Volkswagen Corrado VR6- longer
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Sain mingiaeg kolvirõngad kätte, käisin ladusin mootori kokku. Mõni polt-mutter vaja soetada veel, siis on kõik ideaalne.
To-do list on päris väikene juba
Pidurikettad+klotsid
Pidurivedelik vahetada
Mootoripadjad
Käigukasti teine sünkronisaator ära vahetada+õli
Sidurikomplekt
Relee nr109
Piduritel vaja vaadata miks elektrooniline pidurivõimendi ei toimeta, lööb kaitset läbi(kaitse asub spidobloki taga)
Kõvem elektroonika vend pole, seega küsiks siit abi, millest võib pidurivõimendi viga tuleneda?
Esialgne plaan oli kevadkruiisiks sõitma saada, kuid tänu aja puudulikkusele on see vähetõenäoline.
To-do list on päris väikene juba
Pidurikettad+klotsid
Pidurivedelik vahetada
Mootoripadjad
Käigukasti teine sünkronisaator ära vahetada+õli
Sidurikomplekt
Relee nr109
Piduritel vaja vaadata miks elektrooniline pidurivõimendi ei toimeta, lööb kaitset läbi(kaitse asub spidobloki taga)
Kõvem elektroonika vend pole, seega küsiks siit abi, millest võib pidurivõimendi viga tuleneda?
Esialgne plaan oli kevadkruiisiks sõitma saada, kuid tänu aja puudulikkusele on see vähetõenäoline.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Eelmisest postitusest tükk aega möödas. Vahepeal kadus huvi ning motivatsioon ära- nagu ikka ehitamistega. Mingi aeg võtsin kokku ennast ning panin mootori aiste vahele. Tegin proovikäivitamise, mis ebaõnnestus. Probleemiks on jätkuvalt sädeme puudulikkus ning ka vool ei jõua küttepumbani. Otsisin mis ma otsisin, kuid veani ei jõudnud( relee nr 109 vahetatud). Nüüd järgi mõeldes olen vist unustanud knock sensori külge panna. Möjutab see kuidagi sädeme puudulikkust ning küttepumbani jõudvat voolu? Kuidas kontrollida kas ecu toimetab ikka korralikult?
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Proovi, kütusepumba klemmid kokku lükata, saad teada kas asi üldse funkab. Mul oli passati vr6'l ka sarnane jama, et pump ei tulnud järgi. Viga oli mustas karbis mis asus tuledelüliti taga armatuuri sees. Seal sees oli vaja mõned ühendused üle joota.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Sellised lihtsamad asjad olen ära proovinud, sealhulgas ka väntvõlli ja nukkvõlli anduri korralisuse. Tundub nagu aju releenigi voolud ei jõua.Corra kirjutas:Proovi, kütusepumba klemmid kokku lükata, saad teada kas asi üldse funkab. Mul oli passati vr6'l ka sarnane jama, et pump ei tulnud järgi. Viga oli mustas karbis mis asus tuledelüliti taga armatuuri sees. Seal sees oli vaja mõned ühendused üle joota.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Knock sensoreid on sel veel 2 tükki, tavaline viga mida ka ise olen teinud on vända abduri ja eesmise knock sensori pistikute segiajamine (asuvad starteri juures all).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Volkswagen Corrado VR6- longer
hei, üle aasta juba viimasest postitusest. auto seisab endiselt kuivas garaazis.. 2 aastat juba. kuukene tagasi sain mootori käima.. kustutasin arvutiga veakoodid ja käima ta läkski. tühikäik olematu, eks peab mafi, tühikäigumootori ja lambda ka uue panema. veel sai külge installitud g60 pealt stange ja tuled. piduritel tihendid kõik vahetatud ja velgi alla proovitud. äkki saab järgmine hooaeg sõita kah.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Volkswagen Corrado VR6- longer
Peale viimast postitust olen korraks garaazi sattunud. Spidobloki taga oleva abs kaitsme vahetasin välja, enam läbi ei löönud, kui süüdet sisse keerasin, kuid pole jõudnud õhutada egas midagi. Radikat oleks hädasti vaja, lambda andurit, õhulugejat ja tühikäigumootorit.
Juhipoolset elektriakna tõstukit ka. Seejärel võiks ülevaatusele sättida.
üks kerge küsimus ka, kuidas vr6 omanikel roolivõimu voolikud ühendatud on? kas alumine voolik on ainult sisse surutud koos tihendiga või kuidas?
Juhipoolset elektriakna tõstukit ka. Seejärel võiks ülevaatusele sättida.
üks kerge küsimus ka, kuidas vr6 omanikel roolivõimu voolikud ühendatud on? kas alumine voolik on ainult sisse surutud koos tihendiga või kuidas?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Volkswagen Corrado VR6- longer
Kui pead silmas RV pumpa siis seal on al. põlv mis istub pumba korpuses, see mul loksus juba aastat 14 tagasi ning hetkel püsib pesas nipukaga mis tõmmatud ümber pumba ja toimib!
Aga tühikäigu klappi võin vaadata kui Boschi nr. annad vana pealt.
Viimati muutis GTI, 03 Mai 2019, 17:22, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Volkswagen Corrado VR6- longer
Ise tõmbasin ka kiiruga nipukaga ümber, kuid ei meeldi absoluutselt selline lahendus.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Volkswagen Corrado VR6- longer
Kui palju ei loksu (e. istub veel suht täpselt) võib mõelda poldiliimiga kinnitamist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Volkswagen Corrado VR6- longer
Tervist, pea aasta viimasest postitusest möödas.
Esimese asjana tahaksin mõnda kasutajat tänada, kes on viimasel ajal aidanud vajaminevate varuosadega. Tänud @kevva , kes oli tõèsti suureks abiks ja mõtles kaasa mis asju mul vaja. @Tuunikala kellelt õnnestus radikas kiiresti saada.
Nüüd siis autost, mingiaeg tuli mott peale jälle, sai jahutusvedeliku flantsi leke peatatud, kokku panemisel oli radikas nii habras, et tuli mõra sisse. Peale uue radika paigaldust ostsin veel radika külge uue temp anduri ja radika peal asetseva flantsi, mis oli ka täiesti rabedaks läinud juba. Edasi sai roolivõimupumpa mineva toru lekkevabaks tehtud. Seejärel viskasin abs vahelt minema ning pandud ilma absita variandi pidurivõimendi ning pump. Sellejaoks oli vaja vedada uued piduritorud taha välja. Pidurikonna pidin kah pikema variandi tellima. Vaja vedada veel vaakum pidurivõimendisse. Vr6 mootoril peaks asetsema see väljavõte mootori ees otsas ning juhi poolt välja tulema.Siduripedaal on kuidagi kahtlane, lähen kindla peale välja ja tellin uue peasilindri ning kasti külge kah uue. Seejärel eemaldasin esiustelt toonkile ja kasisin seest puhtaks. Külge läks ka uus õhulugeja ning drosselklapi otsas elektrooniline andur. Sai mootori lonkamisest lahti, kuid tühikäij puudub.Tühikäigumootor jõudis kohale nüüd, kuid pole välja vahetanud. Seejärel panin mootorikatted peale, sellejaoks oli vaja eemaldada küünlajuhtmed, mis läksid kohe peale näppimist katki.
Teha vaja veel, et sõitma saada
- tühikäigumootor vahetada (olemas)
-juhipoolne el akna tõstuk (olemas)
- küünlajuhtmed (vaja tellida)
- pidurivõimendi vaakumtoru (vaja sebida)
- ideaalis tahaks korralikku plastikut kah armatuuri, kus on need keskmised vendiavad, makk jms(ostsin, kuid osutus pre fl omaks)
- ülevaatust
- kindlustust
Lisan ka mõne pildi millisena ta seisab
endiselt
Esimese asjana tahaksin mõnda kasutajat tänada, kes on viimasel ajal aidanud vajaminevate varuosadega. Tänud @kevva , kes oli tõèsti suureks abiks ja mõtles kaasa mis asju mul vaja. @Tuunikala kellelt õnnestus radikas kiiresti saada.
Nüüd siis autost, mingiaeg tuli mott peale jälle, sai jahutusvedeliku flantsi leke peatatud, kokku panemisel oli radikas nii habras, et tuli mõra sisse. Peale uue radika paigaldust ostsin veel radika külge uue temp anduri ja radika peal asetseva flantsi, mis oli ka täiesti rabedaks läinud juba. Edasi sai roolivõimupumpa mineva toru lekkevabaks tehtud. Seejärel viskasin abs vahelt minema ning pandud ilma absita variandi pidurivõimendi ning pump. Sellejaoks oli vaja vedada uued piduritorud taha välja. Pidurikonna pidin kah pikema variandi tellima. Vaja vedada veel vaakum pidurivõimendisse. Vr6 mootoril peaks asetsema see väljavõte mootori ees otsas ning juhi poolt välja tulema.Siduripedaal on kuidagi kahtlane, lähen kindla peale välja ja tellin uue peasilindri ning kasti külge kah uue. Seejärel eemaldasin esiustelt toonkile ja kasisin seest puhtaks. Külge läks ka uus õhulugeja ning drosselklapi otsas elektrooniline andur. Sai mootori lonkamisest lahti, kuid tühikäij puudub.Tühikäigumootor jõudis kohale nüüd, kuid pole välja vahetanud. Seejärel panin mootorikatted peale, sellejaoks oli vaja eemaldada küünlajuhtmed, mis läksid kohe peale näppimist katki.
Teha vaja veel, et sõitma saada
- tühikäigumootor vahetada (olemas)
-juhipoolne el akna tõstuk (olemas)
- küünlajuhtmed (vaja tellida)
- pidurivõimendi vaakumtoru (vaja sebida)
- ideaalis tahaks korralikku plastikut kah armatuuri, kus on need keskmised vendiavad, makk jms(ostsin, kuid osutus pre fl omaks)
- ülevaatust
- kindlustust
Lisan ka mõne pildi millisena ta seisab
endiselt
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Volkswagen Corrado VR6- longer
Aeg postituseks. "Kiire" mootoriremont on kestnud nüüd pea 3a. Nüüdseks võib öelda, et olen viimaste päevadega pea 1000km sõitnud. Ülevaatuse sain korduva kuna heitgaasid ja tagapidurid kehvad. Pidurid said korda peale õhutust.
Peale seda keerasin ilusti lambda anduri katti puruks, tellisin ka uue pidurisupporti ning värvisin stange ära.
Järgmine nädal tegelen lambda paika saamisega ja vast saab üv ka peale.
Ei saa salata, autoga on väga mõnus sõita ja need vr6 hääled on tase omaette. Nägu on sõites koguaeg naerul. Vast jõuan see aasta ka mõnele üritusele. Edit: no ei saa pildi keeramisega hakkama
Peale seda keerasin ilusti lambda anduri katti puruks, tellisin ka uue pidurisupporti ning värvisin stange ära.
Järgmine nädal tegelen lambda paika saamisega ja vast saab üv ka peale.
Ei saa salata, autoga on väga mõnus sõita ja need vr6 hääled on tase omaette. Nägu on sõites koguaeg naerul. Vast jõuan see aasta ka mõnele üritusele. Edit: no ei saa pildi keeramisega hakkama
Viimati muutis longer, 26 Juul 2020, 21:01, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Volkswagen Corrado VR6- longer
Täna sai siis väljalaskega tegutsetud. Külge sai lambda andur, auto ei sure enam sidurit vajutades välja.
Summuti sai veel ka täitsa lekkevabaks tehtud ning reso vahelt ära.
Vahetatud tagumine pidurisuport.
Coilid teevad imelikku häält, kolisevad ja vedru keerab ka häälega kaasa, on kellelgi samuti ta-techniku coilidega sama probleem olnud?
Ilmselt järgmine aasta selle coiliga ei taha sõita enam, liiga jäigad.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Volkswagen Corrado VR6- longer
Lisaks paar paremat pilti kah
Soojemate ilmadega sai käidud lõuna eestis seiklemas ja kurvilisi teid nautimas, sain õlitemperatuuri 124c peale. Peaks vist mõtlema lisa õliradika peale?
Nüüdseks omajagu sõitnud, järgmisena peaks õli vahetama poolsündi vastu, hetkel 5w30 sees. Soojemate ilmadega sai käidud lõuna eestis seiklemas ja kurvilisi teid nautimas, sain õlitemperatuuri 124c peale. Peaks vist mõtlema lisa õliradika peale?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Volkswagen Corrado VR6- longer
Õli temp ei saa võrrelda jahutusvedeliku omaga - 130-140 kraadi pole õlile mingi näitaja ning ei maksa muretseda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Volkswagen Corrado VR6- longer
Ma ütleks, et üle 120 kraadi on tavaõlile veits palju juba. Et kui sul harva nii kõrgeks läheb, siis ilmselt kannatab ära, aga kui käid tihti rallimas, siis pigem pane jahuti.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Volkswagen Corrado VR6- longer
Õhtust! sai täna õlivahetus ära tehtud ning edukalt 500m sõidetud, kui mootor kokku jooksis. Igaks juhuks uurin, et kellelgi ei vedele äkki abv mootorit?
Pole jõudnud veel lahti võtta, kuid täiesti müsteerium.
Pole jõudnud veel lahti võtta, kuid täiesti müsteerium.
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
Volkswagen Corrado VR6- longer
Mida see tähendab täpsemalt, et "jooksis kokku"?
Kas kiilus kinni või lõi augu sisse kuskile mootori korpusesse või mis?
Pakun et algatuseks 2,8l. (AAA) mootor peale, neid liikus ikka suhteliselt vabalt 150-200 euroga.
Kas kiilus kinni või lõi augu sisse kuskile mootori korpusesse või mis?
Pakun et algatuseks 2,8l. (AAA) mootor peale, neid liikus ikka suhteliselt vabalt 150-200 euroga.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Volkswagen Corrado VR6- longer
Tundub, et tuleb mootor maha ja vänt läheb lihvi, äkki saab asja. Ilmselt pean siis ka remontmõõdus saaled ostma? Niipalju siis sügiskruiisist. Mis juhtus? Seda ei tea, võib olla ei sobinud 10w60 õli ikkagi.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Volkswagen Corrado VR6- longer
Mul jooksis ka 10W60 Motuliga kokku esimese silindri vända saalest.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Volkswagen Corrado VR6- longer
Kontrolli ka et laagripesad plokis poleks viga saanud. Kas tõmbas mõne kaela ka konkreetselt ringi?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Volkswagen Corrado VR6- longer
Võtsin 5da ja 6da silindri kepsusaale lahti, teisi ei saanud ja mootori maha võtmine jäi poolikuks, kuna mootoritõstukit polnud garaazis hetkel. Kõik poldid ja juhtmed eemaldatud, vaja ainult maha tõsta. Mootor veel ringi ei käinud. Mõtteisse ongi tulnud nüüd aaa peale ümberminek, saaks uuesti liikuma vähemalt ning siis vaikselt lahkama hakata abv mootorit. No ja kui mootor maas, siis eemaldan ka abs juhtmestiku kapoti alt, saab viisakamaks.
- santospwnd
- Huviline
- Postitusi: 373
- Liitunud: 05 Jaan 2013, 16:22
- Telefon: 53 neli kaheksa 59 32
- Auto: T3 Westfalia, B5 passat 2,8 4motion, Corrado 2.9
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 6 korda
- Kontakt:
Volkswagen Corrado VR6- longer
Imelik, endal pea 2 aastat nüüd 2.9vr6-el 10w60 sees olnud ja pole probleeme täheldanud.
Kiirem kui Pässa Rixi tuunitud beõmvee