Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees
Seejärel eelmisel nädalal parandasin laaduri keskmise osa, puurisin paar 1.5mm auku ja lasin 2 komponentset alumiiniumi parandusmassi täis, kasutasin korraliku pesa lõpu vormimiseks vana ribatihendit.
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees
Sellel nädalal sai laadur kokku ja auto peale paigaldatud
Laadur pulkadena:
Ülejäänud pildid töö käigust siin:
https://postimg.cc/gallery/VfpLZnV
Laadur pulkadena:
Ülejäänud pildid töö käigust siin:
https://postimg.cc/gallery/VfpLZnV
Viimati muutis golfimees, 23 Juul 2020, 22:31, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees
Lahendamist vajavad mõningad probleemid veel. Nimelt genekarihma pikkus vaja paika saada kuna 2l plokk on kõrgem kui 1.8l ja seega istub ka genekas kõrgemal teistest rullidest. Originaalrihm jääb liiga lühikeseks. See kompott oli mul kunagi muidugi koos mõnda aega aga siis kasutasin 6PK1775 rihma ja panin pinguti amordile mingi improviseeritud kinnituse vahele. Seekord tahaks ilma selleta hakkama saada. 1775 jääb ka lühikeseks, praegu sain poest 1795 aga see jälle liiga lõdva. Vahepealset mõõtu poodidest ei leidnud aga uurisin et mingitele USA autodele läheb rihm pikkusega 1785 ja sain ilusti US Partsist ära tellida. Eks siis näha kuidas istub.
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees
Pole kirjutanud vahepeal midagi aga tegemist olnud küll. Genekarihma sain aga pood asendas selle mõõdu ilma minuga konsulteerimata 1780mm pikkusega. Suure hädaga sain aga siiski peale, oleks mõni mm veel lühem olnud poleks õnnestunud. Lõdva rihmaga muide kompressori rõhk üle 0.3 bar-i ei tõusnudki ja kõrgematel pööretel kadus ka tõmme. Nüüd aga teine asi, tõenäoliselt hakkas üle libisema enne. Päris hästi liigub edasi, paremini kui kunagi varem. Rõhk tõuseb kuskil 0,45 bar-ini. Originaalis peaks olema 0,6 bar-i, võimalik et suurema kubatuuriga mootor tarbib rohkem ja kollektoris rõhk nüüd üle 0,45 bari ei tõusegi. Kunagi peale mootori vahetust oli sama teema, vana originaalmootoriga puhus 0,6 bari ja 2E mootoriga 0,45. Vahepeal lasin teha geneka ja starteri vahele uue + kaabli, nüüd jõuab aku klemmi peale varasema 13,5V asemel 13,9V.
Vahetasin ka lambda anduri ja detonatsiooni anduri. Lambda oli lootusetult kinni põlenud. Syncrol ei pääsenud ka ühegi võtmega ligi niisama. Eemaldasin "kaheraudse" kati, siis pääses silmusega ligi aga lahti ei tulnud. Summuti püksid tulevad ka kahe toruna ja just ennem kati flantse on need torud omavahel ühendatud peenikese toruga kus lambda andur on küljes. Kuna pükste eemaldamiseks oleks veel pidanud palju lammutama, lõikasin selle peene toru vahelt ära ja kruustangide vahel eemaldasin vana anduri. Keerme lõikasin üle ja keevitasin toru tagasi oma kohale.
Aga ega rohkem polegi vaja olnud midagi teha, ainult sõitnud
Vahetasin ka lambda anduri ja detonatsiooni anduri. Lambda oli lootusetult kinni põlenud. Syncrol ei pääsenud ka ühegi võtmega ligi niisama. Eemaldasin "kaheraudse" kati, siis pääses silmusega ligi aga lahti ei tulnud. Summuti püksid tulevad ka kahe toruna ja just ennem kati flantse on need torud omavahel ühendatud peenikese toruga kus lambda andur on küljes. Kuna pükste eemaldamiseks oleks veel pidanud palju lammutama, lõikasin selle peene toru vahelt ära ja kruustangide vahel eemaldasin vana anduri. Keerme lõikasin üle ja keevitasin toru tagasi oma kohale.
Aga ega rohkem polegi vaja olnud midagi teha, ainult sõitnud
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
Vw Passat g60 syncro 2.0 ´91 - golfimees
Vahepeal jõudsid pärale mõned uued jupid...
...mis ka külge pandud.
https://postimg.cc/gallery/t4yTdwL
Nagu näha siis olid vanad tulede reflektorid ikka päris viletsad võrreldes uutega. Pimedas oli lähituledega sõita juba täitsa hirmus, eriti vihmaste ilmadega. Nüüd on ikka täiesti teised lood.
Vahetasin ka tagumised tuled tumedate originaalide vastu, need olid mul paar aastat riiulis oodanud.
https://postimg.cc/gallery/Qs1fZbZ
Kasutasin ära ka vahepealseid + kraade ja pesin auto puhtaks:
Otsin ka sellist lõdvikut 2E mootori oma:
Mul seesama oli tagavaraks aga avastasin, et sel põlve kohal pragu sees. Hetkel peab aga selle peale lootma jääda ei tasu.
...mis ka külge pandud.
https://postimg.cc/gallery/t4yTdwL
Nagu näha siis olid vanad tulede reflektorid ikka päris viletsad võrreldes uutega. Pimedas oli lähituledega sõita juba täitsa hirmus, eriti vihmaste ilmadega. Nüüd on ikka täiesti teised lood.
Vahetasin ka tagumised tuled tumedate originaalide vastu, need olid mul paar aastat riiulis oodanud.
https://postimg.cc/gallery/Qs1fZbZ
Kasutasin ära ka vahepealseid + kraade ja pesin auto puhtaks:
Otsin ka sellist lõdvikut 2E mootori oma:
Mul seesama oli tagavaraks aga avastasin, et sel põlve kohal pragu sees. Hetkel peab aga selle peale lootma jääda ei tasu.