Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Moderaator: etnies858
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Nii siis pikalt pole jälle midagi huvitavat kirjutada olnud. Peamiselt sellepärast kuna autol puudub suurem elektroonika mida pidevalt arvutiga timmida, siis järelikult tuleb nii vana autot täiustada muude huvitavate jubinatega. Täna saabus selline huvitav pakk kaugelt maalt Poolast, sisu oli muidugi pakil igati huvitav ja elevust tekitav.
Kuna selle toote hinnad on üpriski kõrged, siis oli raske leida mõistlikus vääringus komplektset produkti.
Õnneks suutis Poola siinkohal üllatust valmistad ja umbes nädalaga jõudis toode lõpuks ka minuni.
Eks need pildid räägivad ka enda eest allpool.
Kuna selle toote hinnad on üpriski kõrged, siis oli raske leida mõistlikus vääringus komplektset produkti.
Õnneks suutis Poola siinkohal üllatust valmistad ja umbes nädalaga jõudis toode lõpuks ka minuni.
Eks need pildid räägivad ka enda eest allpool.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Pole pikka aega jõudnud siia midagi kirjutada ja nüüd teen vähe pikemalt juttu.
Mai alguses sai lastud vahetada mõlemad küljekarbid mis olid oma elu juba ammu ära elanud. Nimelt tuli karbiplastikute alt välja meeletus koguses liiva ja mulda, mis ilmselt olid aastatega teinud oma töö. Happekrundiga üle ja matt must aerosool omakorda selga karpidele ja oligi sellega ühel pool.
Kuna aga ilmnes selline probleem, et juhi poolne jalgealus oli vett täis siis sai ka seda hakatud uurima ja oh õudust, probleem hakkas pihta kapotialt veerennist. Nimelt oli sinna paigaldatud pigimatt kuivanud kokku ja kogunud niiskuse ja sodi enda alla, mis omakorda põhjustas mõnekümne sentimeetrise pikkuse avavuse. Hetkel sai puhastatud, ning kaetud happekrundiga ja kleebitud üle pigimatiga ajutiselt toimib küll. Lisaks sai vanurile tehtud ka natukene heliisolatsiooni Stp Black Gold 2,3 mm mattidega ja tulemus jäi oodatust parem.
Samuti oli autole ilmnenud ka probleem jahutusega, peale mitmeid termostaatide ja muude andurite vahetust öeldi, et probleemiks võivad ka olla plokikaane ja klapikambri tihendid. Mingil hetkel sai siis ka need koosRahapesukaru 'ga ära vahetatud, samuti said ka kollektor ja sisselase uued tihendid. Tänud ka Uno'le kes aitas mootoril märgid paika panna,ning kardaani puksid ja laagrid ära vahetada varasemalt.
Siin siis ka kardaani pukside ja laagrite koodid Sisu kumm : TEDGUM 00723928 Laager : TEDGUM 00726311
Lisaks pikale jutule mõned pildid ka siia alla kogu sündmustest.
Mai alguses sai lastud vahetada mõlemad küljekarbid mis olid oma elu juba ammu ära elanud. Nimelt tuli karbiplastikute alt välja meeletus koguses liiva ja mulda, mis ilmselt olid aastatega teinud oma töö. Happekrundiga üle ja matt must aerosool omakorda selga karpidele ja oligi sellega ühel pool.
Kuna aga ilmnes selline probleem, et juhi poolne jalgealus oli vett täis siis sai ka seda hakatud uurima ja oh õudust, probleem hakkas pihta kapotialt veerennist. Nimelt oli sinna paigaldatud pigimatt kuivanud kokku ja kogunud niiskuse ja sodi enda alla, mis omakorda põhjustas mõnekümne sentimeetrise pikkuse avavuse. Hetkel sai puhastatud, ning kaetud happekrundiga ja kleebitud üle pigimatiga ajutiselt toimib küll. Lisaks sai vanurile tehtud ka natukene heliisolatsiooni Stp Black Gold 2,3 mm mattidega ja tulemus jäi oodatust parem.
Samuti oli autole ilmnenud ka probleem jahutusega, peale mitmeid termostaatide ja muude andurite vahetust öeldi, et probleemiks võivad ka olla plokikaane ja klapikambri tihendid. Mingil hetkel sai siis ka need koosRahapesukaru 'ga ära vahetatud, samuti said ka kollektor ja sisselase uued tihendid. Tänud ka Uno'le kes aitas mootoril märgid paika panna,ning kardaani puksid ja laagrid ära vahetada varasemalt.
Siin siis ka kardaani pukside ja laagrite koodid Sisu kumm : TEDGUM 00723928 Laager : TEDGUM 00726311
Lisaks pikale jutule mõned pildid ka siia alla kogu sündmustest.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Pikalt pole olnud mahti kirjutada vahepealsetest tegemistest.
Kuna oli auto käivitamisega probleeme ja viimase variandina jäi veel vahetada starter, siis saigi poogitud külge uus toode.
Siinkohal tänan Verdestein, kes võlus välja uue Bochi starteri.
Samuti olid esimesed amordid lõpetanud oma töö, nimelt mõlemast olid mahlad ka välja voolanud ja nii saidki külge uued Monroe omad.
Samuti oli mure tagumise difriga, mis lekkis õli visko ja difri enda vahelt.
Siinkohal tänaks @uno ´t kes likvideeris probleemi ja vahetas ka tagumised sisemised/välimised veovõlli otsad ühekorraga.
Ja lõpetuseks mõni pilt ka.
Kuna oli auto käivitamisega probleeme ja viimase variandina jäi veel vahetada starter, siis saigi poogitud külge uus toode.
Siinkohal tänan Verdestein, kes võlus välja uue Bochi starteri.
Samuti olid esimesed amordid lõpetanud oma töö, nimelt mõlemast olid mahlad ka välja voolanud ja nii saidki külge uued Monroe omad.
Samuti oli mure tagumise difriga, mis lekkis õli visko ja difri enda vahelt.
Siinkohal tänaks @uno ´t kes likvideeris probleemi ja vahetas ka tagumised sisemised/välimised veovõlli otsad ühekorraga.
Ja lõpetuseks mõni pilt ka.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Pikalt on olnud hooleta liikuriga, küll aga kui tekib mõni probleem siis käivad need ikka mitmekesi koos.
Nimelt tuli aeg minna autoga ülevaatusele ja oh häda, nimelt olid oma töö lõpetanud nii lambda andur kui ka katalüsaator.
Lambda anduri vahetus oli vast kõige huvitavam üldse, täpsemalt võttis selle kätte saamine kolm pikka päeva ja siis tuli ka lõpuks neljas osas küljest.
Katalüsaatori aitas külge pusida klubilane Uno. Lõpptulemus sobis väga hästi lõpuks ka ülevaatajatele.
Samuti sai vahetatud välja esimesed kettad ja klotsid, kuna vanad olid kõverad ning ei teinud koostööd.
Samuti sai autole tutvustatud ka veidikene Ida-Naabrite kultuuri mõni aeg tagasi, mille raames sai sõidetud läbi Sankt-Peterburi ja ürituse raames ka Kroonlinna. Kokku sai autoga selle ettevõttmise raames sõidetud tublid 1000 Km.
Mõni jäädvustus ka lisaks jutule.Vana Vs Uus
Niimodi saigi kahest üks.
Nimelt tuli aeg minna autoga ülevaatusele ja oh häda, nimelt olid oma töö lõpetanud nii lambda andur kui ka katalüsaator.
Lambda anduri vahetus oli vast kõige huvitavam üldse, täpsemalt võttis selle kätte saamine kolm pikka päeva ja siis tuli ka lõpuks neljas osas küljest.
Katalüsaatori aitas külge pusida klubilane Uno. Lõpptulemus sobis väga hästi lõpuks ka ülevaatajatele.
Samuti sai vahetatud välja esimesed kettad ja klotsid, kuna vanad olid kõverad ning ei teinud koostööd.
Samuti sai autole tutvustatud ka veidikene Ida-Naabrite kultuuri mõni aeg tagasi, mille raames sai sõidetud läbi Sankt-Peterburi ja ürituse raames ka Kroonlinna. Kokku sai autoga selle ettevõttmise raames sõidetud tublid 1000 Km.
Mõni jäädvustus ka lisaks jutule.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Üks tegus nädalavahetus tagasi sai võetud ette suurem töö selle nimel, et saaks sõita mõnusalt soojas salongis. Täpsemalt oli veaks vananenud poroloon mis katab ahju labasi ja magu näha siis aastatega lihtsalt rabedaks läinud ning irduma hakanud. Samuti sai üheaegselt vahetatud ka salongi radikas, siis on justkui kaks ühe hoobiga tehtud kohe. Labad said kaetud kõlarikatte riidega ja tulemus sai parem kui varem, nüüd saab vähemalt soojas sõita ja talvele vastu astuda.
Mõni klõps ka lõpetuseks.
Mõni klõps ka lõpetuseks.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Algus vaatasin, et ..ossaa (käetugi), siis vaatasin et ..assa (karbid alt)
AGa kas see käetugi kolmele ei sobi
Mis ahju puutub, siis omal tegin nii, et külgedele puhuks alati, kas siis keeran üles või alla.
AGa kas see käetugi kolmele ei sobi
Mis ahju puutub, siis omal tegin nii, et külgedele puhuks alati, kas siis keeran üles või alla.
Viimati muutis ryan, 02 Nov 2019, 21:24, muudetud 2 korda kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Nonii uus aasta on tulnud peale ja tegemist jagub endiselt.
Mõni sõna siis vahepealsetest seiklustest, nimelt ühel kergelt talvisel õhtul otsustas õli end kusagilt väljutada jättes maha segaduse ja hämmingu.
Essialgu ei saanudki aru, kus või mis põhjustas õli kaotuse. Vaatlusel oli märgata õli kompressori alt, mis pani loomulikult rahanumbrid jooksma silme ette.
Mõtteis keerles ainukene mõte, et see õli ainult kompressorist ei pärineks.
Samal õhtul aitas õnneks auto ära vedada Uno ja juba järgmisel päeval sai hakata vea tuvastamisega tegelema.
Peale poolt päeva vaikust ja masendust tuli juba rõõmsam sõnum, nimelt oli õlifiltri tihend andnud otsad ja irdunud oma kohalt.
Mis siis kujunes küllaltki odavaks veaks, aga ebameeldivaks ikkagi.
See mure lahendatud ja kartuses talve ees sai palutud abi jällegi Uno'lt, kes aitas vahetada ära esimesed veovõllid.
Mis tegi edaspidise auto kasutuse juba palju meeldivamaks.
Möödus peaaegu juba tervelt üks kuu ja oli ikkagi soov saada originaal nahast uksepolstrid.
Hakkasin siis neid tikuga vaikselt taga ajama ja kahe nädala möödudes leidsin Hollandist täitsa näpitavad produktid.
Vajavad kerget tähelepanu, kuid kvaliteet oli hinnaga meeldivas suhtes.
Tõestuseks siis ka mõni pilt polstritest.
Mõni sõna siis vahepealsetest seiklustest, nimelt ühel kergelt talvisel õhtul otsustas õli end kusagilt väljutada jättes maha segaduse ja hämmingu.
Essialgu ei saanudki aru, kus või mis põhjustas õli kaotuse. Vaatlusel oli märgata õli kompressori alt, mis pani loomulikult rahanumbrid jooksma silme ette.
Mõtteis keerles ainukene mõte, et see õli ainult kompressorist ei pärineks.
Samal õhtul aitas õnneks auto ära vedada Uno ja juba järgmisel päeval sai hakata vea tuvastamisega tegelema.
Peale poolt päeva vaikust ja masendust tuli juba rõõmsam sõnum, nimelt oli õlifiltri tihend andnud otsad ja irdunud oma kohalt.
Mis siis kujunes küllaltki odavaks veaks, aga ebameeldivaks ikkagi.
See mure lahendatud ja kartuses talve ees sai palutud abi jällegi Uno'lt, kes aitas vahetada ära esimesed veovõllid.
Mis tegi edaspidise auto kasutuse juba palju meeldivamaks.
Möödus peaaegu juba tervelt üks kuu ja oli ikkagi soov saada originaal nahast uksepolstrid.
Hakkasin siis neid tikuga vaikselt taga ajama ja kahe nädala möödudes leidsin Hollandist täitsa näpitavad produktid.
Vajavad kerget tähelepanu, kuid kvaliteet oli hinnaga meeldivas suhtes.
Tõestuseks siis ka mõni pilt polstritest.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Väikene sissekanne toimunust.
Vahepeal on vahetatud jälle esimesed kettad ja ka klotsid, kettad siis olid otsustanud ühel heal päeval kõveraks minna ja hakkata jubedalt raputama kogu elamist.
Hiljuti said need kenasti vahetatud ja võib hakata jälle muretuid kilomeetreid koguma.
Samuti on soetatud erinevatest kohtadest põnevaid pudinaid autole, mida hakata külge pookima lähemate kuude jooksul.
Aga nendest räägin jooksvalt edasi kui õige aeg on saabumas, aga praeguseks päikest kõigile!
Vahepeal on vahetatud jälle esimesed kettad ja ka klotsid, kettad siis olid otsustanud ühel heal päeval kõveraks minna ja hakkata jubedalt raputama kogu elamist.
Hiljuti said need kenasti vahetatud ja võib hakata jälle muretuid kilomeetreid koguma.
Samuti on soetatud erinevatest kohtadest põnevaid pudinaid autole, mida hakata külge pookima lähemate kuude jooksul.
Aga nendest räägin jooksvalt edasi kui õige aeg on saabumas, aga praeguseks päikest kõigile!
► Näita Spoilerit
Viimati muutis RPK-Juunior, 09 Veebr 2020, 01:18, muudetud 1 kord kokku.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Veidi jälle aega möödunud ja vaikselt möödub see ikka nokitsedes auto kallal.
Praeguseks on autol täis nahksisu ja Ttäna saabus ka Hollandist üks huvitav toode.
Toode on 5+ seisukorras, kuid ei suuda kusagilt interneedusest leida passatile sobivat adapterit, oskab ehk keegi targem juhendada õigele rajale?
Praeguseks on autol täis nahksisu ja Ttäna saabus ka Hollandist üks huvitav toode.
Toode on 5+ seisukorras, kuid ei suuda kusagilt interneedusest leida passatile sobivat adapterit, oskab ehk keegi targem juhendada õigele rajale?
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Mul peaks tööjuures sahtlis vedelema tutikas ,G2 suurele nuudile mõeldud ,adapter. Püüan meeles pidada ja üles otsida.
Viimati muutis ompracing, 07 Apr 2020, 21:59, muudetud 2 korda kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Võõrastele universaalmasinatele ma üldiselt ei lehvita vastu jah.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Pikalt pole viitsinud teemat täiendada, sest ei midagi põnevat pole toimunud. Auto toimetab kenasti, vahetatud mõningaid elementaarseid juppe ja lisaks sai lastud ka teha uued toitekaablid. Terviklikult on sees ka must nahksisus, all uuemad 16" veljed ja lisaks ka helile panustatud veidi rohkem.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
...naiss
Rattad on liiga väiksed, võiks suurem toll olla
Rattad on liiga väiksed, võiks suurem toll olla
Viimati muutis ryan, 21 Juul 2020, 21:57, muudetud 2 korda kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Kaua pole midagi kirjutanud ja seda ka põhjusega... Augustis vahetati sidur mis oli lõpetanud koostöö, siinkohal suurimad tänud jällegi Uno'le kes aitas selle töö ära teha. Peale seda siis põhimõtteliselt kohe jäi auto aga taaskord seisma, kuna esines tõrkeid kompressoriga jälle..
Neerud müüdud ja plaan paika pandud, saigi esitatud tellimus Mikidemaale.
Peale kahte kuud läbirääkimisi ja kinnituse saamist jõudis kohale natuke huvitavam lahendus asendamaks originaal G'd.
Auto selle viguriga vuranud maha juba ca 500km ja lisaks ka fotosüüdistus tootest endast. Viljandis AutoGraatsia Hooaja lõpetamine
Neerud müüdud ja plaan paika pandud, saigi esitatud tellimus Mikidemaale.
Peale kahte kuud läbirääkimisi ja kinnituse saamist jõudis kohale natuke huvitavam lahendus asendamaks originaal G'd.
Auto selle viguriga vuranud maha juba ca 500km ja lisaks ka fotosüüdistus tootest endast. Viljandis AutoGraatsia Hooaja lõpetamine
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 25 Veebr 2012, 16:56
- Auto: Golf II "10 Millionen"
- Asukoht: Tallinn, Nõmme, Tartu
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Pühapäeval jäi silma Adavere tanklas. Mõjub väga hästi selline velg sellise auto all. Tore vaadata kaas-klassikut.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Onu Uno ja papa karu mängivad potiknoid tagaistmel
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Jäin isegi vaatama seda ratta asetust, aga õnneks siiski pildi moonutus.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Sai ka nähtud kuuldud uut kompressorit. Vingub teine nagu kari sigu aiavahel. Tuleks leida ehk kuskilt ilmapealt kas siis antud asjandusele mõeldud silenceri süsteem või uurida mida keegi leiutanud on,kui muidugi on.
Nüüd peab vaid proovisõidule aja bronnima.
Nüüd peab vaid proovisõidule aja bronnima.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Sel käib ikka eraldi õli sisse? Kas autoomanik lingi saaks panna näeb millega täpsemalt tegu?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Nonii pikalt pole siia olnud midagi tarka lisada. Nüüd võiks jälle enda jaoks märkida ära kus ja mis tehtud.
Nimelt oli päris pikalt probleem et pagasiruumi vasakusse taskusse jookseb vesi sisse ja vot kuu aega madistasin sellega lõpuks.
Lõpuks tuli siis ka välja kus kohast ta va kurivaim sisse tuleb, selle vastuse leidsin siis ka lõpuks Vwvortex foorumist kus härradel oli sama probleem kunagi olnud.
Samuti oli ka selge et auto ei taha käia päris sedasi nagu ta peaks oma uue komprega, peale kontakteerumist wuz'ga mainis et pöördu Speedsteri oma murega ja saad masina korralikult käima. Ilmselt ei ole vaja ka eel nimetatud kohal pikalt peatuda, enamus teavad mis ja kuidas seal asju tehakse.
Eelmisel reedel sai seal käidud, paar tundi läks onul aega seadistamisega ja nüüd käib auto paremini edasi kui kunagi varem.
Lisan siis ka mõned fotod eel mainitust ja viimane pilt mis sai veel suvekatega tehtud.
Kere plekkide vahele oli tekkinud kerge rooste uss, millest imbus autosse sisse korralikult vett. Sai korralikult puhtaks hõõrutud ja kinni pandud see leke. Samuti on ka tagumist udutuld tore vahetada. PS! Kelle jaoks see 16" väikseks jääb, võib toll suuremad oma auto alla panna. Samuti saadeti veel BBM'i poolt originaal ja performace rullik, samuti ka stage 4 chip.
Nimelt oli päris pikalt probleem et pagasiruumi vasakusse taskusse jookseb vesi sisse ja vot kuu aega madistasin sellega lõpuks.
Lõpuks tuli siis ka välja kus kohast ta va kurivaim sisse tuleb, selle vastuse leidsin siis ka lõpuks Vwvortex foorumist kus härradel oli sama probleem kunagi olnud.
Samuti oli ka selge et auto ei taha käia päris sedasi nagu ta peaks oma uue komprega, peale kontakteerumist wuz'ga mainis et pöördu Speedsteri oma murega ja saad masina korralikult käima. Ilmselt ei ole vaja ka eel nimetatud kohal pikalt peatuda, enamus teavad mis ja kuidas seal asju tehakse.
Eelmisel reedel sai seal käidud, paar tundi läks onul aega seadistamisega ja nüüd käib auto paremini edasi kui kunagi varem.
Lisan siis ka mõned fotod eel mainitust ja viimane pilt mis sai veel suvekatega tehtud.
Kere plekkide vahele oli tekkinud kerge rooste uss, millest imbus autosse sisse korralikult vett. Sai korralikult puhtaks hõõrutud ja kinni pandud see leke. Samuti on ka tagumist udutuld tore vahetada. PS! Kelle jaoks see 16" väikseks jääb, võib toll suuremad oma auto alla panna. Samuti saadeti veel BBM'i poolt originaal ja performace rullik, samuti ka stage 4 chip.
Viimati muutis RPK-Juunior, 02 Dets 2020, 21:16, muudetud 1 kord kokku.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 69 korda
Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior
Nüüd peab küll sõitu minema tegema
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.