GTI kirjutas: ↑08 Mär 2018, 10:00Kas sellise rooliga ülevaatusel probleeme ei teki?PurpleBadAss kirjutas: ↑08 Mär 2018, 08:44Lõpuks jõudis ka rool nahatusest tagasi. Tööga väga rahul ning nagu öeldakse, et kaua oodatud kaunike
[/quote
Ei ole tekkinud
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Sept 2017, 10:54
- Auto: Corrado 93a 2,9 vr6
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Every Beauty needs a Beast
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Sept 2017, 10:54
- Auto: Corrado 93a 2,9 vr6
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Mis asi nimelt sind pildil olev häirib, et see kahtlane tundub? Töö on teostatud eraisiku poolt kellel omajagu kogemust erinevate nahatustöödega.
Every Beauty needs a Beast
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Sept 2017, 10:54
- Auto: Corrado 93a 2,9 vr6
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Su põhjaliku jutu peale ei olegi nagu midagi lisada. Mitmed küsimused siin juba vastatuddellu kirjutas: ↑08 Mär 2018, 11:11Corradol ju airbagi pole, seega nii ja naa. Iga sportrooliga on ju tegelikult jama. Peaks passis sees olema sellisel juhul, mis eeldab sertifikaatide olemasolu (Saksa TÜV mis näiteks seal rooliga kaasa tuleb ostes - ehk siis peab olema kirjas, et selle kodeeringu rool sobib sellele teatud auto margile ja mudelile). Ma kunagi ühele Saksast toodud autole panin passi (oli küjes ja saksa paberites ka). ARKi halli vana mingi pool tundi vahtis neid pabereid ja siis käis jälle rooli uurimas jne. Lõpuks tuli kolleeg appi ja näitas, et "näe vaata nüüd seda maatriks tabelit siin TÜV serdil - rooli kood on see, auto on see, siin on X, järelikult sobib, mida sa piinad siin klienti".GTI kirjutas: ↑08 Mär 2018, 10:00Kas sellise rooliga ülevaatusel probleeme ei teki?PurpleBadAss kirjutas: ↑08 Mär 2018, 08:44Lõpuks jõudis ka rool nahatusest tagasi. Tööga väga rahul ning nagu öeldakse, et kaua oodatud kaunike
Every Beauty needs a Beast
-
- Huviline
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
- Auto: 4.2/1.8T/2.0T
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Käsitsi nõelumisel pole väga viga, kuid nahk ju kortsus ning lõige on ebasümmeetriline, rääkimata sakilistest servadest kodarate juures. Võibolla minu kiiks, kuid rool ju pidevalt silme ees ja lõpuks ajaks hulluks
Roolide nahatamine/polsterdustööd.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Sept 2017, 10:54
- Auto: Corrado 93a 2,9 vr6
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Nimetatud asjad mind ei häiri, võrreldes varasema olukorraga on praegune ikkagi tunduvalt ilusam Ja nii me ju õpime, kui midagi ei meeldi, läheb ringitegemisse ja kui ikka ei sobi, tuleb leida uus võimalus
Every Beauty needs a Beast
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Sept 2017, 10:54
- Auto: Corrado 93a 2,9 vr6
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Ausalt öeldes ei ole, terve hooaeg möödus stiilis kalla ja talla. Õlivahetus tuli ainult vahepeal ette võtta. Ja siis oli äkitselt juba talv käes ja auto läks puhkama. Hetkel on salongis põhjakatted ära võetud, viskab jama minema ja teeb kergema uuenduse
Every Beauty needs a Beast
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Sept 2017, 10:54
- Auto: Corrado 93a 2,9 vr6
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Sai vahetatud juhi poolel põhjamati all olevad materjalid uute vastu. Uus õhufilter, stabika kondid ja üks pooltelje kumm oli ka ära väsinud
Puhke aeg läbi ja uus hooaeg võib alata
Every Beauty needs a Beast
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Ma soovitaks madaldus vedrusi, neid pisut lõigata, saad madala ja pehmema auto
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Ma vaatan, et Seati poisid on ikka suht aktiivsed
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Sept 2017, 10:54
- Auto: Corrado 93a 2,9 vr6
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Sept 2017, 10:54
- Auto: Corrado 93a 2,9 vr6
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Sept 2017, 10:54
- Auto: Corrado 93a 2,9 vr6
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Pikalt ei ole postitusi olnud ja seda osalt ka põhjusega.
2020 hooaeg oli suhteliselt muretu, vahetatud sai õli ja -filter, uus aku tuli osta ja tühikäigumootor vajas ka vahetust. Ehk siis peamiselt ikka "kalla ja talla" hooaeg.
Seevastu see aasta oli rohkem muresid.
Kevadel, enne kui hooaeg päris pihta hakkas, sai ette võetud veljed: liiapritsitud ja värvitud ning velje randid poleeritud, vahatatud. Ilmutanud oli ennast ka väike õlileke, mis sai kergelt likvideeritud kahe õlisurvelülituse anduri vahetusega.
Ja siis hakkas pihta. Auto oli paar päeva seisnud ja kui uuesti oli vaja hääled sisse ajada, kostus hääl, mis oli ühe silindri võrra vaesem. Enne seda ei olnud mingit märkigi ja kõik oli olnud korras. No ja siis tuli hakata murekohta otsima. Oli teada, et küünlad, juhtmed veaks olla ei saa, nende vahetusest üleliia palju aega möödas ei olnud. Aga nagu ikka, vabalt võib asja eluiga lõppeda enne kui mõistlik aeg siis kindluse mõttes sai katsetatud kõiki küünlaid, kas on säde. Ja nagu arvata võis, need olid korras. Oma töö oli lõpetanud hoopis süütepool. Mis ikka, uus otsida ja vahetada ning sõit võis jätkuda. Aga ...
Sai siis paarsada km sõita kui jälle hakkas pihta. Mingi jube kahin kostus sõidu aeg, kui gaasi anda muutus hullemaks ja kui sidur all, siis häält vaevu kuulda. Muidugi esimene mõte, et siduri survelaager. Kuid osutus petlikuks, sümptomid justkui samad aga osutus pahalaseks hoopis veepump, mis oli täitsa otsa saanud. Mis siis ikka, uus veepump ja ühtlasi oli aeg ka geneka rihma vahetuseks ja kui juba toimetamiseks läks, siis ka see vahetusse. Aga ohh õnne, lahtivõtmise käigus otsustas rihmapingutil olev kruvi, et ta ei jaksa enam ning pooleks ta läks. No mis siis ikka, tuli hakata ka seda otsima uut. Ja vot siin nüüd "kino" pihta hakkas. Eesti tuntumate varuosade edasimüüjatelt geneka rihmapingutit ei leidnud. Sai tootekoodiga otsitud ka, kas mõne teise auto margi oma sobida võiks ja see õnne ei toonud. Otsing viis ühe lõunanaabri firmani, kellel edasimüüja Tallinnas täitsa olemas. Sai tellitud ja tarneaeg oli päris pikk kuid kuna muid väljavaateid ei olnud, siis mis ikka, tuli oodata. Mingi aja möödudes, anti teada, et jupp kohal aga oh ebaõnne, siiski osutus valeks. Anti siis uuesti tellimus sisse kuid alles paari järjekordse oodatud nädala pärast kirjutati, et oi kahjuks neil ikka sellist rihmapingutit ei ole nagu vaja. See ajas päris kurjaks, pea poolteist kuud ootamist ja mitte millegi pärast. Tekkis ka nukker mõte juba, et ei saagi autot teele enam. Aga oli siiski õnne järjekordse otsimise tulemusena, ja vajalik jupp ilmus Pärnus olevast varuosa poest välja.
Pisut enne talvepuhkusele minemist keris ette ka läbisõidule ilus number 300 000 ning kevadel uue hooga edasi.
Postitusse lisan ka mõned pildid, et toredam ülevaade oleks
2020 hooaeg oli suhteliselt muretu, vahetatud sai õli ja -filter, uus aku tuli osta ja tühikäigumootor vajas ka vahetust. Ehk siis peamiselt ikka "kalla ja talla" hooaeg.
Seevastu see aasta oli rohkem muresid.
Kevadel, enne kui hooaeg päris pihta hakkas, sai ette võetud veljed: liiapritsitud ja värvitud ning velje randid poleeritud, vahatatud. Ilmutanud oli ennast ka väike õlileke, mis sai kergelt likvideeritud kahe õlisurvelülituse anduri vahetusega.
Ja siis hakkas pihta. Auto oli paar päeva seisnud ja kui uuesti oli vaja hääled sisse ajada, kostus hääl, mis oli ühe silindri võrra vaesem. Enne seda ei olnud mingit märkigi ja kõik oli olnud korras. No ja siis tuli hakata murekohta otsima. Oli teada, et küünlad, juhtmed veaks olla ei saa, nende vahetusest üleliia palju aega möödas ei olnud. Aga nagu ikka, vabalt võib asja eluiga lõppeda enne kui mõistlik aeg siis kindluse mõttes sai katsetatud kõiki küünlaid, kas on säde. Ja nagu arvata võis, need olid korras. Oma töö oli lõpetanud hoopis süütepool. Mis ikka, uus otsida ja vahetada ning sõit võis jätkuda. Aga ...
Sai siis paarsada km sõita kui jälle hakkas pihta. Mingi jube kahin kostus sõidu aeg, kui gaasi anda muutus hullemaks ja kui sidur all, siis häält vaevu kuulda. Muidugi esimene mõte, et siduri survelaager. Kuid osutus petlikuks, sümptomid justkui samad aga osutus pahalaseks hoopis veepump, mis oli täitsa otsa saanud. Mis siis ikka, uus veepump ja ühtlasi oli aeg ka geneka rihma vahetuseks ja kui juba toimetamiseks läks, siis ka see vahetusse. Aga ohh õnne, lahtivõtmise käigus otsustas rihmapingutil olev kruvi, et ta ei jaksa enam ning pooleks ta läks. No mis siis ikka, tuli hakata ka seda otsima uut. Ja vot siin nüüd "kino" pihta hakkas. Eesti tuntumate varuosade edasimüüjatelt geneka rihmapingutit ei leidnud. Sai tootekoodiga otsitud ka, kas mõne teise auto margi oma sobida võiks ja see õnne ei toonud. Otsing viis ühe lõunanaabri firmani, kellel edasimüüja Tallinnas täitsa olemas. Sai tellitud ja tarneaeg oli päris pikk kuid kuna muid väljavaateid ei olnud, siis mis ikka, tuli oodata. Mingi aja möödudes, anti teada, et jupp kohal aga oh ebaõnne, siiski osutus valeks. Anti siis uuesti tellimus sisse kuid alles paari järjekordse oodatud nädala pärast kirjutati, et oi kahjuks neil ikka sellist rihmapingutit ei ole nagu vaja. See ajas päris kurjaks, pea poolteist kuud ootamist ja mitte millegi pärast. Tekkis ka nukker mõte juba, et ei saagi autot teele enam. Aga oli siiski õnne järjekordse otsimise tulemusena, ja vajalik jupp ilmus Pärnus olevast varuosa poest välja.
Pisut enne talvepuhkusele minemist keris ette ka läbisõidule ilus number 300 000 ning kevadel uue hooga edasi.
Postitusse lisan ka mõned pildid, et toredam ülevaade oleks
Every Beauty needs a Beast
-
- Moderaator
- Postitusi: 7845
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
See rihmapinguti teema on huvitav. Olen mõned soetanud, viimati 2020 a. kevadel, valikut oli piisavalt ning loosi läks ladu24.ee -st hinnaga ~35 euro, tootjaks Ruville. Huvitaval kombel on praegu saadavus tõesti puudulik ning hinnad reipalt kasvanud. Sobivad veel Fordi ja Mercedese pingutid, kuna neil oli samuti sama mootor kasutusel (iseasi kas varuosana veel nii vanale mootorile seda toodetakse).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Disainisid ise selle esimese osa?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Sept 2017, 10:54
- Auto: Corrado 93a 2,9 vr6
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Kurb olukord aga tõsi ja ega see paremaks ei lähe. Ja hind lausa 2x hüppe teinud, samas olgu pigem varuosa(de)l saadavustGTI kirjutas: ↑30 Nov 2021, 16:02See rihmapinguti teema on huvitav. Olen mõned soetanud, viimati 2020 a. kevadel, valikut oli piisavalt ning loosi läks ladu24.ee -st hinnaga ~35 euro, tootjaks Ruville. Huvitaval kombel on praegu saadavus tõesti puudulik ning hinnad reipalt kasvanud. Sobivad veel Fordi ja Mercedese pingutid, kuna neil oli samuti sama mootor kasutusel (iseasi kas varuosana veel nii vanale mootorile seda toodetakse).
Every Beauty needs a Beast
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Sept 2017, 10:54
- Auto: Corrado 93a 2,9 vr6
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Selle kapoti sai ta omale juba tolleaegse omaniku poolt 2001a Saksamaal
Every Beauty needs a Beast
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Sept 2017, 10:54
- Auto: Corrado 93a 2,9 vr6
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 93a 2.9vr6 PurpleBadAss
Auto sai alla BC BR seeria coilid ja sellega koos uued esiamordipuksid ja -laagrid, samuti ka tagumised amordipuksid
Nipet näpet veel aga laias pildis hooajaks valmis
Ja kui keegi antud margi coilide ostu kaalunud, siis julgelt soovitan ja ka super teenindus https://mamasan.fi
Nipet näpet veel aga laias pildis hooajaks valmis
Ja kui keegi antud margi coilide ostu kaalunud, siis julgelt soovitan ja ka super teenindus https://mamasan.fi
Every Beauty needs a Beast