VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 29 Juul 2020, 17:58

martin333 kirjutas:
29 Juul 2020, 13:53
siLc kirjutas:
02 Mai 2020, 13:26
PaulF kirjutas:
30 Apr 2020, 21:29
Nahahoolduseks kasutasin just ise Gyeon Q²M LeatherSet komplekti. Kõik vajalik on kaasas ja nahk jäi pärast ilus matt. Ostsin ise Noor Tehnikust.
Tõin selle komplekti Strong variandi Noor Tehnikust ära ja proovisin järgi juhiistmel. Ütleme nii, et kaasatulnud mikrofiiberlapp oli lõpuks ikka väääga must :thumbup:
Kas sellest 200ml komplektist piisas tervele salongile?
Pigem saaks terve B7 salongi ära teha vähemalt 3-4 korda - ei tundu, et veel otsa saab.
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
martin333

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 03 Sept 2020, 17:53

Väike uuendus ka. Vahepeal täitus 160000km ja ette sai uus originaal esiklaas ja kojamehed Ülemiste Mölleris.

Puhkuse puhul võtsin hetke ja panin auto tõstukile, et vaadata kas midagi vajab tähelepanu. Lisasin puuduolevad ABS juhtmete plastikkandurid...huvitav kas need jäid asendamata tagasilla remondi ajal :mrgreen:

IMG_0285.jpg
IMG_0285.jpg (106.05 KiB) Vaadatud 5452 korda
IMG_0286.jpg
IMG_0286.jpg (124.99 KiB) Vaadatud 5452 korda

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas links » 03 Sept 2020, 19:06

See zipukas isegi kindlam variant minu arust. :D

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 03 Okt 2020, 14:41

Aga zipukas pole OEM :D

Täna ülevaatus tehtud puhta lehega.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 10 Okt 2020, 15:19

IMG_0376.jpg
IMG_0376.jpg (152.68 KiB) Vaadatud 5143 korda
Kuna päikesesirmi valgustused said mõnda aega tagasi vahetatud Seat Leon Mk3 originaal LED-de vastu, siis pagasiruumis leidis koha Sharan 2018+ originaal LED valgusti. Kenasti plug-and-play :mrgreen: Läks 14€ kopikatega. Varuosakood 2K5947101B.

Vaikselt otsib Leoni esimest LED-dega laevalgustit Allegro müüjatelt, kes suvatseks ingliskeelsele päringule vastata. Tagumise laevalgustiga ei teagi mis teha - originaalset plug-and-play lahendust sellele ei ole. Aftermarket LED pirne väga sinna toppida ei taha :thumbdown:

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 24 Okt 2020, 21:16

Jätkame monoloogi. 3a eest vahetatud juhiukse juhtmesari hakkas uuesti vahetust tahtma - külmemate ilmadega kadusid kõlarid ära ja rõgisesid kui ukse ja kere vahelist juhtmelutti mudida. Signa juba karjus ka tühja koha pealt.
Esindusest VIP kaarti soodukaga kõigi lisadega (kessy, side, vwsound) juhtmesari ära toodud ja külge pandud - tervet ust laiali võtta on alati lõbus töö :D Riiulis vedeles aasta algusest saadik tutikas juhiukse polstri käepide, mille sai üheskoos külge kruvida. Oleks saanud ka odavamalt läbi ajada ja lappida aga siseparklas toimetades pole seda praktiline ega ajatõhus ette võtta.

Kasutaja avatar
volkar
Huviline
Postitusi: 1120
Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
Auto: Passat B6
Asukoht: Võru
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 33 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas volkar » 26 Okt 2020, 22:32

kas 3 aasta eest panud juhtmesari oli uus või kasutatud?
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas dellu » 26 Okt 2020, 23:58

Usun et võis uus ka olla. Kunagi olen lappinud 3-4a vanal skodal, kus kellal oli 80 000. Aga oli mingi tehnikute auto
Ja ilmselt palju sisse-välja käimist (lühemad otsad). Sõbra superb oli ka äkki 5a vana kui juba uus sari külge läks
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 27 Okt 2020, 04:53

volkar kirjutas:
26 Okt 2020, 22:32
kas 3 aasta eest panud juhtmesari oli uus või kasutatud?
Ikka uus sari oli siis.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 21 Nov 2020, 10:46

164000 täis. Kuna külmaga juhiukse midbass kõlar ikkagi veidike jebis, siis tellisin Poolast uue kasutet isendi ja panin külge. Nüüd muusika taas nii nagu peab.

Kuna poolaka Allegro poes oli naeruväärse hinnaga saadaval üks B7 Alltracki gaasipedaal, mis veidike edevam, siis leidis ka see oma tee auto külge. Piduripedaali katte võtsin uuena esindusest. Tänud siinkohal jussikesele, kes aitas gaasipedaali eemaldamise abinõuga.
IMG_0414.jpg
IMG_0414.jpg (205.13 KiB) Vaadatud 4753 korda
Viimati muutis siLc, 21 Nov 2020, 10:46, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 05 Dets 2020, 22:46

Kaasreisijad olid kurtnud, et pidurdamisel kostus tagant korduvaid hääli - sai üle vaadatud ja tagumised kettad kõverad. Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ligi võetud kokku 84€. Forsist Textari pidurimääre (4€) ja sadula kanduri poldid uued originaalid (14€).

Kuna seekord tõstuki luksust ei olnud, siis sai möllatud tungi najal. Aega läks palju aga vähemalt sai hea. Tänud Magnusele näpunäidete eest.
IMG_0448.jpg
IMG_0448.jpg (145.48 KiB) Vaadatud 4587 korda
Viimati muutis siLc, 05 Dets 2020, 22:48, muudetud 1 kord kokku.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 06 Dets 2020, 12:43

Kõige rohkem jeblamist vast arvutiga. Tehniline pool on lihtne. Kalibreerimine ja pidurite maha võtmine et nad lukku ei jookseks jne.
siLc kirjutas:
05 Dets 2020, 22:46
Kaasreisijad olid kurtnud, et pidurdamisel kostus tagant korduvaid hääli - sai üle vaadatud ja tagumised kettad kõverad. Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ligi võetud kokku 84€. Forsist Textari pidurimääre (4€) ja sadula kanduri poldid uued originaalid (14€).

Kuna seekord tõstuki luksust ei olnud, siis sai möllatud tungi najal. Aega läks palju aga vähemalt sai hea. Tänud Magnusele näpunäidete eest.

IMG_0448.jpg

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 06 Dets 2020, 13:12

VCDS-ga tegevused olid lihtsad - lased käsipiduri maha kerida, teed lukksepatööd ära ja lased peale tagasi kerida. Simpōl.

Isegi seda kolvi sisse surumise tööriista polnud vaja. Lased pidurivedeliku potsiku kaane lōdvaks, ajad pikema lapiku kruvikeeraja veel paigaldatud supordi ja välimise klotsi vahele ja saab kenasti kolvi sisse surutud. Hiljem enne käsipiduri mootorite kinnilaskmist sōtkud pidurit, et kolb tööasendisse tagasi läheks.

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas Olzz » 07 Dets 2020, 17:38

murkamarko kirjutas:
06 Dets 2020, 12:43
Kõige rohkem jeblamist vast arvutiga. Tehniline pool on lihtne. Kalibreerimine ja pidurite maha võtmine et nad lukku ei jookseks jne.
siLc kirjutas:
05 Dets 2020, 22:46
Kaasreisijad olid kurtnud, et pidurdamisel kostus tagant korduvaid hääli - sai üle vaadatud ja tagumised kettad kõverad. Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ligi võetud kokku 84€. Forsist Textari pidurimääre (4€) ja sadula kanduri poldid uued originaalid (14€).

Kuna seekord tõstuki luksust ei olnud, siis sai möllatud tungi najal. Aega läks palju aga vähemalt sai hea. Tänud Magnusele näpunäidete eest.

IMG_0448.jpg
Coated kettad näevad soliidsed välja :thumbup: (y)
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 07 Dets 2020, 18:42

Olzz kirjutas:
07 Dets 2020, 17:38
murkamarko kirjutas:
06 Dets 2020, 12:43
Kõige rohkem jeblamist vast arvutiga. Tehniline pool on lihtne. Kalibreerimine ja pidurite maha võtmine et nad lukku ei jookseks jne.
siLc kirjutas:
05 Dets 2020, 22:46
Kaasreisijad olid kurtnud, et pidurdamisel kostus tagant korduvaid hääli - sai üle vaadatud ja tagumised kettad kõverad. Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ligi võetud kokku 84€. Forsist Textari pidurimääre (4€) ja sadula kanduri poldid uued originaalid (14€).

Kuna seekord tõstuki luksust ei olnud, siis sai möllatud tungi najal. Aega läks palju aga vähemalt sai hea. Tänud Magnusele näpunäidete eest.

IMG_0448.jpg
Coated kettad näevad soliidsed välja :thumbup: (y)
Tänud :thumbup:

Tuli välja, et vasakpoolne tagumine rattalaager ei ole enam eriti heas korras. Eriti vabalt ei keerle võrreldes teise poolega (aasta tagasi vahetatud FAG), teeb sahinat ja ABS võru on ka juba üsna näkane.
Kahjuks laupäeval enam Mooni tänava Forssi uuele laagrile järgi ei jõudnud minna, seega sai täna tellitud see Aeromotorsist (42€). Võtsin originaaltootja FAG laagrikomplekti 713611000. Hommikul tellimus sisse antud, 13 paiku tuli tellimuse töössevõtmise teade ja kella 15 paiku oli juba laager kohal ja sai sellele järgi minna. Päris kiire ikka :mrgreen:
Kuna kanduri poldid tuleb uuesti lahti teha, siis on viisakas need ka vahetada (2tk Forsist toodud) ja vasakul pool suutsin ära lõhkuda selle ABS anduri juhtme plastikhoidiku, seega sai see ka uus võetud.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 09 Dets 2020, 17:01

Igastahes igav ei hakka. Esimeste suuremate miinuskraadidega ilmutas end juhiukse lingi tross, mis peale öö läbi seismist ja ukse avamist end kinni kiilutas. Tulemuseks tõrge, kus ukselukk ei läinud enam riivi kuniks auto üles soojenes. See tross sai vahetatud 3 aasta eest. Tõin Mustamäe Møllerist uue trossi ära (VIP kaartiga 12€ kopikatega). Tuleb jälle ukse sisu lauale võtta...

Kasutaja avatar
Olzz
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas Olzz » 11 Dets 2020, 09:25

siLc kirjutas:
09 Dets 2020, 17:01
Igastahes igav ei hakka. Esimeste suuremate miinuskraadidega ilmutas end juhiukse lingi tross, mis peale öö läbi seismist ja ukse avamist end kinni kiilutas. Tulemuseks tõrge, kus ukselukk ei läinud enam riivi kuniks auto üles soojenes. See tross sai vahetatud 3 aasta eest. Tõin Mustamäe Møllerist uue trossi ära (VIP kaartiga 12€ kopikatega). Tuleb jälle ukse sisu lauale võtta...
See on täiesti legendaarne Passat B6/B7puhul.

Esimese -5 sai ka oma masinal tagant uksest sisse ronitud, premium :)
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas dellu » 11 Dets 2020, 10:17

Mul kaks B7-t olnud, mõlemad üle 2 aasta korraga käes ja ainult ühe korra meenub ühega neist kõrvalistuja istmelt sisse ronimine. Nüüd üks neist pereringis uue omaniku käes ja oli seisnud tükk aega. Oli ka vaja sellega nüüd sõita korra ja sain ka ust kinni hoida ja sõita kuni soojenes. Nagu ikka ilmnevad ju probleemid kohe uue omaniku käes.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas MartenL » 11 Dets 2020, 12:25

See on legendaarne teema jh, ja trossi vahetus iga B7 omaniku ülesanne varem või hiljem :)
Olen mõelnud, miks teised ei jäätu? Juhiukse trossil on suurem kulumine ja see kulumine soodustab kuidagi jäätumist? Või satub rohkema kasutusega rohkem mustust sisse, mis kogub niiskust ja jäätub?

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 12 Dets 2020, 00:24

MartenL kirjutas:
11 Dets 2020, 12:25
See on legendaarne teema jh, ja trossi vahetus iga B7 omaniku ülesanne varem või hiljem :)
Olen mõelnud, miks teised ei jäätu? Juhiukse trossil on suurem kulumine ja see kulumine soodustab kuidagi jäätumist? Või satub rohkema kasutusega rohkem mustust sisse, mis kogub niiskust ja jäätub?
Pidev veega leotamine ehk siis pesemine aitaab kaasa. Firmas b7 400 000 pluss sõitnud. Uks käib lahti nagu kella pendel ja iste ribadeks pole kordagi trossi vahetatud.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 16 Dets 2020, 06:42

Tross sai vahetatud. Vana ja uue trossi toatemperatuuril liikuvuse vahest aru ei saanud. Jätsin vana trossi autosse - vaatab mis see peale öökülma teeb.

Terminaator
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 14 Mär 2017, 10:58
Auto: VW Passat B8
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas Terminaator » 16 Dets 2020, 10:00

Aga miks peab kohe trossi vahetama, olen endal lihtsalt möginat sinna pihustanud ja toimib...

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 16 Dets 2020, 13:57

Terminaator kirjutas:
16 Dets 2020, 10:00
Aga miks peab kohe trossi vahetama, olen endal lihtsalt möginat sinna pihustanud ja toimib...
No kui kõri on vett täis, siis mida see väljast määrimine aitab?

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas evald112 » 17 Dets 2020, 13:44

murkamarko kirjutas:
06 Dets 2020, 12:43
Kõige rohkem jeblamist vast arvutiga. Tehniline pool on lihtne. Kalibreerimine ja pidurite maha võtmine et nad lukku ei jookseks jne.
siLc kirjutas:
05 Dets 2020, 22:46
Kaasreisijad olid kurtnud, et pidurdamisel kostus tagant korduvaid hääli - sai üle vaadatud ja tagumised kettad kõverad. Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ligi võetud kokku 84€. Forsist Textari pidurimääre (4€) ja sadula kanduri poldid uued originaalid (14€).

Kuna seekord tõstuki luksust ei olnud, siis sai möllatud tungi najal. Aega läks palju aga vähemalt sai hea. Tänud Magnusele näpunäidete eest.

IMG_0448.jpg
Tegelikult ei ole isegi seda vaja. Võtad mootori lahti ja kerid käsitsi ta algusesse. Esimesel käivitusel peale klotsi vahetust keerab ennast korra lõpuni ja tagasi. Sellega peaks olema kalibreeritud. Igatahes oma B7-l tegin nii ja kõik toimis peale vahetust nagu varemgi.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 19 Jaan 2021, 06:39

IMG_0489.jpg
IMG_0489.jpg (197.08 KiB) Vaadatud 3393 korda
Uuendame teemat ka. Vahepeal käis läbi ls 166666km. Peale iganädalase selvepesulas sussutamise, mis talvel muutub rohkema pigi kerele ladestumisega vähese efektiivsusega ettevõtmiseks, sai külastatud käsipesulat ja autole lastud teha pigipesu.
Tagumine vasak rattalaager sõidab ikka pagassis kaasa aga külge panekuga pole ülemäära kiire kuna vana sõidus häält veel ei tee.

Küsiks ka - kas 3AA907275F TPMS andurid sobivad külge ka mitteoriginaalvelgedele?

Vasta

Mine “Huviliste autod”