemust?
Tõenäoliselt oleks plastik võtmega uksed lahti saanud (kuigi seda pole kunagi kasutatud), aga tundus lihtsam toast teine pult tuua. Õnneks on see olemas ja toimib. 3-kuune beebi poleks ka tõenäoliselt auto kõrval väga vaimustatud olnud sellest eksperimenteerimisest :D Ja õnneks ei tabanud see olukord mind kuskil kodust kaugemal.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 06 Veebr 2019, 12:13

See b7 pult/võti on üldse natuke imelik. B6-l samasugune, kui uksi avades või lukustades käib (puldi sees) ikka väike klõps, kuid b7-l ei mingit klõpsu, nagu oleks puutetundlik? Minu omal on keegi eelmine seda avanemis nuppu ka kõvasti surunud, kuna väike mõra seal.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1534
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 06 Veebr 2019, 12:21

@tobimarg Kas sul käivitus ka nupust? ÄKKI on mingi abi sellest, kui käivitad sahtlist selle auto. See pidavat puldi autole tuttavaks taas tegema. KUI muidugi mingit füüsilist kahjustust asjal ei ole. Lihtsalt mõte. Võin oma mõtteda jumala seina puusse panna, aga midagi kaotada ei ole ju:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 06 Veebr 2019, 12:36

Ei nupust käivitust ei ole, lambist, täitsa konventsionaalne puldi surumine :) Ma sünkimise teemale mõtlesin ise ka, aga loogiline oleks, et kui sünk millegi pärast maha koolenud, siis ei töötaks puldil teised funktsioonid ka.

SanderSPS kirjutas:
06 Veebr 2019, 12:21
@tobimarg Kas sul käivitus ka nupust? ÄKKI on mingi abi sellest, kui käivitad sahtlist selle auto. See pidavat puldi autole tuttavaks taas tegema. KUI muidugi mingit füüsilist kahjustust asjal ei ole. Lihtsalt mõte. Võin oma mõtteda jumala seina puusse panna, aga midagi kaotada ei ole ju:)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas R36 » 06 Veebr 2019, 13:20

Mikrolüliti väsimine.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 06 Veebr 2019, 13:57

Ehk siis selle puldi võib prügikasti visata piltlikult öeldes?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas R36 » 06 Veebr 2019, 13:59

tobimarg kirjutas:
06 Veebr 2019, 13:57
Ehk siis selle puldi võib prügikasti visata piltlikult öeldes?
Ei mitte seda. Korda saab ka teha kui tahta. Saab vahetada lüliteid, saab vahetada tervet plaati ja saab teha uue võtme.

Valikuid on, peab lihtsalt valima... :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 06 Veebr 2019, 14:03

Ei tundu jah kontimurdev asi, peab tinutuskolbi sebima vist :) Tõenäoliselt ju lüliti ise terve, kui reeglina lihtsalt lahti tuleb plaadi küljest. Eks see selgub peale puldi lahtikangutamist..

Kes tänasid kasutajat tobimarg selle postituse eest:
volkar

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas MartenL » 06 Veebr 2019, 14:08

Sellel võtmel sureb avamise lüliti millegipärast. Olnud mitu sellist juhtumit. Loogiliselt võttes ei näpita avamist rohkem kui sulgemist ☺ Niipidi pole olnudki et avamine töötab ja sulgemine mitte

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 06 Veebr 2019, 14:15

See on lamp jah :) A tead kui järgi mõtlen, siis litsun küll rohkem avamise nuppu. Hakkan liiga kaugelt litsuma, siis vaatan, et kuramus, ei teinud lahti, siis uuesti kuni jõuan levialasse :) A ma ei tea miks ma seda teen :D
Kes tänasid kasutajat tobimarg selle postituse eest:
Maahärra

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1204
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 06 Veebr 2019, 17:51

tobimarg kirjutas:
06 Veebr 2019, 14:15
See on lamp jah :) A tead kui järgi mõtlen, siis litsun küll rohkem avamise nuppu. Hakkan liiga kaugelt litsuma, siis vaatan, et kuramus, ei teinud lahti, siis uuesti kuni jõuan levialasse :) A ma ei tea miks ma seda teen :D
Et kõik kes kuskil läheduses on ikka teaksid millise masina juurde sa teel oled...
See siis puldi muljumise kohta "kilomeetri"
kauguselt juba.

Hapnik
Huviline
Postitusi: 977
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 07 Veebr 2019, 19:39

tobimarg kirjutas:
06 Veebr 2019, 14:15
See on lamp jah :) A tead kui järgi mõtlen, siis litsun küll rohkem avamise nuppu. Hakkan liiga kaugelt litsuma, siis vaatan, et kuramus, ei teinud lahti, siis uuesti kuni jõuan levialasse :) A ma ei tea miks ma seda teen :D
Mul on pigem vastupidi, et panen automaatselt lukku ära ja siis kui jõuad veidi kaugemale jääd kahtlema ja "paned uuesti lukku".
Kes tänasid kasutajat Hapnik selle postituse eest:
Lilleke92

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1534
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 07 Veebr 2019, 19:45

Hapnik kirjutas:
07 Veebr 2019, 19:39
tobimarg kirjutas:
06 Veebr 2019, 14:15
See on lamp jah :) A tead kui järgi mõtlen, siis litsun küll rohkem avamise nuppu. Hakkan liiga kaugelt litsuma, siis vaatan, et kuramus, ei teinud lahti, siis uuesti kuni jõuan levialasse :) A ma ei tea miks ma seda teen :D
Mul on pigem vastupidi, et panen automaatselt lukku ära ja siis kui jõuad veidi kaugemale jääd kahtlema ja "paned uuesti lukku".
Pane signa piiks aktiivseks. Aitab väga palju:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Vvariant
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 36 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 07 Veebr 2019, 20:09

Töötab

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 07 Veebr 2019, 20:47

Kusjuures isegi selliselt oma kunagise bmw juures proovinud (küll panin mitte vastu pead, vaid vastu kaela), kuid eks inimene käitus korraliku antennina :D

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 21 Veebr 2019, 09:13

Tegin hommikul vana puldi korda. Ega õieti aru saanudki, et mis seal siis viga oli. Algselt ei töödanud uste avamise nupp. Samas selle nupu mikrolülitiga oli kõik ok. Külmjooteid polnud ja lüliti klõpsus. Samas, oli uste sulgemise nupul 4-st jootest 2 lahti :) Aga nupp jällegi töötas, sest lüliti oli endiselt omal kohal ja nuppu vajutades surus need lahtised jooted ka kokku. Igal juhul, pingutasin patarei klemme, jootsin kõik jooted üle ja panin kokku tagasi, ei hakanud lüliteid vahetama kuna toimivad. Jäi Iirimaalt tellitud 3 lülitit varuks.
Mida siit järeltulevatele põlvedele õpetuseks kaasa anda? :) Puldi lahtisaamine on paras peavalu ja esmakordsel avamisel võib puldi suht ära rappida. Kogenud tegijad saavad kindlasti puhtamalt hakkama, aga ma ei näe, et varem avamata pulti saaks nii lahti, et kuskil mingeid kangutamisjälgi ei jää. Puldi sisu on liimitud nuppudega poole külge, liim tuleb läbi lõigata (selle käigus tõdesin, et puldi küljed on suht õrnad) ja sisu kesta seest vaikselt välja kangutada. See ongi kõige keerukam osa. Tinutamist peaksin ka veel kõvasti harjutama :D

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas kraff » 21 Veebr 2019, 09:33

tobimarg kirjutas:
21 Veebr 2019, 09:13
Tinutamist peaksin ka veel kõvasti harjutama :D
Tinutatakse naabrimehega või üksi, komponente ikka joodetakse :)

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 21 Veebr 2019, 09:38

kraff kirjutas:
21 Veebr 2019, 09:33
tobimarg kirjutas:
21 Veebr 2019, 09:13
Tinutamist peaksin ka veel kõvasti harjutama :D
Tinutatakse naabrimehega või üksi, komponente ikka joodetakse :)
A kust sa tead mida ma mõtlesin? :D Ok ok, va jootmist peab harjutama jah. Ja mitte sõprade jootmist!

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1534
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION- tobimarg

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 21 Veebr 2019, 12:03

tobimarg kirjutas:
21 Veebr 2019, 09:13
Tegin hommikul vana puldi korda. Ega õieti aru saanudki, et mis seal siis viga oli. Algselt ei töödanud uste avamise nupp. Samas selle nupu mikrolülitiga oli kõik ok. Külmjooteid polnud ja lüliti klõpsus. Samas, oli uste sulgemise nupul 4-st jootest 2 lahti :) Aga nupp jällegi töötas, sest lüliti oli endiselt omal kohal ja nuppu vajutades surus need lahtised jooted ka kokku. Igal juhul, pingutasin patarei klemme, jootsin kõik jooted üle ja panin kokku tagasi, ei hakanud lüliteid vahetama kuna toimivad. Jäi Iirimaalt tellitud 3 lülitit varuks.
Mida siit järeltulevatele põlvedele õpetuseks kaasa anda? :) Puldi lahtisaamine on paras peavalu ja esmakordsel avamisel võib puldi suht ära rappida. Kogenud tegijad saavad kindlasti puhtamalt hakkama, aga ma ei näe, et varem avamata pulti saaks nii lahti, et kuskil mingeid kangutamisjälgi ei jää. Puldi sisu on liimitud nuppudega poole külge, liim tuleb läbi lõigata (selle käigus tõdesin, et puldi küljed on suht õrnad) ja sisu kesta seest vaikselt välja kangutada. See ongi kõige keerukam osa. Tinutamist peaksin ka veel kõvasti harjutama :D
Ma tellisin omale uue puldi korpuse. See tuli kolmes tükis ja see liimitav osa enam ei olnud liimitav vaid klambritega mida saab kenasti hiljem ka lahti:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Vasta

Mine “Huviliste autod”