VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Moderaator: etnies858
- ompracing
- Klubiline
- Postitusi: 976
- Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
- Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
- Asukoht: TLN/Viimsi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 72 korda
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Aga on aimu ka millest jama tingitud? Enda peas olen mõelnud konseptsiooni justnimelt ainult sisuliselt “uue” kastiga. Huvitav on igatahes..
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662
Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.
-
- Veteran
- Postitusi: 1348
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Võimalik, et sünkro kast ei saagi nii kiire vahetusega lihtsalt füüsiliselt hakkama.
Aga seda ei saa enne teada, kui ei proovi korra "uueks" tehtud kastiga ning hoolikalt seadistatud hoovastikuga.
Hetkel lihtsalt olen kahevahel, kas raisata see aeg ja raha oma elust, et seda lahendust veelkord proovida,
teades, manuaal kast jätab selle auto ikkagi aeglaseks või panna kohe riiuli all ootav DQ500 kast töösse.
Mitu VR6 DQ250 kasti on ka olemas aga stock siduritega olen ma juba praegu lõhki pöördemomendiga ning
kangem sidur riiulikaubana ostes on suurusjärk 2000.- eur. Ise aretamine on jällegi teadmata aja ning rahakulu.
Aga no vaatab, esialgu rändab auto uuesti Krabifab-i, et mõned asjad lisaks teha ja summuti upgrade-ida.
Juhul, kui kellelgi peaks huvi olema, siis oleks nüüd saadaval väga vähe kasutatud Simons 70mm roostevaba summutijooks Golf 4 mudelile.
Paar nädalat tagasi käisin dünos VVT-sid testimas ning juhtus nii:
Ja kontrolliks, et dyno väga ei valetaks, siis selle lombaka ragiseva kastiga kontrolltest (ideaaltingimustes korras kastiga võiks unistada ju 5.xx):
Aga seda ei saa enne teada, kui ei proovi korra "uueks" tehtud kastiga ning hoolikalt seadistatud hoovastikuga.
Hetkel lihtsalt olen kahevahel, kas raisata see aeg ja raha oma elust, et seda lahendust veelkord proovida,
teades, manuaal kast jätab selle auto ikkagi aeglaseks või panna kohe riiuli all ootav DQ500 kast töösse.
Mitu VR6 DQ250 kasti on ka olemas aga stock siduritega olen ma juba praegu lõhki pöördemomendiga ning
kangem sidur riiulikaubana ostes on suurusjärk 2000.- eur. Ise aretamine on jällegi teadmata aja ning rahakulu.
Aga no vaatab, esialgu rändab auto uuesti Krabifab-i, et mõned asjad lisaks teha ja summuti upgrade-ida.
Juhul, kui kellelgi peaks huvi olema, siis oleks nüüd saadaval väga vähe kasutatud Simons 70mm roostevaba summutijooks Golf 4 mudelile.
Paar nädalat tagasi käisin dünos VVT-sid testimas ning juhtus nii:
Ja kontrolliks, et dyno väga ei valetaks, siis selle lombaka ragiseva kastiga kontrolltest (ideaaltingimustes korras kastiga võiks unistada ju 5.xx):
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
- Kerx
- Huviline
- Postitusi: 842
- Liitunud: 23 Okt 2011, 20:23
- Auto: Mk4 VR6 4motion Airride
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan
Mul oleks summuti vastu vist huvi. Ütlesin Kaurile ka , et ta teada annaks kui Su auto tema juurde jõuab
http://www.treilamehed.ee - Treilamehed OÜ - 50 17 677 / 24h Kvaliteetne ja kiire puksiirteenus nii Eestis kui ka välismaal.