Volkswagen Corrado VR6- longer

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 06 Mai 2017, 07:54

Sain mingiaeg kolvirõngad kätte, käisin ladusin mootori kokku. Mõni polt-mutter vaja soetada veel, siis on kõik ideaalne.
To-do list on päris väikene juba
Pidurikettad+klotsid
Pidurivedelik vahetada
Mootoripadjad
Käigukasti teine sünkronisaator ära vahetada+õli
Sidurikomplekt
Relee nr109
Piduritel vaja vaadata miks elektrooniline pidurivõimendi ei toimeta, lööb kaitset läbi(kaitse asub spidobloki taga)
Kõvem elektroonika vend pole, seega küsiks siit abi, millest võib pidurivõimendi viga tuleneda?
Esialgne plaan oli kevadkruiisiks sõitma saada, kuid tänu aja puudulikkusele on see vähetõenäoline.

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 21 Sept 2017, 20:15

Eelmisest postitusest tükk aega möödas. Vahepeal kadus huvi ning motivatsioon ära- nagu ikka ehitamistega. Mingi aeg võtsin kokku ennast ning panin mootori aiste vahele. Tegin proovikäivitamise, mis ebaõnnestus. Probleemiks on jätkuvalt sädeme puudulikkus ning ka vool ei jõua küttepumbani. Otsisin mis ma otsisin, kuid veani ei jõudnud( relee nr 109 vahetatud). Nüüd järgi mõeldes olen vist unustanud knock sensori külge panna. Möjutab see kuidagi sädeme puudulikkust ning küttepumbani jõudvat voolu? Kuidas kontrollida kas ecu toimetab ikka korralikult?

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas Corra » 21 Sept 2017, 21:03

Proovi, kütusepumba klemmid kokku lükata, saad teada kas asi üldse funkab. Mul oli passati vr6'l ka sarnane jama, et pump ei tulnud järgi. Viga oli mustas karbis mis asus tuledelüliti taga armatuuri sees. Seal sees oli vaja mõned ühendused üle joota.

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 22 Sept 2017, 10:03

Corra kirjutas:Proovi, kütusepumba klemmid kokku lükata, saad teada kas asi üldse funkab. Mul oli passati vr6'l ka sarnane jama, et pump ei tulnud järgi. Viga oli mustas karbis mis asus tuledelüliti taga armatuuri sees. Seal sees oli vaja mõned ühendused üle joota.
Sellised lihtsamad asjad olen ära proovinud, sealhulgas ka väntvõlli ja nukkvõlli anduri korralisuse. Tundub nagu aju releenigi voolud ei jõua.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas GTI » 22 Sept 2017, 13:32

Knock sensoreid on sel veel 2 tükki, tavaline viga mida ka ise olen teinud on vända abduri ja eesmise knock sensori pistikute segiajamine (asuvad starteri juures all).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 01 Dets 2018, 16:30

20181122_171558.jpg
20181122_171558.jpg (581.96 KiB) Vaadatud 11228 korda
hei, üle aasta juba viimasest postitusest. auto seisab endiselt kuivas garaazis.. 2 aastat juba. kuukene tagasi sain mootori käima.. kustutasin arvutiga veakoodid ja käima ta läkski. tühikäik olematu, eks peab mafi, tühikäigumootori ja lambda ka uue panema. veel sai külge installitud g60 pealt stange ja tuled. piduritel tihendid kõik vahetatud ja velgi alla proovitud. äkki saab järgmine hooaeg sõita kah.
20181122_150719.jpg
20181122_150719.jpg (438.35 KiB) Vaadatud 11228 korda

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 17 Veebr 2019, 22:17

Mingeid arenguid on vahepeal toimunud?

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 03 Mai 2019, 16:35

Peale viimast postitust olen korraks garaazi sattunud. Spidobloki taga oleva abs kaitsme vahetasin välja, enam läbi ei löönud, kui süüdet sisse keerasin, kuid pole jõudnud õhutada egas midagi. Radikat oleks hädasti vaja, lambda andurit, õhulugejat ja tühikäigumootorit.
Juhipoolset elektriakna tõstukit ka. Seejärel võiks ülevaatusele sättida.
üks kerge küsimus ka, kuidas vr6 omanikel roolivõimu voolikud ühendatud on? kas alumine voolik on ainult sisse surutud koos tihendiga või kuidas?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas GTI » 03 Mai 2019, 17:21

longer kirjutas:
03 Mai 2019, 16:35
üks kerge küsimus ka, kuidas vr6 omanikel roolivõimu voolikud ühendatud on? kas alumine voolik on ainult sisse surutud koos tihendiga või kuidas?
Kui pead silmas RV pumpa siis seal on al. põlv mis istub pumba korpuses, see mul loksus juba aastat 14 tagasi ning hetkel püsib pesas nipukaga mis tõmmatud ümber pumba ja toimib! :angel:
Aga tühikäigu klappi võin vaadata kui Boschi nr. annad vana pealt.
Viimati muutis GTI, 03 Mai 2019, 17:22, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 03 Mai 2019, 18:36

GTI kirjutas:
03 Mai 2019, 17:21
longer kirjutas:
03 Mai 2019, 16:35
üks kerge küsimus ka, kuidas vr6 omanikel roolivõimu voolikud ühendatud on? kas alumine voolik on ainult sisse surutud koos tihendiga või kuidas?
Kui pead silmas RV pumpa siis seal on al. põlv mis istub pumba korpuses, see mul loksus juba aastat 14 tagasi ning hetkel püsib pesas nipukaga mis tõmmatud ümber pumba ja toimib! :angel:
Aga tühikäigu klappi võin vaadata kui Boschi nr. annad vana pealt.
Ise tõmbasin ka kiiruga nipukaga ümber, kuid ei meeldi absoluutselt selline lahendus.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas GTI » 04 Mai 2019, 13:09

Kui palju ei loksu (e. istub veel suht täpselt) võib mõelda poldiliimiga kinnitamist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 15 Apr 2020, 10:37

Tervist, pea aasta viimasest postitusest möödas.
Esimese asjana tahaksin mõnda kasutajat tänada, kes on viimasel ajal aidanud vajaminevate varuosadega. Tänud @kevva , kes oli tõèsti suureks abiks ja mõtles kaasa mis asju mul vaja. @Tuunikala kellelt õnnestus radikas kiiresti saada.
Nüüd siis autost, mingiaeg tuli mott peale jälle, sai jahutusvedeliku flantsi leke peatatud, kokku panemisel oli radikas nii habras, et tuli mõra sisse. Peale uue radika paigaldust ostsin veel radika külge uue temp anduri ja radika peal asetseva flantsi, mis oli ka täiesti rabedaks läinud juba. Edasi sai roolivõimupumpa mineva toru lekkevabaks tehtud. Seejärel viskasin abs vahelt minema ning pandud ilma absita variandi pidurivõimendi ning pump. Sellejaoks oli vaja vedada uued piduritorud taha välja. Pidurikonna pidin kah pikema variandi tellima. Vaja vedada veel vaakum pidurivõimendisse. Vr6 mootoril peaks asetsema see väljavõte mootori ees otsas ning juhi poolt välja tulema.Siduripedaal on kuidagi kahtlane, lähen kindla peale välja ja tellin uue peasilindri ning kasti külge kah uue. Seejärel eemaldasin esiustelt toonkile ja kasisin seest puhtaks. Külge läks ka uus õhulugeja ning drosselklapi otsas elektrooniline andur. Sai mootori lonkamisest lahti, kuid tühikäij puudub.Tühikäigumootor jõudis kohale nüüd, kuid pole välja vahetanud. Seejärel panin mootorikatted peale, sellejaoks oli vaja eemaldada küünlajuhtmed, mis läksid kohe peale näppimist katki.
Teha vaja veel, et sõitma saada
- tühikäigumootor vahetada (olemas)
-juhipoolne el akna tõstuk (olemas)
- küünlajuhtmed (vaja tellida)
- pidurivõimendi vaakumtoru (vaja sebida)
- ideaalis tahaks korralikku plastikut kah armatuuri, kus on need keskmised vendiavad, makk jms(ostsin, kuid osutus pre fl omaks)
- ülevaatust
- kindlustust
Lisan ka mõne pildi millisena ta seisab
endiselt
20200310_091842.jpg
20200310_091842.jpg (264.47 KiB) Vaadatud 9389 korda
20200310_091432.jpg
Pidurikonna erinevus
20200310_091432.jpg (182.33 KiB) Vaadatud 9389 korda
20200310_122615.jpg
Eeldan, et piduritele vaakumi väljavõte
20200310_122615.jpg (164.25 KiB) Vaadatud 9389 korda
20200310_122555.jpg
20200310_122555.jpg (164.27 KiB) Vaadatud 9389 korda

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 26 Juul 2020, 21:00

Aeg postituseks. "Kiire" mootoriremont on kestnud nüüd pea 3a. Nüüdseks võib öelda, et olen viimaste päevadega pea 1000km sõitnud. Ülevaatuse sain korduva kuna heitgaasid ja tagapidurid kehvad. Pidurid said korda peale õhutust.
Peale seda keerasin ilusti lambda anduri katti puruks, tellisin ka uue pidurisupporti ning värvisin stange ära.
Järgmine nädal tegelen lambda paika saamisega ja vast saab üv ka peale.
Ei saa salata, autoga on väga mõnus sõita ja need vr6 hääled on tase omaette. Nägu on sõites koguaeg naerul. Vast jõuan see aasta ka mõnele üritusele.
20200726_211252.jpg
20200726_211252.jpg (175.17 KiB) Vaadatud 8447 korda
Edit: no ei saa pildi keeramisega hakkama
Viimati muutis longer, 26 Juul 2020, 21:01, muudetud 1 kord kokku.

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 29 Juul 2020, 18:55

Screenshot_20200729-195029_Chrome.jpg
Screenshot_20200729-195029_Chrome.jpg (69.48 KiB) Vaadatud 8298 korda
Kui kellelgi pakkuda sellist vidinat, olen avatud pakkumistele. Samuti vaja kõiki lukke koos võtmega ning juhipoolselt elektriakna tõstukit, sai soetatud, kuid kõrvalistuja poole oma paraku.

Täna sai siis väljalaskega tegutsetud. Külge sai lambda andur, auto ei sure enam sidurit vajutades välja.
Summuti sai veel ka täitsa lekkevabaks tehtud ning reso vahelt ära.
Vahetatud tagumine pidurisuport.
Coilid teevad imelikku häält, kolisevad ja vedru keerab ka häälega kaasa, on kellelgi samuti ta-techniku coilidega sama probleem olnud?
Ilmselt järgmine aasta selle coiliga ei taha sõita enam, liiga jäigad.

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 10 Aug 2020, 08:18

Lisaks paar paremat pilti kah
20200731_210141.jpg
20200731_210141.jpg (262.04 KiB) Vaadatud 8065 korda
20200731_210037.jpg
20200731_210037.jpg (183.64 KiB) Vaadatud 8065 korda
Nüüdseks omajagu sõitnud, järgmisena peaks õli vahetama poolsündi vastu, hetkel 5w30 sees.
Soojemate ilmadega sai käidud lõuna eestis seiklemas ja kurvilisi teid nautimas, sain õlitemperatuuri 124c peale. Peaks vist mõtlema lisa õliradika peale?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas GTI » 10 Aug 2020, 15:57

Õli temp ei saa võrrelda jahutusvedeliku omaga - 130-140 kraadi pole õlile mingi näitaja ning ei maksa muretseda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas Corra » 10 Aug 2020, 18:07

Ma ütleks, et üle 120 kraadi on tavaõlile veits palju juba. Et kui sul harva nii kõrgeks läheb, siis ilmselt kannatab ära, aga kui käid tihti rallimas, siis pigem pane jahuti.

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 08 Sept 2020, 20:18

Õhtust! sai täna õlivahetus ära tehtud ning edukalt 500m sõidetud, kui mootor kokku jooksis. Igaks juhuks uurin, et kellelgi ei vedele äkki abv mootorit?
Pole jõudnud veel lahti võtta, kuid täiesti müsteerium.

corradomees
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas corradomees » 08 Sept 2020, 21:07

Mida see tähendab täpsemalt, et "jooksis kokku"?
Kas kiilus kinni või lõi augu sisse kuskile mootori korpusesse või mis?
Pakun et algatuseks 2,8l. (AAA) mootor peale, neid liikus ikka suhteliselt vabalt 150-200 euroga.

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 09 Sept 2020, 06:26

Kiilus kinni, auku korpuses pole.

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 10 Sept 2020, 10:02

20200910_105922.jpg
20200910_105922.jpg (177.99 KiB) Vaadatud 7377 korda
20200910_101953.jpg
20200910_101953.jpg (241.35 KiB) Vaadatud 7377 korda
Tundub, et tuleb mootor maha ja vänt läheb lihvi, äkki saab asja. Ilmselt pean siis ka remontmõõdus saaled ostma? Niipalju siis sügiskruiisist. Mis juhtus? Seda ei tea, võib olla ei sobinud 10w60 õli ikkagi.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas tito » 10 Sept 2020, 15:43

Mul jooksis ka 10W60 Motuliga kokku esimese silindri vända saalest.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Sept 2020, 07:40

Kontrolli ka et laagripesad plokis poleks viga saanud. Kas tõmbas mõne kaela ka konkreetselt ringi?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

longer
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
Auto: Corrado '94
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas longer » 11 Sept 2020, 08:34

Võtsin 5da ja 6da silindri kepsusaale lahti, teisi ei saanud ja mootori maha võtmine jäi poolikuks, kuna mootoritõstukit polnud garaazis hetkel. Kõik poldid ja juhtmed eemaldatud, vaja ainult maha tõsta. Mootor veel ringi ei käinud. Mõtteisse ongi tulnud nüüd aaa peale ümberminek, saaks uuesti liikuma vähemalt ning siis vaikselt lahkama hakata abv mootorit. No ja kui mootor maas, siis eemaldan ka abs juhtmestiku kapoti alt, saab viisakamaks.

Kasutaja avatar
santospwnd
Huviline
Postitusi: 373
Liitunud: 05 Jaan 2013, 16:22
Telefon: 53 neli kaheksa 59 32
Auto: T3 Westfalia, B5 passat 2,8 4motion, Corrado 2.9
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Volkswagen Corrado VR6- longer

Lugemata postitus Postitas santospwnd » 20 Sept 2020, 20:13

longer kirjutas:
10 Sept 2020, 10:02
Mis juhtus? Seda ei tea, võib olla ei sobinud 10w60 õli ikkagi.
Imelik, endal pea 2 aastat nüüd 2.9vr6-el 10w60 sees olnud ja pole probleeme täheldanud.
Kiirem kui Pässa Rixi tuunitud beõmvee

Vasta

Mine “Huviliste autod”