VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Ega ei kurvasta küll jah, saab kohalt minema küll Aga mõistus peab kodus olema koguaeg, maru libe on ikka kohati lamelliga, bemmivennad vist kõik mahlasemad kurvid peegliks poleerinud.
Mis seisus sul auto on, kas tööde kalkulatsioon tehtud? Muidu ikka liigub igapäevaselt? Elutähtsad organid vist pihta ei saanud, lihtsalt nagu läbi okastraat aia oleks sõitnud
Mis seisus sul auto on, kas tööde kalkulatsioon tehtud? Muidu ikka liigub igapäevaselt? Elutähtsad organid vist pihta ei saanud, lihtsalt nagu läbi okastraat aia oleks sõitnud
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ei taha manuaaliMustVälk kirjutas:Siiani parandan eelmise sügise vigu!
Tahad ka siis teeme üksühele vahetust.
Saaksid manuaali!
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
jah, kalkulatsioon tehtud, kindlustus aktseptis ja remondi aeg järgmisel nädalal. põmst jah, stange ja uks . ja no parkimisandurid. kusjuures uks vajus sutsu ära ka - umbes 1 mm või nii - maanteemüra hakka sisse kostma ja pesulas lendas vett ukse vahelt sisse.tobimarg kirjutas: Mis seisus sul auto on, kas tööde kalkulatsioon tehtud? Muidu ikka liigub igapäevaselt? Elutähtsad organid vist pihta ei saanud, lihtsalt nagu läbi okastraat aia oleks sõitnud
mde, mulle tundub, et need passati uksetihendid on üldse suhteliselt ebaõnnestunud lahendus. vaatasin kohe huvi pärast kõrvale mondeo omi ja no on ikka insenertehniliselt parem küll. ka ei ole mul mitme fordi ja üle 10 a fordiomamise peale mitte ühtegi probleemi uksetihenditega olnud, isegi mitte tihendite kinnijäätumist (mis passatil kipub tulema isegi silikoonimisest hoolimata).
saab vast ühtlasi hoolduse ka samal ajal ära teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ahjaa, üks tähelepanek täna hommikust (peaks selle vist ka kusagile teemasse panema). maanteesõidu ajal ei läinud temperatuurinäiduk päris 90 kraadini. osuti jäi sutsu allapoole ja siis vaatasin kompuutrist - see näitas 77 - 81 kraadi. kas see on normaalne? peaks ju 90 olema?
---
nüüd ma ajasin küll lolli juttu! s.t. jah, temp näidik näitab suts alla 90... aga see näitab jahutusvedeliku, mitte õli temperatuuri (kompuuter näitab ju õli temperatuuri). siiski - kas peab olema 90?
---
nüüd ma ajasin küll lolli juttu! s.t. jah, temp näidik näitab suts alla 90... aga see näitab jahutusvedeliku, mitte õli temperatuuri (kompuuter näitab ju õli temperatuuri). siiski - kas peab olema 90?
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 804
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Ma pole mitte kunagi mitte ühelgi autol ühtegi tihendit määrinud. Pesen nad korralikult ära, ei määri mitte millegagi ja pole ühtegi probleemi. Silikon kogub tolmu ja muud sodi enda külge, mille tulemusena lõpuks hakkavad tihendid nõmedalt nagisema/kägisema.
Temperatuuri osas vastasin teises teemas, aga otseselt küsimusele vastus, jah peab olema 90c.
Temperatuuri osas vastasin teises teemas, aga otseselt küsimusele vastus, jah peab olema 90c.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Nii "sooja" ilmaga küll ei tohiks alla 90 langeda. Küll on mul endal alla -15 nii, et kerib 90ni ära ja siis vahel langeb pisut tagasi. Õli tempi näitab siis mingi 80c ringis ehk selgelt alla normtemperatuuri. Ja seda isegi pikemal maanteesõidul. Mõtlesin, et termostaat ära, uurisin asja ja sattusin mingi tehase arvamuse või technical bulletini peale kus öeldakse, et TDI on nii efektiivne, et ta ei suuda nii madalal tempil 90c hoida ja sinna ei olegi midagi teha. No ma siis ei muretsenud rohkem selle asja pärast ja see avaldub tõesti vaid suuremate külmadega.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Enda masinaga sai katsetatud, kui -15ga sõita maanteel, temp jõuab ikka 90ni ja püsib ka seal, aga kunagi ei tohi salongi vente max kiirusel sooja puhuma panna. Kõige kiiremini sellise külmaga läheb soojaks, kui salongivendid kuskil teises astmes. (Räägin siin auto kohta, millel pole weba)
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
see tempi langemine maanteel külmaga (-15 üles) on normaalne. kui annad hetke gaasi, teed mööda sõidu ja tõmbad käigu alla ja kõrgemat pööret, siis tõuseb tagasi seier). see ökomootori norm osa. küll aga praeguse ilmaga ei tohiks ta küll langeda alla 90 maanteel, vähemalt minul küll mitte, kuigi liigun iga hommik ja õhtu 30km.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Technical product information
Engine temperature display fluctuates between 50° and 90° C - all TDI
Customer statement / workshop findings
At outside temperatures under 5°C the engine temperature fluctuates according to the display in the dash insert between 50 and 70°C or till the coolant temperature reaches 90°C. The phenomenon occurs mainly when driving at low engine speed.
Technical background
Because of a very good effectiveness of the engine in low rev range, little engine heat is passed on to the coolant. At low outside temperatures the coolant temperature does not reach 90°C. If the heating is used, the coolant loses further heat depending on the blower level. As a result, the coolant temperature can fluctuate between 50° and 90° C.
Below an outside temperature of 5° C and a coolant temperature of 70° C the standard PTC auxiliary heater is activated, to heat the interior.
Measure
Please do not repair, this is normal
Engine temperature display fluctuates between 50° and 90° C - all TDI
Customer statement / workshop findings
At outside temperatures under 5°C the engine temperature fluctuates according to the display in the dash insert between 50 and 70°C or till the coolant temperature reaches 90°C. The phenomenon occurs mainly when driving at low engine speed.
Technical background
Because of a very good effectiveness of the engine in low rev range, little engine heat is passed on to the coolant. At low outside temperatures the coolant temperature does not reach 90°C. If the heating is used, the coolant loses further heat depending on the blower level. As a result, the coolant temperature can fluctuate between 50° and 90° C.
Below an outside temperature of 5° C and a coolant temperature of 70° C the standard PTC auxiliary heater is activated, to heat the interior.
Measure
Please do not repair, this is normal
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ok, ma jälgin asja, aga tundub, et on ok.
- mul hetkel webasto ei tööta (tõeline iroonia, kõige suurema külmaga on tema rikkis ), seega alustasin külma mootoriga sõitmist.
- salongivent huugas vahetult enne seda tõesti max peal (sest klaasid kippusid seest uduseks ja esiklaasisoojendust sel ju pole).
eks ma siis, kui peaks külm olema, sunnin käike veidi alla
- mul hetkel webasto ei tööta (tõeline iroonia, kõige suurema külmaga on tema rikkis ), seega alustasin külma mootoriga sõitmist.
- salongivent huugas vahetult enne seda tõesti max peal (sest klaasid kippusid seest uduseks ja esiklaasisoojendust sel ju pole).
eks ma siis, kui peaks külm olema, sunnin käike veidi alla
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ma pole ka varasematel autodel määrinud. aga nüüd soovituste järgi käisin ja ostsin esindusest seda spetsmääret. ja ikka jäätus korra kinniElevant kirjutas:Ma pole mitte kunagi mitte ühelgi autol ühtegi tihendit määrinud. Pesen nad korralikult ära, ei määri mitte millegagi ja pole ühtegi probleemi. Silikon kogub tolmu ja muud sodi enda külge, mille tulemusena lõpuks hakkavad tihendid nõmedalt nagisema/kägisema.
Temperatuuri osas vastasin teises teemas, aga otseselt küsimusele vastus, jah peab olema 90c.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
See tuli, mis viltu näitab, jääb vahetamata?apensiil kirjutas:
jah, kalkulatsioon tehtud, kindlustus aktseptis ja remondi aeg järgmisel nädalal. põmst jah, stange ja uks . ja no parkimisandurid. kusjuures uks vajus sutsu ära ka - umbes 1 mm või nii - maanteemüra hakka sisse kostma ja pesulas lendas vett ukse vahelt sisse.
mde, mulle tundub, et need passati uksetihendid on üldse suhteliselt ebaõnnestunud lahendus. vaatasin kohe huvi pärast kõrvale mondeo omi ja no on ikka insenertehniliselt parem küll. ka ei ole mul mitme fordi ja üle 10 a fordiomamise peale mitte ühtegi probleemi uksetihenditega olnud, isegi mitte tihendite kinnijäätumist (mis passatil kipub tulema isegi silikoonimisest hoolimata).
saab vast ühtlasi hoolduse ka samal ajal ära teha.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
seda juba regulliti ja näitab hetkel vist normaalselt. vist seepärast, et olin 2 ndl haige ega sõitnud ringi, aga pärast paikapanekut justkui näitas normaalselt, vähemalt valges. eks nüüd koju sõites ole näha.
Viimati muutis apensiil, 07 Veebr 2017, 15:03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
auto oli vahepeal nädalakese esinduses remondis ja hoolduses ja nüüd on jälle nagu uus .
DATA:
HOOLDUS:
hooldus: ls 152 700 km.
- vahetati kütusefilter ja salongifilter. miskipärast olid need eelmise hoolduse ajal saksamaal vahetamata jäänud.
- longlife hooldus, kuid õli ei olnud vaja vahetada, selle vahetas müüja (opeli esindus).
muus osas öeldi, et auto on väga heas korras.
kojamehed vahetasin ka ära. ostsin originaalid (jeekim, kui kallid
---
peab ütlema, et küll on hea, et webasto jälle korras on. oli jah veepump ja see nüüd vahetatud (miks minu mudel on üle 40 euro kallim kui silc'i omal, seda ma ei tea siiani). ma ei kujuta ausalt öeldes ette, kuidas ilma webastota diisliga üldse talvel normaalselt sõita saaks.. termokostüümis ehk?
mõned märkmed/küsimused:
parkimisanduritega on midagi teisiti. varem töötas see sedasi, et andurid läksid ise tööle kui parkisin (ilmselt kiiruse järgi auto ise otsustas). nüüd ei hakka ja pean nuppu vajutama. tagurduskaamera hakkab küll ise tööle, aga mitte parkimisandurid. kas see on kaabli teema?
vasak esituli on endiselt imelik, kõige vasakpoolsemat, ca 30-45 kraadist nurka (kui horisontaaljoon jookseks auto nina eest läbi) ei valgusta. kas pirni vahetus aitaks? või peaks ikkagi reguleerima?
kelladel ei näita järgmise teeninduseni kuluvat aega/kilometraazi. kas sellega peaks esindusse tagasi minema või hakkab ta ühel hetkel seda ise näitama?
DATA:
HOOLDUS:
hooldus: ls 152 700 km.
- vahetati kütusefilter ja salongifilter. miskipärast olid need eelmise hoolduse ajal saksamaal vahetamata jäänud.
- longlife hooldus, kuid õli ei olnud vaja vahetada, selle vahetas müüja (opeli esindus).
muus osas öeldi, et auto on väga heas korras.
kojamehed vahetasin ka ära. ostsin originaalid (jeekim, kui kallid
---
peab ütlema, et küll on hea, et webasto jälle korras on. oli jah veepump ja see nüüd vahetatud (miks minu mudel on üle 40 euro kallim kui silc'i omal, seda ma ei tea siiani). ma ei kujuta ausalt öeldes ette, kuidas ilma webastota diisliga üldse talvel normaalselt sõita saaks.. termokostüümis ehk?
mõned märkmed/küsimused:
parkimisanduritega on midagi teisiti. varem töötas see sedasi, et andurid läksid ise tööle kui parkisin (ilmselt kiiruse järgi auto ise otsustas). nüüd ei hakka ja pean nuppu vajutama. tagurduskaamera hakkab küll ise tööle, aga mitte parkimisandurid. kas see on kaabli teema?
vasak esituli on endiselt imelik, kõige vasakpoolsemat, ca 30-45 kraadist nurka (kui horisontaaljoon jookseks auto nina eest läbi) ei valgusta. kas pirni vahetus aitaks? või peaks ikkagi reguleerima?
kelladel ei näita järgmise teeninduseni kuluvat aega/kilometraazi. kas sellega peaks esindusse tagasi minema või hakkab ta ühel hetkel seda ise näitama?
Viimati muutis apensiil, 07 Veebr 2017, 15:08, muudetud 5 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Tuled peaks ilmselt reguleerima, kui just lamp halvasti pesas pole. Muidugi nagu varasemalt öeldud, siis võis see pauk tule seest katki teha.
Teeninduse kilometraaž peaks mingi ajajooksul tekkima. See pole kohe pärast hooldust saadavl.
Teeninduse kilometraaž peaks mingi ajajooksul tekkima. See pole kohe pärast hooldust saadavl.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Kui õli ei vahetatud, siis ei oleks vist tohtinud hooldusintervalli näidiku osas midagi muutuda ?! See käib ju ikka õli järgi. Aga no sõida mõnda aega, vt mis juhtub.
Ilma webastota soojeneb kaasaegne diisel tõesti aeglaselt. Kui on selline temperatuur väljas, et webasto ei rakendu sõidusoojendina, siis läheb ikka oluliselt kauem aega, et temperatuuriseier end liigutama hakkaks.
Ilma webastota soojeneb kaasaegne diisel tõesti aeglaselt. Kui on selline temperatuur väljas, et webasto ei rakendu sõidusoojendina, siis läheb ikka oluliselt kauem aega, et temperatuuriseier end liigutama hakkaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
näidik ikka peaks muutuma, aga selle kohta selgitati, et see tekibki hiljem.tobimarg kirjutas:Kui õli ei vahetatud, siis ei oleks vist tohtinud hooldusintervalli näidiku osas midagi muutuda ?! See käib ju ikka õli järgi. Aga no sõida mõnda aega, vt mis juhtub.
Ilma webastota soojeneb kaasaegne diisel tõesti aeglaselt. Kui on selline temperatuur väljas, et webasto ei rakendu sõidusoojendina, siis läheb ikka oluliselt kauem aega, et temperatuuriseier end liigutama hakkaks.
ja ilma webastota tõesti ei taha. selles osas on bensiinimootoriga ikka hoopis teine asi.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ma seda tule asja uurin veel, see ei ole päris korras küll. kuidas seda kindlaks teha, kas lamp on halvasti pesas? mulle tundub küll, et parem ja vasak tuli erinevad visuaalselt pisut, aga pole valges saanud vaadata. üritan seda lähiajal teha. ilmselt tuleb vist pirn ka vahetada, sest hämaras betoonseinale näitab see vasak nüüd roosat valgust ka takkaotsaKuldarA kirjutas:Tuled peaks ilmselt reguleerima, kui just lamp halvasti pesas pole. Muidugi nagu varasemalt öeldud, siis võis see pauk tule seest katki teha.
.
.
Viimati muutis apensiil, 25 Jaan 2017, 12:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Välisel vaatlusel ei saagi. pead sisse piiluma. Roosa valgus viitab läbi minevale lambile.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 804
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Nii uskumatu, kui see ka ei tundu, siis lisaks halogeeni lambile suudab ka xenoni lamp otsakorral olles igasuguseid imelike vihke leiutada.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
no see roosakas on tegelikult vaid aimatav. aga imelik valgusvihk on tõesti. samas tegin tuledest nüüd pilti - selgelt on näha, et on erinevad. s.t. see, mis normaalselt näitab, on suunatud keskele. see, mis välisserva ei valgusta, on suunatud sissepoole ja üles (s.t. ei näitagi välisserva poole). kas see on reguleerimise teema või pigem on midagi tule sees valesti (pauk oli sealtpoolt küll, kust tuli nö "eemale suundub"), s.t. kui see ei ole reguleerimise teema, siis on see pilt väga loogiline.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
kuulge, kuidas ma siia pildi saan panna? ma ei leia enam sed kohta üles. emotikone kah pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ok, sain vist aru. tavalise vastamisega oli mingi "kiirvastamise" kast... ja normaalseks vastamiseks on teine koht....
hmh, pilti ikka panna ei saa...
hmh, pilti ikka panna ei saa...
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Vastamiskasti all vasakul on parkimismärk ja "add image to post".
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
dzhiisas, ma enne ei teadnudki, et ma pime olen...
ma seda enne ei näinud seal. ja kiirvastamise võimaluse juures emotikone ka ei leia (või neid ei olegi)
aga panen siis pildid siia ka (vabandust, reaalis ei saanud arugi, et tuleklaas nii must on):
selle sisemine "rõngas" on keskel
sellel on suunatud sissepoole ja üles
ma seda enne ei näinud seal. ja kiirvastamise võimaluse juures emotikone ka ei leia (või neid ei olegi)
aga panen siis pildid siia ka (vabandust, reaalis ei saanud arugi, et tuleklaas nii must on):
selle sisemine "rõngas" on keskel
sellel on suunatud sissepoole ja üles