2.0 TSI Passatil oma võlu nende ees. Saan aru miks eelmainitud asjad on head, aga ühtegi neist ma päris kiireks pereautoks ei ostaks.
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kiire golf või cupra on tavaline. Kiire passat mitte nii väga. Meeldib leiutada ka.
Laupäeval testipäev kiltsis, proovin auto tühjaks loopida. Jahedam on ka. Äkki saab 12.7 kätte vms.
Laupäeval testipäev kiltsis, proovin auto tühjaks loopida. Jahedam on ka. Äkki saab 12.7 kätte vms.
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 15 Okt 2010, 04:47
- Telefon: 55623975
- Skype: markomarko34
- Auto: Vw Passat universaal 2.0 bitdi 2020 . vw passat sedaan 2.0bitdi 2015
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 6 korda
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Võtsin eile siis udutule katte, ja udutule enda maha et vaadata mis kõnealuses kohas toimub.
Minu poolne soovitus on seda niisama eest ära mitte tõmmata. Sisemise teraviku juures on üks T20 kruvi.
Igatahes vaatas vastu seal selline vaatepilt: Seal on juba radikas olemas. Enne ei pannudki tähele et alumise grilli servades on air-ductid küljeradikatele. Nähtavasti on see lisaradikas mootori jahutusveele. Kahjuks mitte õlile.
Aga fakt on see et DSG jahutit ma sinna ei topi.
Piilusin teisele poole.Air-duct on olemas aga seal taga on ainult webasto mingil kaugusel. Sinna saaks siis panna DSG jahuti.
Aga kuna air-duct on olemas siis ma ei pea hakkama udutule katet modifitseerima.
Minu poolne soovitus on seda niisama eest ära mitte tõmmata. Sisemise teraviku juures on üks T20 kruvi.
Igatahes vaatas vastu seal selline vaatepilt: Seal on juba radikas olemas. Enne ei pannudki tähele et alumise grilli servades on air-ductid küljeradikatele. Nähtavasti on see lisaradikas mootori jahutusveele. Kahjuks mitte õlile.
Aga fakt on see et DSG jahutit ma sinna ei topi.
Piilusin teisele poole.Air-duct on olemas aga seal taga on ainult webasto mingil kaugusel. Sinna saaks siis panna DSG jahuti.
Aga kuna air-duct on olemas siis ma ei pea hakkama udutule katet modifitseerima.
Viimati muutis evald112, 06 Mai 2022, 17:27, muudetud 2 korda kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Glassdrive EDRA Finals 2021, tänavuse hooaja viimane kiirendusvõistlus oli nädalavahetusel.
Osalesin ka. Rada oli korralikult prepitud ning selle liimipeal oma tänavarehvi ma pidama ei saanud. DSG läks lolliks ja hakkas shortshiftima. Kõik 60 jala ajad 2+ sekki. Hea õnnestunud launchiga saan ikka 1.8 seki juurde.
Viimasel päeval sain paar õnnestunud launchi ning sõitsin uue isikliku - 12.53@173. See oli umbes 3000rpm launchiga. Selle sättimisega muidugi uimerdasin liialt ning kukkusin esimesest eliminaatori ringist välja. Õnneks sõitsin ka Läti karikat superstock klassis, kus indeks natuke kiirem 12.5. Kogu nädalavahetuse lõpuks hakkasingi juba ühtlaselt 12,5 aegu paugutama. Finaalis sattusin kokku suht uue BMW M6-ga. Stardis natukene ajasin närvi vastast ning võtsin parema reaktsiooni. Sõitsin 12.63 (ätt) ~145. (ilmselgelt lõpus pidurdades, et mitte lõhki sõita) Ning M6 põrutas küll kiirema aja aga minuni jõudmiseks pidi ta lõhki ennast sõitma. Kokkuvõttes võitsin läti karika ära.
Arvestades, et stardis käivad ikka kõik neli ratast tühja ja julgelt 0.1s on veel 60 jala seest võtta siis peaks praeguses seades olema võimalik sõita 12.4, mis on sama kiire kui mk8 golf r või kiirem kui näiteks uus audi S6või S3, C63 amg, R8 4.2, F10 M5 jne.
Isikliku rekordi timeslip. Astub see vagun päris nobedasti.
Osalesin ka. Rada oli korralikult prepitud ning selle liimipeal oma tänavarehvi ma pidama ei saanud. DSG läks lolliks ja hakkas shortshiftima. Kõik 60 jala ajad 2+ sekki. Hea õnnestunud launchiga saan ikka 1.8 seki juurde.
Viimasel päeval sain paar õnnestunud launchi ning sõitsin uue isikliku - 12.53@173. See oli umbes 3000rpm launchiga. Selle sättimisega muidugi uimerdasin liialt ning kukkusin esimesest eliminaatori ringist välja. Õnneks sõitsin ka Läti karikat superstock klassis, kus indeks natuke kiirem 12.5. Kogu nädalavahetuse lõpuks hakkasingi juba ühtlaselt 12,5 aegu paugutama. Finaalis sattusin kokku suht uue BMW M6-ga. Stardis natukene ajasin närvi vastast ning võtsin parema reaktsiooni. Sõitsin 12.63 (ätt) ~145. (ilmselgelt lõpus pidurdades, et mitte lõhki sõita) Ning M6 põrutas küll kiirema aja aga minuni jõudmiseks pidi ta lõhki ennast sõitma. Kokkuvõttes võitsin läti karika ära.
Arvestades, et stardis käivad ikka kõik neli ratast tühja ja julgelt 0.1s on veel 60 jala seest võtta siis peaks praeguses seades olema võimalik sõita 12.4, mis on sama kiire kui mk8 golf r või kiirem kui näiteks uus audi S6või S3, C63 amg, R8 4.2, F10 M5 jne.
Isikliku rekordi timeslip. Astub see vagun päris nobedasti.
- sygnus
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 02 Sept 2011, 21:07
- Telefon: +37256883021
- Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 M54B30 SMG '03
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Nüüd jääb siis üle hakata sisse-, väljalaset ja tarkvara mudima? Siis peaks juba esikohad tulema?
Kas StreetA klassis võib rehve ka vahetama hakata?
Kas StreetA klassis võib rehve ka vahetama hakata?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 84 korda
- Tänatud: 107 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
"Varu" peaks ju veel omajagu sellel mootoril / veoskeemil olema.
Intake, suurem intercooler, downpipe, turbo restrictor välja, haldex controller, sportlikum (ja laiemad?) rehvid jne jne.
MCM videoseeriast saad kindlasti järgmiseks hooajaks innustust:
Intake, suurem intercooler, downpipe, turbo restrictor välja, haldex controller, sportlikum (ja laiemad?) rehvid jne jne.
MCM videoseeriast saad kindlasti järgmiseks hooajaks innustust:
Viimati muutis Mindfreak, 08 Sept 2021, 09:11, muudetud 1 kord kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 899
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
- Auto: BMW M3 Competition
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Golf 8r sõidab alla 12.3, ja c63 w204 sõidab alla 12seki ja mõlemat autot saab kerge vaevaga 11sekki soitmaevald112 kirjutas: ↑06 Sept 2021, 12:44Glassdrive EDRA Finals 2021, tänavuse hooaja viimane kiirendusvõistlus oli nädalavahetusel.
Osalesin ka. Rada oli korralikult prepitud ning selle liimipeal oma tänavarehvi ma pidama ei saanud. DSG läks lolliks ja hakkas shortshiftima. Kõik 60 jala ajad 2+ sekki. Hea õnnestunud launchiga saan ikka 1.8 seki juurde.
Viimasel päeval sain paar õnnestunud launchi ning sõitsin uue isikliku - 12.53@173. See oli umbes 3000rpm launchiga. Selle sättimisega muidugi uimerdasin liialt ning kukkusin esimesest eliminaatori ringist välja. Õnneks sõitsin ka Läti karikat superstock klassis, kus indeks natuke kiirem 12.5. Kogu nädalavahetuse lõpuks hakkasingi juba ühtlaselt 12,5 aegu paugutama. Finaalis sattusin kokku suht uue BMW M6-ga. Stardis natukene ajasin närvi vastast ning võtsin parema reaktsiooni. Sõitsin 12.63 (ätt) ~145. (ilmselgelt lõpus pidurdades, et mitte lõhki sõita) Ning M6 põrutas küll kiirema aja aga minuni jõudmiseks pidi ta lõhki ennast sõitma. Kokkuvõttes võitsin läti karika ära.
Arvestades, et stardis käivad ikka kõik neli ratast tühja ja julgelt 0.1s on veel 60 jala seest võtta siis peaks praeguses seades olema võimalik sõita 12.4, mis on sama kiire kui mk8 golf r või kiirem kui näiteks uus audi S6või S3, C63 amg, R8 4.2, F10 M5 jne.
Isikliku rekordi timeslip. Astub see vagun päris nobedasti.
12,53 timeslip.PNG
Viimati muutis raikzz, 08 Sept 2021, 21:17, muudetud 1 kord kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ei noh. Hooaja avaüritusel oli esikoht, speedestil oli teine koht. Hooaja kokkuvõttes olen esimene. Saan minna autospordi liidu galale karikat vastu võtma.
Aga DOT rehvid lubatud. Ehk siis tänavalegaalseid rinkarehve võiks proovida aga kuna mul nende soojendamiseks puuduvad võimalused siis kahtlane. Võibolla haldexi kontrolleriga saaks esirattaid põletada. Natukene võiks aidata. Marko oma BiTdi-ga on seda harrastanud ja justkui nagu toimiks.
Eks ta nii ole, eks otsast hakkan tegema. MCM-i poiste buildiga olen tuttav aga revo jupid mõtetult kallid. Aga suund on olemas.
Eks see see eesmärk ole.
Minu info carwow edetabeli alusel. See on preppimata pinnal ja enamasti jahedaga sõidetud.
Midagi tõestada ei taha, aga ikkagi äge teada, mis masinatega otse sõites sammu peab. Mina olen täiega rahul.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Mina tõmbasin ka oma 190kw Boraga kõrvalrajal reedel kaks musta jutti maha, kui proovisin kas viga rehvis või rajas. Õhtul tõmbasin Tallinna tagasi ja tõin laupäeva hommikuks teise jooksu rattaid . Seepärast Sinult ka uurisin, et kuidas sul peab. Ilmselt teatud suvekas ja see külm ilm ei tööta. Mulle reedel Tallinnas meenus, et mul oli 2020 viimasel üritusel sama jama et kord pidas ja kord mitte. Ilmselt oli ka siis juba veidi jahedam ilm. Minul igatahes lamell lahendas probleemi ja laupäeva hommikul ma ratast enam ringi ei saanud värava taga betoonil, ning ET-d sain ka ilusti kontrolli alla reedega võrreldes, kus läbi suure punnitamise sain 14.25 ja kõige kehvem oli 14.99.
Viimati muutis dellu, 09 Sept 2021, 12:56, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Seda lamelli juttu kuulsin ka Risto käest. Endal polnud kaasas. Eks tuleb proovida. Mul lamelliga ikka libedam ja kõik kolm ratast põlevad, ilmselt oleks oma stardi murest lahti saanud sellega.dellu kirjutas: ↑09 Sept 2021, 12:52Mina tõmbasin ka oma 190kw Boraga kõrvalrajal reedel kaks musta jutti maha, kui proovisin kas viga rehvis või rajas. Õhtul tõmbasin Tallinna tagasi ja tõin laupäeva hommikuks teise jooksu rattaid . Seepärast Sinult ka uurisin, et kuidas sul peab. Ilmselt teatud suvekas ja see külm ilm ei tööta. Mulle reedel Tallinnas meenus, et mul oli 2020 viimasel üritusel sama jama et kord pidas ja kord mitte. Ilmselt oli ka siis juba veidi jahedam ilm. Minul igatahes lamell lahendas probleemi ja laupäeva hommikul ma ratast enam ringi ei saanud värava taga betoonil, ning ET-d sain ka ilusti kontrolli alla reedega võrreldes, kus läbi suure punnitamise sain 14.25 ja kõige kehvem oli 14.99.
Aga sulle ka õnnitlused. Kokku kolm hooaja karikat.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
No tegelt isegi 5evald112 kirjutas: ↑09 Sept 2021, 13:31Seda lamelli juttu kuulsin ka Risto käest. Endal polnud kaasas. Eks tuleb proovida. Mul lamelliga ikka libedam ja kõik kolm ratast põlevad, ilmselt oleks oma stardi murest lahti saanud sellega.dellu kirjutas: ↑09 Sept 2021, 12:52Mina tõmbasin ka oma 190kw Boraga kõrvalrajal reedel kaks musta jutti maha, kui proovisin kas viga rehvis või rajas. Õhtul tõmbasin Tallinna tagasi ja tõin laupäeva hommikuks teise jooksu rattaid . Seepärast Sinult ka uurisin, et kuidas sul peab. Ilmselt teatud suvekas ja see külm ilm ei tööta. Mulle reedel Tallinnas meenus, et mul oli 2020 viimasel üritusel sama jama et kord pidas ja kord mitte. Ilmselt oli ka siis juba veidi jahedam ilm. Minul igatahes lamell lahendas probleemi ja laupäeva hommikul ma ratast enam ringi ei saanud värava taga betoonil, ning ET-d sain ka ilusti kontrolli alla reedega võrreldes, kus läbi suure punnitamise sain 14.25 ja kõige kehvem oli 14.99.
Aga sulle ka õnnitlused. Kokku kolm hooaja karikat.
Balti sarja 3 koht ka ja Läti Stock võitja (kuna siin rohkem osalejaid polnud ja Ventspilsis said kõik ainult kvalli punktid, mis ei muuda midagi).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Viimati inspectionis käies kurtsin et aegajalt üle lamava sõites käiks nagu mingi kolks. Otsiti ja otsiti. Leiti et kui siis õõtsapuksid võiks välja vahetada.
Tegelikult olid mul juba suvel valmis ostetud Vredesteini soovituse peale RS3-e õõtsapuksid. Seal oluliselt rohkem kummi sees, peaks olema tummisemad. Ning ülevaatuse aeg ka lähenemas.
Vahetasin siis ära.
Ja talverattad said ka alla. Lähevad kolmandat talve siis Pirellid alla. Tahaks juba 19seid talvekaid aga ei tõuse käsi neid 18seid müüma. Polnud ka väga aega tegeleda. Suveks tahaks võtta eraldi komplekti 18-seid võidusõidu rehve.(DOT-poolslikke) siis talveks jätaks 19sed ja suviseks kulgemiseks otsiks nägusamad 20sed tõllarattad.
Aga puksivahetus läks edukalt ja esisilla tunnetus läks tummisemaks ja konkreetsemaks küll.
Vana ja uue puksi võrdlus.
Tegelikult olid mul juba suvel valmis ostetud Vredesteini soovituse peale RS3-e õõtsapuksid. Seal oluliselt rohkem kummi sees, peaks olema tummisemad. Ning ülevaatuse aeg ka lähenemas.
Vahetasin siis ära.
Ja talverattad said ka alla. Lähevad kolmandat talve siis Pirellid alla. Tahaks juba 19seid talvekaid aga ei tõuse käsi neid 18seid müüma. Polnud ka väga aega tegeleda. Suveks tahaks võtta eraldi komplekti 18-seid võidusõidu rehve.(DOT-poolslikke) siis talveks jätaks 19sed ja suviseks kulgemiseks otsiks nägusamad 20sed tõllarattad.
Aga puksivahetus läks edukalt ja esisilla tunnetus läks tummisemaks ja konkreetsemaks küll.
Vana ja uue puksi võrdlus.
-
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 63 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
TTRS õõtsapuks 8S0407183B on üldse ilma tühimikuta, jääks kääksumise võimalus ka ära.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kääksumist ei olnud enne ega pärast.
Kolksu ei ole enam. Nagu uus. Natukene jäigem.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Drive2 lugedes soovitati mugavuse pärast RS3 puksi. TTRS pidi liiga jäik jääma.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
LS 89370 TÜV tehtud
Pidurid on vahepeal natuke kulunud. Ja kogukaalu number üllataval kombel 130kg väiksem. Kogukaaluks jäi 1730kg. Võrdluseks üleeelmise aasta tüv.
Pidurid on vahepeal natuke kulunud. Ja kogukaalu number üllataval kombel 130kg väiksem. Kogukaaluks jäi 1730kg. Võrdluseks üleeelmise aasta tüv.
Viimati muutis evald112, 16 Nov 2021, 18:14, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 15 Nov 2019, 20:49
- Auto: Audi Coupe quattro V8 , Passat B8 206kw
- Asukoht: Harjumaa; Kesk-Eesti
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Rs3-e õõtsapuksi tootekoodi saate jagada? Kui vahetamiseks läheb kunagi, siis tuleb ka midagi toekamat panna.
- birgo99
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 09 Juul 2012, 18:13
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 22 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
- Auto: RAM, Kodiaq, Intruder
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
2016A RS3`e esimese õõtsa tagumise puksi kood 81A407183
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Avastasin just, et polegi eelmise aasta (2022) sees ühtegi postitust teinud.
Teen siis nüüd tagant järele väikse kokkuvõtte.
Aasta alguses toimus Autospordi gala kus sai siis poodiumi kõrgeimale astmele astutud ja Street-A klassi karikas ära toodud.
Sõitmise mõttes algas aasta Avalaksuga 30 aprillil. Toimus piibe maanteel ja sedapuhku märgiti terve veerand miili maha (kuigi eelmisel üritusel seal oli kõigest kaheksandik). Sai mõõtu võtta igatsugu erinevate masinatega. Kokku vist 160+ osalejat. Enne hooaja esimest võistlust hakkasin mõtlema rehvide peale. Et võiks olla natuke parem pidamine.
Esimese asjana valisin välja rehvi. Tüüp oli kindlalt tänava-legaalne semi-slikk. Laiuse poolest kõige laiem normaalselt alla mahtuv rehv oleks 265 laiusega. Toyo-de valikust ei leidnud endale sobivat profiili, niisiis osutus valikuks Federal 595RS-PRO rehv mõõduga 265/40/R18.
Järgmisena oli vaja leida velg. Proovisin oma talve veljele (laius 8 tolli) 265 laiusega rehvi peale. See nägi nii nilbe välja, et ei hakka isegi seda pilti üles laadima. Hakkasin siis otsima sobiva auguvalemi ja laiemaid velgi. Leidsin Audi tt veljed mis oli tolli võrra ehk 9 tolli laiad.
Hooaja esimene võistlus oli TRF Tartu Drag. Seal sain uusi rehve proovida. Võistlus ise ei läinud kõige paremini. Võtsin häid reaktsioone ja sõitsin oma indeksile suhteliselt lähedale aga eliminaatoris langesin vist esimeses või teises ringis välja kuna stardis oli libe ja 4Mo läks lolliks.
Tartu ürituse ajal oli tegelikult vihmane ja jahe aga kuna suvi oli minemas aina palavamaks siis hakkasin ka vana mõtet DSG jahutusest edasi arendama ja tellisin ära õliradika. See sai siis ilusti juhipoolse udutule taha sätitud kuhu õhku piisaval hulgal ka jätkub. See sai siis pandud vahe-flantsiga otse soojusvaheti asemele ja läbi termostaadi radikasse. Selle käigus vahetasin siis ka DSG õli ja filtri välja. Edaspidi ilmselt teen DSG õlivahetust ka iga aasta, kuna sellise kasutusega saab see korralikult kuuma.
Mõni pilt sellest protsessist. Tulemus siis selline et sõidu ajal kasti õli väga üle 80 kraadi ei lähe. Varasemalt kui tempi jälgisin siis suvel tõusis kasti õli ikka kaugele üle 100 kraadi, mis ei ole kõige tervislikum.
Siis oli juuli alguses EDRA Nationals 2022. Sellel võistlusel otsustasin, et tahan natukene rohkem sõita ja proovin siis Pro ET klassi. See on siis sellise formaadiga klass kus tuleb enda indeks ise ette öelda ja tabada seda võimalikult täpselt ilma seda lõhki sõitmata. Kes lähemale saab, see on võitja. Vaatemänguliseks teeb selle formaadi see, et start antakse täpselt indeksite vahega, ehk aeglasem läheb ees minema ja kiirem peab siis järele jõudma nii, et oma aega lõhki ei sõida. Igatahes Street-A kvalifikatsiooni panin kinni, ProET- kvalli tulemust ei mäleta. Mõlema klassi esimesed eliminaatori ringid said võidetud ning siis rikkus ilmataat võistluse ära. Hakkas sadama ja võistlus peatati ja nii jäigi. Siis ma tellisin vahepeal paar kähkusõidu juppi. fmic.eu-st tulid kohale 3 tolline downpipe ja suur intercooler.
Need läksid vahele suht plug and play. Pildid panen järgmisesse postitusse kuna siia vist rohkem ei mahu.
Peale nende juppide installimist oli kohe kiire kiire seadistaja juurde, kes siis auto ajule ka selgeks tegi et nüüd saab veidi vabamalt hingata ja pealtulev õhk on veidi jahedam. Lisaks väike popcorni tuuning mis ainult S-käigul aktiivne. Kui tekib lollitamise tuju, siis saab sisse lülitada.
Tulemuseks siis 293kw/507Nm.
Sinna järgnes siis hooaja viimane võistlus kus Street-A klassis ei läinud mul enam kohe üldse kuna sõitsin seda indeksit kogu aeg lõhki. Auto oli nüüd poole sekundi jagu klassist kiirem. Samas polnud mõtet veel kiiremasse klassi minna kuna pool sekundit on ikka nii pikk maa et oleksin lootusetult viimane seal klassis. Niisiis paningi oma panused Pro ET-le.
Street-A klassi võisin juba kohe kvalifikatsioonides maha kanda enda jaoks kuna kvalifikatsiooni ringides ei suutnud ma ligilähedalegi tabada õiget aega. Seda näitas ka eliminaatori-sõitude teine ring, kus sattusin kokku Ristoga, kes stabiilselt sõitis 12.95s ja tabas ka reaktsiooni hästi. Teises ringis pidin talle siis alla jääma selles osas, et stardis jäin uimerdama ja järele jõudmiseks pidin ennast (ajaliselt) lõhki sõitma. Varu oli vist umbes 0,04 sekundit kokku.
Pro ET klassis läks aga märksa paremini. Testi sõitudes hakkasin proovima kiireimat aega ja kohe ka sõitsin oma isikliku rekordi (12.53s) lähedale.
Teisel päeval sai kvalifikatsiooni esimeses ringis paika pandud indeksiks 12.52 ning etteruttavalt ütlen, ei pidanud seda kordagi muutma kogu võistluse vältel. Ja siis tulemused: 12.57; 12.58; 12.63; 12.55; 12.53. Ja sellest piisas et võtta kvalifikatsiooni teine koht. Eliminaatorites läksin kokku esimeses ringis ühe väga pikkade kogemustega sõitja Kristo Tihvaniga. Reaktsioonid olid väga sarnased aga lõpu aega tabas tema siis 0.1s täpsusega ja mina 0,05s täpsusega. Mina sain edasi.
Teises ringis sattusin kokku sama autoga, kelle ma street-klassis esimeses ringis välja lükkasin. Mina magasin totaalselt stardi maha kuna jäin tema foori vahtima (teadagi antakse start viitega, mis on sama pikk kui indeksite vahe: meie puhul 12.9 vs 12.53, ehk 0,37sekundi vahega). Ja põrutasin siis talle punn põhjas järele aga järele ma talle ei jõudnud. Veeresin siis tagasi teadmises, et selleks korraks siis minu võistlus läbi, aga imestus oli suur kui nägin tema aega, mis oli lõhki. Ehk siis mina pääsesin edasi.
Kolmas ring sattus aga soolo-sõit, mis tähendab et turniiri tabelis ei ole 12ga jaguvat sõitjate arvu, ehk mõned turniiri-puu haarad jäävad tühjaks ja seetõttu pääsevad mõned soolo sõiduga järgmisesse ringi. Minu puhul tähendas see siis otse finaali liikumist. Finaali sattusin teise väga pika kogemusega sõitjaga - Ago Kravets. Tema puhul teadsin, et kui ma reaktsiooniga ära ei võta siis väga lootust ei ole, aga shampuse maik oli juba suus kuna vähemalt teine koht oli juba võidetud. Läksime siis finaalsõidule. Mina jätsin ikkagi oma indeksi samaks (enne igat sõitu saab muuta) kuna ma polnud seda lõhki sõitnud ja nii sooja ilmaga polnud ka seda ohtu, vähemalt ma arvasin nii. Samuti ma teadsin et Ago on viimased kaks ringi sõitnud 14.1 sekundilise indeksiga ja tabanud seda umbes 0.2 sekundi täpsusega. Mida ma ei teadnud, oli see, et enne finaalsõitu sättis ta oma indeksi 0.2 sekundit aeglasemaks, et seda paremini tabada. Ilmselt kui oleks teadnud, oleks ka enda oma tõstnud 12.52 pealt 12.53 peale.
Veeresime siis stardifoori taha, soojendasime rehvid ära ja läks võidusõiduks. Tema aeglasema indeksiga sõitjana saab stardi minust 1.78 sekundit varem. aga enne kui minul ei olnud isegi esimene kollane tuli süttinud nägin ma, et Ago võttis punase tule -0,02 sekundiga. Nii ma siis põrutasingi rahuliku 0,2 sekundilise reaktsiooniga punn põhjas oma võidu poole. Tagasi jõudes oli aga imestus suur kui meeskonnaliige mult küsis, kas ma aega ka nägin. Sõitsin ennast totaalselt lõhki ja sellega ka uus isiklik rekord - 12,48 s (ätt) 174 km/h.
Tagasi jõudes tegime ka kiire analüüsi, kus sain alles teada, et Ago keeras oma indeksit aeglasemaks. Tema sõitis ka tegelikult lõhki ja lausa 0,2 sekundiga (ehk siis oma eelmisele indeksile lähemale). Isegi kui ta ei oleks punast võtnud oli minu indeks lähemal - 0,04 sekundit.
Ehk siis elu esimene Pro ET võit.
Väga ilus lõpp sellele võistlusele ja hooajale.
Võistluste järgselt on auto ennast ilusti üleval pidanud ja kõik modifikatsioonid toimivad hästi.
Sellel aastal ootavad juba ees igasugused mahlade-vahetused et olla valmis uueks hooajaks.
See aasta on küll ainult kolm võistlust kuid, kes teab, äkki satun kuhugi naaberriiki ka sõitma.
Igatahes kähkusõidu uuendusi see aasta ilmselt ei tule. Küll on aga natukene pikemas perspektiivis ikkagi hübriid-tigu panna, süita 11 sekundisse ja liikuda street-b klassi.
Kui foorum laseb, panen järgmisesse postitusse veel mõned pildid.
Teen siis nüüd tagant järele väikse kokkuvõtte.
Aasta alguses toimus Autospordi gala kus sai siis poodiumi kõrgeimale astmele astutud ja Street-A klassi karikas ära toodud.
Sõitmise mõttes algas aasta Avalaksuga 30 aprillil. Toimus piibe maanteel ja sedapuhku märgiti terve veerand miili maha (kuigi eelmisel üritusel seal oli kõigest kaheksandik). Sai mõõtu võtta igatsugu erinevate masinatega. Kokku vist 160+ osalejat. Enne hooaja esimest võistlust hakkasin mõtlema rehvide peale. Et võiks olla natuke parem pidamine.
Esimese asjana valisin välja rehvi. Tüüp oli kindlalt tänava-legaalne semi-slikk. Laiuse poolest kõige laiem normaalselt alla mahtuv rehv oleks 265 laiusega. Toyo-de valikust ei leidnud endale sobivat profiili, niisiis osutus valikuks Federal 595RS-PRO rehv mõõduga 265/40/R18.
Järgmisena oli vaja leida velg. Proovisin oma talve veljele (laius 8 tolli) 265 laiusega rehvi peale. See nägi nii nilbe välja, et ei hakka isegi seda pilti üles laadima. Hakkasin siis otsima sobiva auguvalemi ja laiemaid velgi. Leidsin Audi tt veljed mis oli tolli võrra ehk 9 tolli laiad.
Hooaja esimene võistlus oli TRF Tartu Drag. Seal sain uusi rehve proovida. Võistlus ise ei läinud kõige paremini. Võtsin häid reaktsioone ja sõitsin oma indeksile suhteliselt lähedale aga eliminaatoris langesin vist esimeses või teises ringis välja kuna stardis oli libe ja 4Mo läks lolliks.
Tartu ürituse ajal oli tegelikult vihmane ja jahe aga kuna suvi oli minemas aina palavamaks siis hakkasin ka vana mõtet DSG jahutusest edasi arendama ja tellisin ära õliradika. See sai siis ilusti juhipoolse udutule taha sätitud kuhu õhku piisaval hulgal ka jätkub. See sai siis pandud vahe-flantsiga otse soojusvaheti asemele ja läbi termostaadi radikasse. Selle käigus vahetasin siis ka DSG õli ja filtri välja. Edaspidi ilmselt teen DSG õlivahetust ka iga aasta, kuna sellise kasutusega saab see korralikult kuuma.
Mõni pilt sellest protsessist. Tulemus siis selline et sõidu ajal kasti õli väga üle 80 kraadi ei lähe. Varasemalt kui tempi jälgisin siis suvel tõusis kasti õli ikka kaugele üle 100 kraadi, mis ei ole kõige tervislikum.
Siis oli juuli alguses EDRA Nationals 2022. Sellel võistlusel otsustasin, et tahan natukene rohkem sõita ja proovin siis Pro ET klassi. See on siis sellise formaadiga klass kus tuleb enda indeks ise ette öelda ja tabada seda võimalikult täpselt ilma seda lõhki sõitmata. Kes lähemale saab, see on võitja. Vaatemänguliseks teeb selle formaadi see, et start antakse täpselt indeksite vahega, ehk aeglasem läheb ees minema ja kiirem peab siis järele jõudma nii, et oma aega lõhki ei sõida. Igatahes Street-A kvalifikatsiooni panin kinni, ProET- kvalli tulemust ei mäleta. Mõlema klassi esimesed eliminaatori ringid said võidetud ning siis rikkus ilmataat võistluse ära. Hakkas sadama ja võistlus peatati ja nii jäigi. Siis ma tellisin vahepeal paar kähkusõidu juppi. fmic.eu-st tulid kohale 3 tolline downpipe ja suur intercooler.
Need läksid vahele suht plug and play. Pildid panen järgmisesse postitusse kuna siia vist rohkem ei mahu.
Peale nende juppide installimist oli kohe kiire kiire seadistaja juurde, kes siis auto ajule ka selgeks tegi et nüüd saab veidi vabamalt hingata ja pealtulev õhk on veidi jahedam. Lisaks väike popcorni tuuning mis ainult S-käigul aktiivne. Kui tekib lollitamise tuju, siis saab sisse lülitada.
Tulemuseks siis 293kw/507Nm.
Sinna järgnes siis hooaja viimane võistlus kus Street-A klassis ei läinud mul enam kohe üldse kuna sõitsin seda indeksit kogu aeg lõhki. Auto oli nüüd poole sekundi jagu klassist kiirem. Samas polnud mõtet veel kiiremasse klassi minna kuna pool sekundit on ikka nii pikk maa et oleksin lootusetult viimane seal klassis. Niisiis paningi oma panused Pro ET-le.
Street-A klassi võisin juba kohe kvalifikatsioonides maha kanda enda jaoks kuna kvalifikatsiooni ringides ei suutnud ma ligilähedalegi tabada õiget aega. Seda näitas ka eliminaatori-sõitude teine ring, kus sattusin kokku Ristoga, kes stabiilselt sõitis 12.95s ja tabas ka reaktsiooni hästi. Teises ringis pidin talle siis alla jääma selles osas, et stardis jäin uimerdama ja järele jõudmiseks pidin ennast (ajaliselt) lõhki sõitma. Varu oli vist umbes 0,04 sekundit kokku.
Pro ET klassis läks aga märksa paremini. Testi sõitudes hakkasin proovima kiireimat aega ja kohe ka sõitsin oma isikliku rekordi (12.53s) lähedale.
Teisel päeval sai kvalifikatsiooni esimeses ringis paika pandud indeksiks 12.52 ning etteruttavalt ütlen, ei pidanud seda kordagi muutma kogu võistluse vältel. Ja siis tulemused: 12.57; 12.58; 12.63; 12.55; 12.53. Ja sellest piisas et võtta kvalifikatsiooni teine koht. Eliminaatorites läksin kokku esimeses ringis ühe väga pikkade kogemustega sõitja Kristo Tihvaniga. Reaktsioonid olid väga sarnased aga lõpu aega tabas tema siis 0.1s täpsusega ja mina 0,05s täpsusega. Mina sain edasi.
Teises ringis sattusin kokku sama autoga, kelle ma street-klassis esimeses ringis välja lükkasin. Mina magasin totaalselt stardi maha kuna jäin tema foori vahtima (teadagi antakse start viitega, mis on sama pikk kui indeksite vahe: meie puhul 12.9 vs 12.53, ehk 0,37sekundi vahega). Ja põrutasin siis talle punn põhjas järele aga järele ma talle ei jõudnud. Veeresin siis tagasi teadmises, et selleks korraks siis minu võistlus läbi, aga imestus oli suur kui nägin tema aega, mis oli lõhki. Ehk siis mina pääsesin edasi.
Kolmas ring sattus aga soolo-sõit, mis tähendab et turniiri tabelis ei ole 12ga jaguvat sõitjate arvu, ehk mõned turniiri-puu haarad jäävad tühjaks ja seetõttu pääsevad mõned soolo sõiduga järgmisesse ringi. Minu puhul tähendas see siis otse finaali liikumist. Finaali sattusin teise väga pika kogemusega sõitjaga - Ago Kravets. Tema puhul teadsin, et kui ma reaktsiooniga ära ei võta siis väga lootust ei ole, aga shampuse maik oli juba suus kuna vähemalt teine koht oli juba võidetud. Läksime siis finaalsõidule. Mina jätsin ikkagi oma indeksi samaks (enne igat sõitu saab muuta) kuna ma polnud seda lõhki sõitnud ja nii sooja ilmaga polnud ka seda ohtu, vähemalt ma arvasin nii. Samuti ma teadsin et Ago on viimased kaks ringi sõitnud 14.1 sekundilise indeksiga ja tabanud seda umbes 0.2 sekundi täpsusega. Mida ma ei teadnud, oli see, et enne finaalsõitu sättis ta oma indeksi 0.2 sekundit aeglasemaks, et seda paremini tabada. Ilmselt kui oleks teadnud, oleks ka enda oma tõstnud 12.52 pealt 12.53 peale.
Veeresime siis stardifoori taha, soojendasime rehvid ära ja läks võidusõiduks. Tema aeglasema indeksiga sõitjana saab stardi minust 1.78 sekundit varem. aga enne kui minul ei olnud isegi esimene kollane tuli süttinud nägin ma, et Ago võttis punase tule -0,02 sekundiga. Nii ma siis põrutasingi rahuliku 0,2 sekundilise reaktsiooniga punn põhjas oma võidu poole. Tagasi jõudes oli aga imestus suur kui meeskonnaliige mult küsis, kas ma aega ka nägin. Sõitsin ennast totaalselt lõhki ja sellega ka uus isiklik rekord - 12,48 s (ätt) 174 km/h.
Tagasi jõudes tegime ka kiire analüüsi, kus sain alles teada, et Ago keeras oma indeksit aeglasemaks. Tema sõitis ka tegelikult lõhki ja lausa 0,2 sekundiga (ehk siis oma eelmisele indeksile lähemale). Isegi kui ta ei oleks punast võtnud oli minu indeks lähemal - 0,04 sekundit.
Ehk siis elu esimene Pro ET võit.
Väga ilus lõpp sellele võistlusele ja hooajale.
Võistluste järgselt on auto ennast ilusti üleval pidanud ja kõik modifikatsioonid toimivad hästi.
Sellel aastal ootavad juba ees igasugused mahlade-vahetused et olla valmis uueks hooajaks.
See aasta on küll ainult kolm võistlust kuid, kes teab, äkki satun kuhugi naaberriiki ka sõitma.
Igatahes kähkusõidu uuendusi see aasta ilmselt ei tule. Küll on aga natukene pikemas perspektiivis ikkagi hübriid-tigu panna, süita 11 sekundisse ja liikuda street-b klassi.
Kui foorum laseb, panen järgmisesse postitusse veel mõned pildid.