VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Moderaator: etnies858
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
B6 ja cc omasid päikesesirmis neid nupukesi, pole viitsind uurida, aga arvan, et ka praegustel see tellimis listis täitsa olemas.
Edit: otsisin Etka läbi, k.r.t ei leidnud praegustele mudelitele
Edit: otsisin Etka läbi, k.r.t ei leidnud praegustele mudelitele
Viimati muutis jussike, 10 Juun 2019, 19:53, muudetud 3 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Osa seadmetega isegi lähevad, aga korralikumatel on muutuva koodiga algorütm ja seal pole USA lingiga midagi teha
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Muidugi oleneb ka kui palju asju avama tahad hakata, mul oli vajadus garaaziukse avamiseks ja teostus oli lihtne, läks päikesesirmi nupu alla ,mis visuaalselt näeb välja justkui garaaziuks
viewtopic.php?p=778696#p778696
viewtopic.php?p=778696#p778696
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Nagu planeeritud oli, läksid vahetusse klotsid/kettad.
Läks terve ring Zimmermanni toodangut.
Ühtlasi võõpasin sadulad üle. Minek läks tuntavalt teravamaks ja stopping power on eriti korralik nüüd. (Loe: erilist vahet pole tegelikult, lihtsalt ilusam on)
Läks terve ring Zimmermanni toodangut.
Ühtlasi võõpasin sadulad üle. Minek läks tuntavalt teravamaks ja stopping power on eriti korralik nüüd. (Loe: erilist vahet pole tegelikult, lihtsalt ilusam on)
Viimati muutis evald112, 17 Juun 2019, 13:45, muudetud 4 korda kokku.
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kas uksepolstrite plärinast said lahti pigimatiga ?
Endal aasta vana GTE dynaaudioga ja volüümi ei saa isegi veerandile keerata, ilma et tagumised uksepapid rõvedalt ei häälitseks
Endal aasta vana GTE dynaaudioga ja volüümi ei saa isegi veerandile keerata, ilma et tagumised uksepapid rõvedalt ei häälitseks
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ma võin anda kuulata, kui enne pole Polstrid pole maha käinud ja Møller laiutab käsi, teha ei oska midagi. Nüüd on mingi plärin kas parempoolsesse ukseposti või kuhugi veel tekkinud. A ingel [VW Bot: "Keel korda!"] laisk olen ja pole viitsinud ise kah Sherlockit mängida ja kuna etiti valjult mussi ei kuula, siis pole ka veel väga närvidele käiv teema.
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 02 Mär 2019, 10:30
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kas sadulad värvisid ise üle? Kui jah, siis mis värviga ja kaua siuke pull aega võttis umbes? Maruhead näevad välja, nüüd tahaks endale ka
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 20 Nov 2014, 12:32
- Auto: Passat CC 3,6 / BMW X1 / BMW E93
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ma küll ei tea kuidas evald112 tegi aga kirjutan oma kunagisest kogemusest.
Kui just näituseauto pole siis kõige lihtsam on trelliotsa panna traathari ja sellega suurem rooste maha lasta ning Hammerite värviga üle.
Erinevalt tavalistest metallivärvidest saab Hammerite metallikaitsevärviga värvida otse roostes metallile, kasutamata krunt- ja alusvärvi. Hammerite metallikaitsevärv tagab metallpinnale kauni viimistluse ning pikaajalise kaitse rooste vastu.
Kunagi 10 aastat tagasi ühel oma autol sai nii tehtud ja suht viisakas jäi kui just velje vahelt lähedalt uurima ei lähe.
Oluliselt parema tulemuse saab muidugi kui lasta sooda/soolapritsiga puhtaks ja siis värv peale.
Kui just näituseauto pole siis kõige lihtsam on trelliotsa panna traathari ja sellega suurem rooste maha lasta ning Hammerite värviga üle.
Erinevalt tavalistest metallivärvidest saab Hammerite metallikaitsevärviga värvida otse roostes metallile, kasutamata krunt- ja alusvärvi. Hammerite metallikaitsevärv tagab metallpinnale kauni viimistluse ning pikaajalise kaitse rooste vastu.
Kunagi 10 aastat tagasi ühel oma autol sai nii tehtud ja suht viisakas jäi kui just velje vahelt lähedalt uurima ei lähe.
Oluliselt parema tulemuse saab muidugi kui lasta sooda/soolapritsiga puhtaks ja siis värv peale.
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Võin veel ühe B8 ja Arteoni tuua näitamiseks. Mõlemal polstrid plärisevad nii mis kole.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Eeldaks sellisest hinnaklassist autolt, et ei ole nii odav see sisu...
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Sisu võibolla kallis, aga koostekvaliteet mis paneb plärisema!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ma ka plärinat pigem tavaheliga täheldanud, Dyniga veel mitte.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
golfil, millel on tagumised uksed teadupärast, hmm odavamad, on mul tavaheliga ka plärisenud pahatihti. Praegusel Dynaudioga Golfil olen lahenanud nii, et nö tavalist bassi on maha keeratud ja woofrit on peale, nii ei plärise midagi
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kusjuures sellest võib ka Passatil erinevus tulla, olen ise ka tavalise bassi pigem maha keeranud Dynil.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Jaanuseonu
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 26 Juul 2018, 09:49
- Telefon: 5201449
- Skype: jaanuseonu
- Auto: Volvo XC90 Inscription MY18 ja Opel Insignia MY16 Bi-Turbo
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ma olen samuti bassi maha keeranud ja subakat peale. Niimoodi ei tähenda küll mingit plärinat. Samas on mul uksepolsttrid seestpoolt munaresti kujulise summutusmatiga üle tehtud, ilmselt on sellest ka abi
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kas see summutus aitas sõidumüra ka vähendada?Jaanuseonu kirjutas: ↑02 Juul 2019, 08:23 Ma olen samuti bassi maha keeranud ja subakat peale. Niimoodi ei tähenda küll mingit plärinat. Samas on mul uksepolsttrid seestpoolt munaresti kujulise summutusmatiga üle tehtud, ilmselt on sellest ka abi
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kuna klotsi ja ketta vahetus oli käsil siis võtsin sadulad maha, traatharjaga puhtaks (roostes ei olnud), brakecleaneriga puhtaks ja hammerite peale 2 kihti. Kogu muusika. Aega võttis umbes 3-4h.Karlmaister kirjutas: ↑29 Juun 2019, 11:28 Kas sadulad värvisid ise üle? Kui jah, siis mis värviga ja kaua siuke pull aega võttis umbes? Maruhead näevad välja, nüüd tahaks endale ka
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kergitan kaabut ja tunnistan et panin mööda: proovisin ühel ja otstarbeliselt kasutades plärisevad küllmurf kirjutas: ↑29 Juun 2019, 11:19Ma võin anda kuulata, kui enne pole Polstrid pole maha käinud ja Møller laiutab käsi, teha ei oska midagi. Nüüd on mingi plärin kas parempoolsesse ukseposti või kuhugi veel tekkinud. A ingel [VW Bot: "Keel korda!"] laisk olen ja pole viitsinud ise kah Sherlockit mängida ja kuna etiti valjult mussi ei kuula, siis pole ka veel väga närvidele käiv teema.
Võibolla on mul varasema autoga esimene omanik juba midagi ekstra teinud, kuna seal ei olnud tõesti mingitki probleemi: bassid olid head ja plärinat polnud.
Minu poolt OT lõpp.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Üks sügisene kaader.
Vahepeal sai Mölleris käidud ja lastud värvida stange ja kapott. Nüüd ei ole enam ühtegi kivitäket. Ees ootab ettevalmistus talveks.
Vahepeal sai Mölleris käidud ja lastud värvida stange ja kapott. Nüüd ei ole enam ühtegi kivitäket. Ees ootab ettevalmistus talveks.
- TaKu8
- Klubiline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 14 Sept 2017, 15:45
- Auto: Passat B8 2.0TDI 4mo
- Asukoht: Ida-Võlumaa
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Hakkab vaikselt jahedaks minema. Panin vanad talve-kaunad müüki kuna naela fänn ei ole.
Kui juba veljed olid paljad siis paar äestatud kohta jäi hinge kriipima. Lasin siis haljaks ja värske pulbrivärvi alla. Tulemusega rahul ei ole kahjuks. Ei saanud nii siledaks kui lootsin ja värvitoon läks ka nihu. Ilmselt enne järgmist talve proovin märg-värviga.
Rehvide poolest olin sarnases situatsioonis nagu suvekatega. Ehk siis originaal mõõdus ei olnud eriti head ja suurt valikut normaalse hinnaga. Läksin siis sarnaselt suvekatele 10mm laiema rehvi teed. Ehk siis 245/45R18. Kuna normaalse hinnaga contit või hankooki polnud ka selles mõõdus leida siis võtsin TM-i testi järgi järgmise ( küll sama skooriga mis Hankook või GY) variandi. Selleks osutus Pirelli Ice ZF. Katsetab siis ära.
Lisaks rehvidele sai talveks korralik pesu ja vaha selga. Muu hulgas koristasin selle sildikeste mudru tagaluugi pealt ära. Asemele sai prooviks võetud b8.5 passati kiri.(oem jupp esindusest, tänud Vredesteinile) Kartsin hullemat aga minu arust sobib tühja/puhta luugi peale päris hästi.
Ja kuna sai uuesti esistangele reg numbrit kleepida siis koristasin tagaluugilt ka numbrialuse ära. Palju puhtam ja ilusam jäi.
Paar pilti ka. 18 tollised veljed tunduvad nüüd küll niidirullidena. Ei teagi mida teha. Tegelt oli 19 ja 18 tolliste lamellide hinnavahe pea olematu. Ja erilist mugavuse vahet ei ole. Vbla kaalub suveks 20seid ja jätaks talveks 19? Ei tea.
Kui juba veljed olid paljad siis paar äestatud kohta jäi hinge kriipima. Lasin siis haljaks ja värske pulbrivärvi alla. Tulemusega rahul ei ole kahjuks. Ei saanud nii siledaks kui lootsin ja värvitoon läks ka nihu. Ilmselt enne järgmist talve proovin märg-värviga.
Rehvide poolest olin sarnases situatsioonis nagu suvekatega. Ehk siis originaal mõõdus ei olnud eriti head ja suurt valikut normaalse hinnaga. Läksin siis sarnaselt suvekatele 10mm laiema rehvi teed. Ehk siis 245/45R18. Kuna normaalse hinnaga contit või hankooki polnud ka selles mõõdus leida siis võtsin TM-i testi järgi järgmise ( küll sama skooriga mis Hankook või GY) variandi. Selleks osutus Pirelli Ice ZF. Katsetab siis ära.
Lisaks rehvidele sai talveks korralik pesu ja vaha selga. Muu hulgas koristasin selle sildikeste mudru tagaluugi pealt ära. Asemele sai prooviks võetud b8.5 passati kiri.(oem jupp esindusest, tänud Vredesteinile) Kartsin hullemat aga minu arust sobib tühja/puhta luugi peale päris hästi.
Ja kuna sai uuesti esistangele reg numbrit kleepida siis koristasin tagaluugilt ka numbrialuse ära. Palju puhtam ja ilusam jäi.
Paar pilti ka. 18 tollised veljed tunduvad nüüd küll niidirullidena. Ei teagi mida teha. Tegelt oli 19 ja 18 tolliste lamellide hinnavahe pea olematu. Ja erilist mugavuse vahet ei ole. Vbla kaalub suveks 20seid ja jätaks talveks 19? Ei tea.
Viimati muutis evald112, 17 Nov 2019, 21:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kena näeb välja see uus kiri. Velgede osas hea mõte talveks 19 panna, ma hea meelega vinnaks Su 18'' ära
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee