2.0 TDI 140kw ehk Passat B8 siis hoopis? Me siin räägime B7-test. Kui 180A peal, siis rohkemat pole sellelegi.
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Mul klaasisoe on, aga klaas traatidega ja kaamera kohta pole.
Kui nüüd laseks vahetada selle kilega variandi vastu, kas ikka 250 juurde? Voolutarbes vist küsimust pole.
Teine asi, kas kilega variant soojeneb ka kuidagi kiiremini või aeglasemalt kui traatidega?
Kui nüüd laseks vahetada selle kilega variandi vastu, kas ikka 250 juurde? Voolutarbes vist küsimust pole.
Teine asi, kas kilega variant soojeneb ka kuidagi kiiremini või aeglasemalt kui traatidega?
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1565
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 433 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Kui sa kaskoga vahetad - ehk klaas on kahjustunud, siis jah. Umbes 250-300 euri tuleb juurde maksta.
Kilega klaas soojeneb veidi aeglasemalt. Samas mitte hullusti.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Klaasi teeb kalliks soojendus ise. Käesoleval juhul on tehase varuosakataloogi järgi traatidega ja ilma kaamerakohata klaas kallim kui kile ja kaamerakohaga klaas nii umbes 15€ jagu.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5364
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Kile soojendus pidavat külmema kui -15 C hätta jääma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2632
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 64 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Ei ole ju vahet, kui väideti, et generaator vajab ka vahetust, ilma, et kusagilt andmebaasist midagi ka järele vaadata, siis sel juhul nende väitel kehtib see ka B7 osas.
R36 tabeli järgi peaks siis olema 180A peal.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Aga see tabel on B7 mootoritele. 2.0 TDI B8 peal on nii 140 kui 180A variante, sõltumata mootorikoodist.
Oma auto PR koodide abil saad teada mis su autol peal. Vähemalt 2.0 TDI 110kW B8 puhul PR kood 8GU tähistab 140A genekat.
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Kui natuke tänapäeva hindadest rääkida siis läheb muidugi meel mõrudaks kuid. Tavaline vihmasensoriga klaasi pakkumine oli 272 raha kuid mina soovisin seda sooja ja kaamera kohaga klaasi. Päris täpselt ma seda hinda ei teagi , aaga kindlustus soovis et ma ise vahe kinni maksan ja see oli 500 raha peale. Saadavus läbi esinduse võttis alla nädala
Mis puutub siia geneka vahetusse siis ei ole veel hetkel kindel kas on vaja vahetada ... laeb kaks akut kenasti täis ... kui võimas ta on ei tea samuti väidelda.
Mis puutub siia geneka vahetusse siis ei ole veel hetkel kindel kas on vaja vahetada ... laeb kaks akut kenasti täis ... kui võimas ta on ei tea samuti väidelda.
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Sobivad ka...ViljarKaurla kirjutas: ↑04 Nov 2018, 09:40Kliimaplokk pidi defka värk olema
Siit saab:
https://en.bildelsbasen.se/?link=item&s ... d=34805916
3AA907044BF, CA ja CP
1K8907044CJ (uuema stiili keeratavate nuppudega)
Klaasisooja muudeks paigaldustarvikuteks arvesta veel ~100€ ringis kulu.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Ei, mind see klaasisoe niiväga enam ei huvitagi, weba on olemas, maja koos köetava garaažiga samuti, pigem just see kaamera seal klaasis.
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Pean jälle küsima targematelt, et mis viga see selline:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 22: AWD Labels: 0AY-907-554-V1.clb
Part No SW: 0BS 907 554 C HW: 0BS 907 554 C
Component: Haldex 4Motion 4016
Coding: 0000005
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 460B455D8EB487F923-8012
1 Fault Found:
00448 - Haldex Clutch Pump (V181)
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 218456 km
Time Indication: 0
Date: 2013.03.15
Time: 22:22:16
-------------------------------------------------------------------------------
Lubab ilusti ära kustutada kuid tuleb kohe tagasi kui autoga veidi sõitta. Kusjuures mingit tuld põlema ei pane.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 22: AWD Labels: 0AY-907-554-V1.clb
Part No SW: 0BS 907 554 C HW: 0BS 907 554 C
Component: Haldex 4Motion 4016
Coding: 0000005
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 460B455D8EB487F923-8012
1 Fault Found:
00448 - Haldex Clutch Pump (V181)
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 218456 km
Time Indication: 0
Date: 2013.03.15
Time: 22:22:16
-------------------------------------------------------------------------------
Lubab ilusti ära kustutada kuid tuleb kohe tagasi kui autoga veidi sõitta. Kusjuures mingit tuld põlema ei pane.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Saad uue pumba osta.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Jap, natuke rohkem kui aasta tagasi.
Lisaks soovitan haldexi õli ja filtri hoolduse ka teha, kui alles teinud pole. Esindus filtrit ei vaheta, kuna ametlikult tehas ette ei näe. Aga siin foorumis seda teemat küll arutatud juba.
Lisaks soovitan haldexi õli ja filtri hoolduse ka teha, kui alles teinud pole. Esindus filtrit ei vaheta, kuna ametlikult tehas ette ei näe. Aga siin foorumis seda teemat küll arutatud juba.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Ei tea mis värk nende tuledega on kuid mina ei näe öösel sõitta ... sai siis otsus tehtud et vajan uusi pirne ... Proovime
Sai poest kaasa haaratud järgmised: Lähituli sai siis +150% ja kauge +130% , homme lähen lendu ja saabun jälle öösel eks siis ole näha mis kasu sain. Kahjuks ei jõudnud ÜV punkti et oleks saanud veel regullida aga luban et kui jälle Eesti pinnale saabun siis käin ära.
Sai poest kaasa haaratud järgmised: Lähituli sai siis +150% ja kauge +130% , homme lähen lendu ja saabun jälle öösel eks siis ole näha mis kasu sain. Kahjuks ei jõudnud ÜV punkti et oleks saanud veel regullida aga luban et kui jälle Eesti pinnale saabun siis käin ära.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Mul naise Jettal need +130% Xtreme-Visionid sees ja oli täitsa tuntav vahe olemasolevatega.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Räägime siis vahepeal toimunust ... Nimelt sai 15 000 ja vaja hooldus teha. Forsist kõik uued filtrid ja 5W30 ning lisaks kigises juba ammu multikiilrihma rull, siis uus pinguti koos rulliga ja uus rihm kaasa haaratud ja läks lahti Rihm käes hakkas huvi selle keneka rulli vastu kuna kunagi Fixuse spets väitis et see koliseb ja nii oligi ... mis seal ikka genekas kaenlasse ja uuesti forssi. Siinjuures suured kummardused Forsi töökojale, ma ei jõudnud veel maha istuda kui see oligi vahetatud ... töö kiire ja korralik Muidugi selle keneka kätte saamine eeldas midagi sellist:
Samuti oli plaanis ka see HALDEX-i asi korda saada. Siin siis vana kurjategija:
Esimese asjana plaanisin pump ära vahetada ja üllatus oli suur kui ma ta kätte olin saanud...õli mis välja voolas oli korralikult klimppis
Pildike pumba otsast räägib enda eest: Puhastasin piinlikult pumba pesa ja uus paigale.
Edasi juba uus õli sisse ja siis vaja filter välja pressida. Kes ei tea siis vana tuleb välja suruda, ehk siis arvuti järgi ja pump käima panna ja filter kargab pesast välja. Noh siis järgmine oli taas üllatus: Samuti kõik korralikult puhtaks ja uus paigale. Asi palju parem: Hooldu sai tehtud ja järgmised 15000 kalla ja talla
Nüüd siis mure Nimelt sõidsin just Tallinna poole ja püsikas peal kõik ilus ja hea kuid mingi imelik jõnks käib sõidu ajal läbi (see oli juba enne hooldust !!!). Enne arvasin et see on kuidagi rikkis haldexiga seotud kuid nüüd enam ei tea
Video räägib mis teeb:
Tunne on et auto korraks ise pidurdab ja siis hetk hiljem jälle kiirendab ja selline tegevus Tartust Tallinna juhtus nii umbes iga kümne km. järgi ... kes on sama tundnud...mis see olla võiks. Arvuti vigasid ei näitta ! Palun abi ... kas see on normaalne ... hullult häiriv on
Kuid jah kui auto koos ei kolisenud seal enam midagi ... käis kui siidi Samuti oli plaanis ka see HALDEX-i asi korda saada. Siin siis vana kurjategija:
Esimese asjana plaanisin pump ära vahetada ja üllatus oli suur kui ma ta kätte olin saanud...õli mis välja voolas oli korralikult klimppis
Pildike pumba otsast räägib enda eest: Puhastasin piinlikult pumba pesa ja uus paigale.
Edasi juba uus õli sisse ja siis vaja filter välja pressida. Kes ei tea siis vana tuleb välja suruda, ehk siis arvuti järgi ja pump käima panna ja filter kargab pesast välja. Noh siis järgmine oli taas üllatus: Samuti kõik korralikult puhtaks ja uus paigale. Asi palju parem: Hooldu sai tehtud ja järgmised 15000 kalla ja talla
Nüüd siis mure Nimelt sõidsin just Tallinna poole ja püsikas peal kõik ilus ja hea kuid mingi imelik jõnks käib sõidu ajal läbi (see oli juba enne hooldust !!!). Enne arvasin et see on kuidagi rikkis haldexiga seotud kuid nüüd enam ei tea
Video räägib mis teeb:
Tunne on et auto korraks ise pidurdab ja siis hetk hiljem jälle kiirendab ja selline tegevus Tartust Tallinna juhtus nii umbes iga kümne km. järgi ... kes on sama tundnud...mis see olla võiks. Arvuti vigasid ei näitta ! Palun abi ... kas see on normaalne ... hullult häiriv on
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Ma ei saanud sellest videost s*ttagi aru Ainuke koht oli, kus püsika kiirus kukkus 100-lt 99-le ja hiljem kiirendas 101-le?
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 38 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Küsin sinu teemas ka, kas puldist luuki avades avaneb see iseseisvalt täielikku asendisse ka praeguste ilmadega või lihtsalt avab ja pead füüsiliselt ise üles tõstma?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5364
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
B6-l aitas jõnksutamise vastu mootori softi uuendus. Uuri kas sinu omal on kõige värskem peal, äkki aitab.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Just see mure ongi...sõidad sada ja siis käib jõnks nii nagu oleks hetkeks pidurit vajutanud kiirus langeb reeglina just see -1km/h siis tunne nii nagu keegi annab kaasi ja kiirus tõuseb +2 km/h ning siis leiab jälle sada ja nagu poleks midagi juhtunud... natuke hiljem asi kordub
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2632
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 64 korda
Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla
Mul tegi kunagi sama asja B5.5. Kahjuks sinna lahendust ei leidnudki. Igakord ei teinud, vahel oli päevi järjest, kui korras.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
- ViljarKaurla
- Klubiline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
- Telefon: 57401859
- Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
- Asukoht: Puhja
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda