VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2632
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 64 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas argo » 26 Mär 2021, 10:01

ryan kirjutas:
25 Mär 2021, 19:27

Rehv võiks laiem olla, et servad ära kaitseks :roll:
See ju see asja point ongi. Siis poleks enam see.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas tito » 26 Mär 2021, 11:11

Mis mõõdus velg on?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 26 Mär 2021, 12:03

ryan kirjutas:
25 Mär 2021, 19:27
Sellise kingaga on ehk julgem vajutada ka, peaks omalegi sellise vaatama :mrgreen:
Rehv võiks laiem olla, et servad ära kaitseks :roll:
Dan-il vajutamisega muresid pole jah, julgust nendega piisavalt.

Siiani veel vaikselt mõtlen, mis rehvidega teha. Hetkel prooviks ainult ühel veljel rehv peal.
Vägisi tahaks midagi laiemat panna aga siis kaob kohe veljel visuaalselt suurus järjest väiksemaks.

Velg on 7.5" lai, eelmised ABT omad olid samade rehvidega ja 8" laiad.
Uue velje ehitus ilmselt veidi teine, et nii karjuvalt servad näha on.
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
tito
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ryan » 26 Mär 2021, 18:08

Pilt

Panen oma saanist pildi, rehv on endiselt "kummis" peal, otse tagant vaadates kaitseb serva kenasti ära.
Üldiselt jätab mulje, et ääred on rehvist eemal.

Ma ikkagi arvan, et rehv peaks sul olema pisut laiem :wink:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 13 Aug 2021, 22:57

Vahepeal väga muud tarka juhtunud polegi, kui see, et poolteist nädalat tagasi viisin Kuldse Tartusse Kaur-i kätte, et mõned metallitööd ära teha.
Samas tõin tema Bora Tallinna, et saaks natuke EMU Black-i ja DSG kooslust testida.
Viimati muutis M-Tech, 13 Aug 2021, 22:57, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 07 Veebr 2022, 00:12

Vahepeal natuke midagi edenenud ka.

Uus sisselaskekollektor sai lõpuni valmis:
Pilt Pilt Pilt

Custom Simons R32 summuti sai reaalselt auto külge. Bolt-on-ist oli asi reaalsuses kaugel:
Pilt Pilt Pilt Pilt

Vahejahuti sai paika ning cooleri torustik tehtud:
Pilt Pilt
Pilt Pilt

Eks elu näitab, millal tekib aega, et edasi tegutseda. Vahepeal vaja mõned kundede ja sõprade autod valmis teha.
Samuti tahaks rohelise 4 ukselise G2-ega veidi tegutseda ning 2 ukselise G2-ega vaja ka vaikselt edasi minna.
Hetkel on plaan, et kõik läikivad asjad lähevad "wrinkle black" värvi alla, et silma ei karjuks ja sarnaneks OEM-ile.
Loomulikult hetkel on kõik asjad vaid maketeerimiseks küljes ning pilla-palla.
Tegelikult on teha jäänud suhteliselt vähe aga kõik puuduva korralikult tegemine võtab kümneid tunde aega.
MTS Technik coiloverid on ka vist juba aastakese koos Strongflex puksiringiga riiulis oodanud.
Kuna aku tuleb pagasiruumi kolida, siis hetkel on soov ka ECUMaster Battery Isolator vahele ühendada, et ametlikel üritustel osaleda saaks.
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
MustVälk
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas twist » 07 Veebr 2022, 08:51

M-Tech kirjutas:
07 Veebr 2022, 00:12
Custom Simons R32 summuti sai reaalselt auto külge. Bolt-on-ist oli asi reaalsuses kaugel:
4-5 keevitust paistavad veel tehase omad, see isegi hästi ju :D

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 07 Veebr 2022, 09:14

twist kirjutas:
07 Veebr 2022, 08:51
4-5 keevitust paistavad veel tehase omad, see isegi hästi ju :D
See mittesobivus on tegelikult selle tõttu, et R32 on tagant ka kere detailidelt ikkagi tava 4Motion-ist erinev.
Algul ju selle peale ei tule. Näiteks ühel on tagumist veoaasa puudutav kereosa polditav, teisel kerega ühte tükki keevitatud.
Ei hakanud stange alla ka kahelt poolt otsi tooma, kuna praegune lahendus tundus palju viisakam.
Aga praegune summuti lahendus tundub vähemalt ajutiselt okei, pean vasturõhkusid monitoorima, millal ta takistama hakkab.
Valmisprodukt oli lihtsalt 70mm ehk 2.75" torudega, kuigi oleks võinud vähemalt 3" olla.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas GTI » 07 Veebr 2022, 15:46

See sisselase on kelle töö - Kaur või VKM? Oli midagi eeskujuks või oma disain?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 07 Veebr 2022, 19:15

GTI kirjutas:
07 Veebr 2022, 15:46
See sisselase on kelle töö - Kaur või VKM? Oli midagi eeskujuks või oma disain?
Sisselaseke kollektor + intercooleri torustik + intercooleri paigaldus + väljalaske kollektor +
downpipe + summutijooksu ehitamine/sobitamine on kõik Kaur-i ehk Krabifab kätetöö!

Mu enda vaba aeg kaob kõik kahjuks klientide mootorite ja mootori juhtsüsteemide ehitamise ning seadistamiste peale ära,
sellist ajamahtu fabritseerimistööks ja proffesionaalseks keevitajaks õppimiseks ei jää lihtsalt järgi.
Hea keevitaja ei ole veel automaatselt hea fabritseerija, vaja on ka süsteemi olemusest aru saada ja eelkõige väga suurt kannatust omada
asjade lõpututeks sobitamisteks, et saada võimalikult ideaalne tulemus võimalikult paljusid elemente silmas pidades.
Kaur-iga on meil selles osas väga hea klapp, et tema usaldab/kuulab minu kogemuste/teadmiste pagasit ja mina tema oma.

Sisselase on nullist Krabifab enda tehtud, kaane flants + pleenumi flants + segusiibri flants on Krabifab "in house" CNC pingis valmistatud.
3.6-ele on tal "in house" täis billet sisselase disainitud ja valmistatud. Pilt

Väljalaske kollektori lasin Dan-i VR6 kollektori järgi kopeerida, et lihtsam oleks, kuna see on ennast testides väga hästi toimivana näidanud.
Dan-i turbokollektor sai kunagi aastaid 5+ tagasi koostöös Priit Kukk-ega valmistatud.
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
MustVälkGTI
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 27 Veebr 2022, 10:39

Vabariigi aastapäeval sai Kuldne koos Dan-i ja Ri5to-ga Tartus ära toodud ja hetkel Ri5to juurde hoiule saadetud,
kuniks rohkem aega tekib temaga tegelemiseks.
Dan korra arvas, et võiks Kuldse kiirelt Mouse Gray-ga üle ka tuisata nagu üks MK4 meil juba on, siis saaks selle kere ka viisakamaks.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 29 Apr 2022, 14:35

Vahepeal auto nagu ikka oma aega oodanud, sai lihtsalt mingi hetk ennetavalt
Aquamist HFS v3.1 vesi-metanooli pritsekomplekt tellitud, mis nüüd kohale jõudis,
et saaks ikkagi 500+hj turvalisemalt kombata selle "bone stock" 360+k km sõitnud mootoriga.

Pilt Pilt
Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
alkeemik
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 11 Veebr 2023, 09:29

Väga palju midagi uuendada polegi, vahelduseks sõidab, lõbus on, vahel on hirmus.
Poolkõva 5-e maanteetõmbe tune mixitud halli golfi süütekaardiga on peal, pole aega hetkel rohkem tegeleda.
Suitseb hetkel mingil arusaamatul põhjusel, tuleb see kõigepealt korda saada.

Pilt
Viimati muutis M-Tech, 11 Veebr 2023, 09:29, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 12 Veebr 2023, 18:32

Dan kurtis, et midagi pläriseb taga: Plärin
Viimati muutis M-Tech, 12 Veebr 2023, 19:23, muudetud 1 kord kokku.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Veebr 2023, 08:35

M-Tech kirjutas:
12 Veebr 2023, 18:32
Dan kurtis, et midagi pläriseb taga: Plärin
See on summuti - sealt väljuvad heitgaasid. :angel:
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
ompracing
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 30 Mär 2023, 17:07

Eile sai natuke nokitsetud, uue mänguasja esimene kuivtest.

https://youtube.com/shorts/hPXWVzMw0eE
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas twist » 30 Mär 2023, 19:22

Ilusad mänguasjad.
See on eelmäng DQ500-le?

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 31 Mär 2023, 14:28

twist kirjutas:
30 Mär 2023, 19:22
Ilusad mänguasjad.
See on eelmäng DQ500-le?
See shifter on esialgu originaal 02M käigukastile.
DQ250 kast ja bolt-on tükid peale veovõllide on kõik pikemat aega riiulis olemas.
DQ500 kast ootab VR6 tarbeks ringi freesimist, seal vaja freesida ja adapterflantsi kasutada.
Hetkel ei taha endale lisatööd DSG seadistamise näol kaela võtta, niigi mootori juhtaju peenseadistamisega pole siiani jõudnud tegeleda.
Sõidab praegu 6+ aastat tagasi Dan-i auto peal tehtud seadega. Üritan tasapisi alustuseks mingid endale olulised lisafunktsioonid tööle saada.

50L etanooli ootab ka nurgas proovimist, flex-fuel süsteem mõistagi juba küljes ja ühendatud, vaja vaid seadistada.
Vaatab, kas aprilli lõpuks testima jõuab ja lastakse. Salong päris laiali osaliselt.
Kardan natuke sellele 02M kastile ka liiga teha, kuna etanooliga tuleb ilmselt torqi omajagu juurde.
98E piirab selle 10.5:1 surveastmega süütenurga väga väikseks aga etanool üldiselt ravib selle probleemi.
VVT seaded on ka hetkel laest ja paari tõmbega tagumikutundega võetud.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 31 Mär 2023, 15:50

M Tech. Küsin. Mis on erinevus originaal sisselaske kollektorist ja mida sina tellisid. Kuna oled asja huviliste foorumis pikalt kirjutanud oma auto ehitust,ei tee see minu küsimine sinule liiga palju aja kulu,et vastata. Huvitab see teema.Olen ise T Dii (kaks punast triipu,104 K W. omanik.). Tonis3.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 01 Apr 2023, 05:57

@t6nis3 kui ma peaks nüüd enda talumehe loogikat kasutama siis pakuks, et uus sisselaske kolle. lubab oluliselt rohkem õhuvoolu kui originaal tehase oma e. tjuunimise ajal üks asi jälle vähem, mis võib piirata lisa hobujõude.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 01 Apr 2023, 10:49

t6nis3 kirjutas:
31 Mär 2023, 15:50
M Tech. Küsin. Mis on erinevus originaal sisselaske kollektorist ja mida sina tellisid. Kuna oled asja huviliste foorumis pikalt kirjutanud oma auto ehitust,ei tee see minu küsimine sinule liiga palju aja kulu,et vastata. Huvitab see teema.Olen ise T Dii (kaks punast triipu,104 K W. omanik.). Tonis3.
Tõnis, ma nii tahaks vastata korrektselt eesti keeles, kuid ma ei oska antud termineid õigesti tõlkida. Nimelt originaal sisselaske kollektor on "long-runner", ehk siis "lõõrid" on pikad ja need töötavad hästi madalatel pööretel. Tellitud kollektor on "short-runner", mille "lõõrid" on lühemad ja optimiseeritud paremini töötama kõrgetel pööretel. Samuti on uue kollektoriga lihtsamini lahendatav torustik vahejahutist kollektorini.
Viimati muutis alkeemik, 01 Apr 2023, 11:07, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat alkeemik selle postituse eest:
MustVälk

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 01 Apr 2023, 20:45

Tegelikult on selle sisselaske vahetamise algne põhjus omajagu lihtsam.
Originaal sisselase keerab pikalt väljalaskekollektori peale ennast ja selle tõttu ei ole seal lihtsalt ruumi normaalse turbo mahutamiseks.

Võimsuse poolest ma ei usu, et seal nii palju nüüd vahet oleks. Rõhku kannataks ka originaal kollektor ilmselt ära.
Mitu MQB ehk alates 2016a 2.0T 221kw bensiinimootorid, mida ehitanud olen, sõidavad stock plast sisselaskekollektoriga 2.1+ bar boosti.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 25 Apr 2023, 00:25

Kes tänasid kasutajat M-Tech selle postituse eest:
Golhv
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas ompracing » 01 Mai 2023, 12:12

See on üks mu lemmik vidinaid juba aastaid,kord sai seda sul ES’is ka oma silmaga nähtud 8)

Hea töö
Tahakas tulla tehnikat kaema ja ka sõitud saama :)
Viimati muutis ompracing, 01 Mai 2023, 12:14, muudetud 1 kord kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1348
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

VW GOLF IV 2.8 VR6 4Motion ::: 2001 ::: M-Tech & Dan

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 02 Mai 2023, 16:11

ompracing kirjutas:
01 Mai 2023, 12:12
See on üks mu lemmik vidinaid juba aastaid,kord sai seda sul ES’is ka oma silmaga nähtud 8)
Elu selle vidinaga ei ole üldse nii imeline, kui kõrvalt paista võib.
Konseptsioon on tore aga reaalne funktsionaalsus sünkro kastiga ei ole selline nagu ootasin.
Annan asjale veel ühe võimaluse remonditud ja tugevdatud kasti näol aga kui see ei aita, siis lendab DSG vahele.
Hetkel oleks auto stock shifteriga väga suure tõenäosusega kiirem, kui selle sequential shifteriga, sest käigud lihtsalt kiirelt ei lülitu normaalselt.
9-al juhul 10-nest kiiresti vahetades käiku sisse ei saa, isegi ilma flat shift-ita. Niisama cruisides pole mingit probleemi.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

Vasta

Mine “Huviliste autod”