VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Moderaator: etnies858
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ma sain oma gaasisüsteemi eriülevaatuse siis tehtud - kehtib 2a.
Koos tagumiste paakide raami ja keskmise paagi vitsade vahetusega tuli tööraha 339€, millest ülevaatuse osa 162€. Lisaks vitsad ~100€, raam ~50€ ja uued poldid ~10€.
Vana raam ja vitsad:
Koos tagumiste paakide raami ja keskmise paagi vitsade vahetusega tuli tööraha 339€, millest ülevaatuse osa 162€. Lisaks vitsad ~100€, raam ~50€ ja uued poldid ~10€.
Vana raam ja vitsad:
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
- Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Tegelikult see raam ja vitsad ära töödelda ja värvida , saaks veel asja? Vitsad vist osad küll üsna sügavuti roostes?
Viimati muutis muidumees123, 31 Mai 2023, 09:21, muudetud 1 kord kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Raami ehk õnnestub veel auto peal töödelda aga vitsadel on kummiülikond seljas ning ligipääs metallile mittetäielik. Sestap roostes vitsad tuleks vahetada aga seda omapead ei tee kuna raam koos paakidega tuleb auto küljest ära võtta ning seal tuleb isikliku turvalisuse aspekt tugevalt mängu - gaasitrassis on 200bar surve. Tasub jätta vastava kvalifikatsiooniga ettevõtetele.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Vaatasin, et autost pole pikka aega üldisemaid pilte olnud. Tegin siis mõned...
Kunde istme peale tilkus veidi üldpuhastusvahendit, mis ära kuivas ja jättis väiksed laigud - keegi teab kuidas ära saab? Leebe nahapuhastusvahend ei aidanud.
Kunde istme peale tilkus veidi üldpuhastusvahendit, mis ära kuivas ja jättis väiksed laigud - keegi teab kuidas ära saab? Leebe nahapuhastusvahend ei aidanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
- Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mul ka õnneks seda puhastamismaaniat pole. Sõita tuleb, minul küll aega pole puhastamiseks.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mul on kalla ja talla režiim olnud ning täna taas puhtalt ÜV läbitud läbisõidul 213000 koos kopikatega.
Paari nädala pärast järgmine korraline hooldus Møller Ülemistes. Kui midagi juurde ei tule, siis kuluks võiks kujuneda 277€ koos VIP kaarti soodustusega.
Paari nädala pärast järgmine korraline hooldus Møller Ülemistes. Kui midagi juurde ei tule, siis kuluks võiks kujuneda 277€ koos VIP kaarti soodustusega.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Igav monoloog jätkub. Panin alla talverattad ja käisin siis tavahoolduses, üllatusi ei esinenud. Läbisõit 214000 sai ka täis. Kulgeme aga edasi...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
LS 216000. Et siis auto toimetab kenasti. Täna kui veidi külmemaks oli läinud viskas kässarit maha võttes kässari hoiatustulukese põlema. Sõita sai ilusti ja kui sihtkohta jõudsin ning nuppu uuesti vajutasin, kadusid ka tuluke ja hoiatus. Mõtlesin juba, et saab lõpuks elektroonilist käsipidurit remontida aga võta näpust - hiljem kaablit külge pannes oli tegu vaid kässari nupu ajutise tõrkega.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Rohkem seda kässari asja pole ka olnud. Eks siis saab nupupaneeli vahetada kui vajadus peab veel ilmnema...
Autot oli vaevanud aeg-aegne kõhklus madalatel pööretel ja koormuse järsul kasvatamisel. Küünlad on veel kenasti välbas aga kolm neljast süütepoolist on veel tehasest - 12a vanad. Tellisin Aeromotorsist neli Beru süütepooli 79€ ja ladusin külge. Neljas ja kolmas silinder oli kukepea. Teise ja esimese jaoks pidi karterituulutuse voolikute süsteemi lahti kruvima ja veidike eemale nihutama. Siis tulid needki välja...
Tulemus tundub hea. Mootori töö üldine tasasus paranes.
Käisin mingi hetk Forsis sillakontrollis. Leiti, et parem esimene piduriketta tolmuplekk koliseb. Tõesti aeg-ajalt, eriti väga külma ilmaga kolises. Selle vahetasin 2021 kui esimesi kettaid vahetasin. Kinni keerasin tunde järgi - ilmselt siis "tunne" reetis ja nüüd paari aasta pärast tuleb see üle käia. Kuna ma ei taha poole töö pealt avastada, et mingeid juppe on veel vaja, siis ostsin Forsist uued kinnituspoldid...ja uue tolmupleki kokku 18€. Samuti on nüüd olemas vastav momentvõti, millega need poldid siis nõutava 12Nm pingsusega kinni keerata Leiab aega ja teeb ära...
Autot oli vaevanud aeg-aegne kõhklus madalatel pööretel ja koormuse järsul kasvatamisel. Küünlad on veel kenasti välbas aga kolm neljast süütepoolist on veel tehasest - 12a vanad. Tellisin Aeromotorsist neli Beru süütepooli 79€ ja ladusin külge. Neljas ja kolmas silinder oli kukepea. Teise ja esimese jaoks pidi karterituulutuse voolikute süsteemi lahti kruvima ja veidike eemale nihutama. Siis tulid needki välja...
Tulemus tundub hea. Mootori töö üldine tasasus paranes.
Käisin mingi hetk Forsis sillakontrollis. Leiti, et parem esimene piduriketta tolmuplekk koliseb. Tõesti aeg-ajalt, eriti väga külma ilmaga kolises. Selle vahetasin 2021 kui esimesi kettaid vahetasin. Kinni keerasin tunde järgi - ilmselt siis "tunne" reetis ja nüüd paari aasta pärast tuleb see üle käia. Kuna ma ei taha poole töö pealt avastada, et mingeid juppe on veel vaja, siis ostsin Forsist uued kinnituspoldid...ja uue tolmupleki kokku 18€. Samuti on nüüd olemas vastav momentvõti, millega need poldid siis nõutava 12Nm pingsusega kinni keerata Leiab aega ja teeb ära...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Leidsin aega, tegin ära ka...
Võtsin eesmised pidurid lahti, puhastasin kõik liugpinnad, liugtapid ja ladusin kokku tagasi. Mõlemal pool olid piduriplekid kindlalt käändmiku küljes - mis siis suure külmaga kolises?
Kuna uus parem piduriplekk oli olemas, keerasin selle külge korrektse pingsusega. Tänu hooldusele sai piduripedaali tunnetus parem.
Kuna tagumised pidurid olid otsa lõppemas, siis tellisin Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ning uued suporti kanduri suured poldid. Arvutiga aga keerasin käsipiduri mootorid lahti ning hakkasin toimetama. Vasak pool läks sujuvalt. Parem pool läks sujuvalt kuni sai selgeks miks Forss sillakontrollis märkis, et paremal taga pidur kergelt peal. Kuigi kütusekulust see välja ei tulnud, tulid sellelt poolt maha peaaegu ära kulunud piduriklotsid. Suporti töösilinder ei tahtnud sisse pressitud saada. Kaesime siis kummitihendi vahele - paistis roostet. Kolmapäeval Peetri Forssi aeg kirjas...
Võtsin eesmised pidurid lahti, puhastasin kõik liugpinnad, liugtapid ja ladusin kokku tagasi. Mõlemal pool olid piduriplekid kindlalt käändmiku küljes - mis siis suure külmaga kolises?
Kuna uus parem piduriplekk oli olemas, keerasin selle külge korrektse pingsusega. Tänu hooldusele sai piduripedaali tunnetus parem.
Kuna tagumised pidurid olid otsa lõppemas, siis tellisin Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ning uued suporti kanduri suured poldid. Arvutiga aga keerasin käsipiduri mootorid lahti ning hakkasin toimetama. Vasak pool läks sujuvalt. Parem pool läks sujuvalt kuni sai selgeks miks Forss sillakontrollis märkis, et paremal taga pidur kergelt peal. Kuigi kütusekulust see välja ei tulnud, tulid sellelt poolt maha peaaegu ära kulunud piduriklotsid. Suporti töösilinder ei tahtnud sisse pressitud saada. Kaesime siis kummitihendi vahele - paistis roostet. Kolmapäeval Peetri Forssi aeg kirjas...
-
- Klubiline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 06 Mär 2024, 19:05
- Telefon: 58830397
- Auto: Volkswagen Passat B8 Variant 4-Motion
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Õnnitleme teid ostu puhul! ja küsimus selline, et kas Rootsist saab 2011 aasta autot, mille läbisõit on kuni 100 000 km? See on lihtsalt küsimus, sest see on huvitav!
Mul oli just kogemus, ostsin Rootsist Volvo ja läbisõit oli 400 000+ ja aasta oli siis 2015. Head õhtut kõigile!
Mul oli just kogemus, ostsin Rootsist Volvo ja läbisõit oli 400 000+ ja aasta oli siis 2015. Head õhtut kõigile!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Olete millestki valesti aru saanud. Ma olen selle autoga sõitnud varsti 8 aastat ja ligi 150 000km. Rootsist tulles oli ees 76500 ja hetkel on 220500. Rootsis esinduse hooldusalalugu klapib läbisõiduga.Daniil12 kirjutas: ↑25 Mär 2024, 22:12Õnnitleme teid ostu puhul! ja küsimus selline, et kas Rootsist saab 2011 aasta autot, mille läbisõit on kuni 100 000 km? See on lihtsalt küsimus, sest see on huvitav!
Mul oli just kogemus, ostsin Rootsist Volvo ja läbisõit oli 400 000+ ja aasta oli siis 2015. Head õhtut kõigile!
-
- Veteran
- Postitusi: 3381
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 820 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mul 94000 oli eestisse tuues. Esinduse korraliku ajalooga.Daniil12 kirjutas: ↑25 Mär 2024, 22:12Õnnitleme teid ostu puhul! ja küsimus selline, et kas Rootsist saab 2011 aasta autot, mille läbisõit on kuni 100 000 km? See on lihtsalt küsimus, sest see on huvitav!
Mul oli just kogemus, ostsin Rootsist Volvo ja läbisõit oli 400 000+ ja aasta oli siis 2015. Head õhtut kõigile!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Forss Peetris käidud. Külge kruviti Toprani karbist pärit komplektne tagumine parem suport. Kulu veidi üle 200€.
Ajaa, Textari tagumised kettad ja klotsid läksid maksma ~100€. Võrreldes nelja aasta tagusega on Textari 282/12 ketaste hinnad tõusnud 25 -> 34€/tk. Klotside hind oluliselt polnud muutunud.
Läbisõit praeguseks 220700.
Ajaa, Textari tagumised kettad ja klotsid läksid maksma ~100€. Võrreldes nelja aasta tagusega on Textari 282/12 ketaste hinnad tõusnud 25 -> 34€/tk. Klotside hind oluliselt polnud muutunud.
Läbisõit praeguseks 220700.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Vahepeal sai kellade plokk Magnuse juures peale 4030 tarkvara, mis tõi tripi näidikule tagasi eestikeelse menüü kasutamisel kaduma läinud punkti. Päris mitu aastat sai niimoodi kulgetud ja nüüd silm puhkab kohe
Parem eesmine keskmine parkimisandur oli endale mulli peale võtnud ning pani segast. Tellisin saksa Ebay'st juba õigesse kerevärvi värvitud uue Valeo anduri 50€, stange maha ja uus andur sisse. Stange külge tagasi ja tehtud.
Parem eesmine keskmine parkimisandur oli endale mulli peale võtnud ning pani segast. Tellisin saksa Ebay'st juba õigesse kerevärvi värvitud uue Valeo anduri 50€, stange maha ja uus andur sisse. Stange külge tagasi ja tehtud.
-
- Veteran
- Postitusi: 3381
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 820 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ja ma ostsin uue originaali ja värvisin ise.
Stanget ei pidanud maha võtma.
Stanget ei pidanud maha võtma.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Esistange eesmiste äärmiste ja iseparkimise küljeandurite jaoks ei ole vaja jah esistanget ära võtta - saab ligi udutulede aukudest ja logarite tagant.
-
- Veteran
- Postitusi: 3381
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 820 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mul taga parem keskmine oli. Sain kärukonksu august ligi. Aga jah su info vastab ka tõele, et kui vaja esimesi vahetada.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kuna tundsin, et kliima ei puhu nii palju külma kui oleks soovinud ning viimasest hooldusest juba omajagu aega möödas, siis panin Møller Ülemistele aja kirja kliima hoolduseks. 150g jagu külmainet oli ca 7 aastaga lahkunud süsteemist. 92€ ja võib suvele jaheda autoga vastu minna.
Kuna eelmine suvi ette võetud eCall paigaldus ei jõudnud kuhugile õige mooduli kasutatuna puuduliku saadavuse ja muude tegurite pärast, siis taastasin endise seisukorra.
Kuna eelmine suvi ette võetud eCall paigaldus ei jõudnud kuhugile õige mooduli kasutatuna puuduliku saadavuse ja muude tegurite pärast, siis taastasin endise seisukorra.