VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 05 Aug 2021, 15:09

Golhv kirjutas:
04 Aug 2021, 22:40
Meeldib leiutada või meeldib Passat nii väga? :D võta Golf R või Cupra ligi, saad väiksema vaevaga paremad ajad, rohkem emotsiooni ja pagass säilib
Uus G8R Variant ka varsti saadaval.
2.0 TSI Passatil oma võlu nende ees. Saan aru miks eelmainitud asjad on head, aga ühtegi neist ma päris kiireks pereautoks ei ostaks.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
MustVälkAssaMait
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 05 Aug 2021, 18:24

Kiire golf või cupra on tavaline. Kiire passat mitte nii väga. Meeldib leiutada ka.
Laupäeval testipäev kiltsis, proovin auto tühjaks loopida. Jahedam on ka. Äkki saab 12.7 kätte vms.

GOLF99
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 20 Juun 2016, 23:51
Auto: Vw Golf 1.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas GOLF99 » 06 Aug 2021, 14:49

Nõustun ka, et kiire Golf R on juba liiga tavaline ning 2.0tsi passatil on tõesti mingi teine võlu kui kiirel hatchbackil.

markomarko34
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 15 Okt 2010, 04:47
Telefon: 55623975
Skype: markomarko34
Auto: Vw Passat universaal 2.0 bitdi 2020 . vw passat sedaan 2.0bitdi 2015
Asukoht: tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 6 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas markomarko34 » 07 Aug 2021, 00:53

aus kirjutas:
06 Juul 2021, 08:44
MYVW1 läbisõit suurem, mootor Paulig juba. :lol:
mootori LS:22000 ja alla aasta vana .9.2020 :D

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 27 Aug 2021, 10:43

Võtsin eile siis udutule katte, ja udutule enda maha et vaadata mis kõnealuses kohas toimub.
Minu poolne soovitus on seda niisama eest ära mitte tõmmata. Sisemise teraviku juures on üks T20 kruvi.
Igatahes vaatas vastu seal selline vaatepilt:
IMG_20210826_213444.jpg
IMG_20210826_213444.jpg (151.7 KiB) Vaadatud 4996 korda
Seal on juba radikas olemas. Enne ei pannudki tähele et alumise grilli servades on air-ductid küljeradikatele.
239462949_360133495660399_1645889389391630464_n (1).jpg
239462949_360133495660399_1645889389391630464_n (1).jpg (129.24 KiB) Vaadatud 4996 korda
Nähtavasti on see lisaradikas mootori jahutusveele. Kahjuks mitte õlile.
Aga fakt on see et DSG jahutit ma sinna ei topi.
Piilusin teisele poole.Air-duct on olemas aga seal taga on ainult webasto mingil kaugusel. Sinna saaks siis panna DSG jahuti.
Aga kuna air-duct on olemas siis ma ei pea hakkama udutule katet modifitseerima.
Viimati muutis evald112, 06 Mai 2022, 17:27, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 06 Sept 2021, 12:44

Glassdrive EDRA Finals 2021, tänavuse hooaja viimane kiirendusvõistlus oli nädalavahetusel.
Osalesin ka. Rada oli korralikult prepitud ning selle liimipeal oma tänavarehvi ma pidama ei saanud. DSG läks lolliks ja hakkas shortshiftima. Kõik 60 jala ajad 2+ sekki. Hea õnnestunud launchiga saan ikka 1.8 seki juurde.
Viimasel päeval sain paar õnnestunud launchi ning sõitsin uue isikliku - 12.53@173. See oli umbes 3000rpm launchiga. Selle sättimisega muidugi uimerdasin liialt ning kukkusin esimesest eliminaatori ringist välja. Õnneks sõitsin ka Läti karikat superstock klassis, kus indeks natuke kiirem 12.5. Kogu nädalavahetuse lõpuks hakkasingi juba ühtlaselt 12,5 aegu paugutama. Finaalis sattusin kokku suht uue BMW M6-ga. Stardis natukene ajasin närvi vastast ning võtsin parema reaktsiooni. Sõitsin 12.63 (ätt) ~145. (ilmselgelt lõpus pidurdades, et mitte lõhki sõita) Ning M6 põrutas küll kiirema aja aga minuni jõudmiseks pidi ta lõhki ennast sõitma. Kokkuvõttes võitsin läti karika ära.

Arvestades, et stardis käivad ikka kõik neli ratast tühja ja julgelt 0.1s on veel 60 jala seest võtta siis peaks praeguses seades olema võimalik sõita 12.4, mis on sama kiire kui mk8 golf r või kiirem kui näiteks uus audi S6või S3, C63 amg, R8 4.2, F10 M5 jne.

Isikliku rekordi timeslip. Astub see vagun päris nobedasti.
12,53 timeslip.PNG
12,53 timeslip.PNG (254.64 KiB) Vaadatud 4796 korda

Kasutaja avatar
sygnus
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 02 Sept 2011, 21:07
Telefon: +37256883021
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 M54B30 SMG '03
Asukoht: Eesti
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas sygnus » 07 Sept 2021, 22:33

See teema läks just põnevaks. :mrgreen: Kiiduväärt töö.
Kes tänasid kasutajat sygnus selle postituse eest:
evald112

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas aus » 08 Sept 2021, 08:40

Nüüd jääb siis üle hakata sisse-, väljalaset ja tarkvara mudima? Siis peaks juba esikohad tulema?
Kas StreetA klassis võib rehve ka vahetama hakata?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 107 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Mindfreak » 08 Sept 2021, 09:08

"Varu" peaks ju veel omajagu sellel mootoril / veoskeemil olema.
Intake, suurem intercooler, downpipe, turbo restrictor välja, haldex controller, sportlikum (ja laiemad?) rehvid jne jne.

MCM videoseeriast saad kindlasti järgmiseks hooajaks innustust:
Viimati muutis Mindfreak, 08 Sept 2021, 09:11, muudetud 1 kord kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Golhv » 08 Sept 2021, 09:22

hübriidturbo pane, siis on küll üle liivimaa passar
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
evald112

raikzz
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
Auto: BMW M3 Competition
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas raikzz » 08 Sept 2021, 21:16

evald112 kirjutas:
06 Sept 2021, 12:44
Glassdrive EDRA Finals 2021, tänavuse hooaja viimane kiirendusvõistlus oli nädalavahetusel.
Osalesin ka. Rada oli korralikult prepitud ning selle liimipeal oma tänavarehvi ma pidama ei saanud. DSG läks lolliks ja hakkas shortshiftima. Kõik 60 jala ajad 2+ sekki. Hea õnnestunud launchiga saan ikka 1.8 seki juurde.
Viimasel päeval sain paar õnnestunud launchi ning sõitsin uue isikliku - 12.53@173. See oli umbes 3000rpm launchiga. Selle sättimisega muidugi uimerdasin liialt ning kukkusin esimesest eliminaatori ringist välja. Õnneks sõitsin ka Läti karikat superstock klassis, kus indeks natuke kiirem 12.5. Kogu nädalavahetuse lõpuks hakkasingi juba ühtlaselt 12,5 aegu paugutama. Finaalis sattusin kokku suht uue BMW M6-ga. Stardis natukene ajasin närvi vastast ning võtsin parema reaktsiooni. Sõitsin 12.63 (ätt) ~145. (ilmselgelt lõpus pidurdades, et mitte lõhki sõita) Ning M6 põrutas küll kiirema aja aga minuni jõudmiseks pidi ta lõhki ennast sõitma. Kokkuvõttes võitsin läti karika ära.

Arvestades, et stardis käivad ikka kõik neli ratast tühja ja julgelt 0.1s on veel 60 jala seest võtta siis peaks praeguses seades olema võimalik sõita 12.4, mis on sama kiire kui mk8 golf r või kiirem kui näiteks uus audi S6või S3, C63 amg, R8 4.2, F10 M5 jne.

Isikliku rekordi timeslip. Astub see vagun päris nobedasti.
12,53 timeslip.PNG
Golf 8r sõidab alla 12.3, ja c63 w204 sõidab alla 12seki ja mõlemat autot saab kerge vaevaga 11sekki soitma
Viimati muutis raikzz, 08 Sept 2021, 21:17, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 09 Sept 2021, 12:38

aus kirjutas:
08 Sept 2021, 08:40
Nüüd jääb siis üle hakata sisse-, väljalaset ja tarkvara mudima? Siis peaks juba esikohad tulema?
Kas StreetA klassis võib rehve ka vahetama hakata?
Ei noh. Hooaja avaüritusel oli esikoht, speedestil oli teine koht. Hooaja kokkuvõttes olen esimene. Saan minna autospordi liidu galale karikat vastu võtma.
Aga DOT rehvid lubatud. Ehk siis tänavalegaalseid rinkarehve võiks proovida aga kuna mul nende soojendamiseks puuduvad võimalused siis kahtlane. Võibolla haldexi kontrolleriga saaks esirattaid põletada. Natukene võiks aidata. Marko oma BiTdi-ga on seda harrastanud ja justkui nagu toimiks.
Mindfreak kirjutas:
08 Sept 2021, 09:08
"Varu" peaks ju veel omajagu sellel mootoril / veoskeemil olema.
Intake, suurem intercooler, downpipe, turbo restrictor välja, haldex controller, sportlikum (ja laiemad?) rehvid jne jne.

MCM videoseeriast saad kindlasti järgmiseks hooajaks innustust:
Eks ta nii ole, eks otsast hakkan tegema. MCM-i poiste buildiga olen tuttav aga revo jupid mõtetult kallid. Aga suund on olemas.
Golhv kirjutas:
08 Sept 2021, 09:22
hübriidturbo pane, siis on küll üle liivimaa passar
Eks see see eesmärk ole.
raikzz kirjutas:
08 Sept 2021, 21:16

Golf 8r sõidab alla 12.3, ja c63 w204 sõidab alla 12seki ja mõlemat autot saab kerge vaevaga 11sekki soitma
Minu info carwow edetabeli alusel. See on preppimata pinnal ja enamasti jahedaga sõidetud.
Midagi tõestada ei taha, aga ikkagi äge teada, mis masinatega otse sõites sammu peab. Mina olen täiega rahul.
Kes tänasid kasutajat evald112 selle postituse eest:
etnies858

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas dellu » 09 Sept 2021, 12:52

Mina tõmbasin ka oma 190kw Boraga kõrvalrajal reedel kaks musta jutti maha, kui proovisin kas viga rehvis või rajas. Õhtul tõmbasin Tallinna tagasi ja tõin laupäeva hommikuks teise jooksu rattaid :). Seepärast Sinult ka uurisin, et kuidas sul peab. Ilmselt teatud suvekas ja see külm ilm ei tööta. Mulle reedel Tallinnas meenus, et mul oli 2020 viimasel üritusel sama jama et kord pidas ja kord mitte. Ilmselt oli ka siis juba veidi jahedam ilm. Minul igatahes lamell lahendas probleemi ja laupäeva hommikul ma ratast enam ringi ei saanud värava taga betoonil, ning ET-d sain ka ilusti kontrolli alla reedega võrreldes, kus läbi suure punnitamise sain 14.25 ja kõige kehvem oli 14.99.
Viimati muutis dellu, 09 Sept 2021, 12:56, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
evald112
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 09 Sept 2021, 13:31

dellu kirjutas:
09 Sept 2021, 12:52
Mina tõmbasin ka oma 190kw Boraga kõrvalrajal reedel kaks musta jutti maha, kui proovisin kas viga rehvis või rajas. Õhtul tõmbasin Tallinna tagasi ja tõin laupäeva hommikuks teise jooksu rattaid :). Seepärast Sinult ka uurisin, et kuidas sul peab. Ilmselt teatud suvekas ja see külm ilm ei tööta. Mulle reedel Tallinnas meenus, et mul oli 2020 viimasel üritusel sama jama et kord pidas ja kord mitte. Ilmselt oli ka siis juba veidi jahedam ilm. Minul igatahes lamell lahendas probleemi ja laupäeva hommikul ma ratast enam ringi ei saanud värava taga betoonil, ning ET-d sain ka ilusti kontrolli alla reedega võrreldes, kus läbi suure punnitamise sain 14.25 ja kõige kehvem oli 14.99.
Seda lamelli juttu kuulsin ka Risto käest. Endal polnud kaasas. Eks tuleb proovida. Mul lamelliga ikka libedam ja kõik kolm ratast põlevad, ilmselt oleks oma stardi murest lahti saanud sellega.

Aga sulle ka õnnitlused. Kokku kolm hooaja karikat.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas dellu » 09 Sept 2021, 15:47

evald112 kirjutas:
09 Sept 2021, 13:31
dellu kirjutas:
09 Sept 2021, 12:52
Mina tõmbasin ka oma 190kw Boraga kõrvalrajal reedel kaks musta jutti maha, kui proovisin kas viga rehvis või rajas. Õhtul tõmbasin Tallinna tagasi ja tõin laupäeva hommikuks teise jooksu rattaid :). Seepärast Sinult ka uurisin, et kuidas sul peab. Ilmselt teatud suvekas ja see külm ilm ei tööta. Mulle reedel Tallinnas meenus, et mul oli 2020 viimasel üritusel sama jama et kord pidas ja kord mitte. Ilmselt oli ka siis juba veidi jahedam ilm. Minul igatahes lamell lahendas probleemi ja laupäeva hommikul ma ratast enam ringi ei saanud värava taga betoonil, ning ET-d sain ka ilusti kontrolli alla reedega võrreldes, kus läbi suure punnitamise sain 14.25 ja kõige kehvem oli 14.99.
Seda lamelli juttu kuulsin ka Risto käest. Endal polnud kaasas. Eks tuleb proovida. Mul lamelliga ikka libedam ja kõik kolm ratast põlevad, ilmselt oleks oma stardi murest lahti saanud sellega.

Aga sulle ka õnnitlused. Kokku kolm hooaja karikat.
No tegelt isegi 5 :)
Balti sarja 3 koht ka ja Läti Stock võitja (kuna siin rohkem osalejaid polnud ja Ventspilsis said kõik ainult kvalli punktid, mis ei muuda midagi).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 15 Nov 2021, 16:01

Viimati inspectionis käies kurtsin et aegajalt üle lamava sõites käiks nagu mingi kolks. Otsiti ja otsiti. Leiti et kui siis õõtsapuksid võiks välja vahetada.

Tegelikult olid mul juba suvel valmis ostetud Vredesteini soovituse peale RS3-e õõtsapuksid. Seal oluliselt rohkem kummi sees, peaks olema tummisemad. Ning ülevaatuse aeg ka lähenemas.

Vahetasin siis ära.

Ja talverattad said ka alla. Lähevad kolmandat talve siis Pirellid alla. Tahaks juba 19seid talvekaid aga ei tõuse käsi neid 18seid müüma. Polnud ka väga aega tegeleda. Suveks tahaks võtta eraldi komplekti 18-seid võidusõidu rehve.(DOT-poolslikke) siis talveks jätaks 19sed ja suviseks kulgemiseks otsiks nägusamad 20sed tõllarattad.

Aga puksivahetus läks edukalt ja esisilla tunnetus läks tummisemaks ja konkreetsemaks küll.

Vana ja uue puksi võrdlus.
IMG_20211113_213417.jpg
IMG_20211113_213417.jpg (148.35 KiB) Vaadatud 4008 korda

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas twist » 15 Nov 2021, 16:45

evald112 kirjutas:
15 Nov 2021, 16:01
Tegelikult olid mul juba suvel valmis ostetud Vredesteini soovituse peale RS3-e õõtsapuksid.
TTRS õõtsapuks 8S0407183B on üldse ilma tühimikuta, jääks kääksumise võimalus ka ära.

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 15 Nov 2021, 19:45

Mis seis kääksuga/kolksuga pärast vahetust jäi?

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 16 Nov 2021, 09:21

Puuriit kirjutas:
15 Nov 2021, 19:45
Mis seis kääksuga/kolksuga pärast vahetust jäi?
Kääksumist ei olnud enne ega pärast.
Kolksu ei ole enam. Nagu uus. Natukene jäigem.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas R36 » 16 Nov 2021, 10:30

twist kirjutas:
15 Nov 2021, 16:45
evald112 kirjutas:
15 Nov 2021, 16:01
Tegelikult olid mul juba suvel valmis ostetud Vredesteini soovituse peale RS3-e õõtsapuksid.
TTRS õõtsapuks 8S0407183B on üldse ilma tühimikuta, jääks kääksumise võimalus ka ära.
Drive2 lugedes soovitati mugavuse pärast RS3 puksi. TTRS pidi liiga jäik jääma.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 16 Nov 2021, 18:13

LS 89370 TÜV tehtud

Pidurid on vahepeal natuke kulunud. Ja kogukaalu number üllataval kombel 130kg väiksem. Kogukaaluks jäi 1730kg.
IMG_20211116_174237.jpg
IMG_20211116_174237.jpg (74.66 KiB) Vaadatud 3751 korda
Võrdluseks üleeelmise aasta tüv.
IMG_20211116_163455.jpg
IMG_20211116_163455.jpg (96.24 KiB) Vaadatud 3751 korda
Viimati muutis evald112, 16 Nov 2021, 18:14, muudetud 1 kord kokku.

AssaMait
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 15 Nov 2019, 20:49
Auto: Audi Coupe quattro V8 , Passat B8 206kw
Asukoht: Harjumaa; Kesk-Eesti
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas AssaMait » 16 Nov 2021, 19:34

R36 kirjutas:
16 Nov 2021, 10:30
twist kirjutas:
15 Nov 2021, 16:45
evald112 kirjutas:
15 Nov 2021, 16:01
Tegelikult olid mul juba suvel valmis ostetud Vredesteini soovituse peale RS3-e õõtsapuksid.
TTRS õõtsapuks 8S0407183B on üldse ilma tühimikuta, jääks kääksumise võimalus ka ära.
Drive2 lugedes soovitati mugavuse pärast RS3 puksi. TTRS pidi liiga jäik jääma.
Rs3-e õõtsapuksi tootekoodi saate jagada? Kui vahetamiseks läheb kunagi, siis tuleb ka midagi toekamat panna.

Kasutaja avatar
birgo99
Huviline
Postitusi: 239
Liitunud: 09 Juul 2012, 18:13
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas birgo99 » 17 Nov 2021, 19:35

evald112 kirjutas:
16 Nov 2021, 18:13
LS 89370 TÜV tehtud

Pidurid on vahepeal natuke kulunud. Ja kogukaalu number üllataval kombel 130kg väiksem. Kogukaaluks jäi 1730kg.
IMG_20211116_174237.jpg

Võrdluseks üleeelmise aasta tüv.
IMG_20211116_163455.jpg
See on mingi tasuline lisa teenus mitte TÜV osa?

POZ
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
Auto: RAM, Kodiaq, Intruder
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas POZ » 18 Nov 2021, 14:06

AssaMait kirjutas:
16 Nov 2021, 19:34
R36 kirjutas:
16 Nov 2021, 10:30
twist kirjutas:
15 Nov 2021, 16:45

TTRS õõtsapuks 8S0407183B on üldse ilma tühimikuta, jääks kääksumise võimalus ka ära.
Drive2 lugedes soovitati mugavuse pärast RS3 puksi. TTRS pidi liiga jäik jääma.
Rs3-e õõtsapuksi tootekoodi saate jagada? Kui vahetamiseks läheb kunagi, siis tuleb ka midagi toekamat panna.
2016A RS3`e esimese õõtsa tagumise puksi kood 81A407183
Kes tänasid kasutajat POZ selle postituse eest:
AssaMait

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 15 Jaan 2023, 00:47

Avastasin just, et polegi eelmise aasta (2022) sees ühtegi postitust teinud.
Teen siis nüüd tagant järele väikse kokkuvõtte.

Aasta alguses toimus Autospordi gala kus sai siis poodiumi kõrgeimale astmele astutud ja Street-A klassi karikas ära toodud.
Sõitmise mõttes algas aasta Avalaksuga 30 aprillil. Toimus piibe maanteel ja sedapuhku märgiti terve veerand miili maha (kuigi eelmisel üritusel seal oli kõigest kaheksandik). Sai mõõtu võtta igatsugu erinevate masinatega. Kokku vist 160+ osalejat.
IMG_20220430_161534.jpg
Enne hooaja esimest võistlust hakkasin mõtlema rehvide peale. Et võiks olla natuke parem pidamine.
Esimese asjana valisin välja rehvi. Tüüp oli kindlalt tänava-legaalne semi-slikk. Laiuse poolest kõige laiem normaalselt alla mahtuv rehv oleks 265 laiusega. Toyo-de valikust ei leidnud endale sobivat profiili, niisiis osutus valikuks Federal 595RS-PRO rehv mõõduga 265/40/R18.
Järgmisena oli vaja leida velg. Proovisin oma talve veljele (laius 8 tolli) 265 laiusega rehvi peale. See nägi nii nilbe välja, et ei hakka isegi seda pilti üles laadima. Hakkasin siis otsima sobiva auguvalemi ja laiemaid velgi. Leidsin Audi tt veljed mis oli tolli võrra ehk 9 tolli laiad.
IMG_20220601_110603.jpg
IMG_20220601_110603.jpg (34.76 KiB) Vaadatud 2102 korda
IMG_20220601_181848.jpg
Hooaja esimene võistlus oli TRF Tartu Drag. Seal sain uusi rehve proovida. Võistlus ise ei läinud kõige paremini. Võtsin häid reaktsioone ja sõitsin oma indeksile suhteliselt lähedale aga eliminaatoris langesin vist esimeses või teises ringis välja kuna stardis oli libe ja 4Mo läks lolliks.

Tartu ürituse ajal oli tegelikult vihmane ja jahe aga kuna suvi oli minemas aina palavamaks siis hakkasin ka vana mõtet DSG jahutusest edasi arendama ja tellisin ära õliradika. See sai siis ilusti juhipoolse udutule taha sätitud kuhu õhku piisaval hulgal ka jätkub. See sai siis pandud vahe-flantsiga otse soojusvaheti asemele ja läbi termostaadi radikasse. Selle käigus vahetasin siis ka DSG õli ja filtri välja. Edaspidi ilmselt teen DSG õlivahetust ka iga aasta, kuna sellise kasutusega saab see korralikult kuuma.
Mõni pilt sellest protsessist.
IMG_20220506_181618.jpg
IMG_20220613_212914.jpg
IMG_20220614_192323.jpg
IMG_20220614_202452.jpg
IMG_20220615_010745.jpg
IMG_20220615_212601.jpg
Tulemus siis selline et sõidu ajal kasti õli väga üle 80 kraadi ei lähe. Varasemalt kui tempi jälgisin siis suvel tõusis kasti õli ikka kaugele üle 100 kraadi, mis ei ole kõige tervislikum.

Siis oli juuli alguses EDRA Nationals 2022. Sellel võistlusel otsustasin, et tahan natukene rohkem sõita ja proovin siis Pro ET klassi. See on siis sellise formaadiga klass kus tuleb enda indeks ise ette öelda ja tabada seda võimalikult täpselt ilma seda lõhki sõitmata. Kes lähemale saab, see on võitja. Vaatemänguliseks teeb selle formaadi see, et start antakse täpselt indeksite vahega, ehk aeglasem läheb ees minema ja kiirem peab siis järele jõudma nii, et oma aega lõhki ei sõida. Igatahes Street-A kvalifikatsiooni panin kinni, ProET- kvalli tulemust ei mäleta. Mõlema klassi esimesed eliminaatori ringid said võidetud ning siis rikkus ilmataat võistluse ära. Hakkas sadama ja võistlus peatati ja nii jäigi.
IMG_20220710_102635.jpg
Siis ma tellisin vahepeal paar kähkusõidu juppi. fmic.eu-st tulid kohale 3 tolline downpipe ja suur intercooler.
Need läksid vahele suht plug and play. Pildid panen järgmisesse postitusse kuna siia vist rohkem ei mahu.
Peale nende juppide installimist oli kohe kiire kiire seadistaja juurde, kes siis auto ajule ka selgeks tegi et nüüd saab veidi vabamalt hingata ja pealtulev õhk on veidi jahedam. Lisaks väike popcorni tuuning mis ainult S-käigul aktiivne. Kui tekib lollitamise tuju, siis saab sisse lülitada.
Tulemuseks siis 293kw/507Nm.


Sinna järgnes siis hooaja viimane võistlus kus Street-A klassis ei läinud mul enam kohe üldse kuna sõitsin seda indeksit kogu aeg lõhki. Auto oli nüüd poole sekundi jagu klassist kiirem. Samas polnud mõtet veel kiiremasse klassi minna kuna pool sekundit on ikka nii pikk maa et oleksin lootusetult viimane seal klassis. Niisiis paningi oma panused Pro ET-le.
Street-A klassi võisin juba kohe kvalifikatsioonides maha kanda enda jaoks kuna kvalifikatsiooni ringides ei suutnud ma ligilähedalegi tabada õiget aega. Seda näitas ka eliminaatori-sõitude teine ring, kus sattusin kokku Ristoga, kes stabiilselt sõitis 12.95s ja tabas ka reaktsiooni hästi. Teises ringis pidin talle siis alla jääma selles osas, et stardis jäin uimerdama ja järele jõudmiseks pidin ennast (ajaliselt) lõhki sõitma. Varu oli vist umbes 0,04 sekundit kokku.
Pro ET klassis läks aga märksa paremini. Testi sõitudes hakkasin proovima kiireimat aega ja kohe ka sõitsin oma isikliku rekordi (12.53s) lähedale.
Teisel päeval sai kvalifikatsiooni esimeses ringis paika pandud indeksiks 12.52 ning etteruttavalt ütlen, ei pidanud seda kordagi muutma kogu võistluse vältel. Ja siis tulemused: 12.57; 12.58; 12.63; 12.55; 12.53. Ja sellest piisas et võtta kvalifikatsiooni teine koht. Eliminaatorites läksin kokku esimeses ringis ühe väga pikkade kogemustega sõitja Kristo Tihvaniga. Reaktsioonid olid väga sarnased aga lõpu aega tabas tema siis 0.1s täpsusega ja mina 0,05s täpsusega. Mina sain edasi.
Teises ringis sattusin kokku sama autoga, kelle ma street-klassis esimeses ringis välja lükkasin. Mina magasin totaalselt stardi maha kuna jäin tema foori vahtima (teadagi antakse start viitega, mis on sama pikk kui indeksite vahe: meie puhul 12.9 vs 12.53, ehk 0,37sekundi vahega). Ja põrutasin siis talle punn põhjas järele aga järele ma talle ei jõudnud. Veeresin siis tagasi teadmises, et selleks korraks siis minu võistlus läbi, aga imestus oli suur kui nägin tema aega, mis oli lõhki. Ehk siis mina pääsesin edasi.
Kolmas ring sattus aga soolo-sõit, mis tähendab et turniiri tabelis ei ole 12ga jaguvat sõitjate arvu, ehk mõned turniiri-puu haarad jäävad tühjaks ja seetõttu pääsevad mõned soolo sõiduga järgmisesse ringi. Minu puhul tähendas see siis otse finaali liikumist. Finaali sattusin teise väga pika kogemusega sõitjaga - Ago Kravets. Tema puhul teadsin, et kui ma reaktsiooniga ära ei võta siis väga lootust ei ole, aga shampuse maik oli juba suus kuna vähemalt teine koht oli juba võidetud. Läksime siis finaalsõidule. Mina jätsin ikkagi oma indeksi samaks (enne igat sõitu saab muuta) kuna ma polnud seda lõhki sõitnud ja nii sooja ilmaga polnud ka seda ohtu, vähemalt ma arvasin nii. Samuti ma teadsin et Ago on viimased kaks ringi sõitnud 14.1 sekundilise indeksiga ja tabanud seda umbes 0.2 sekundi täpsusega. Mida ma ei teadnud, oli see, et enne finaalsõitu sättis ta oma indeksi 0.2 sekundit aeglasemaks, et seda paremini tabada. Ilmselt kui oleks teadnud, oleks ka enda oma tõstnud 12.52 pealt 12.53 peale.
Veeresime siis stardifoori taha, soojendasime rehvid ära ja läks võidusõiduks. Tema aeglasema indeksiga sõitjana saab stardi minust 1.78 sekundit varem. aga enne kui minul ei olnud isegi esimene kollane tuli süttinud nägin ma, et Ago võttis punase tule -0,02 sekundiga. Nii ma siis põrutasingi rahuliku 0,2 sekundilise reaktsiooniga punn põhjas oma võidu poole. Tagasi jõudes oli aga imestus suur kui meeskonnaliige mult küsis, kas ma aega ka nägin. Sõitsin ennast totaalselt lõhki ja sellega ka uus isiklik rekord - 12,48 s (ätt) 174 km/h.
Tagasi jõudes tegime ka kiire analüüsi, kus sain alles teada, et Ago keeras oma indeksit aeglasemaks. Tema sõitis ka tegelikult lõhki ja lausa 0,2 sekundiga (ehk siis oma eelmisele indeksile lähemale). Isegi kui ta ei oleks punast võtnud oli minu indeks lähemal - 0,04 sekundit.
Ehk siis elu esimene Pro ET võit.
Väga ilus lõpp sellele võistlusele ja hooajale.

Võistluste järgselt on auto ennast ilusti üleval pidanud ja kõik modifikatsioonid toimivad hästi.
Sellel aastal ootavad juba ees igasugused mahlade-vahetused et olla valmis uueks hooajaks.
See aasta on küll ainult kolm võistlust kuid, kes teab, äkki satun kuhugi naaberriiki ka sõitma.
Igatahes kähkusõidu uuendusi see aasta ilmselt ei tule. Küll on aga natukene pikemas perspektiivis ikkagi hübriid-tigu panna, süita 11 sekundisse ja liikuda street-b klassi.
Kui foorum laseb, panen järgmisesse postitusse veel mõned pildid.
Kes tänasid kasutajat evald112 selle postituse eest:
Puuriit

Vasta

Mine “Huviliste autod”