Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 09 Dets 2018, 18:09

jussike kirjutas:
09 Dets 2018, 14:55
B6-l aitas jõnksutamise vastu mootori softi uuendus. Uuri kas sinu omal on kõige värskem peal, äkki aitab.
Kust ja kuidas seda uurida ???

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2632
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 64 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas argo » 09 Dets 2018, 18:15

Møller.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 09 Dets 2018, 18:46

Endal pole 3 aasta jooksul sellist asja täheldanud, nii et päris normaalne nähtus vist pole. Ilma püsikata sõites teeb ka sellist asja?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Dets 2018, 18:54

Antud autol on peal uusim soft koos "parandatud" emissiooniga.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 09 Dets 2018, 19:01

Ps. Palju autol LS on ja kas viimane haldexi hooldus oli 60k tagasi nagu raamat ette näeb? Kui nii, siis on see küll kole tökat mis sealt välja tuli :?

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 09 Dets 2018, 20:32

tobimarg kirjutas:
09 Dets 2018, 18:46
Endal pole 3 aasta jooksul sellist asja täheldanud, nii et päris normaalne nähtus vist pole. Ilma püsikata sõites teeb ka sellist asja?
Ilma püsikatta ei ole täheldanud

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 09 Dets 2018, 20:33

R36 kirjutas:
09 Dets 2018, 18:54
Antud autol on peal uusim soft koos "parandatud" emissiooniga.
Mille järgi järeldad...räägi mulle ka

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 09 Dets 2018, 20:39

tobimarg kirjutas:
09 Dets 2018, 19:01
Ps. Palju autol LS on ja kas viimane haldexi hooldus oli 60k tagasi nagu raamat ette näeb? Kui nii, siis on see küll kole tökat mis sealt välja tuli :?
Autol 225 tuhhi kellal. Lugesin servise raamatut ja sealt selgus et hoolde välp on 3 aastat ... mis mõttes :?: :?: :?: Esimene haldexi hoole on tehtud 60 pealt ja järgmine ongi alles 3-me aasta pärast, see ei ole normaalne :twisted: Aasta auto plus Tartu :!: :!: :!: kõik hooldused seal välja arvatud kaks viimast. See rögarull mis sealt välja vajus pani mind ennastki mõtlema, et ilmselt siin see vigagi miks pump lusika nurka viskas.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 09 Dets 2018, 20:44

Eks keskmise eestlase läbisõidu juures see välp sinna 3 aasta kanti tuleb jah, on endalgi nii. Kui mul nüüd nelikveo mahlu vahetati, siis samas tähelepanu ei juhitud, et olukord halb oleks. Aga hakka või tõesti tihedamini vahetama..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Dets 2018, 21:36

ViljarKaurla kirjutas:
09 Dets 2018, 20:33
R36 kirjutas:
09 Dets 2018, 18:54
Antud autol on peal uusim soft koos "parandatud" emissiooniga.
Mille järgi järeldad...räägi mulle ka
Kuna Sten su autot scanninud, siis sellest. Ja versioon on võimalik autoscannist võimalik välja lugeda.
ViljarKaurla kirjutas:
09 Dets 2018, 20:39
Autol 225 tuhhi kellal. Lugesin servise raamatut ja sealt selgus et hoolde välp on 3 aastat ... mis mõttes :?: :?: :?: Esimene haldexi hoole on tehtud 60 pealt ja järgmine ongi alles 3-me aasta pärast, see ei ole normaalne :twisted: Aasta auto plus Tartu :!: :!: :!: kõik hooldused seal välja arvatud kaks viimast. See rögarull mis sealt välja vajus pani mind ennastki mõtlema, et ilmselt siin see vigagi miks pump lusika nurka viskas.
Vanal Gen2 Haldexil oli fikseeritud LS välp 60 000km, uuemal Gen4 Haldexil ajaline välp 3 aastat. See, mis tehakse või ei tehta esindustes ei määra seda mida VW ette näinud. Alati võib vahetuse varem teha.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 06 Juun 2019, 21:50

Teema kuidagi hirmus vaikne olnud...olid endalgi kiired ajad...kallasin ja tallasin.

Kuid siiski midagi ikkagi toimus ka :D

Tegin mingi aeg teemat velgede tellimise kohta. Noh ja tellisingi Rehvidbaltic -u kaudu Racingline XF083 7 R17 5/112 ET49 57,1 MB uued veljed. Tulid kiirelt mingeid muresid ei olnud, seega võib usaldada.
Velg.jpg
Velg.jpg (104.36 KiB) Vaadatud 11183 korda
Musta auto all minule :thumbup:



Sai siin vaikselt suheldud Le VW Freaks meeskonnaga ja sebitud päris palju tuuningu jubinaid
osad.jpg
osad.jpg (87.55 KiB) Vaadatud 11183 korda

Täna oli see päev kus sain auto kätte koos uute lisadega
Lisad.jpg
Lisad.jpg (106.28 KiB) Vaadatud 11183 korda
Samuti oli pikka aega riiulis ka uus kliimaplokk
Kliima.jpg
Kliima.jpg (124.33 KiB) Vaadatud 11183 korda
Nüüd olen talveks valmis :D

Aga see ei ole ka veel kõik. Kaua otsitud kaunikene leidis ka lõpusk tee minu autosse


Makk.jpg
Makk.jpg (123.48 KiB) Vaadatud 11183 korda

Kõik see sai korraga ühte autosse...avastamist on :lol:
Tulemusega olen rahul kuid pikk tee veel minna et enda soovid täidetud saan...aga ma ei anna veel alla :D

Suured tänud Le VW Freaks meeskonnale :thumbup:
Kes tänasid kasutajat ViljarKaurla selle postituse eest:
worldonfire

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 13 Sept 2019, 16:31

Panen siis vahepeal märgi maha ... Eelmine nädal läbis korralise ÜV ilma ühegi märkusetta :thumbup:
Täna tänan Tartu Forss-i kes tegi 240000 hoolduse mille käigus läksid vahetusse kõik vedelikud, samuti soovisin ka rihmade vahetust ja loomulikult kui juba sügavale pugeda siis vahetusse ka veepump ning kõik rullid. Põnev lugu tuli diagnostikast kus veakood haldexis 01155 ... keegi targem võiks siin nüüd kaasa rääkida :?: :?: :?: Samuti akutest väidab et oleks aeg vahetada, ei oskagi öelda ... käivitub normaalselt, eks ootan külma ära siis ole näha :mrgreen:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 13 Sept 2019, 17:17

ViljarKaurla kirjutas:
13 Sept 2019, 16:31

Täna tänan Tartu Forss-i kes tegi 240000 hoolduse mille käigus läksid vahetusse kõik vedelikud, samuti soovisin ka rihmade vahetust ja loomulikult kui juba sügavale pugeda siis vahetusse ka veepump ning kõik rullid.
Mis välp sellel 125kw mootoril (koodi ei mäleta) on?

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1533
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 13 Sept 2019, 17:33

ViljarKaurla kirjutas:
09 Dets 2018, 18:08
Vvariant kirjutas:
09 Dets 2018, 14:35
Küsin sinu teemas ka, kas puldist luuki avades avaneb see iseseisvalt täielikku asendisse ka praeguste ilmadega või lihtsalt avab ja pead füüsiliselt ise üles tõstma?
Vajab ikka abistavat kätt.
Seadistada ei kannata? Tõstad luugi üles soovitud asendisse. Käega ja hoiad sulgemisnuppu all?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1281
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 50 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 13 Sept 2019, 17:50

SanderSPS kirjutas:
13 Sept 2019, 17:33
ViljarKaurla kirjutas:
09 Dets 2018, 18:08
Vvariant kirjutas:
09 Dets 2018, 14:35
Küsin sinu teemas ka, kas puldist luuki avades avaneb see iseseisvalt täielikku asendisse ka praeguste ilmadega või lihtsalt avab ja pead füüsiliselt ise üles tõstma?
Vajab ikka abistavat kätt.
Seadistada ei kannata? Tõstad luugi üles soovitud asendisse. Käega ja hoiad sulgemisnuppu all?
sedaanil vedrud viskavad luugi üles.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas jussike » 13 Sept 2019, 17:55

Uued amordid ja natuke aega töötab jälle.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas miilits » 13 Sept 2019, 18:56

Cfgb 125kw vàlp 210tuh.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Vvariant
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 36 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 13 Sept 2019, 19:30

jussike kirjutas:
13 Sept 2019, 17:55
Uued amordid ja natuke aega töötab jälle.
Esinduses sellest rääkinud, kuna amordid vajavad teatud temperatuuri, siis ei ava need ka uutel, ka B8 sedaanidel ei hüppa luuk talvel ise lahti.
Usa B7 oli amortide asemel vedrud, mida sai pingutada ja sundida avanema. Eesti Møller rääkis ka ohutusest, et mis kõik juhtub kui luuk ise peaks lahti hüppama :clap:

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 14 Sept 2019, 05:21

Äkki ühel päeval saan selle luugu selliseks :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas tito » 14 Sept 2019, 07:06

Vvariant kirjutas:
13 Sept 2019, 19:30
.... Eesti Møller rääkis ka ohutusest, et mis kõik juhtub kui luuk ise peaks lahti hüppama :clap:
Kui see nagu halva alatooniga öeldud, siis palun selgita?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Vvariant
Huviline
Postitusi: 244
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
Asukoht: Tln
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 36 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas Vvariant » 14 Sept 2019, 09:22

Halva alatooniga muidugi, mõtle, unustad oma sülelapse tagaluugi peale, vajutad kogemata luugi avamise nuppu ja laps launchitakse kosmosesse!
Elektriluuk sensib vastujõudu ja ei ürita hambad ristis avada, loll vedru/amort aga pigistab kuidas jõuab.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 14 Sept 2019, 11:43

miilits kirjutas:
13 Sept 2019, 18:56
Cfgb 125kw vàlp 210tuh.
No sama siis, nagu 130kw-lisel, sellep. küsingi, kui rihmavahetus tehti nüüd 240tuh pealt?

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas miilits » 14 Sept 2019, 13:14

TiitRE kirjutas:
14 Sept 2019, 11:43
miilits kirjutas:
13 Sept 2019, 18:56
Cfgb 125kw vàlp 210tuh.
No sama siis, nagu 130kw-lisel, sellep. küsingi, kui rihmavahetus tehti nüüd 240tuh pealt?
Teadmatus, vôi korralikult üle lastud, v keritud. Natuke imelik kilometraaz jah selliseks tööks
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
ViljarKaurla
Klubiline
Postitusi: 148
Liitunud: 12 Aug 2018, 22:20
Telefon: 57401859
Auto: VW Passat B7; B3; Tiguan
Asukoht: Puhja
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas ViljarKaurla » 15 Sept 2019, 09:11

miilits kirjutas:
14 Sept 2019, 13:14
TiitRE kirjutas:
14 Sept 2019, 11:43
miilits kirjutas:
13 Sept 2019, 18:56
Cfgb 125kw vàlp 210tuh.
No sama siis, nagu 130kw-lisel, sellep. küsingi, kui rihmavahetus tehti nüüd 240tuh pealt?
Teadmatus, vôi korralikult üle lastud, v keritud. Natuke imelik kilometraaz jah selliseks tööks
Tean täpselt millal ja mida on tehtud ning ei keela ega kritiseeri neid kes usuvad et tehas mingid õlid või filtrid või mis iganes liigub ja kulub eluaegseteks kuulutab... see rihma ja veepumba vahetus oli minu enda soovil... lihtsalt ei usu nendesse kaua kestvatesse... aga teile ma ei keela kulunud rihmaga sõitmist :mrgreen:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Passat B7 2.0TDI 125KW - ViljarKaurla

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 15 Sept 2019, 09:50

ViljarKaurla kirjutas:
15 Sept 2019, 09:11
miilits kirjutas:
14 Sept 2019, 13:14
TiitRE kirjutas:
14 Sept 2019, 11:43


No sama siis, nagu 130kw-lisel, sellep. küsingi, kui rihmavahetus tehti nüüd 240tuh pealt?
Teadmatus, vôi korralikult üle lastud, v keritud. Natuke imelik kilometraaz jah selliseks tööks
Tean täpselt millal ja mida on tehtud ning ei keela ega kritiseeri neid kes usuvad et tehas mingid õlid või filtrid või mis iganes liigub ja kulub eluaegseteks kuulutab... see rihma ja veepumba vahetus oli minu enda soovil... lihtsalt ei usu nendesse kaua kestvatesse... aga teile ma ei keela kulunud rihmaga sõitmist :mrgreen:
Ära saa valesti aru :) , ma ei kritiseerigi, lihtsalt imelik kilometraaž vahetuseks tundus. Millal eelmine vahetus tehti?

Vasta

Mine “Huviliste autod”