VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Mermo
Huviline
Postitusi: 957
Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
Auto: 2
Asukoht:
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 11 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Mermo » 20 Mai 2021, 21:05

Tere, kas tulede plastikud ka kerevärvi lähevad?

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas intzu » 21 Mai 2021, 12:05

Terminats kirjutas:
20 Mai 2021, 13:27
Seadistamisega on nüüd natuke raske. See kelle juurde tahtsin minna enam tervise tõttu ei saa seadistada. Mu back-up plan hüppas ka alt ära ja back-up back-up plaani mul polnud.
Kes back-up plaan oli?

Tulede kohta nii palju, et neil on terve esimene osa klaas, tagumine osa reflektorite kõrval/taga tekitab musta efekti. Ei arva, et oleks mõistlik klaasi värvima hakata.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1731
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 21 Mai 2021, 12:52

Siin ilmselt joey mod mõeldud ja nendele tuledele saaks teostada seda, iseasi kui kergelt tuled lahti tulevad.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 23 Mai 2021, 01:37

Ei värvi kerevärvi. Proovisin photoshopis ja räige lietuvas tunings tundub niiet pigem ei.
intzu kirjutas:
21 Mai 2021, 12:05

Kes back-up plaan oli?
Back-up plaan oli Raketibaas, kuid nad pole nõus MS'i seadistama nagu aru sain.

Eile-täna sai veetud õlirõhukell ja selle valgustuse juhtmed. Kell ise süütest ja kellavalgustus tuledelülitist. Sellest kahjuks pilte ei teinud, aga lahendus jäi väga viisakas - Volkari isoleerteibi ja termokahaneva rüü kombinatsiooniga. Üks asi pooleldi maha tõmmatud jälle.

Nüüd tuleb välja mõelda kuidagi kuidas ise teha selline paneel nagu siin pildil:
► Näita Spoilerit
Ideid on mitmeid ja küll ühel või teisel moel ka teostatud saab.

Üks doonor uksejuhtmestik sai korda tehtud (lahtised kohad) samal moel nagu õlirõhuanduri juhe. Bifoor änd äfter:
► Näita Spoilerit
@intzu mõtles, et tuleb aitab parema esimese uksega, aga murdis suure hooga T20 torxi pea poldi sisse ära. Nüüd tuleb uus lukk sebida :). Aitäh!

Kui juhtmed küljes, siis panen kõllid külge. Kui õlirõhukell küljes, siis paneme sidurilüliti ja seejärel roolisamba plastikud. Sealt edasi saab juba nitroga toimetada. Varsti võiks ARK (või noh.. Transpordiamet? Kas Transpordiameti lühend on TRA? TA?) ka vastata, et saaks rooli ja värvimuutuse arvele. Loodan, et ilm lubab homme edasi toimetada.
Kes tänasid kasutajat Terminats selle postituse eest:
MermoGull

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 29 Mai 2021, 14:57

Vahepeal jälle nädalake nokitsetud. Puhastasime sisu ära, Kõrvalistuja uks käib nüüd väljast normaalselt lahti. Tagumistel uksed aknad ja lukud toimivad nii nagu peavad. Õlirõhukella panime ka külge. Pildid:
► Näita Spoilerit
Teise pildi tegin spetsiaalselt kartuliga, aga õnneks on näha, et õlirõhku (külma mootoriga) on tajopp ja veel.
Mermo kirjutas:
25 Okt 2020, 11:02
*õlisurve has joined the chat*
Niiet pigem jah.

Garaažist sisse-välja ajame siis ei saa tuuritamata jätta:
► Näita Spoilerit
Paljud kaasgaraažlased ja tuttavad näod, kes mööda käivad kiidavad hääli ja värvi, mis motiveerib veel rohkemgi.

Uuendatud nimekiri selline, prioriteetses järjestuses:
► Näita Spoilerit
Nimekirjas on "NOS asjad külge pookida" küll üks asi, kuid reaalselt on see suhteliselt pikk töö. Pudelisoojendi, rõhukell, ülerõhuklapp ja -tuub ning purge solenoid ja tuub. Palju juhtmeid on edasi-tagasi vaja vedada nii pagassi kui kapoti alla, osad nuppude alla, osad ajusse jnejne. Õnneks on mingi algus tehtud.

Nitropudelile sai ülerõhuklapp paigaldatud ja soojendusteki juhtmestik tehtud-veetud. Soojendustekile ja releele +12V vaja ära vedada nupu alla, siis on sellega korras. Rõhukella veel ei pane külge, sest 90 kraadist põlve vaja, et kella oleks võimalik lugeda ka. Peaks selle nädala kolmapäeval jõudma. Launch controli ei ole veel teinud, sest tahame kõik vajalikud juhtmed aju juurde ära vedada ja siis kõik ühe korraga külge pookida. Nitropudelist pildid järgmisel korral ehk.

Ühtlasi sain seadistajaga räägitud. Hind on mõistlik ja järjekord on ca 2-nädalane. Kui siit nimekirjast on asjad likvideeritud, ARK värvi passi kirja pannud ja ülevaatusel käidud, alles siis saan ilmselt Tartusse seadistama minna. Nitrot katsetame/seadistame peale 1. õlivahetust.

ARKiga proovin ilmselt teistsugust lähenemist, kui kirjadele ei viitsita vastata. Soovitati lihtsalt kohapeale minna küsima, et soovid registriandmeid muuta, siis pidi suht kohe löögile saama.

Kasutaja avatar
kerc1
Klubiline
Postitusi: 14
Liitunud: 02 Dets 2014, 22:05
Auto: VW Sharan 2017.a 2.0l 162kW 7.k
Asukoht: Tartu vald
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas kerc1 » 03 Juun 2021, 10:23

Päris huvitav "hunt" lambanahas. Päris palju juba tehtud ning edu ja jaksu ka edaspidiseks.
Selliseid teemasid huvitav lugeda 🙂
Kes tänasid kasutajat kerc1 selle postituse eest:
Terminats

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 19 Juun 2021, 23:11

2 nädalat on mööda lennanud, ca 1000km sõidetud ning nipet-näpet toimetatud.

Käisime pulli pärast CO'd mõõtmas ning numbrid kõrgendatud pöördel ei olnudki kõige hullemad. Tühikäigul ainult on täiesti lappes.

Tühikäigul:

Lambda 0.859 (norm 0.97 kuni 1.03)
CO 4.926% (norm kuni 0.5%)
HC 603 (norm kuni 100)

Kõrgendatud pöördel:

Lambda 1.131 (norm 0.97 kuni 1.03)
CO 0.190% (norm kuni 0.5%)
HC 59 (norm kuni 100)

Kuna auto oli nüüd sõidukorras, siis tahtsin veenduda mootori töökorras ja kestvuses ning paarutasin maanteel mõningaid otsi kinnistele teedele, kus sai proovida kas kõik toimib. Bonus pic:
► Näita Spoilerit
Kõik paistis toimivat ning midagi halvasti ei saanud öelda. Ehitasime autol muid asju edasi. Hakkasime NOSi paagi ümber ehitama korralikku puidust alust, mis toetaks subwooferit normaalselt.

Pildid:
► Näita Spoilerit
Valmis ta veel ei ole, hetkel kuivab teist päeva tumeda peitsi 1. kihi all alles.

Garaažist tuli läbi veel @Mermo, kes oli mulle leidnud mikidemaa Golf 3 pealt iluvõre, mis sai kohe järgmisel päeval värvi viidud. Järgmisel nädalal peaksin kätte saama ning saab autole lõpuks ette toppida.
► Näita Spoilerit
Mõni päev hiljem ärkasin seiklushimulise tujuga ning otsustasin ÜVle minna. Ilmsiks tulid ainult 3 viga; iluvõre puudumine, heitgaasi näidud ja et auto on passis ikka musta värvi (viimane nüüdseks parandatud). Ehk siis nüüdseks 2 viga.

Kirjutasin seadistajale, et ehk saab ta enne jaane mind vastu võtta ning leidis järgmiseks päevaks aja. Seadistaja oli Tartus. Ütlen ausalt, et väike närv oli sees küll kui sellise projektikaga peab nüüd 180km edasi ja 180km tagasi sõitma. Panin tümmi lõugama ning sõitsin ja jõudsin ilusti kohale.

Düno peal tõmbest video:
► Näita Spoilerit
Düno peal seadistamine ja mootori kuulmine oli veel hirmsam kui mõte edasi-tagasi sõitmisest. Poole peal hakkas mõte koitma, et mis siis kui midagi juhtub. Saateauto sõpradega oli küll kaasas, kuid auto transport ja selle arve oleks õudne olnud. Õnneks ei juhtunud midagi ning riistvara pidas ilusti vastu. Kahjuks ilmnesid muud probleemid. Dünograafik:
► Näita Spoilerit
Max jõud rattast oli 137kw. Operaator hindas düno kaoks u 11kw, ehk mootorist saime kokku 148kw, mis jäi minu ennustatud numbritest allapoole. Enne kui jõudsin ohkima hakata, siis hakati mulle seletama, kui drastiliselt jõud lõpus ära kukub ning mida need sik-sakid tähendavad 5500rpm edasi tähendab.

Väidetavalt ei saanud selles alas mootorile üldse palju kütust anda, tõmbab kohe väga rikkaks ära. Kütust pidi vähendama sisuliselt tühikäigu tasemele. Sellest tulenevalt saab mootor sellel pöördel liiga vähe õhku. Tekkinud sik-sakid on deto andurist tulnud resonants sisselaskes olevast õhust, mis pendeldab edasi-tagasi, mitte ei lähe silindrisse, sest klapp on liiga vähe lahti. Ühesõnaga tehnilise jutu lõpuks - nukkasid tuleb hilisemaks keerata, et mootor pöörete lõpupoole paremini hingata saaks, et ta paremini käiks ja teeks rohkem jõudu. Kolmanda ja neljanda käiguga sisuliselt redlineni ei jõuagi, sest selleks kulub liiga kaua aega. Soovitati seal alas mitte sõita ning paluti tagasi tulla.

Boonus fly-by video (hääled on head):
► Näita Spoilerit
Autoga toimetame edasi ilmselt peale jaane alles, NOS süsteem on sisuliselt küljes. Ühele nupule tuleb uus pin teha ja aktiveerimisnupule salongiplastik leida, mis eemaldamise käigus puruks läks. Siis saab pudeli täis lasta ja düno peal esimesed testid teha. Ilmselt juhtub see alles siis, kui nukad on keeratud ja uuesti Tartusse minek.
Kes tänasid kasutajat Terminats selle postituse eest:
GTIMermo

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 22 Juun 2021, 00:00

Terminats kirjutas:
19 Juun 2021, 23:11
Väidetavalt ei saanud selles alas mootorile üldse palju kütust anda, tõmbab kohe väga rikkaks ära. Kütust pidi vähendama sisuliselt tühikäigu tasemele. Sellest tulenevalt saab mootor sellel pöördel liiga vähe õhku. Tekkinud sik-sakid on deto andurist tulnud resonants sisselaskes olevast õhust, mis pendeldab edasi-tagasi, mitte ei lähe silindrisse, sest klapp on liiga vähe lahti. Ühesõnaga tehnilise jutu lõpuks - nukkasid tuleb hilisemaks keerata, et mootor pöörete lõpupoole paremini hingata saaks, et ta paremini käiks ja teeks rohkem jõudu. Kolmanda ja neljanda käiguga sisuliselt redlineni ei jõuagi, sest selleks kulub liiga kaua aega. Soovitati seal alas mitte sõita ning paluti tagasi tulla.
Lugesin seda lõiku korduvalt aga mitte midagi ei saa tehnilises mõistes aru.
Mida see detonatsiooni andur dyno graafiku sik-sakkidesse puutub?
Kindel, et sul hoopis mingit triggeri errorit ei ole seal?
Graafiku järgi nagu mootor katkuks kõrgemal pöördel, mis vaevalt nukkadest tingitud on.
Kui tegu on mingi adekvaatse brändi nukkadega, millel ka soovitatav paigaldusasend specis kaasas ning nukad on ka reaalselt tootja soovitusliku asendisse pandud, siis nii räigelt mööda need nukad olla ei saa, et lõppu üldse ei ole.

Arvestades, et tegu Dynojet-i numbritega, siis on seis peale selliat ehitust päris kusine jah.
2.8 24V stock VR6 tegi tagasihoidlikumas dynos 163kw mootorist.
Kaks sama mootoriga stock autot tõmbasid 1kw vahega tulemused samal päeval samas dynos.

Lisaks tühikäigu kütusekogusega (pihusti duty-ga) see mootor ei käiks sul sellise pöörde ning koormusega.
Ehk siis VE lihtsalt langes aga kui palju? VE tabelist pilti?
VE tabeli reaalsusele vastavus eeldab muidugi, et sul kütuserõhk mingit trianglit ei teinud tõmbe ajal.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 19 Jaan 2022, 15:56

M-Tech kirjutas:
22 Juun 2021, 00:00
Lugesin seda lõiku korduvalt aga mitte midagi ei saa tehnilises mõistes aru.
Mida see detonatsiooni andur dyno graafiku sik-sakkidesse puutub?
Kindel, et sul hoopis mingit triggeri errorit ei ole seal?
Graafiku järgi nagu mootor katkuks kõrgemal pöördel, mis vaevalt nukkadest tingitud on.
Kui tegu on mingi adekvaatse brändi nukkadega, millel ka soovitatav paigaldusasend specis kaasas ning nukad on ka reaalselt tootja soovitusliku asendisse pandud, siis nii räigelt mööda need nukad olla ei saa, et lõppu üldse ei ole.

Ehk siis VE lihtsalt langes aga kui palju? VE tabelist pilti?
VE tabeli reaalsusele vastavus eeldab muidugi, et sul kütuserõhk mingit trianglit ei teinud tõmbe ajal.
Ise pool aastat hiljem uuesti lugedes, olen täiesti nõus sinuga. Ei saanud ise ka hetkel detonatsiooni anduri ja dyno graafiku seosest aru. Olen kindel, et sain ise seadistaja jutust midagi valesti aru.

Ei ole kindel, et trigger errorit ei ole seal. Vahepeal maadlesin küll selle probleemiga, aga ta oli selline intermittent. Külmemate ilmadega (8-12c) rohkem. Lost sync reason on olnud 2 = missing tooth at wrong time, mis mulle suurt midagi ei ütle. Soovitati õli ära vahetada ("kuna andur puutub õliga kokku, siis äkki vändaandur metallitükke täis tõmmanud ennast") ja vändaandur ära puhastada aga hooaeg sai läbi enne kui selleni jõudsin.

Saksas suht popid nukad ostsin, dbilas brändi omad. Ma enam ei tea mis oli või ei olnud, aga auto käis nukkade keeramises ja hoopis teine loom nüüd. Seal kus enne jõud ära vajus, hakkab nüüd peale tulema nagu enne seda kui ta laiali käis. Seade muidugi nüüd nii paigast, et redlines viskab korralike porgandeid sumpsist ja kütusekulu täiesti meeletu. VE tabelist mul pilti ei ole. Lumi ära sulab siis uuesti seadistama ja seekord loodetavasti nitroga.

Terminats
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 27 korda

VW Golf III 2.8 VR6 128kw - 1995 - Terminats

Lugemata postitus Postitas Terminats » 19 Jaan 2022, 16:56

Igatahes, mis pool aasta toimunud on? Noh, seiklusi on igasuguseid olnud...

9. juuli võtsin kokku ennast ja lasin kati alla keevitada, läks täiesti puhtalt ülevaatuselt läbi.

Tähistamiseks läksin autot pesema ja siis sain teada, et esiklaas laseb läbi. Sellega pikka seiklust õnneks ei olnud, läks ülevärvi garantii alla ja tehti tasuta korda.

Kuna harrastan nahhaalsemat sõidustiili, siis sain juuli keskel ja oktoobris veovõlli polte pingutada.

14. juuli sai odol 300 tuhat täis ja läks uuele ringile.

Avastasin, et tagatule alune on rooste minemas:
► Näita Spoilerit
Lumi ära sulab, siis 1. asjana seda korda tegema ilmselt. Maljarka arvas, et "Seal on liitekoht kus on 2 plekki oma vahel ühendatud, need kaks liitekohta pmst liiguvad, kere paindub mingil määral, saab õhk ligi, niiskus jne tekibki korrosioon". Tundub legitiimne, ju nii on.

Mingi aeg hiljem sai auto oma esimese korraliku pesu, sest oli T1'te pildistama minek.
► Näita Spoilerit
Läksin gaasiga natuke liiga entusiastlikuks (polnud meelega, põrand libedam kui arvasin) ja nüüd viimati kuu-2 tagasi olid need endiselt alles.

Võtsin 2 elukutselist paberitega fotograafi kaasa ja tulemus siin: https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

Loomulikult sai politseiga vesteldud:
► Näita Spoilerit
Võeti vahele, kiirust kätte ei saadud. Üks tuli ja küsis, et "kui kiiresti sõitsid?". Vastasin, et "ei tea, sõitsin mootorihääle järgi". Võibolla mõne jaoks tundub veider, aga oligi öösel tühi tee ja andsin hääle/pöörete järgi minna. Ei vahi 24/7 spido. Ja siis vastati et "aa okei, tundus päris kiiresti". Siis oli mulle ka selge, et okei te ei saa midagi teha. See kellega vestlesin läks dokumente kontrollima, siis lendas teine kutt laivi ja mul pidi karp lahti vajuma. Küsis, kas käis selle sama sumpsiga ülevaatusel, et nii vali on. Hakkasin vastama, et seadus ei määra kui vali võib auto olla. Poole mu lause pealt segas vahele ja palus auto välja suretada ja enne kui seda teha jõudsin, tuli teine kutt tagasi juba et kõik korras. Siis nad auto taga vaidlesid tükk aega, mida minuga teha. See kes dokumente kontrollis tahtis minema lasta, sest pole midagi teha ja reaalselt nii oligi. Tuli teine kutt tagasi ja palus tulekustuti, tõkiskingad jms ette näidata.

Kuna ma olin just üle linnapiiri sõitnud, siis ma teadsin, et tegelt nad tahavad mulle väänata selle eest, et ma kohe ilma helkurvestita välja astun. Mul tol hetkel ei olnud tõkiskingasid kaasas ka (muud asjad olid) ja teadsin, et siis saan kahe asja eest. Istusin autos edasi ja ütlesin, et mul pole neid kaasas. Peale seda lauset ma pole ühelgi ametnikul nii suurt naeratust näinud, et saab väänata. Kirjutas mulle mu 20€ protokolli ära ja siis pärast seda hakkas nagu mingi isa õpetama. "Said aru, mida sa ise tegid praegu? Sa tunnistasid, et sul pole neid kaasas" bla bla bla. Andsin meili, kirjutasin nõusolekule alla. Las olla uhke, et sai väänata. Kahju, et ma ei julgenud talle öelda, et ta paarimees tunnistas 2. lause ajal juba, et nad ei saanud kiirust kätte. Arvan, et kui oleksin öelnud, siis nad oleks veel midagi väänanud.

Vahepeal eelmise mootori tõttu nüüd vaatan õli ka. Natuke tumedam on kui mulle meeldiks, aga vähemalt on midagi.
► Näita Spoilerit
Kui see rooste koht on eemaldatud, siis teen õlivahetuse ka. Suvel ma oma välpa täis ei jõudnudki sõita :D.

Kui need asjad on tehtud, siis panen EGT'd külge ja dünosse. Niisama seadistama, et aju saaks aru, et nukkasid on keeratud ja siis nitro sinna otsa veel.

@intzu tegi pilti, kuidas kaasfoorumlane (kui ta seda müüdud ei saanud) mu kõrvale oli oma pilli ajanud. Äge!
► Näita Spoilerit

Vasta

Mine “Huviliste autod”