VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI »

Lugu selline, et leidsin foorumist ühe kommentaari seast väikse vihje Corrado müügile, kuna ta oli just see mootor, millest ma kogu komplektina huvitatud olen olnud, siis küsisin infot, järgmine päev käisin järgi. Endale tegin ikka kurba nalja, et saaks ma täpselt sellise auto, siis väga muud pole vajagi. Noh, ja nüüd siis sai reaalsuseks. Mulle meeldib! :angel:

Tegu siis 1994. aasta Corradoga, millel süda sees parajalt suur 2.9 VR6 (140 kw). Nahksisu, väga korralik ja mugav. Olemas ka istmesoojendused, aga arvata võis, et need ei funktsioneeri. Mis aga oli positiivseks töötavaks üllatuseks, antitiib käib umbes 120 km/h kiirusel automaatselt välja, ja see toimib (saab ka manuaalselt tõsta. 8)
El. aknad toimivad. Katuseluuk ei toimi, kuid sain asenduse kaasa, tuleb lasta kellelgi ära teha.

Tehnika poole pealt on ta üpris korralik. Kuid millalgi lähiajal tuleks tellida sport väljalaskekollektor jms süsteem, mis ehitada sukamajanduse peale. Väidetavalt on seal praegu viimase asemel mingine lõõts, mis aga habras on. Ehk laseb õhku vahele, mis tingib auto väikse lonkamise sõidu ajal ja summuti ka läriseb kuskilt.
Jahutusvedeliku lõdvik lekib, tuleb esmajärjekorras ära teha. Kõige kavalam oleks muidugi ebay-st voolikute komplelt tellida. Samas, kui kellelgi seda voolikut pakkuda on, siis oleks huvitatud
Pilt
Kapoti tross tahab uuesti ühendamist salongi poole pealt, siis saab iluvõre ka ette pandud. Uued udutulede klaasid ka vaja kunagi hankida, praegused mõrades.

Kere, arvestades seda, et ta eluaeg Eestis sõitnud, on korralik. Roostekohti ikka leidub, aga seda üpriski vähe. Karbid ühelt poolt on pehmevõitu, teiselt poolt norm. Pagasniku põhi on korralik. Uksed on audilingiga uksed, mis on juba korra ära tehtud, pahtlivärki koorub juhiukselt.
Aga nendega on ka paar lahendusvarianti olemas.

All Koni vedruring, eest reguleeritavad. Põrkab hästi, aga mul pole selle vastu midagi. Mis puutub juhitavusse, siis see on super. Auto teeb mida sa tahad ja läheb sinna kuhu tahad uimerdamata.

Mis mul siis plaanis on? Esiteks, kuna see tõesti on olnud ammusest ajast üks minu nö unistuste autosid, mida omada ihkaks, siis kindlasti ei mõtle ma selle müügile. Tuleb hakata vaikselt otsast tegema, esialgu tehnika poole pealt ehk siis peatada jahutusvedeliku leke ja siis väljalaske upgrade.
Siis tahaks ise teha nahahooldust. Kuna ta nii korralik on, on mõistlik teda sellisena ka hoida. Tuleb uurida, millega on hooldada mõistlik. Ka selle kohta ootan näpunäiteid :)

Ostuga olen enam kui rahul, ikka vahel ei suuda uskuda, et mul on Corr :o :D
Pilt

KTI

Sellel teemal on 95 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”