Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

RPK-Juunior
Klubiline
Postitusi: 64
Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 9 korda

Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior

Lugemata postitus Postitas RPK-Juunior » 08 Veebr 2021, 20:14

Pole pikalt midagi tarka olnud lisada sest pole otseselt midagi põnevat toimunud.
Samas ei passi ka niisama ja vaikselt soetanud mõningaid pudinaid mida võiks hakata siin kevadel külge pookima.
Üldiselt on auto olnud probleemi vaba, ainult kütus sisse ja sõit võib jätkuda.
Mõned pildid hetkel soetatud toodetest ka 8)
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior

Lugemata postitus Postitas Golhv » 09 Veebr 2021, 00:21

Selle viimase seanaha ostsid eraldi kuskilt voi?

RPK-Juunior
Klubiline
Postitusi: 64
Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 9 korda

Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior

Lugemata postitus Postitas RPK-Juunior » 09 Veebr 2021, 17:38

Golhv kirjutas:
09 Veebr 2021, 00:21
Selle viimase seanaha ostsid eraldi kuskilt voi?
Viimasel pildil kujutatud tooted on soetatud Poolast.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???

RPK-Juunior
Klubiline
Postitusi: 64
Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 9 korda

Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior

Lugemata postitus Postitas RPK-Juunior » 21 Apr 2021, 19:40

Vahepeal toimunud seiklustest siis veidi. :crazy:

Nimelt sai vahetatud esimesed välimised veovõlli otsad, kuna kummid ümber olid otsa saanud ja ka seest olid väsinud.
Sarniirid mõlemad läksid vahetusse kuna olid otsas, esimesed kettad ja ka klotsid samuti uued.
Samuti sai tuvastatud miks auto ei töötanud vahepeal absoluutselt, nimelt oli vaakum mis ajust väljub väsinud olekus ja põhjustas palju peavalu ligemale terve kuu.
Natukene lasin ka suve ketse hooldada ja kõige lõpetuseks ka coilid alla.
Lisaks mõningate juhtmete vedamisel avastasin kogemata, et esimene vasak amordi kann on kriitilises seisukorras..
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Viimati muutis RPK-Juunior, 21 Apr 2021, 19:41, muudetud 1 kord kokku.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???

RPK-Juunior
Klubiline
Postitusi: 64
Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 9 korda

Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior

Lugemata postitus Postitas RPK-Juunior » 14 Juun 2021, 21:04

Vahepeal kuskil kuu tagasi läks käigukastiga vähekene pahasti ühel õhtupoolikul, kus ühel hetkel käis jube kolin ja asi tundus kahtlaselt hapu.
Lähemal vaatlusel oli ainult näha, kuidas kõik õli lihtsalt välja valgus kastist.
► Näita Spoilerit
Mõned nädalad hiljem võttis Uno selle vahetuse käsile, ning sai justkui hea jälle ja samal õhtul kui auto kätte sain purunesid käiguvahetus trossid :crazy:
Lisaks sai vahetatud ka eesmised välimised stabilisaatori puksid mis kolisesid koledasti.
Nüüd jälle rahulik, ning saab nautida sõitu.
IMG_20210611_202104.jpg
IMG_20210611_202104.jpg (173.83 KiB) Vaadatud 1706 korda
Viimati muutis RPK-Juunior, 14 Juun 2021, 21:05, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat RPK-Juunior selle postituse eest:
Rahapesukaru
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???

RPK-Juunior
Klubiline
Postitusi: 64
Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 9 korda

Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior

Lugemata postitus Postitas RPK-Juunior » 11 Juul 2021, 16:35

Auto on küllaltki kalla ja talla hetkel, suuremaid probleeme ei põhjusta ja jooksvalt muudatusi veel palju ees.
Eile sai käsile võetud lõpuks ka sillatala pukside vahetus, kuna hääl mida vanad puksid tekitasid oli lihtsalt hirmus ja sellest tulenevalt ei saanud enam seda probleemi eirata.
Siinkohal suured tänud vredestein'le kes aitas välja otsida vaja minevate toodete koodi ja kindlaks teha nende saadavuse kaupluses.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Kes tänasid kasutajat RPK-Juunior selle postituse eest:
vredestein
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???

RPK-Juunior
Klubiline
Postitusi: 64
Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 9 korda

Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior

Lugemata postitus Postitas RPK-Juunior » 17 Okt 2021, 18:32

Kuna midagi põnevat pole lisada ,siis mõni rida toimunust siia.
Vanake sai õlivahetuse koos uue filtriga, samuti kompressoril õli vahetatud ja lisaks ka ülevaatus läbitud kenasti.
Varsti läheb vanake ka talveunne ja jääb kevadet ootama.
Viimati muutis RPK-Juunior, 17 Okt 2021, 18:33, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat RPK-Juunior selle postituse eest:
Rahapesukaru
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???

RPK-Juunior
Klubiline
Postitusi: 64
Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 9 korda

Passat 35i 1.8 G60 Syncro - RPK-Juunior

Lugemata postitus Postitas RPK-Juunior » 20 Juun 2023, 09:20

Nonii aega on möödunud veidi viimasest kandest, kuid see ei tähenda et midagi ei toimu.
Kevad algas nagu ikka juba tuttavast Hoiupargist välja vuramisega, peale mida läks masin koju kohe demonteerimisele.
Peale kuu pikkust ootamist sai auto lõpuks ka uue väljalaske täies pikkuses Raketibaasis.
IMG_20230406_091649.jpg
Algab siis torukoldega mis läheb 2" pealt lõpuks 2.5" peale üle.
IMG_20230609_134908.jpg
IMG_20230609_110625.jpg
Samuti sai lahti võetud visco, et tegeleda puuduliku nelikveo probleemiga. Kui see puzzle oli lahti võetud, pestud kõik puhtaks ja tagasi kokku laotud see jubedus, siis peale külgepanekut selgus siiski et vedu ikkagi ei funktsioneeri. :think:
Pole hetkel ka 100% kindel põhjuses, aga mõnipäev hiljem avastasin lekke diffri ja visco vahelt, ehk on see seotud vana survelaagriga diffri küljes mis mõjutab seda jampsi hetkel?
IMG_20230507_142304.jpg
Kuna eelnevalt oli kogu mootoriruum vaba, sai külge poogitud ka "veidi" tugevam mootoripadi.
IMG_20230404_105443.jpg
IMG_20230404_105443.jpg (24.04 KiB) Vaadatud 552 korda
Kes tänasid kasutajat RPK-Juunior selle postituse eest:
GTIRahapesukaru
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???

Vasta

Mine “Huviliste autod”