VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 21 Mär 2023, 17:12

Pulku kirjutas:
19 Mär 2023, 02:12
Oled sa Gaznetist hinda küsinud? Kuu tagasi nad mulle seda veel öelda ei osanud
Veel mitte.

Tellisin Aeromotorsist nimetatud Löbro otsa ära ja Møller Mustamäelt originaal paigalduskomplekti (kattekumm, seibid, klambrid) 6R0498203A ning uue rattalaagri suure poldi.

E: Aeroga jälle positiivne kogemus. Tarneajaks oli märgitud homme aga kaup tuli juba tänaseks Aero kappi kohale. Hea, et orig paigalduskomplekt sai tellitud - ka Löbro veovõlliotsa tolmukaitse kumm on rohkem plastik kui kumm, samamoodi nagu SKF. Kaasasolevad klambrid on selliseid nagu originaalid - tea kas sama head ka? SKF-i klambrid olid selgelt vähem tummisemad. Lisaks SKF seibe ning "hog ring'i" kasutades ei tahtnud veovõlliots võlli nuudi otsa minna. Kuna kõik orig jupid varsti olemas, siis Löbro kraami proovida arvatavasti ei saa...
Viimati muutis siLc, 22 Mär 2023, 16:37, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 28 Mär 2023, 16:07

Veovõlliots vahetatud. Vea juurpõhjus - vesi oli väikse klambri alt sisse pressinud ning SKF-i otsa lihtsalt nässu keeranud. Auto kaheposti tõstukiga üles tõstes ja rattaid keerates ei olnud huvitaval kombel midagi tunda. Kui aga teha proovisõitu, kus väljakeeratud ratastega järsult sõita edasi või tagurdada, siis sai otsast nõksud kätte.

Otsa nuudilt eemaldades tuli välja veidi roostevett. SKF-i klamber oli tõmmanud veidi viltu kuna sel polnud vastavat soonde minevat keelt, mis pingutatud klambri sirge oleks hoidnud. Ning lõpuks oli klamber üsnagi ebapingsas olekus...

Tuli välja, et originaal tolmukattekummi ja Löbro otsaga kaasas oleval kummil pole pea mingit kvaliteedivahet - mõlemad on täpselt sama plastikulised võrreldes 11a vana originaaliga. Kuna lekkinud vana kummi polnud mõtet enam taaskasutada (kogenud remondimehe soovitus), siis kasutasin ära originaalkummi ja Löbro paigaldusvahendid jäid varuks. Kuna pooltelge autolt maha ei võtnud, siis vana otsa nuudilt mahasaamiseks rakendasin nippi, kus krutid vana rattalaagri poldi otsa sisse tagasi ning lased löökmutrikeerajaga lõpuni kinni - see surub otsa nuudi otsast ära väga hõlpsalt. Loomulikult peale seda kui oled otsa rattalaagri seest eemaldanud.

Ületegemise kulu on ~100€. 65€ Löbro ots + 30€ orig. paigaldustarvikute komplekt 6R0498203A + 5€ orig. rattalaagripolt. Veidike aega kulus ka...rahulikult toimetades ja oma tööd kontrollides 3h.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 06 Apr 2023, 17:16

@Pulku

Møller Ülemistes öeldi gaasiülevaatuse hinnaks 162€ ja aega kulub ette nähtult 2h. Gaznet ütles gaasiülevaatuse hinnaks 55€/tund + 55€ ülevaatuse akti vormistamine, kui ma ei eksi. Tavaliselt olla aega läinud 2h.

Kui midagi peaks olema nihu, mis muideks võib olla ka ühe või mitme gaasipaagi roostene kinnitusvits, siis ülevaatuselt läbi ei saa ja auto saab keelumärke külge. Mul juhtumisi on keskmise paagi vitsad alt roostesed (paagid ise puhtad), siis vaatepildist Mölleris pilti näidates nenditi, et see oleks takistus jah. B6/B7 on kokku 6 vitsa kolme paagi peale ja vitsad on letis ~55€/tk. Vahetamiseks tuleb paagid alla lasta.

Lasen Gaznetis veel kontrolli teha kas vaja veel midagi muud gaasiga seotut korrigeerida, et ülevaatusel halbu üllatusi ei tuleks...
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
zephysPulku

muidumees123
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas muidumees123 » 06 Apr 2023, 17:33

Tekst segane. Kui esinduses läbitud ülevaatus, siis ju ülevaatuspunktis läbitav ülevaatus, keegi paagi vitse ei vaata. See ongi esinduse töö, kas saad ülevaatusele või mitte. Keegi ei hakka ülevaatusel eraldi neid paake ju alla laskma, see oleks ju dubleerimine!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 06 Apr 2023, 18:20

See ei ole klassikaline ülevaatus, vaid eriülevaatus, mida teostavad kindlad firmad.

https://transpordiamet.ee/erisusteemi-kontroll
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
MustVälk

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 08 Apr 2023, 09:49

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 08 Apr 2023, 17:00

MustVälk kirjutas:
08 Apr 2023, 09:49
Natuke pikem seletav jutt.

https://www.tehnoulevaatus.ee/gaasisead ... qgNQzOdqL4
See pole päris see - see artikkel pärineb aastast 2020 ja suuresti kirjeldab seda mida tavalisel ülevaatusel CNG autoga tehakse - paakide katteid ei eemaldata ja käiakse auto all ringi lekkedetektoriga. Seal on paar elementi nagu paakide tootmisaegade ülesmärkimine, mis ühtivad eriülevaatuse korraldusega, aga seda kummagil tavalisel ülevaatusel mu autoga näiteks ei tehtud - paagid ju katete all ja katteid ei puututa.

Lisaks kruvisin eile suvekad ka alla. Arvatavasti tuleb üks paar rehve juba uued osta kuna mingi millimeeter veel on kulumismärkideni. Võiks öelda, et tagateljel olnud paar kestis kolm hooaega. Esitelje paariga saab veel vähemalt selle hooaja ära sõita. 235/45/17 suuruses Michelin Primacy 4+ on nii 125€/tk.
Viimati muutis siLc, 08 Apr 2023, 17:18, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
MustVälk

muidumees123
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Sept 2010, 07:19
Auto: Volkswagen- rahva auto, tõlkes.
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas muidumees123 » 09 Apr 2023, 09:28

Jah, vabandust, ikka teatud, konkreetsed esindused ja firmad, ,mis nimekirjas. Aga noh, vead fikseeritakse ja ka siis arvata need kaablivitsade asendused ka arvata laaditakse fotodena pildipanka. Aga loogiliselt, kui selline viga leitakse, vitsad ikka kohapeal olemas ja saab kohe asendada, mitte lased eritasu eest uuesti põhjakatte ja võibolla ka paagid eemaldada?

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 11 Apr 2023, 20:59

Neid juppe arvatavasti pole laokaubana esinduses, Forsis ega Gaznetis kohapeal.

Täna käisin Gaznetis ja sain ülevaate mida vaja teha, et eriülevaatus läbida. Peale paagi vitsade vahetusvajaduse on piiri peal tagumiste paakide raam - omajagu pindmist roostet, mis ei ole läbiv. Valikud on leida lammutatud auto pealt korras raam või lasta oma autolt raam demonteerida ja liivapritsi/pulbervärvi saata. Kõik vajalikud vitsad ja uued kinnitusvahendid tellisin ära. Teise raami leian ka. Mis kõige olulisem - paagid ise on puhtad. Paagid teadupärast on kogu gaasisüsteemi kõige kallimad osad. Kui kellegil paagid roostes, siis esindus pakub ainult paakide vahetust. Gaznet pakkuvat paakide värvimist.
IMG_1214.jpg
Kui rääkida võimalikest põhjustest miks tagumiste paakide juures asjad rooste läksid ja eesmise juures mitte, siis tagumiste paakide katte peale oli omajagu kultuurikihti kogunenud. Kui vähegi raatsite, soovitan auto kaheposti tõstukil (saab ka neljapostil aga tülikam) üles tõsta, kate eemaldada ja kontrollida, umbes nagu aeg-ajalt logarite taha piilumine. Tagumised rattad viskavad ikka katte alla ajapikku igasugu jama kuna katte serv ulatub mõlemal pool rattakoopasse ja ei ole eriti veetihe. On vaja vaid Torx25 kruvikeerajat ja (vist) 6mm tavalist padrunit. Torx25-ga keerate stange ääres kruvid välja ja padruniga keerate lahti 8tk plastikust mutrid, mis kattest ei eraldu. Need mutrid kinnituvad raami alumisel küljel asuvatesse tikk...eee...kruvidesse (pildil näha).

ökovend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
Auto: efofuel, touran, 2,0
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas ökovend » 12 Apr 2023, 12:18

Siin jah arvata pole ime kui vitste taga ka võib "üllatus" olla. Aga jah vitsad vist lähevad vahetusse ja mingi roostetõrje vist ei lähe arvesse?
Edit, vabandust ei lugenud ülemist teksti sul. Jah vist tulebki kate ära võtta ja võimalusel puhastada, võibolla saab päästa midagi.
Viimati muutis ökovend, 12 Apr 2023, 12:23, muudetud 2 korda kokku.

zephys
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
Telefon: 5555üheksa6üks4
Skype: el.mumm
Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
Asukoht: Eesti
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 21 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas zephys » 12 Apr 2023, 15:23

siLc kirjutas:
11 Apr 2023, 20:59
Peale paagi vitsade vahetusvajaduse on piiri peal tagumiste paakide raam - omajagu pindmist roostet, mis ei ole läbiv. Valikud on leida lammutatud auto pealt korras raam või lasta oma autolt raam demonteerida ja liivapritsi/pulbervärvi saata.
Palju see raam siis uuena maksta võiks, et valikus ainult kannibaliseerimine või remont? Ei tundu ju eriline tehnikaime...
LIsaks saan ma õigesti aru, et teenusepakkuja ei ole võimeline või ei taha seda eriülevaatuse ettevõtmist nö ühekorra tööna tegema, vaid kasutavad võimalust tööpealt mitu korda teenida?
Passat B6 r-line 1.4 tsi ecofuel 🍅IG @el.mumm

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 12 Apr 2023, 15:37

Gaznet pakub tunnitööna ehk saad kõik vajaliku vahetada ja siis ülevaatuse sama hooga tehtud. Ma sain Ülemistes teenindajaga suheldes aru, et nemad nii ei paku.

Tagumiste paakide raam 3C0201872A maksab uuena ~270€ lett. Bildelsbasen.se oli üks kasutatud korralik saadaval ~60€ + saatmine.
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
zephys

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5320
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Apr 2023, 15:41

esimene raam 530€, tagumine275€. Paagi vits 55€ tk, neid seal kokku 6 tk
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
zephys
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

zephys
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
Telefon: 5555üheksa6üks4
Skype: el.mumm
Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
Asukoht: Eesti
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 21 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas zephys » 12 Apr 2023, 17:27

Ingel, ja gaasiauto omamine pidi ju odav lõbu olema 🤣
Passat B6 r-line 1.4 tsi ecofuel 🍅IG @el.mumm

PriitV
Klubiline
Postitusi: 253
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas PriitV » 12 Apr 2023, 17:31

Säästetud rahadega teedki seda 😀

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 12 Apr 2023, 20:07

Vist on targem kõik korraga kuskile riiki müüa kus gaasikaid niimoodi ei kiusata veel. :)
Autode väärtus niigi madal ja nüüd kukub veelgi. :(
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5320
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Apr 2023, 23:18

No kui inim vigastuste/elude kaitsmine on kiusamine, siis laske oma viitsütikutega lõhke seadeldistega edasi.
Alles lendas üks ilma ülevaatuseta Seat orbiidile, rikkudes nii mõnegi inimese tervise.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
MustVälk
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 13 Apr 2023, 05:47

jussike kirjutas:
12 Apr 2023, 23:18
No kui inim vigastuste/elude kaitsmine on kiusamine, siis laske oma viitsütikutega lõhke seadeldistega edasi.
Alles lendas üks ilma ülevaatuseta Seat orbiidile, rikkudes nii mõnegi inimese tervise.
Selle kõigega nõus aga kui paak ikka ennast katki tahab rebida siis vitsatel või paakide raamil olevad roostetäpid ei muuda seda pauku ei suuremaks ega väiksemaks minu arvates. Vitsatel rooste täpid ja hakka aga vahetama. Eesti soola juures on sul need vitsad mõne aastaga roostes.
Tundub selline läbimõtlemata kohustus olevat, keegi arvas, et võiks CNC kontrolli teha aga, kuidas täpselt või mis hetkest on mingi detail liiga roostes on küsimärk. Paagil roostetäppidest saan aru ja ülejäänud voolikud/liitmikud jne.
Pluss samal ajal Läti garaažiboksis pandud LPG seadmed võivad rahus ringi liigelda.
Viimati muutis etnies858, 13 Apr 2023, 06:18, muudetud 1 kord kokku.

jjanno
Klubiline
Postitusi: 216
Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
Auto: Sharan, Golf
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 8 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas jjanno » 13 Apr 2023, 09:51

Tere
etnies858 kirjutas:
13 Apr 2023, 05:47
Eesti soola juures on sul need vitsad mõne aastaga roostes.
2016 aasta auto, mis alates 2019 on Eesti soola näinud (varem Rootsis) läbis teisipäeval esinduses CNG kontrollid kenasti. Ei pidanud ühtegi vitsa vahetama. Kuna ise auto alla ei piilunud, siis ei oska öelda mitu roostetäpikest peal oli.

jJanno

zephys
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
Telefon: 5555üheksa6üks4
Skype: el.mumm
Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
Asukoht: Eesti
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 21 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas zephys » 13 Apr 2023, 11:17

jussike kirjutas:
12 Apr 2023, 23:18
Alles lendas üks ilma ülevaatuseta Seat orbiidile, rikkudes nii mõnegi inimese tervise.
Olete te nii kindel, et antud juhtumi puhul oleks ülevaatus midagi muutnud?

Tegelikult võiks kõik need heietamised kuskile cng arutelu vms teema alla tõsta, sest @siLc passatist oleme juba seatiteni jõudnud vaikselt. :D
Passat B6 r-line 1.4 tsi ecofuel 🍅IG @el.mumm

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 13 Apr 2023, 11:29

See tegelt on lollus kuubis. Samahästi võiks iga auto paagivitsad üle vaadata.
Ma saan aru ohutus on vaja tagada, aga läbimõtlemata mis seal see oht on. :D

Seatil oli kehtiv gaasisüsteemi ülevaatus ja klaaskiust paagid. Sellegi eest lendas klaaskiust paak õhku mis oli täiesti uus. :(

Olen nõus, et võiks teha sellest eraldi teema. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

ökovend
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
Auto: efofuel, touran, 2,0
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas ökovend » 14 Apr 2023, 09:53

See seati juhtum jah väga huvitav, tal vist ju neid terasraame polnud, Võibolla siis paak kuidagi mõra sisse saanud, kui põhjaga vastu sõitnud.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 15 Apr 2023, 07:08

SEAT ja teistel MQB mudelitel ripuvad tagumised paagid nende ülemise raami küljest vitsadega.

Oma...vitsad...sain aga kätte. Need pole enam haljad, vaid värvitud mustaks tehasest. Koos uute originaal kinnitusvahenditega raami jaoks kokku 110€ sh. -20% klubisoodukas.
IMG_1354.JPG
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
MustVälkPulku

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 12 Mai 2023, 18:42

Ootan veel paakide tagumist raami. Muide Gazneti tagumiste paakide liivapritsi ja pulbervärvi teenuse hinnaks öeldi 144€ (või sinnakanti). Võetakse tagumised paagid raamiga maha, pannakse trass kinni ja saad auto tagasi, et kergendatud tagumendiga edasi sõita kuni raam on töötluses. Saadetakse raam mingisse teise firmasse tegemiseks.

Viimasel ajal märganud, et auto kuidagi imelikke metalseid hääli teinud sõidus. Viskasin pagassi tühjaks, hääled ei kadunud. Sain siis auto tõstukile ja vaata aga vaata, vasak esivedru alt katki. Tehase orig vedru siis pidas 11,5a vastu.

Tellisin Aeromotorsist siis...
  • Bilstein vedrud 2tk seeriast B3 - OE replacement 36-199556
  • Bilstein läbilöögipukside ja tolmukatete komplekt 11-270287
  • Lemförder tugilaagrid 2tk 31764 01
  • Lemförder amordikinnitused 2tk 27184 01
  • Lemförder esisilla poltide ja mutrite remondikomplekt 2tk 39892 01
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
Pulku

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 25 Mai 2023, 14:09

Sain Aerost pudinad kätte ja võtsin vasaku esimese vedru ette. Kogu püstak tuli alt ära kuna see on mu meelest lihtsam kui hakata amorti käändmikust eraldama.

Pildil on antud juhul parem pool.
IMG_1487.jpg

Sain ka veidike kooliraha maksta - vasaku pooltelje ots ei tahtnud rattalaagrist eralduda ning välja lükkamiseks pruukisin liiga väikse diameetriga 1/2" padruni pikendust, mis jäi pooltelje otsa sisse kinni ja välja tõmmates kahjustas keeret. Kuna oli laupäev ja Mooni Forss pole enam laupäeviti avatud, pidi jääma töö pooleli. Õnneks Aeromotors päästis hädast - üllataval kombel oli sobilik Löbro välimine poolteljeots neil kohapeal laos olemas. 68€ ning esmaspäeval kohe olemas. Kuna mul polnud pooltelje tolmukatte klambrite pingutamise tange selles töökojas võtta, siis võtsin terve vasaku pooltelje autol alt ning teostasin vahetuse seal, kus vajalik tööriist saada oli. Tõin Møller Mustamäelt sisemise poolteljeotsa kuus kinnituspolti ~18€.
IMG_1477.jpg

Vasak pool vahetatud ja koos.
IMG_1479.jpg

Kui hakkasin paremat vedru vahetama, siis sai selgeks, et seegi oli katki aga mitte nii näkkukarjuvalt kui vasak pool.
IMG_1489.jpg

Parem pool vahetatud ja peaaegu koos.
IMG_1490.jpg

Sain tagumiste gaasipaakide korraliku raami ka kätte ning panin Gazneti toimetuste ja gaasiülevaatuse aja kirja.
IMG_1481.jpg

Vasta

Mine “Huviliste autod”