VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Moderaator: etnies858
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Nagu paljud siin juba teavad, ei läinud mul minu eelmise autoga eriti hästi. Nimelt otsustas VW tehas selle tagasi osta ning mind jalameheks jätta. Kuna jalameheks ma jääda ei soovinud siis otsustasin otsida midagi võimalikult sarnast asemele. Kriteeriumid olid mahukus ja võimsus.
Kuna VW Balti maaletooja ostis mult vana auto ära siis lootsin, et ehk nad saavad minu kahjutasuks teha mulle uue masina(Alltrack 2.0TSI, kuna tava universaali enam 2se turbokaga ei saa) hind sobivaks. Panin siis komplekti kokku ja hoidsin näppe ristis. Seda võimu neil nähtavasti pole, kuna hinda alla ei saanud. Pealegi oli mingi kampaania käimas ja kate oli niigi madal, mis teha.
Muu hulgas uut masinat komplekteerides selgus et värvivalikud on hall, hall, hall, valge, valge, must ja sinine. Jah, hallli varjundeid oli 50 aga ainuke päris värv oli sinine. Okei, see oleks jäänud kena aga see sisustuse valik. Valge (hästi hele beež) ja must. Üks ebapraktiline ja teine lihtsalt kole nagu öö. Mis mõttes nagu? Kes tuli sellise asja peale, et panna valikusse ainult kõige koledamad variandid.
Okei see selleks. Ilmselgelt uue auto puhul tuleks mitmes osas silma kinni pigistada, leppida koledate värvidega ja hinna osas jätta mõned lisad võtmata. Hakkasin pruugitud autosid vaatama…
Mis seal siis ikka. Eesmärgiks B8 Passat universaal ja 2.0TSI 206kw.
Ütlen kohe ära, et sellise kere ja mootori komboga masinaid on eelmise aasta lõpu seisuga mnt registris 9 tk. Ehk siis suurt lootust kodumaalt leida ei ole. Kokku olen kahte müügis näinud. Üks oli helesinise kere ja peaaegu valge (beeži) sisuga. Puudu oli Active info displey, mis tundus too hetk väga apetiitne ja oli müügis sama platsi peal, kuhu vana masina ära viisin. Uurisin ka sealt, öeldi et tõenäoliselt on müügisoov veel olemas aga huvi on leige just selle heleda sisu tõttu. Selge, las ta olla.
Siis aga sattus üks teine variant silma. Amserv auto järve platsi peal mingi valge R-line. Wow. Pruun sisu, active info, pano katus. Seda peab vaatama minema. Käisin vaatams, sõitmas ja kohe hakkas meeldima.
Jällegi, kohe oli tunne nagu oma autosse istuks. Suurt vahet nagu ei ole. Lihtsalt uuem ja natuke ruumikam, võimalusi ka rohkem mõnevõrra.
Bronnisin masina ära ja hakkasin kiirelt vana auto asju ajama. Sai siis hinnas veidi räägitud ja kõik tehingud tehtud. Vähem kui nädalaga oli vana masin tagastatud ja uus masin tagumiku all.
Siin ta on:
VW Passat B8 2.0TSI R-Line 206kW 4Motion
2016 aasta
Vana 6ne DSG
Lisasid on palju. Kõige rohkem meeldib endale R-line, Active info display, pruun nahktuba ja panoraam.
Kõige rohkem tunnen puudust tuuleklaasi kaamerast, millega kaasneksid Lane Assist, Sign Asssist ja DLA. Ja muidugi võrri hääle meenutamine toob ka kurbusepisarad silma.
Ruumi on B7-st rohkem, see vastab tõele. Eriti ilmekas näide: B7 puhul kui panin juhi istme mugavalt paika siis selja taga olev lapse turvatool oli esiistme vastas. Uuel masinal sarnaselt regullituna vahe 8-10cm turvatooli ja juhi seljatoe vahel. Päris suur ruumikuse vahe. Tagaistmed on rohkem kaussis, mis on ka mõnus.
Hetkel ühe paagi täie kütust maha sõitnud ja emotsioonid laes.
Võrdluses 3.6ga
Launch controlliga startides palju äkilisem. Vähe sellest, et LC on kiirem on tõmme ka kohe parem. Nagu labidaga selga saaks.
Vahekiirendus linnapööretel (1800-3000rpm) ei jää võrrile alla.
Kütusekulu on igas asendis väiksem, kuigi esimene paagitäis seda ei näita.
Eile käisin alkoholipoes 190km kaugusel ja keskmine kütusekulu tühja autoga tuli 7.8 ja tagasi teel 200kg alkolaadungiga kasvas kulu 8,0 peale. Lisaks on korralikud Hakkapeliitta 8-d all, mille veeretakistus ei ole kõige parem ja tee oli libe. Seega suvel on oodata paremaid numbreid.
Hetke plaanidest:
Autoga kaasas kaks jooksu 18tolliseid velgi: ühed all talvekatega ja eraldi suvekad. Ilmselt suvekad panen müüki ja Suveks läheb alla 19 tolline velg. Passis on number olemas ja näeb oluliselt parem välja ka, kuigi praegune talvevelg ka väga kena.
Koos suveveljega ilmselt väike madaldus Eibachi sarjast. Jupid juba välja vaadatud.
Kolm mitte LED-pirni, mis auto küljes tuleb kohe kindlasti välja vahetada millegi asjalikuma vastu sest üljäänud on kõik LED-id.
Tuuleklaas on hetkel traatsoojendusega. Selle vahetaks välja Climacoat lamineeritud soojendusega klaasi vastu, millel lane-I kaamera koht. Seejärel siis ka kaamera paigaldus koos Lane-i, sign-i ja DLA aktiveerimisega. Muu raud peaks toetama seda.
Praegu sai tehtud põhjalik pigipesu ja kuni kevadeni pandud korraliku püsivaha alla. Kevadel võtan ette mõned kivitäkked ja kriimud. Peale seda plaanis siis üldine poleer ja keraamika selga. Praegu siis tavaline püsivaha Angelwax ja klaasidel, katuseluugil samuti vaha peal.
Kui peaks toimuma järjekordne ühe miili sõit siis kindlasti sooviks minna proovima, kas sõidab paremini kui eelmine.
Hetkel on masin garantiiline ja sellest tulenevalt saab kõik oma abi esindusest. Mai kuus on plaanis 60k km hoole.
Mõni kartuliga tehtud pilt ka.
Kuna VW Balti maaletooja ostis mult vana auto ära siis lootsin, et ehk nad saavad minu kahjutasuks teha mulle uue masina(Alltrack 2.0TSI, kuna tava universaali enam 2se turbokaga ei saa) hind sobivaks. Panin siis komplekti kokku ja hoidsin näppe ristis. Seda võimu neil nähtavasti pole, kuna hinda alla ei saanud. Pealegi oli mingi kampaania käimas ja kate oli niigi madal, mis teha.
Muu hulgas uut masinat komplekteerides selgus et värvivalikud on hall, hall, hall, valge, valge, must ja sinine. Jah, hallli varjundeid oli 50 aga ainuke päris värv oli sinine. Okei, see oleks jäänud kena aga see sisustuse valik. Valge (hästi hele beež) ja must. Üks ebapraktiline ja teine lihtsalt kole nagu öö. Mis mõttes nagu? Kes tuli sellise asja peale, et panna valikusse ainult kõige koledamad variandid.
Okei see selleks. Ilmselgelt uue auto puhul tuleks mitmes osas silma kinni pigistada, leppida koledate värvidega ja hinna osas jätta mõned lisad võtmata. Hakkasin pruugitud autosid vaatama…
Mis seal siis ikka. Eesmärgiks B8 Passat universaal ja 2.0TSI 206kw.
Ütlen kohe ära, et sellise kere ja mootori komboga masinaid on eelmise aasta lõpu seisuga mnt registris 9 tk. Ehk siis suurt lootust kodumaalt leida ei ole. Kokku olen kahte müügis näinud. Üks oli helesinise kere ja peaaegu valge (beeži) sisuga. Puudu oli Active info displey, mis tundus too hetk väga apetiitne ja oli müügis sama platsi peal, kuhu vana masina ära viisin. Uurisin ka sealt, öeldi et tõenäoliselt on müügisoov veel olemas aga huvi on leige just selle heleda sisu tõttu. Selge, las ta olla.
Siis aga sattus üks teine variant silma. Amserv auto järve platsi peal mingi valge R-line. Wow. Pruun sisu, active info, pano katus. Seda peab vaatama minema. Käisin vaatams, sõitmas ja kohe hakkas meeldima.
Jällegi, kohe oli tunne nagu oma autosse istuks. Suurt vahet nagu ei ole. Lihtsalt uuem ja natuke ruumikam, võimalusi ka rohkem mõnevõrra.
Bronnisin masina ära ja hakkasin kiirelt vana auto asju ajama. Sai siis hinnas veidi räägitud ja kõik tehingud tehtud. Vähem kui nädalaga oli vana masin tagastatud ja uus masin tagumiku all.
Siin ta on:
VW Passat B8 2.0TSI R-Line 206kW 4Motion
2016 aasta
Vana 6ne DSG
Lisasid on palju. Kõige rohkem meeldib endale R-line, Active info display, pruun nahktuba ja panoraam.
Kõige rohkem tunnen puudust tuuleklaasi kaamerast, millega kaasneksid Lane Assist, Sign Asssist ja DLA. Ja muidugi võrri hääle meenutamine toob ka kurbusepisarad silma.
Ruumi on B7-st rohkem, see vastab tõele. Eriti ilmekas näide: B7 puhul kui panin juhi istme mugavalt paika siis selja taga olev lapse turvatool oli esiistme vastas. Uuel masinal sarnaselt regullituna vahe 8-10cm turvatooli ja juhi seljatoe vahel. Päris suur ruumikuse vahe. Tagaistmed on rohkem kaussis, mis on ka mõnus.
Hetkel ühe paagi täie kütust maha sõitnud ja emotsioonid laes.
Võrdluses 3.6ga
Launch controlliga startides palju äkilisem. Vähe sellest, et LC on kiirem on tõmme ka kohe parem. Nagu labidaga selga saaks.
Vahekiirendus linnapööretel (1800-3000rpm) ei jää võrrile alla.
Kütusekulu on igas asendis väiksem, kuigi esimene paagitäis seda ei näita.
Eile käisin alkoholipoes 190km kaugusel ja keskmine kütusekulu tühja autoga tuli 7.8 ja tagasi teel 200kg alkolaadungiga kasvas kulu 8,0 peale. Lisaks on korralikud Hakkapeliitta 8-d all, mille veeretakistus ei ole kõige parem ja tee oli libe. Seega suvel on oodata paremaid numbreid.
Hetke plaanidest:
Autoga kaasas kaks jooksu 18tolliseid velgi: ühed all talvekatega ja eraldi suvekad. Ilmselt suvekad panen müüki ja Suveks läheb alla 19 tolline velg. Passis on number olemas ja näeb oluliselt parem välja ka, kuigi praegune talvevelg ka väga kena.
Koos suveveljega ilmselt väike madaldus Eibachi sarjast. Jupid juba välja vaadatud.
Kolm mitte LED-pirni, mis auto küljes tuleb kohe kindlasti välja vahetada millegi asjalikuma vastu sest üljäänud on kõik LED-id.
Tuuleklaas on hetkel traatsoojendusega. Selle vahetaks välja Climacoat lamineeritud soojendusega klaasi vastu, millel lane-I kaamera koht. Seejärel siis ka kaamera paigaldus koos Lane-i, sign-i ja DLA aktiveerimisega. Muu raud peaks toetama seda.
Praegu sai tehtud põhjalik pigipesu ja kuni kevadeni pandud korraliku püsivaha alla. Kevadel võtan ette mõned kivitäkked ja kriimud. Peale seda plaanis siis üldine poleer ja keraamika selga. Praegu siis tavaline püsivaha Angelwax ja klaasidel, katuseluugil samuti vaha peal.
Kui peaks toimuma järjekordne ühe miili sõit siis kindlasti sooviks minna proovima, kas sõidab paremini kui eelmine.
Hetkel on masin garantiiline ja sellest tulenevalt saab kõik oma abi esindusest. Mai kuus on plaanis 60k km hoole.
Mõni kartuliga tehtud pilt ka.
Viimati muutis evald112, 25 Jaan 2019, 16:15, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Muretuid kilomeetreid ja see on tõesti veider, et kui kogu ülejäänud auto osas on LED lahendus välja töötatud, siis udutulede ja pagasivalgustuse jaoks inseneridel aega ei jagunud
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kindlasti lombi valgus ka veel halogeen.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2638
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Mul samamoodi jäetud pagasivalgusele led panemata.
Muidu väga kena masin! Mis aasta see on?
Muidu väga kena masin! Mis aasta see on?
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Siis hästi. Ma hakkan kevadel neid alles vahetama.
Praegu külmaga ei taha ühtki asja autoküljes näppida.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Nice k*rt! Lisaks 4-MO
R-line annab tõesti palju juurde, eriti B8-l (b7-l ei saa s*ttagi aru) ja külje pilti vaadates, siis täitsa kõrge ju....igatsen ka kõrgemat
Head vastupidamist!
R-line annab tõesti palju juurde, eriti B8-l (b7-l ei saa s*ttagi aru) ja külje pilti vaadates, siis täitsa kõrge ju....igatsen ka kõrgemat
Head vastupidamist!
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kena pill ja sisu oli päriselus super.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
läikiva liistu asemel võiks matt oliiv olla, siis oleks sisu veel kenam
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Auto on ilus Kütusekulust, siis 162kW Alltrackiga olen Tln-Riia saanud kõige paremaks 6,7L.
A mul jooksis juhe su eelmise auto ja uue auto teemat lugedes kokku. Äkki reede õhtust tingitud kuid kuidagi vastuolulised faktid. Vanas teemas mainisid, et said auto eest oluliselt rohkem kui Auto24-s müües ning nagu seal erinevatest sõnavõttudest välja tuli, siis roogiti autot ennem puhtaks ka veel. Siinses esimeses postis lootsid aga, et Møller saab sinu kahjutasuks teha uue masina hinna sobivaks. Kuskohast see kahjutasu soov nüüd tekkis või millest ma valesti aru sain?
A mul jooksis juhe su eelmise auto ja uue auto teemat lugedes kokku. Äkki reede õhtust tingitud kuid kuidagi vastuolulised faktid. Vanas teemas mainisid, et said auto eest oluliselt rohkem kui Auto24-s müües ning nagu seal erinevatest sõnavõttudest välja tuli, siis roogiti autot ennem puhtaks ka veel. Siinses esimeses postis lootsid aga, et Møller saab sinu kahjutasuks teha uue masina hinna sobivaks. Kuskohast see kahjutasu soov nüüd tekkis või millest ma valesti aru sain?
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ilus on see B8 sul jah. Panin tähele et ambienti ka pole või on ustel ainult? Minu teada sai sellele rgb ka panna?
Muretuid kilomeetreid ja mingi heatk võiks kuskil kohata sind. Saaks üle katsuda auto:)
Muretuid kilomeetreid ja mingi heatk võiks kuskil kohata sind. Saaks üle katsuda auto:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Woop woop, kiidame valiku heaks!
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Klubiline
- Postitusi: 1689
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 116 korda
- Tänatud: 47 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ilus sõiduk ja tore, et ei ole diiselpõleti.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 20 Nov 2014, 12:32
- Auto: Passat CC 3,6 / BMW X1 / BMW E93
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ma lihtsalt huvipärast küsin,et kas sul oli kindel mõte uuesti just volkar osta ja ei midagi muud ?
Sellesmõttes,et huvitav ja kindlasti sama väle auto ... Kui ise oleks pidanud sarnases olukorras volkari ostma siis kindlasti just sama mootor
Ise olen mõelnud,et sama hinna ja kvaliteedi suhtega sarnast kooslust VW ei leia kui see oli 3,6
Uuemad golf gti,arteon ja see 2,0tsi on ikka päris arvestavava hinnaga ja mõne aastaga kaotab nii mõnegi euro.Hea näide,et uus gti on mingi 35k ja 2-3 aastat vana on poole odavam.
Kuidas üldse on vabalthingav vs turbo ?
Sellesmõttes,et huvitav ja kindlasti sama väle auto ... Kui ise oleks pidanud sarnases olukorras volkari ostma siis kindlasti just sama mootor
Ise olen mõelnud,et sama hinna ja kvaliteedi suhtega sarnast kooslust VW ei leia kui see oli 3,6
Uuemad golf gti,arteon ja see 2,0tsi on ikka päris arvestavava hinnaga ja mõne aastaga kaotab nii mõnegi euro.Hea näide,et uus gti on mingi 35k ja 2-3 aastat vana on poole odavam.
Kuidas üldse on vabalthingav vs turbo ?
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 112 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kui auto liigub, siis turbol on kindlasti kohe palju väänet ja on tuntavalt kiirem kui vabalthingav. Kui auto on koha peal ja seisab ja ei üritata launchiga minema minna, siis vabalthingaval on väike eelis.
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 20 Nov 2014, 12:32
- Auto: Passat CC 3,6 / BMW X1 / BMW E93
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kui see oli vastus mu küsimusele siis neil see 0-100 suht ühte auku ja väänet ka ainult paarkümmend ühikut vahet.
Diislitel on seda väänet oluliselt rohekm,
Ehk siis ei ole see uus valik ei kiirem ega aeglasem "paberil"
Võrdluseks mul endal on üks auto 170kw/500 väänet ja jääb neist volkaritest kindlasti maha igast asendist.
Küsisin kuna pole selle 206kw volkariga sõita saanud ja huvitaks võrdlus
Diislitel on seda väänet oluliselt rohekm,
Ehk siis ei ole see uus valik ei kiirem ega aeglasem "paberil"
Võrdluseks mul endal on üks auto 170kw/500 väänet ja jääb neist volkaritest kindlasti maha igast asendist.
Küsisin kuna pole selle 206kw volkariga sõita saanud ja huvitaks võrdlus
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
@Ander
Näita facelift gtid mis on poole odavamaks läinud, ostan jàrgmine nädal ära kohe
Näita facelift gtid mis on poole odavamaks läinud, ostan jàrgmine nädal ära kohe
-
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 20 Nov 2014, 12:32
- Auto: Passat CC 3,6 / BMW X1 / BMW E93
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ei taha nüüd siin golfi omanikega vaidlema hakata ja komakohta taga ajada
Uus enamvähem varustusega gti tundub maksvat 35k ja 2016 a autosid on piisavalt natuke alla 20k müügis (mitte Eestis)
Näitena veel kasvõi enda CC , see uuena maksis ilmselt 40k,ma maksin 5 aastat vana auto eest 35% uue hinnast.
Jätkake siin ikka Passati arutelusid
Uus enamvähem varustusega gti tundub maksvat 35k ja 2016 a autosid on piisavalt natuke alla 20k müügis (mitte Eestis)
Näitena veel kasvõi enda CC , see uuena maksis ilmselt 40k,ma maksin 5 aastat vana auto eest 35% uue hinnast.
Jätkake siin ikka Passati arutelusid
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Paberil on 3.6 ja 2.0 võrdsed. Enda kogemuse põhjal tundub ilma LC-ta 3.6 kiirem ja hääl ka ägedam, aga paraku B8 valikus veel VR6-te pole. Auto enda poolest on, aga B8 kõva edasiminek, et sellepärast vast ostmata ei tasu jätta. Peatselt on B8 facelifti esitlus, siis ehk kuuleb ka VR6 plaanide kohta, lubatud ju on.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Sander. Ambient ainult ustes.
Ander. Eks ma tahtsin uuemat ja see oli nende hulgas kõige parema minekuga. Teine variant oleks mõni Audi, aga nood on kallimad ja hooldus ka kulukam kindlasti.
Mineku osas nagu kirjutasin. Pigem on natuke teravam aga enne ei tea kui lumi ära sulab.
Kindlasti proovime siin võrrelda 3.6ga kuidas minek on. Kui ka kusagil peaks vajaka jääma siis turboka puhul on suht lihtne jõudu peale keerata.
Ennustan et paigalt minnes võibolla tõesti võrril väike eelis aga B8 kast veidi kiirem ja reageerib pedaalivajutusele ka kiiremini. LC-st ei tasu rääkida, uuem oluliselt äkilisem. 4000 pöörde juures hoiab korralikku rõhku ka. Viliseb küll.
Kuldar, ära ähvarda. Kui tuleb uuesti võrr siis peab kuulutuse valmis vorpima.
Emotsioonid jätkuvalt laes. Täna sai lääne eestis kõrvalteid painutatud. Proovisin ka lume peal paigalt minekut ja LC-d. Hästi astub.
Ander. Eks ma tahtsin uuemat ja see oli nende hulgas kõige parema minekuga. Teine variant oleks mõni Audi, aga nood on kallimad ja hooldus ka kulukam kindlasti.
Mineku osas nagu kirjutasin. Pigem on natuke teravam aga enne ei tea kui lumi ära sulab.
Kindlasti proovime siin võrrelda 3.6ga kuidas minek on. Kui ka kusagil peaks vajaka jääma siis turboka puhul on suht lihtne jõudu peale keerata.
Ennustan et paigalt minnes võibolla tõesti võrril väike eelis aga B8 kast veidi kiirem ja reageerib pedaalivajutusele ka kiiremini. LC-st ei tasu rääkida, uuem oluliselt äkilisem. 4000 pöörde juures hoiab korralikku rõhku ka. Viliseb küll.
Kuldar, ära ähvarda. Kui tuleb uuesti võrr siis peab kuulutuse valmis vorpima.
Emotsioonid jätkuvalt laes. Täna sai lääne eestis kõrvalteid painutatud. Proovisin ka lume peal paigalt minekut ja LC-d. Hästi astub.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Valge R-line B8 puhul üks ilusamaid. Tumedate värvide puhul see R-line ei paista nii välja.
Igaljuhul muretuid kilomeetreid!
Igaljuhul muretuid kilomeetreid!
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
- Auto: BMW M3 Competition
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
See 2.0 on ikka üle prahi mootor , vajadusel saab ainult "chipiga" sinna ca 260kw ning teise sisselaskega ca 280kw