VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 30 Mai 2023, 15:01

Ma sain oma gaasisüsteemi eriülevaatuse siis tehtud - kehtib 2a.

Koos tagumiste paakide raami ja keskmise paagi vitsade vahetusega tuli tööraha 339€, millest ülevaatuse osa 162€. Lisaks vitsad ~100€, raam ~50€ ja uued poldid ~10€.

Vana raam ja vitsad:
IMG_1493.jpg

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 900
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 163 korda
Tänatud: 80 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas Pulku » 30 Mai 2023, 17:27

2.a rahu majas nüüd :thumbup: Endal vaja ka aeg bronnida kuskile, ex siis näis, kas läheb sama hästi.

muidumees123
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas muidumees123 » 31 Mai 2023, 09:20

Tegelikult see raam ja vitsad ära töödelda ja värvida , saaks veel asja? Vitsad vist osad küll üsna sügavuti roostes?
Viimati muutis muidumees123, 31 Mai 2023, 09:21, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 31 Mai 2023, 12:37

Raami ehk õnnestub veel auto peal töödelda aga vitsadel on kummiülikond seljas ning ligipääs metallile mittetäielik. Sestap roostes vitsad tuleks vahetada aga seda omapead ei tee kuna raam koos paakidega tuleb auto küljest ära võtta ning seal tuleb isikliku turvalisuse aspekt tugevalt mängu - gaasitrassis on 200bar surve. Tasub jätta vastava kvalifikatsiooniga ettevõtetele.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 10 Juun 2023, 08:01

Vaatasin, et autost pole pikka aega üldisemaid pilte olnud. Tegin siis mõned...
IMG_1512.jpg
IMG_1515.jpg
IMG_1516.jpg
Kunde istme peale tilkus veidi üldpuhastusvahendit, mis ära kuivas ja jättis väiksed laigud - keegi teab kuidas ära saab? Leebe nahapuhastusvahend ei aidanud.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 900
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 163 korda
Tänatud: 80 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas Pulku » 10 Juun 2023, 17:03

Muidu paistab sile küll :)

muidumees123
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas muidumees123 » 11 Juun 2023, 08:58

Mul ka õnneks seda puhastamismaaniat pole. Sõita tuleb, minul küll aega pole puhastamiseks.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 09 Okt 2023, 20:05

Mul on kalla ja talla režiim olnud ning täna taas puhtalt ÜV läbitud läbisõidul 213000 koos kopikatega.

Paari nädala pärast järgmine korraline hooldus Møller Ülemistes. Kui midagi juurde ei tule, siis kuluks võiks kujuneda 277€ koos VIP kaarti soodustusega.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 28 Okt 2023, 12:17

Igav monoloog jätkub. Panin alla talverattad ja käisin siis tavahoolduses, üllatusi ei esinenud. Läbisõit 214000 sai ka täis. Kulgeme aga edasi...

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 01 Jaan 2024, 18:36

LS 216000. Et siis auto toimetab kenasti. Täna kui veidi külmemaks oli läinud viskas kässarit maha võttes kässari hoiatustulukese põlema. Sõita sai ilusti ja kui sihtkohta jõudsin ning nuppu uuesti vajutasin, kadusid ka tuluke ja hoiatus. Mõtlesin juba, et saab lõpuks elektroonilist käsipidurit remontida aga võta näpust - hiljem kaablit külge pannes oli tegu vaid kässari nupu ajutise tõrkega.

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 900
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 163 korda
Tänatud: 80 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas Pulku » 01 Jaan 2024, 20:10

Nupp külmast kange :)

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 28 Veebr 2024, 14:28

Rohkem seda kässari asja pole ka olnud. Eks siis saab nupupaneeli vahetada kui vajadus peab veel ilmnema...

Autot oli vaevanud aeg-aegne kõhklus madalatel pööretel ja koormuse järsul kasvatamisel. Küünlad on veel kenasti välbas aga kolm neljast süütepoolist on veel tehasest - 12a vanad. Tellisin Aeromotorsist neli Beru süütepooli 79€ ja ladusin külge. Neljas ja kolmas silinder oli kukepea. Teise ja esimese jaoks pidi karterituulutuse voolikute süsteemi lahti kruvima ja veidike eemale nihutama. Siis tulid needki välja...
Tulemus tundub hea. Mootori töö üldine tasasus paranes.
IMG_0002.jpg
Käisin mingi hetk Forsis sillakontrollis. Leiti, et parem esimene piduriketta tolmuplekk koliseb. Tõesti aeg-ajalt, eriti väga külma ilmaga kolises. Selle vahetasin 2021 kui esimesi kettaid vahetasin. Kinni keerasin tunde järgi - ilmselt siis "tunne" reetis ja nüüd paari aasta pärast tuleb see üle käia. Kuna ma ei taha poole töö pealt avastada, et mingeid juppe on veel vaja, siis ostsin Forsist uued kinnituspoldid...ja uue tolmupleki kokku 18€. Samuti on nüüd olemas vastav momentvõti, millega need poldid siis nõutava 12Nm pingsusega kinni keerata :mrgreen: Leiab aega ja teeb ära...

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 25 Mär 2024, 19:13

Leidsin aega, tegin ära ka...

Võtsin eesmised pidurid lahti, puhastasin kõik liugpinnad, liugtapid ja ladusin kokku tagasi. Mõlemal pool olid piduriplekid kindlalt käändmiku küljes - mis siis suure külmaga kolises? :D
Kuna uus parem piduriplekk oli olemas, keerasin selle külge korrektse pingsusega. Tänu hooldusele sai piduripedaali tunnetus parem.

Kuna tagumised pidurid olid otsa lõppemas, siis tellisin Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ning uued suporti kanduri suured poldid. Arvutiga aga keerasin käsipiduri mootorid lahti ning hakkasin toimetama. Vasak pool läks sujuvalt. Parem pool läks sujuvalt kuni sai selgeks miks Forss sillakontrollis märkis, et paremal taga pidur kergelt peal. Kuigi kütusekulust see välja ei tulnud, tulid sellelt poolt maha peaaegu ära kulunud piduriklotsid. Suporti töösilinder ei tahtnud sisse pressitud saada. Kaesime siis kummitihendi vahele - paistis roostet. Kolmapäeval Peetri Forssi aeg kirjas...

Daniil12
Klubiline
Postitusi: 5
Liitunud: 06 Mär 2024, 19:05
Telefon: 58830397
Auto: Volkswagen Passat B8 Variant 4-Motion
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas Daniil12 » 25 Mär 2024, 22:12

Õnnitleme teid ostu puhul! ja küsimus selline, et kas Rootsist saab 2011 aasta autot, mille läbisõit on kuni 100 000 km? See on lihtsalt küsimus, sest see on huvitav!
Mul oli just kogemus, ostsin Rootsist Volvo ja läbisõit oli 400 000+ ja aasta oli siis 2015. Head õhtut kõigile! 😉👌🏼

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 26 Mär 2024, 05:57

Daniil12 kirjutas:
25 Mär 2024, 22:12
Õnnitleme teid ostu puhul! ja küsimus selline, et kas Rootsist saab 2011 aasta autot, mille läbisõit on kuni 100 000 km? See on lihtsalt küsimus, sest see on huvitav!
Mul oli just kogemus, ostsin Rootsist Volvo ja läbisõit oli 400 000+ ja aasta oli siis 2015. Head õhtut kõigile! 😉👌🏼
Olete millestki valesti aru saanud. Ma olen selle autoga sõitnud varsti 8 aastat ja ligi 150 000km. Rootsist tulles oli ees 76500 ja hetkel on 220500. Rootsis esinduse hooldusalalugu klapib läbisõiduga.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 808 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 26 Mär 2024, 12:27

Daniil12 kirjutas:
25 Mär 2024, 22:12
Õnnitleme teid ostu puhul! ja küsimus selline, et kas Rootsist saab 2011 aasta autot, mille läbisõit on kuni 100 000 km? See on lihtsalt küsimus, sest see on huvitav!
Mul oli just kogemus, ostsin Rootsist Volvo ja läbisõit oli 400 000+ ja aasta oli siis 2015. Head õhtut kõigile! 😉👌🏼
Mul 94000 oli eestisse tuues. Esinduse korraliku ajalooga. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2051
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 166 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 27 Mär 2024, 17:05

Forss Peetris käidud. Külge kruviti Toprani karbist pärit komplektne tagumine parem suport. Kulu veidi üle 200€.

Ajaa, Textari tagumised kettad ja klotsid läksid maksma ~100€. Võrreldes nelja aasta tagusega on Textari 282/12 ketaste hinnad tõusnud 25 -> 34€/tk. Klotside hind oluliselt polnud muutunud.

Läbisõit praeguseks 220700.

Vasta

Mine “Huviliste autod”