VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
apensiil
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 01 Mai 2024, 19:40

tahmafilter umbes (kaheldav teise töökoja arvates) ja EGR vajab väljavahetamist.

Kasutaja avatar
volksusees1
Huviline
Postitusi: 75
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas volksusees1 » 01 Mai 2024, 20:51

vahetab ise ära?

apensiil
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 13 Mai 2024, 12:06

nõndaks, EGR vahetatud (originaalosa), tahmafilter on ok ja ise õnnelikult kodus tagasi. nüüd vaja ainult kiirelt korraline hooldus teha, sest Riia ja Eesti piiri vahel jooksis välp nulli :). päris naljakas oli Saksamaal tõdeda, et hoolduseni on veel 1700 km aega (normaalselt on see siis ju veel kaugel), aga et koju on 1900 km, seega on 1700 liiga vähe :).

Lühidalt kogu seiklus:
- Saksamaal VW esindus ütles, kui mootori tuli põlema hakkas, et EGR läbi, filter umbes (kuigi filtri tuli ei põlenud) ja nende pakkumine oli min 6000 eur vahetused, aga pigem ostke uus auto ( et neil on valik ka hea :D) .
- Läksin siis ühte teise kohta, nemad diagnoosisid, et EGR läbi, filter ok. Ja ütlesid, et mootor on väga heas korras, auto ise ka heas korras ja see, et EGR üldse nii kaua vastu on pidanud (eriti pärast seda idiootlikku tarkvarauuendust) on suisa ime. Ütlesid ka, et ei kasutaks biolisandiga diislit. Soovitasid vahetada, aga neil oli järjekord 8 nädalat ... Diagnostika 10 eur.
- Läksin siis Skoda ametlikku esindusse (algul ütlesid, et neil ole ole üldse aegu, aga minu sealoleku ajal helistas klient ja ütles, et ei jõua diagnostikasse, seega just järgmine aeg vabanes :D. Ootasin 5 minutit ja võeti ette - nende diagnostika näitas, et EGR katki, filter ok. Aga tööjärjekord pikk ja nad ei saa teisi marke võtta töösse. Soovitasid sedasama teist kohta ja lisaks veel ühte. Diagnostika eest raha ei võtnud.
-Läksin siis sinna kolmandasse kohta, seal öeldi, et neil on järjekord nii pikk ja töötunde nii palju, et mingi riigiamet ei luba neil ühtegi uut klienti võtta, muidu võetakse tegevusluba ära. soovitasid sedasama teist kohta ja lisaks veel ühte.
- läksin sinna neljandasse kohta. seal pandi arvuti külge, öeldi, et EGR katki ja tahmafilter ok. Kuulasid, mis VW esindus ütles, hakkasid naerma. Kuulasid, mis teised teenindused ütlesid ja kinnitasid, et nende arvamus on sama ja et seda teist kohta võib kinnisilmi usaldada. Ütlesid, et kui ER pekkis, siis see võibki filtri umbe ajada. Pakkusid, et võtavad auto eelisjärjekorras töösse, püüavad ühe teise kliendi edasi lükata, võtavad kõik lahti, vahetavad EGR originaalosa vastu ja annavad teada, kui näevad, et midagi veel nässus on. Tellisid VW originaaljupi, võtsid auto 3 päeva pärast töösse. EGR vahetatud, tahmafilter ok. KOkku 1100 eur. Sain järgmisel päeval auto kätte, ütlesid, et sõitku paar päeva fingi ja tulgu tagasi, nad mõõdavad igaks juhuks filtrit (noh et VW esidnus ütles, et see täiega umbes). Filter ikka ok.

Niisis, nüüd vaja VW korraline hooldus teha.
Kas soovitate pigem Peetri Möllerit v Mustamäe oma?
Ma olen siian Mustamäel käinud (korra Pärnus ja 2 x Saksamaal ka) ja rahul olnud, aga Peetri on tegelikult mugavamas kohas. Aitäh kõigile, kes kaasa elasid, kes siin ja kes privas :)

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 906
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 165 korda
Tänatud: 80 korda

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Pulku » 13 Mai 2024, 16:33

Vali endajaoks mugavam esindus ;) seega Peetri

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 25 korda

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 13 Mai 2024, 21:06

Huvi pärast küsiks, millises Saksamaa linnas esindus diagnoosiga mööda pani (vaheta tahmafilter ära)? Ime et sa julged peale seda tralli veel mõne ametliku esinduse uksest sisse astuda :D

apensiil
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 14 Mai 2024, 09:18

Julgen ikka :). Ma olen selles esinduses ka varem 2x käinud, oli väga hea kogemus. Seekord aga sattus meister, kes miskipärast ei äratanud usaldust esimesest momendist, ei olnud eriti asjalik kuidagi ja üritas ainult vaielda. Mul oli sinna autole järele minnes sakslasest sõber kaasas (töötas varem autovarusade müügi alal) ja ta ütles, et tundus, et see mees ei osanud üldse oma peaga mõelda ja kartis iga liigutust teha. Mis iganes, eelmised 2 korda on sealt hea kogemus. Linn on Winsen, väike linnake Hamburgi lähedal. Samas kõrval Lüneburgis pidi ka väga ok olema, aga ma sinna veel ei jõudnud (see oleks järgmine käik olnud :).

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 825
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 115 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 14 Mai 2024, 21:40

@vredestein võta temaga ühendust ja leiate lahenduse ;)
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

GTI
Moderaator
Postitusi: 7846
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas GTI » 15 Mai 2024, 07:35

Esindustega ongi väga nii, et seal alternatiivseid (loe: kliendile odavamaid) lahendusi välja pakkuda ei taheta kuna nad peavad garanteerima kvaliteedi ning töö käib tehase ettekirjutuste järgi (endalgi sellega palju kogemusi), hind on siin teisejärguline. Antud juhul pakun, ett pekkis egr nõuab ka uue dpf paigaldamist (olgugi et mõni teine töökoda suudaks suure tõenäosusega selle filtri jälle elule aidata).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Huviliste autod”