VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu
Moderaator: etnies858
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu
Teen väikese uuenduse ka enne juunit/juulit.
Golf 3-ga pole väga midagi toimunud, sõidab kuidagi veel, ÜV saab mai lõpus läbi ning siis on head aega. Niikaua on see asendusauto järgmiste plaanide jaoks, mis Golf 2-ga toimuma hakkavad.
Golf 2-ga on vahepeal nii palju juhtunud, et sai pisivigu kõrvaldatud. Kuna mul olid tiivakaare servad lõikamata, siis lõikasin need igal pool ära, et vähem koopa käiks. Taga koopaserva kahe pleki vahele lasin klaasiliimi, kuid varsti peaks üle selle vaatama, et mingeid avasi kuskil ei oleks sisse jäänud. Palju abi oli kasutaja tsekkist, kellega arutasime, kuidas ja mis lõigata ning kuidas plekke tihendada, et see paljaks ei jääks taga.
Nipetnäpet asjadest sai veel CD-Riga kõlarid ja nende katted taskute vastu vahetatud, kuna mul ei ole makki enam, siis polnud mul kasu nendest. Toprani käigukangikott on nagu ta on, parem kui lõõts 02j hoovastikuga. Pidurilüliti sai ära vahetatud, sellel oli kunagi ammu üks kõrv ära murdunud ja nipukaga kinni, kiiremalt sõites läks andur vahel nii, et pidurituled jäid peale. Kuna ma sõidan udukatega 95% ajast, aga vahel on vaja pimedas maanteel ka sõita, siis otsustasin osta H4 Osram Nightbraker Laserid, pere ühel autol on need tõestanud 2 aasta jooksul. Näitavad tõesti seasilmadega isegi 2x paremini kui tavaline pirn, niiet täitsid oma eesmärki.
2 aastat olen planeerinud juba, et tagaistmed välja ja turvakaar sisse lasta keevitada, sest noh, mulle ei meeldi kui keegi taga istub . Esialgne tegija kahjuks ütles ära ja suunas edasi järgmise tegija poole. Antud isik aga elab Saaremaal, mis on kinni ning kuhu ma tagasi ei saa. Kunagi uurisin igaks juhuks teisi tegijaid ka. Õnneks @tsekk suunas ühe kaasfoorumlase (vist) isa poole ja juba see pühapäev peab auto juba seest põhimõtteliselt tühi olema ja hakatakse kaart sisse meisterdama. Plaanis on siis peakaar, mille sees on rist, tahapoole amordikannudesse V ning ristitala ka kannude vahele. Kui sellega ühele poole saab, siis läheb auto värvimisse, kus kaar värvitakse ära ja esiakna alune tehakse korda ning pannakse uus klaas tihendiga. Sõber T-Roc R-ga otsustas mulle esiklaasi suure kivi saata maantee peal, lisaks jookseb klaasi alt servast juba sügisest mõra.
Lisaks läks peale ka 5 aastane keraamika, eks näis kuidas see kestab.
Laupäeval sai @Corra-ga sõitmas käidud ja Hara kurve nauditud. Riigis kehtiva eriolukorra tõttu aga me autost välja ei kippunud ja suhtlesime zello kaudu, ainult fotograaf kappas ringi ja pildistas. Lisan 2 enda lemmikpilti ka.
Golf 3-ga pole väga midagi toimunud, sõidab kuidagi veel, ÜV saab mai lõpus läbi ning siis on head aega. Niikaua on see asendusauto järgmiste plaanide jaoks, mis Golf 2-ga toimuma hakkavad.
Golf 2-ga on vahepeal nii palju juhtunud, et sai pisivigu kõrvaldatud. Kuna mul olid tiivakaare servad lõikamata, siis lõikasin need igal pool ära, et vähem koopa käiks. Taga koopaserva kahe pleki vahele lasin klaasiliimi, kuid varsti peaks üle selle vaatama, et mingeid avasi kuskil ei oleks sisse jäänud. Palju abi oli kasutaja tsekkist, kellega arutasime, kuidas ja mis lõigata ning kuidas plekke tihendada, et see paljaks ei jääks taga.
Nipetnäpet asjadest sai veel CD-Riga kõlarid ja nende katted taskute vastu vahetatud, kuna mul ei ole makki enam, siis polnud mul kasu nendest. Toprani käigukangikott on nagu ta on, parem kui lõõts 02j hoovastikuga. Pidurilüliti sai ära vahetatud, sellel oli kunagi ammu üks kõrv ära murdunud ja nipukaga kinni, kiiremalt sõites läks andur vahel nii, et pidurituled jäid peale. Kuna ma sõidan udukatega 95% ajast, aga vahel on vaja pimedas maanteel ka sõita, siis otsustasin osta H4 Osram Nightbraker Laserid, pere ühel autol on need tõestanud 2 aasta jooksul. Näitavad tõesti seasilmadega isegi 2x paremini kui tavaline pirn, niiet täitsid oma eesmärki.
2 aastat olen planeerinud juba, et tagaistmed välja ja turvakaar sisse lasta keevitada, sest noh, mulle ei meeldi kui keegi taga istub . Esialgne tegija kahjuks ütles ära ja suunas edasi järgmise tegija poole. Antud isik aga elab Saaremaal, mis on kinni ning kuhu ma tagasi ei saa. Kunagi uurisin igaks juhuks teisi tegijaid ka. Õnneks @tsekk suunas ühe kaasfoorumlase (vist) isa poole ja juba see pühapäev peab auto juba seest põhimõtteliselt tühi olema ja hakatakse kaart sisse meisterdama. Plaanis on siis peakaar, mille sees on rist, tahapoole amordikannudesse V ning ristitala ka kannude vahele. Kui sellega ühele poole saab, siis läheb auto värvimisse, kus kaar värvitakse ära ja esiakna alune tehakse korda ning pannakse uus klaas tihendiga. Sõber T-Roc R-ga otsustas mulle esiklaasi suure kivi saata maantee peal, lisaks jookseb klaasi alt servast juba sügisest mõra.
Lisaks läks peale ka 5 aastane keraamika, eks näis kuidas see kestab.
Laupäeval sai @Corra-ga sõitmas käidud ja Hara kurve nauditud. Riigis kehtiva eriolukorra tõttu aga me autost välja ei kippunud ja suhtlesime zello kaudu, ainult fotograaf kappas ringi ja pildistas. Lisan 2 enda lemmikpilti ka.
Viimati muutis intzu, 21 Apr 2020, 11:32, muudetud 1 kord kokku.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu
Äge pill! Kui küsida tohib, milline lisapidurituli sul on? Kas originaal või universaalne?
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu
Väga suure tõenäosusega universaalne, oli 4 aastat tagasi autot ostes juba küljes. Mulle ta meeldib igastahes.
Viimati muutis intzu, 21 Apr 2020, 11:35, muudetud 1 kord kokku.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu
Kere on tugev, aga minu ja sõbra jaoks kasutu, kuna läheb Jetta mk2-le tehnika doonoriks. Ma arvan et keegi on keretöid sellel juba teinud, sest põhja alt ilus ja halvasti üle värvitud. Ja suure tõenäosusega pole kellelgi kere vastu huvi ka, et kergem on rauda saata kui kuskil Tallinna linnas seda hoida.
Viimati muutis intzu, 21 Apr 2020, 14:12, muudetud 1 kord kokku.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu
Kirjutamisega lappab viimasel ajal, aga lisan endale mälestuseks kaks ainukest normaalset pilti Golf 3-st ka.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu
Kena ATN! (Tervitab ATN )
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu
Nonii, Golf 3 müüsin @Corra-le tagasi, mind teenis enamjaolt ustavalt kuni müügini. G3 sai asendatud punase (jälle) Saabiga. Paar päeva enne ära minekut otsustas @Terminats, et temale meeldib käike raiuda ja lõhkus võrril trossi otsa ära. Esimesed paar sekundit oli Paanika-Jaanika, kas kast jäi terveks või läks see laiali, aga peale natukest veeremist Ehitajate teel saime aru, et trossidega midagi häda. Võtsin Golf 2 vanalt süsteemilt juppe ja lappisin ära. Ega Golf 3 väga kaua peale seda ei elanud. Corra pani selle Golf 2 vahele ja see on nüüd ka ametlikult arvel, Golf 3 kere aga lõpetas rauas.
Golf 2-ga ma ausalt öeldes ei teagi mis nii väga ära tehtud on. Turvakaar ("tellingud") sai sisse, auto on jäigem ja kaubaruumi rohkem, minu arust täielik win-win
Turvakaare värvimisega tahtsin ka aknaaluse korda saada ja esiklaasi lasta ära vahetada. Tuli välja, et klaasi alune on hapu ja seepärast läheb juba kogu kere kevadel keretöödesse. Kuna praegu ongi kõige suuremad probleemiallikad klaasialused, siis mõistlik kiiresti asi korda ajada ja mitte jokutada.
Sai ostetud ka kähkusõiduks tänavalegaalsed slickid ja veljed (6.3kg tükk). Peale seda sai koopaservi lõigatud, ja autot tõstetud ca 3 sentimeetrit sest coilid olid natuke süldid ja oleks piisavalt ruumi ratta liikumiseks. Sellega juhtus aga oodatav asi: JOM-i ustavad coiloverid muutusid täiesti sodiks, iga kurv oli tunne, et viskaks need amordid alt ja laseks tuimalt sillaosadel mööda kere toetuda, sest body-roll muutus liigagi suureks, pidurdades hakkas nina täiesti alla loopima ja tagumik tõusis püsti, mis hakkas soodutama külje ette viskamist ja kolme ratta peal sõitmist.
Nalja viluks mõtlesin, et lähen käin ikkagi Youngtimer Time Attack'il ära, saab vähemalt kino rahvale teha ja harjutada. Sõites ei olnud nii väga aru saada kui koomiline auto käitumine on, aga peale piltide vaatamist otsustasin kõik muud tulevased rajaüritused pausile panna ja investeerida kevadel kallimasse vedrustusse. Kuidagi õnnestus sealt esimene koht koju tuua oma klassis, üldis 2 koht, kuigi @Corra võitles väga visalt ja parandasime aegu sajandike võrra kordamööda, ehk närvipinge oli kuni autasustamiseni üleval, sest me ei teadnud vähemalt viimase 5 sõidu aegu.
Paar stiilinäidet:
Järgmine uuendus tuleb 2021 kevadel, sest see aasta on niigi ligadi-logadi olnud ja ei ole plaanis autoga midagi suurt teha.
Golf 2-ga ma ausalt öeldes ei teagi mis nii väga ära tehtud on. Turvakaar ("tellingud") sai sisse, auto on jäigem ja kaubaruumi rohkem, minu arust täielik win-win
Turvakaare värvimisega tahtsin ka aknaaluse korda saada ja esiklaasi lasta ära vahetada. Tuli välja, et klaasi alune on hapu ja seepärast läheb juba kogu kere kevadel keretöödesse. Kuna praegu ongi kõige suuremad probleemiallikad klaasialused, siis mõistlik kiiresti asi korda ajada ja mitte jokutada.
Sai ostetud ka kähkusõiduks tänavalegaalsed slickid ja veljed (6.3kg tükk). Peale seda sai koopaservi lõigatud, ja autot tõstetud ca 3 sentimeetrit sest coilid olid natuke süldid ja oleks piisavalt ruumi ratta liikumiseks. Sellega juhtus aga oodatav asi: JOM-i ustavad coiloverid muutusid täiesti sodiks, iga kurv oli tunne, et viskaks need amordid alt ja laseks tuimalt sillaosadel mööda kere toetuda, sest body-roll muutus liigagi suureks, pidurdades hakkas nina täiesti alla loopima ja tagumik tõusis püsti, mis hakkas soodutama külje ette viskamist ja kolme ratta peal sõitmist.
Nalja viluks mõtlesin, et lähen käin ikkagi Youngtimer Time Attack'il ära, saab vähemalt kino rahvale teha ja harjutada. Sõites ei olnud nii väga aru saada kui koomiline auto käitumine on, aga peale piltide vaatamist otsustasin kõik muud tulevased rajaüritused pausile panna ja investeerida kevadel kallimasse vedrustusse. Kuidagi õnnestus sealt esimene koht koju tuua oma klassis, üldis 2 koht, kuigi @Corra võitles väga visalt ja parandasime aegu sajandike võrra kordamööda, ehk närvipinge oli kuni autasustamiseni üleval, sest me ei teadnud vähemalt viimase 5 sõidu aegu.
Paar stiilinäidet:
Järgmine uuendus tuleb 2021 kevadel, sest see aasta on niigi ligadi-logadi olnud ja ei ole plaanis autoga midagi suurt teha.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 24 korda
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu
Vb lükkab 2022 kevadesse
Autoga ei ole väga midagi juhtunud see aasta, käis keretöödes ja rohkem ei midagi. Coile ootan siiani, UK-st tarne venib ja ei tea kas jõuab see aasta üldse Youngtimer Campile võistlema.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega