Pigem saaks terve B7 salongi ära teha vähemalt 3-4 korda - ei tundu, et veel otsa saab.
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Moderaator: etnies858
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Väike uuendus ka. Vahepeal täitus 160000km ja ette sai uus originaal esiklaas ja kojamehed Ülemiste Mölleris.
Puhkuse puhul võtsin hetke ja panin auto tõstukile, et vaadata kas midagi vajab tähelepanu. Lisasin puuduolevad ABS juhtmete plastikkandurid...huvitav kas need jäid asendamata tagasilla remondi ajal
Puhkuse puhul võtsin hetke ja panin auto tõstukile, et vaadata kas midagi vajab tähelepanu. Lisasin puuduolevad ABS juhtmete plastikkandurid...huvitav kas need jäid asendamata tagasilla remondi ajal
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Vaikselt otsib Leoni esimest LED-dega laevalgustit Allegro müüjatelt, kes suvatseks ingliskeelsele päringule vastata. Tagumise laevalgustiga ei teagi mis teha - originaalset plug-and-play lahendust sellele ei ole. Aftermarket LED pirne väga sinna toppida ei taha
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Jätkame monoloogi. 3a eest vahetatud juhiukse juhtmesari hakkas uuesti vahetust tahtma - külmemate ilmadega kadusid kõlarid ära ja rõgisesid kui ukse ja kere vahelist juhtmelutti mudida. Signa juba karjus ka tühja koha pealt.
Esindusest VIP kaarti soodukaga kõigi lisadega (kessy, side, vwsound) juhtmesari ära toodud ja külge pandud - tervet ust laiali võtta on alati lõbus töö Riiulis vedeles aasta algusest saadik tutikas juhiukse polstri käepide, mille sai üheskoos külge kruvida. Oleks saanud ka odavamalt läbi ajada ja lappida aga siseparklas toimetades pole seda praktiline ega ajatõhus ette võtta.
Esindusest VIP kaarti soodukaga kõigi lisadega (kessy, side, vwsound) juhtmesari ära toodud ja külge pandud - tervet ust laiali võtta on alati lõbus töö Riiulis vedeles aasta algusest saadik tutikas juhiukse polstri käepide, mille sai üheskoos külge kruvida. Oleks saanud ka odavamalt läbi ajada ja lappida aga siseparklas toimetades pole seda praktiline ega ajatõhus ette võtta.
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
kas 3 aasta eest panud juhtmesari oli uus või kasutatud?
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Usun et võis uus ka olla. Kunagi olen lappinud 3-4a vanal skodal, kus kellal oli 80 000. Aga oli mingi tehnikute auto
Ja ilmselt palju sisse-välja käimist (lühemad otsad). Sõbra superb oli ka äkki 5a vana kui juba uus sari külge läks
Ja ilmselt palju sisse-välja käimist (lühemad otsad). Sõbra superb oli ka äkki 5a vana kui juba uus sari külge läks
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
164000 täis. Kuna külmaga juhiukse midbass kõlar ikkagi veidike jebis, siis tellisin Poolast uue kasutet isendi ja panin külge. Nüüd muusika taas nii nagu peab.
Kuna poolaka Allegro poes oli naeruväärse hinnaga saadaval üks B7 Alltracki gaasipedaal, mis veidike edevam, siis leidis ka see oma tee auto külge. Piduripedaali katte võtsin uuena esindusest. Tänud siinkohal jussikesele, kes aitas gaasipedaali eemaldamise abinõuga.
Kuna poolaka Allegro poes oli naeruväärse hinnaga saadaval üks B7 Alltracki gaasipedaal, mis veidike edevam, siis leidis ka see oma tee auto külge. Piduripedaali katte võtsin uuena esindusest. Tänud siinkohal jussikesele, kes aitas gaasipedaali eemaldamise abinõuga.
Viimati muutis siLc, 21 Nov 2020, 10:46, muudetud 1 kord kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kaasreisijad olid kurtnud, et pidurdamisel kostus tagant korduvaid hääli - sai üle vaadatud ja tagumised kettad kõverad. Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ligi võetud kokku 84€. Forsist Textari pidurimääre (4€) ja sadula kanduri poldid uued originaalid (14€).
Kuna seekord tõstuki luksust ei olnud, siis sai möllatud tungi najal. Aega läks palju aga vähemalt sai hea. Tänud Magnusele näpunäidete eest.
Kuna seekord tõstuki luksust ei olnud, siis sai möllatud tungi najal. Aega läks palju aga vähemalt sai hea. Tänud Magnusele näpunäidete eest.
Viimati muutis siLc, 05 Dets 2020, 22:48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kõige rohkem jeblamist vast arvutiga. Tehniline pool on lihtne. Kalibreerimine ja pidurite maha võtmine et nad lukku ei jookseks jne.
siLc kirjutas: ↑05 Dets 2020, 22:46Kaasreisijad olid kurtnud, et pidurdamisel kostus tagant korduvaid hääli - sai üle vaadatud ja tagumised kettad kõverad. Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ligi võetud kokku 84€. Forsist Textari pidurimääre (4€) ja sadula kanduri poldid uued originaalid (14€).
Kuna seekord tõstuki luksust ei olnud, siis sai möllatud tungi najal. Aega läks palju aga vähemalt sai hea. Tänud Magnusele näpunäidete eest.
IMG_0448.jpg
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
VCDS-ga tegevused olid lihtsad - lased käsipiduri maha kerida, teed lukksepatööd ära ja lased peale tagasi kerida. Simpōl.
Isegi seda kolvi sisse surumise tööriista polnud vaja. Lased pidurivedeliku potsiku kaane lōdvaks, ajad pikema lapiku kruvikeeraja veel paigaldatud supordi ja välimise klotsi vahele ja saab kenasti kolvi sisse surutud. Hiljem enne käsipiduri mootorite kinnilaskmist sōtkud pidurit, et kolb tööasendisse tagasi läheks.
Isegi seda kolvi sisse surumise tööriista polnud vaja. Lased pidurivedeliku potsiku kaane lōdvaks, ajad pikema lapiku kruvikeeraja veel paigaldatud supordi ja välimise klotsi vahele ja saab kenasti kolvi sisse surutud. Hiljem enne käsipiduri mootorite kinnilaskmist sōtkud pidurit, et kolb tööasendisse tagasi läheks.
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Coated kettad näevad soliidsed välja (y)murkamarko kirjutas: ↑06 Dets 2020, 12:43Kõige rohkem jeblamist vast arvutiga. Tehniline pool on lihtne. Kalibreerimine ja pidurite maha võtmine et nad lukku ei jookseks jne.siLc kirjutas: ↑05 Dets 2020, 22:46Kaasreisijad olid kurtnud, et pidurdamisel kostus tagant korduvaid hääli - sai üle vaadatud ja tagumised kettad kõverad. Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ligi võetud kokku 84€. Forsist Textari pidurimääre (4€) ja sadula kanduri poldid uued originaalid (14€).
Kuna seekord tõstuki luksust ei olnud, siis sai möllatud tungi najal. Aega läks palju aga vähemalt sai hea. Tänud Magnusele näpunäidete eest.
IMG_0448.jpg
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
TänudOlzz kirjutas: ↑07 Dets 2020, 17:38Coated kettad näevad soliidsed välja (y)murkamarko kirjutas: ↑06 Dets 2020, 12:43Kõige rohkem jeblamist vast arvutiga. Tehniline pool on lihtne. Kalibreerimine ja pidurite maha võtmine et nad lukku ei jookseks jne.siLc kirjutas: ↑05 Dets 2020, 22:46Kaasreisijad olid kurtnud, et pidurdamisel kostus tagant korduvaid hääli - sai üle vaadatud ja tagumised kettad kõverad. Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ligi võetud kokku 84€. Forsist Textari pidurimääre (4€) ja sadula kanduri poldid uued originaalid (14€).
Kuna seekord tõstuki luksust ei olnud, siis sai möllatud tungi najal. Aega läks palju aga vähemalt sai hea. Tänud Magnusele näpunäidete eest.
IMG_0448.jpg
Tuli välja, et vasakpoolne tagumine rattalaager ei ole enam eriti heas korras. Eriti vabalt ei keerle võrreldes teise poolega (aasta tagasi vahetatud FAG), teeb sahinat ja ABS võru on ka juba üsna näkane.
Kahjuks laupäeval enam Mooni tänava Forssi uuele laagrile järgi ei jõudnud minna, seega sai täna tellitud see Aeromotorsist (42€). Võtsin originaaltootja FAG laagrikomplekti 713611000. Hommikul tellimus sisse antud, 13 paiku tuli tellimuse töössevõtmise teade ja kella 15 paiku oli juba laager kohal ja sai sellele järgi minna. Päris kiire ikka
Kuna kanduri poldid tuleb uuesti lahti teha, siis on viisakas need ka vahetada (2tk Forsist toodud) ja vasakul pool suutsin ära lõhkuda selle ABS anduri juhtme plastikhoidiku, seega sai see ka uus võetud.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Igastahes igav ei hakka. Esimeste suuremate miinuskraadidega ilmutas end juhiukse lingi tross, mis peale öö läbi seismist ja ukse avamist end kinni kiilutas. Tulemuseks tõrge, kus ukselukk ei läinud enam riivi kuniks auto üles soojenes. See tross sai vahetatud 3 aasta eest. Tõin Mustamäe Møllerist uue trossi ära (VIP kaartiga 12€ kopikatega). Tuleb jälle ukse sisu lauale võtta...
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
See on täiesti legendaarne Passat B6/B7puhul.siLc kirjutas: ↑09 Dets 2020, 17:01Igastahes igav ei hakka. Esimeste suuremate miinuskraadidega ilmutas end juhiukse lingi tross, mis peale öö läbi seismist ja ukse avamist end kinni kiilutas. Tulemuseks tõrge, kus ukselukk ei läinud enam riivi kuniks auto üles soojenes. See tross sai vahetatud 3 aasta eest. Tõin Mustamäe Møllerist uue trossi ära (VIP kaartiga 12€ kopikatega). Tuleb jälle ukse sisu lauale võtta...
Esimese -5 sai ka oma masinal tagant uksest sisse ronitud, premium
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mul kaks B7-t olnud, mõlemad üle 2 aasta korraga käes ja ainult ühe korra meenub ühega neist kõrvalistuja istmelt sisse ronimine. Nüüd üks neist pereringis uue omaniku käes ja oli seisnud tükk aega. Oli ka vaja sellega nüüd sõita korra ja sain ka ust kinni hoida ja sõita kuni soojenes. Nagu ikka ilmnevad ju probleemid kohe uue omaniku käes.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
See on legendaarne teema jh, ja trossi vahetus iga B7 omaniku ülesanne varem või hiljem
Olen mõelnud, miks teised ei jäätu? Juhiukse trossil on suurem kulumine ja see kulumine soodustab kuidagi jäätumist? Või satub rohkema kasutusega rohkem mustust sisse, mis kogub niiskust ja jäätub?
Olen mõelnud, miks teised ei jäätu? Juhiukse trossil on suurem kulumine ja see kulumine soodustab kuidagi jäätumist? Või satub rohkema kasutusega rohkem mustust sisse, mis kogub niiskust ja jäätub?
-
- Klubiline
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Pidev veega leotamine ehk siis pesemine aitaab kaasa. Firmas b7 400 000 pluss sõitnud. Uks käib lahti nagu kella pendel ja iste ribadeks pole kordagi trossi vahetatud.MartenL kirjutas: ↑11 Dets 2020, 12:25See on legendaarne teema jh, ja trossi vahetus iga B7 omaniku ülesanne varem või hiljem
Olen mõelnud, miks teised ei jäätu? Juhiukse trossil on suurem kulumine ja see kulumine soodustab kuidagi jäätumist? Või satub rohkema kasutusega rohkem mustust sisse, mis kogub niiskust ja jäätub?
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Tross sai vahetatud. Vana ja uue trossi toatemperatuuril liikuvuse vahest aru ei saanud. Jätsin vana trossi autosse - vaatab mis see peale öökülma teeb.
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 14 Mär 2017, 10:58
- Auto: VW Passat B8
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Aga miks peab kohe trossi vahetama, olen endal lihtsalt möginat sinna pihustanud ja toimib...
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
No kui kõri on vett täis, siis mida see väljast määrimine aitab?Terminaator kirjutas: ↑16 Dets 2020, 10:00Aga miks peab kohe trossi vahetama, olen endal lihtsalt möginat sinna pihustanud ja toimib...
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Tegelikult ei ole isegi seda vaja. Võtad mootori lahti ja kerid käsitsi ta algusesse. Esimesel käivitusel peale klotsi vahetust keerab ennast korra lõpuni ja tagasi. Sellega peaks olema kalibreeritud. Igatahes oma B7-l tegin nii ja kõik toimis peale vahetust nagu varemgi.murkamarko kirjutas: ↑06 Dets 2020, 12:43Kõige rohkem jeblamist vast arvutiga. Tehniline pool on lihtne. Kalibreerimine ja pidurite maha võtmine et nad lukku ei jookseks jne.siLc kirjutas: ↑05 Dets 2020, 22:46Kaasreisijad olid kurtnud, et pidurdamisel kostus tagant korduvaid hääli - sai üle vaadatud ja tagumised kettad kõverad. Aeromotorsist Textari kettad ja klotsid ligi võetud kokku 84€. Forsist Textari pidurimääre (4€) ja sadula kanduri poldid uued originaalid (14€).
Kuna seekord tõstuki luksust ei olnud, siis sai möllatud tungi najal. Aega läks palju aga vähemalt sai hea. Tänud Magnusele näpunäidete eest.
IMG_0448.jpg
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Tagumine vasak rattalaager sõidab ikka pagassis kaasa aga külge panekuga pole ülemäära kiire kuna vana sõidus häält veel ei tee.
Küsiks ka - kas 3AA907275F TPMS andurid sobivad külge ka mitteoriginaalvelgedele?