VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Moderaator: etnies858
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Turbokas on ikka ohtlik. Või siis käitub kuidagi ettearvamatult minu jaoks (loe: ei oska sõita lihtsalt). Võrr käitus oluliselt lineaarsemalt ja loogilisemalt minu jaoks ning seetõttu oli ka juhitavus mulle väga mugav ja hea.
Igal juhul suutsin siis natukene ülekäte minna ja korralikult ühte lumehange kaisutada. Sellega seoses said haiget esistange, küljekarp ja vasak tagumine uks. Need kolm juppi lähevad siis märtsi alguses mölleris vahetusse. Midagi väga hullu viga ei olnud, aga kuna nii uusi autosid ei parandata siis vahetatakse jupid välja lihtsalt.
Tuleviku mod listi lisan veel tagumised footwell lambid ja ruloodega uksepolstrid.
Igal juhul suutsin siis natukene ülekäte minna ja korralikult ühte lumehange kaisutada. Sellega seoses said haiget esistange, küljekarp ja vasak tagumine uks. Need kolm juppi lähevad siis märtsi alguses mölleris vahetusse. Midagi väga hullu viga ei olnud, aga kuna nii uusi autosid ei parandata siis vahetatakse jupid välja lihtsalt.
Tuleviku mod listi lisan veel tagumised footwell lambid ja ruloodega uksepolstrid.
- S4BiT
- Huviline
- Postitusi: 584
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 18:37
- Auto: Seat Leon ST Cupra 300 4drive DSG
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Pead selle rõhunäidu ekraanilt ära panema ja mingi raadiopildi või muu taolisega asendama.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
-
- Klubiline
- Postitusi: 2202
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 112 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
VR6-ga ongi lihtsam lumes mütata. Mul samasugune kogemus. Turbokaga tuleb harjuda lihtsalt ja sõita kõrgematel pööretel, kus turbo järgi juba.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Mõtlesin, et uurin mis juhi ukse polstri taga on. Eesmärgiks võtta kõlari elementide mõõdud, et planeerida helisüsteemi-upgrade-i.
Leidsin ka video juutuubist, mis seda õpetab.
Võtsin siis need kaks tx30 kruvi välja. Gabariidi tule taga seda 10mm plastik mutrit ei olnud.(see on ainult tagmisel uksel?)
Igatahes kangutasin mis ma kangutasin. Ühe klõpatsi sain oma plastik-tööriistaga lahti. Teist kangutades andis enne järele tööriist.
Kas ma tegin midagi valesti? Kas selle jaoks on mingi spetsiaalne tööriist?
EDIT: esiustel on iluliistu taga see 10mm mutter. Aga mul oli alumise ääre eemale saamisega probleeme. Seal läks mu kangtaja pooleks.
Leidsin ka video juutuubist, mis seda õpetab.
Võtsin siis need kaks tx30 kruvi välja. Gabariidi tule taga seda 10mm plastik mutrit ei olnud.(see on ainult tagmisel uksel?)
Igatahes kangutasin mis ma kangutasin. Ühe klõpatsi sain oma plastik-tööriistaga lahti. Teist kangutades andis enne järele tööriist.
Kas ma tegin midagi valesti? Kas selle jaoks on mingi spetsiaalne tööriist?
EDIT: esiustel on iluliistu taga see 10mm mutter. Aga mul oli alumise ääre eemale saamisega probleeme. Seal läks mu kangtaja pooleks.
Viimati muutis evald112, 27 Veebr 2019, 12:42, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Tuleb niisama ka, seal on need lukustuvad tüüblid ja on oht mõni neist ära murda aga on olemas jah spets tangid. Esiukse polster ei ole päris see mis tagaukse oma, seal on neid kruvisid mälu järgi rohkem.evald112 kirjutas: ↑27 Veebr 2019, 12:38 Mõtlesin, et uurin mis juhi ukse polstri taga on. Eesmärgiks võtta kõlari elementide mõõdud, et planeerida helisüsteemi-upgrade-i.
Leidsin ka video juutuubist, mis seda õpetab.
Võtsin siis need kaks tx30 kruvi välja. Gabariidi tule taga seda 10mm plastik mutrit ei olnud.(see on ainult tagmisel uksel?)
Igatahes kangutasin mis ma kangutasin. Ühe klõpatsi sain oma plastik-tööriistaga lahti. Teist kangutades andis enne järele tööriist.
Kas ma tegin midagi valesti? Kas selle jaoks on mingi spetsiaalne tööriist?
https://www.banggood.com/2Pcs-Car-Door- ... rehouse=CN
Ma õhtul vaatan äkki on miskit abistavat materjali.
Viimati muutis kraff, 27 Veebr 2019, 13:40, muudetud 2 korda kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Mul oli Audi juhiukse polstri eemaldamisega sama jama...jube kõvasti kinni ja tellisin siit need: https://www.tooriistad24.ee/polstri-tuu ... dus-tangid
Viimati muutis TiitRE, 27 Veebr 2019, 14:43, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Aga miks sa selleks polstri eemaldad? Mina toksiks Forss tellimiskeskusesse auto nr.-i sisse ja vaatakas sealt OE koodid ja kui seal pole mõõte näidatud, siis guugel ikka aitab
Viimati muutis TiitRE, 27 Veebr 2019, 14:45, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Üks pilt ka kui pigimatt hakkab paika saama.
Viimati muutis kraff, 27 Veebr 2019, 19:27, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Just, Ideeliselt mahutab sinna ka 8" ära aga polstril on aste ja siis on üsna täpne teema kas mahub või ei. Mina jäin siiski 6,5" truuks, küll aga need plastist vaherõngad on ikka päris pehme kraam, need ei kõlba ikka väga kuhugi.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Esiustes on mul midbassid tweeterid ja mingid kesksageduse elemendid ka. Mid äss 6.5, tweeter ilmselt 1 või 1.25. Aga mis see kesksageduse elemendi mõõt on?
Eks sügavus huvitab ka. Kas uute elementide magnetid mahuvad või ei.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kui autol pole tehase helivõimendit (PR kood 9VC), siis pole esiustes kesksageduskõlareid. Esimesest postitusest ei jäänud nagu silma, et autos Dynaudio oleks?
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Aga polstri sees grill on olemas? Dynaudio ju teine polster ka, dynaudio kirjadega.
Edit. Käisin ja panin kõrva vastu grilli. Ei tule jah piuksugi. Aga kas sinna midagi lisada saaks? On mingid kohad olemas kuhu element toppida? Ilmselt selle ümmarguse plastraami mis midbassid on, tuleks 3d printerist välja lasta.
Edit. Käisin ja panin kõrva vastu grilli. Ei tule jah piuksugi. Aga kas sinna midagi lisada saaks? On mingid kohad olemas kuhu element toppida? Ilmselt selle ümmarguse plastraami mis midbassid on, tuleks 3d printerist välja lasta.
Viimati muutis evald112, 27 Veebr 2019, 21:33, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Polstril on ka mitte dynaudiol grill aga seal tweeteri juures peab olema kiri "Dynaudio"
Midrange peaks käima vist sinnakanti kus see punane sõõr. Plekist peab ka siis ketta välja lõikama, muidu ei tule kõlakoda kusagilt välja.
Aga kui ikka korrralikku heli tahta, kus lava ka paigas, siis tasuks ikka A piilari poole vaadata.
Viimati muutis kraff, 27 Veebr 2019, 21:47, muudetud 3 korda kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ega sa tweeteri mõõtu öelda ei oska?kraff kirjutas: ↑27 Veebr 2019, 21:39Polstril on ka mitte dynaudiol grill aga seal tweeteri juures peab olema kiri "Dynaudio"
Midrange peaks käima vist sinnakanti kus see punane sõõr. Plekist peab ka siis ketta välja lõikama, muidu ei tule kõlakoda kusagilt välja.
Aga kui ikka korrralikku heli tahta, kus lava ka paigas, siis tasuks ikka A piilari poole vaadata.
Passati uks 6.jpg
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Need on sinna 3 pulgaga sulatatud.evald112 kirjutas: ↑27 Veebr 2019, 21:51Ega sa tweeteri mõõtu öelda ei oska?kraff kirjutas: ↑27 Veebr 2019, 21:39Polstril on ka mitte dynaudiol grill aga seal tweeteri juures peab olema kiri "Dynaudio"
Midrange peaks käima vist sinnakanti kus see punane sõõr. Plekist peab ka siis ketta välja lõikama, muidu ei tule kõlakoda kusagilt välja.
Aga kui ikka korrralikku heli tahta, kus lava ka paigas, siis tasuks ikka A piilari poole vaadata.
Passati uks 6.jpg
Enda masinal läks sisse Rainbow SLC 265.25 NG
Tweeter neil on 1"
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ma üritan ilmselt mahutada Hertži Mille Pro komponendid. kokku 4x110w + peaks supaka komplektile uue varuratta kasti tegema, see komplekt täitsa üle eelmise masina pealt.kraff kirjutas: ↑27 Veebr 2019, 22:09Need on sinna 3 pulgaga sulatatud.evald112 kirjutas: ↑27 Veebr 2019, 21:51Ega sa tweeteri mõõtu öelda ei oska?kraff kirjutas: ↑27 Veebr 2019, 21:39
Polstril on ka mitte dynaudiol grill aga seal tweeteri juures peab olema kiri "Dynaudio"
Midrange peaks käima vist sinnakanti kus see punane sõõr. Plekist peab ka siis ketta välja lõikama, muidu ei tule kõlakoda kusagilt välja.
Aga kui ikka korrralikku heli tahta, kus lava ka paigas, siis tasuks ikka A piilari poole vaadata.
Passati uks 6.jpg
Enda masinal läks sisse Rainbow SLC 265.25 NG
Tweeter neil on 1"
Kraff, kas sa vahetasin lihtsalt elemente ja jätsind originaal võimu või eraldiseisev võimendi? Kust sellisel juhul helisignaali võtsid?
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Ma pistsin taha topeltpõhja vahele 2 võimendit, üks (AB) esikõlarite jaoks ja teine (D) woofri jaoks. Woofri ehitasin seekord vineerist, varem olen klaasriide ja vaiguga mässanud. Ma ise tegelikult võibolla tegin veidi valesti sest väidetavalt saab maki Hi väljundid ümber konvertida VCDS abiga, et oleks low nagu dynaudiole sobilik aga ma ei tea aks saab esimesi ja tagumisi eraldi seadistada. Ma läksin lihtsamat teed ja panin ette Hi-Lo konverteri. Toite saab see maki toitest ja võimendite sisse välja lülitamine - üks maki pin aitas välja, andis piisavalt pinget. Ehk siis Pin, mis kannab numbrit 9 (allservas)evald112 kirjutas: ↑27 Veebr 2019, 22:15Ma üritan ilmselt mahutada Hertži Mille Pro komponendid. kokku 4x110w + peaks supaka komplektile uue varuratta kasti tegema, see komplekt täitsa üle eelmise masina pealt.
Kraff, kas sa vahetasin lihtsalt elemente ja jätsind originaal võimu või eraldiseisev võimendi? Kust sellisel juhul helisignaali võtsid?
Viimati muutis kraff, 27 Veebr 2019, 22:42, muudetud 2 korda kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
B8 Dynaudio saab helisignaale optika kaudu ja ilma helisüsteemita autodel high väljundid nagu piltidel. Esimesi ja tagumisi väljundeid tõenäoliselt eraldi ei saa kodeerida.kraff kirjutas: ↑27 Veebr 2019, 22:35 Ma ise tegelikult võibolla tegin veidi valesti sest väidetavalt saab maki Hi väljundid ümber konvertida VCDS abiga, et oleks low nagu dynaudiole sobilik aga ma ei tea aks saab esimesi ja tagumisi eraldi seadistada. Ma läksin lihtsamat teed ja panin ette Hi-Lo konverteri. Toite saab see maki toitest ja võimendite sisse välja lülitamine - üks maki pin aitas välja, andis piisavalt pinget.
Hi-Low ja remote'i hädast aitab välja võimendi, mis sööb high signaali ja oskab end selle abil ka sisse-välja lülitada.
Viimati muutis siLc, 27 Veebr 2019, 22:52, muudetud 1 kord kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
See võimalus on mu planeeritaval võimendil olemas.siLc kirjutas: ↑27 Veebr 2019, 22:51B8 Dynaudio saab helisignaale optika kaudu ja ilma helisüsteemita autodel high väljundid nagu piltidel. Esimesi ja tagumisi väljundeid tõenäoliselt eraldi ei saa kodeerida.kraff kirjutas: ↑27 Veebr 2019, 22:35 Ma ise tegelikult võibolla tegin veidi valesti sest väidetavalt saab maki Hi väljundid ümber konvertida VCDS abiga, et oleks low nagu dynaudiole sobilik aga ma ei tea aks saab esimesi ja tagumisi eraldi seadistada. Ma läksin lihtsamat teed ja panin ette Hi-Lo konverteri. Toite saab see maki toitest ja võimendite sisse välja lülitamine - üks maki pin aitas välja, andis piisavalt pinget.
Hi-Low ja remote'i hädast aitab välja võimendi, mis sööb high signaali ja oskab end selle abil ka sisse-välja lülitada.
Nüüd jääb üle küsida, kas kellelgi tutvusi noores tehnikus on? Oleks vaja soodukat umbes 700 € eest helitehnikale.
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 35 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Huvitav oleks teada mis allikast ja mis kvaliteediga muusikat kuulad, et vahet tunnetad? Oma tehasekõlaritega oli vahe tunnetatav Spotify free vs flac (või Spotify premium), aga kuna tavaliselt nii kõrge bitratega muusikat ei kuula (kas keegi viitsib veel sisemisse seadmesse mingit muusikat kopeerida, selmet et uut muusikat striimida?) siis ei näe paremal helitehnikal mõtet.
edit: lisan, et kuna muusika tuleb ka üle BT, siis seegi vähendab kvaliteeti, muidugi võiks line-in kasutada, aga siis kaob jälle BT handsfree võimalus ära.
edit: lisan, et kuna muusika tuleb ka üle BT, siis seegi vähendab kvaliteeti, muidugi võiks line-in kasutada, aga siis kaob jälle BT handsfree võimalus ära.
Viimati muutis Vvariant, 28 Veebr 2019, 10:42, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Võin omast kogemusest öelda, et vahe on täiesti olemas. Flac kõlab ikka teisiti kui originaalis. Küll aga see võib tulla ka vabalt asjaolust, et maki võimendi RMS jääb maksimaalselt sinna paarikümne vati juurde ja tehasest elemendid valitakse siiski selllised et see vähene energia maksimaalselt ära kasutada.Vvariant kirjutas: ↑28 Veebr 2019, 10:41 Huvitav oleks teada mis allikast ja mis kvaliteediga muusikat kuulad, et vahet tunnetad? Oma tehasekõlaritega oli vahe tunnetatav Spotify free vs flac (või Spotify premium), aga kuna tavaliselt nii kõrge bitratega muusikat ei kuula (kas keegi viitsib veel sisemisse seadmesse mingit muusikat kopeerida, selmet et uut muusikat striimida?) siis ei näe paremal helitehnikal mõtet.
edit: lisan, et kuna muusika tuleb ka üle BT, siis seegi vähendab kvaliteeti, muidugi võiks line-in kasutada, aga siis kaob jälle BT handsfree võimalus ära.
Elementide lineaarset liikumist vaadata, siis tehase omad on suht suure inertsusega ja need peenematest helinüanssidest libisevad nad lihtsalt üle.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Mu eelmisel saanil oli dynaudio ja enne seda Volvo-l oli ka dynaudio. Ja mu abikaasa, kes eriti helikvaliteedist ei tea miskit, küsis üks päev, kas uuel autol on kuidagi kehvem audio süsteem. Ja seda tavalist raadiot kuulates. Siis ma sain aru et asi on ikka päris küsin. Kuidagi lame ja emotsioonitu on heli. Ja kergelt padja all kuulamise tunne on. Särtsakust jääb puudu.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Aga läks masin siis möllerisse natukene värskendama ennast.
Vastu anti nii kauaks üks 2018a golf 999cc mootoriga. Üllatavalt okei minek on sellel masinal. Lisaks on kolmepütase (on ikka kolmene?) müra isegi pigem positiivse noodiga.
Esimest korda sõidan ka manuaalkasti + ACC komboga. Minu jaoks kõige üllatavam, et käiguvahetus ei cancelda püsikat, mis on selle puhul väga mugav. Samas kui olla omas mullis ja auto natuke liiga palju maha pidurdab siis võib ära suretada.
Nädala lõpuks peaks kõik tehtud olema. Eks näis.
Vastu anti nii kauaks üks 2018a golf 999cc mootoriga. Üllatavalt okei minek on sellel masinal. Lisaks on kolmepütase (on ikka kolmene?) müra isegi pigem positiivse noodiga.
Esimest korda sõidan ka manuaalkasti + ACC komboga. Minu jaoks kõige üllatavam, et käiguvahetus ei cancelda püsikat, mis on selle puhul väga mugav. Samas kui olla omas mullis ja auto natuke liiga palju maha pidurdab siis võib ära suretada.
Nädala lõpuks peaks kõik tehtud olema. Eks näis.