VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 15 Jaan 2023, 00:50

IMG_20220713_173133.jpg
IMG_20220713_173705__01.jpg
IMG20220719190946.jpg
IMG20220828175300.jpg
IMG20220828224222.jpg

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 31 Jaan 2023, 12:58

Nüüd võib auto vanaks lugeda. Kellale keris ette 100000.
IMG20230127081342.jpg

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas R36 » 31 Jaan 2023, 13:48

Eesti Keel nada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 31 Jaan 2023, 16:10

R36 kirjutas:
31 Jaan 2023, 13:48
Eesti Keel nada.
Ei. Mitte mingil juhul. Ma olen küll Eesti ja kõige sellega seonduva patrioot ja fänn aga mulle tundub et ma leian inglise keeles paremini kõik mulle olulised asjad üles.
Kes tänasid kasutajat evald112 selle postituse eest:
martin333MustVälkalkeemik

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 24 Apr 2023, 10:43

Avalaks seljataga.
Sai sõidetud 12.61, mis on noprep raja kohta väga hea. Tehnika pidas, probleeme ei olnud. Nüüd võib valmistuda hooajaks.
Plaanis sõita see hooaeg eesti karikaid. Vaatame, võibolla võtab balti karikast ka osa...

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Golhv » 24 Apr 2023, 11:41

no täitsa nobe vagun ju, stock Golf R sõitis 12,48

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 20 Juun 2023, 10:59

Enne Leetu võistlema minemist tegin hoolduse ära. LS 102k eelmisest holdest u 8k km. Paras vahe.
Vahetusse läks:
mootori õli ja filter,
DSG õli ja filter
Haldexi õli ja sõela puhastus
Pidurivedelik
Salongi ja mootori õhu filtrid


DSG õli oli täiesti puhas ja magneti peal polnud mitte metalli kübetki. Täiesti puhas. Arvasin et selles küpsetamisest ikka midagi tekib aastaga. Kokkuvõttes võib väga rahule jääda. Jätkan kõigi nende hoolduste tegemist igaaastaselt, et see katel kestaks,
Lisaks plaanis küünlad vahetada. Enne teen natukene uurimustööd ja kuulan ära mida seadistaja soovitab. Äkki peaks coilid ka vähe kangemate vastu vahetama.
Haldexi sõel oli päris sitane. See oli viimati mölleris mõned aastad tagasi tehtud. Ilmselt sõela ei näpitud. Kavatsen seda ka iga aasta vaadata.

IMG20230612173026.jpg
IMG20230613184603.jpg
IMG20230613184609.jpg



Lisaks perre laekunud veel üks liige. Eraldi teemat ei tee ja väga kajastada ei kavatse (täisteenusrendist võetud tööauto). Mingi asjalikuma perepildi peaks tegema küll.
IMG20230615203741.jpg

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 20 Juun 2023, 11:05

Jätkan monoloogi.
Sai käidud Leedu meistrikatel võistlemas. Neil on täitsa okei rada ja korraldusele pole ka suurt midagi ette heita.
Parim aeg sai sõidetud 12,61. See on siis noprep rada. Ja tippkiiruse rekord 177.
Küll aga jällegi kaklesin pidamisega terve aja. Esimene käik peksab tühja. Tahaks enne esimest Kilti üritust korra käia testimas veojõu ja vedrustuse seadistusi. Kuidagi peab ta pidama saama. Haldex läheb ikkagi lolliks ja võtab jõu maha.

354454249_816894483464999_730851820082491622.jpg
Kes tänasid kasutajat evald112 selle postituse eest:
Markus1700margus

margus
Huviline
Postitusi: 298
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas margus » 21 Juun 2023, 10:22

Siin mõni aeg tagasi üks R oli ka veidi järgi aidatud ning selle jaoks sai toimima ainult järgmised küünlad - IKH 24 // 4" 5346 // 4
Ehk on abiks
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 21 Juun 2023, 11:06

margus kirjutas:
21 Juun 2023, 10:22
Siin mõni aeg tagasi üks R oli ka veidi järgi aidatud ning selle jaoks sai toimima ainult järgmised küünlad - IKH 24 // 4" 5346 // 4
Ehk on abiks
Tellisin RS7 küünlad. Iridium elektroodiga ja astme võrra külmem (NGK 8 ). Eks näis mis teevad.
Viimati muutis evald112, 21 Juun 2023, 11:06, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat evald112 selle postituse eest:
margus

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 04 Aug 2023, 08:47

Küünlad said vahepeal vahetatud. Vahet ei märganud. Tegelikult oli lisaks välbale üheks vahetamise põhjuseks asjaolu, et tühipöördel on käik natukene ebaühtlane. Aga ei oskagi sellest midagi arvata kuna sõites on kõik täiesti okei.

Peale Leedut käisin Kiltsis EDRA Nationals võistlusel. Võitsin mõlemas klassis kvalifikatsiooni. Aga vihma tõttu jäi võistlus seisma veel enne eliminaatoreid. Samas tõi Pro ET klassi võit mulle kutse osaleda Rootsis Tierp Arenal Final Shootout üritusel. Kõik võitjad kutsutakse kokku sinna ja pannakse omavahel võistlema et selgitada parim. Eks näis mis saab. Kiltsis oli parim ET 12.59 see kord. Ja 60 jalga see kord alla 1.90 ei tulnudki kordagi. Jääb justkui mulje et rehv ei pea.

Vahepeal installisin endale haldexi nupukese. See katkestab haldexi töö ja muudab auto esiveoliseks. Selle võimaluse tekitasin selleks, et proovida kuidas esirehvide soojendamine parandab pidamist stardis.

Ja siis tuli Speedest 2023.

Iga stardi alguses lasin esirehvid korralikult soojaks FWD-mode-s ja juba esimese stardiga sellel meeletult libedal asfaldil (kuna see on toimiv lennuväli siis seda rada vahatatakse) sain 60 jalga kirja 1,87 sekki. Juba palju parem. Muidugi selle nupumajandusega seal stardipuu taga peab natukene harjuma. Esimeses ringis tundsin et viimastel pööretel ei ole seda jõudu mis tavaliselt ja leidsin, et selle FWD-burni tõttu läheb auto konservatiivsema kütusekaardi peale. Teises ringis proovisin siis et teen peale burni restarti autole. Kahe sõidu peale siis selles ringis õnnestus ühes unustada launch aktiveerida (ei mäleta kas esp või sport käik ja puudu) ja teises unustasin nelivedu tagasi sisse lülitada. Kolmandas ringis läks juba paremini ja ei ununenud miskit ja sain ilusti oma lõppkiiruse ka kätte. (u 175 km/h). Eliminaatorites langesin Pro ET klassis poolfinaalis ja Street-A klassis tuli võit. Võib öelda et läks hästi.

Nüüd siis ettevalmistused Tierp Arenale sõiduks. Pean vahetama tosooli vee vastu. Muus osas auto valmis. Seal on korralik selleks otstarbeks ehitatud betoonrada, mis on täies pikkuses kaetud kummi ja liimiga. Ja jahedat ilma lubab ka. Ilmselt peaks tulema uued rekordid iga distantsi peal. Ise jälgin peamiselt 60 jalga, 1/8 ja 1/4 miili aegu ja kiirust. Eks näis mis tuleb.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas miilits » 04 Aug 2023, 09:53

Mis nõue see tosool vs vesi on?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5320
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas jussike » 04 Aug 2023, 10:46

Äkki selleks, et kui peaks jahutus süsteem ülekuumenemise tõttu kuskilt järgi andma, siis vett on lihtsam rajalt koristada, st aurab ise ära, aga jahutus vedelik jätab laga alles.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

merchant
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas merchant » 04 Aug 2023, 11:12

miilits kirjutas:
04 Aug 2023, 09:53
Mis nõue see tosool vs vesi on?
Jahutusvedelik teeb rajast liuvälja ja seda on väga tülikas koristada, kui leke tekib.
PS. Vesi on ka efektiivsem soojusjuht kui antifriis.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 04 Aug 2023, 12:03

miilits kirjutas:
04 Aug 2023, 09:53
Mis nõue see tosool vs vesi on?
Kui mis iganes olukorras peaks minu autost lekkima rajale vett. Siis see aurab suht kiiresti ära või kuivatatakse ära. Kui aga tosool siis sellel on rajakasutuse hinnakirjas täitsa oma rida olemas. Põmst võiks riskida aga 300-500€ maksta kui miskit pekki läheb ka ei taha. Igaks petteks panen vee sisse.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5320
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas jussike » 04 Aug 2023, 13:21

Aga kui õli suudad välja lasta, kas siis saab ka trahvi?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 07 Aug 2023, 23:32

jussike kirjutas:
04 Aug 2023, 13:21
Aga kui õli suudad välja lasta, kas siis saab ka trahvi?
Ikka. Aga seda plaani ei ole õnneks.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas ryan » 21 Aug 2023, 22:13

Miks sa seda passatit piinad? (mitte, et ma fänn oleks).
Võta mingi muu auto ja sõida sellega.
Vaatasin, et start ebaõnnestus, emotsioonid roolis jne.
Et kiiresti sõita, selleks ei pea uus auto olema.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
Ra1ts
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 09 Mär 2014, 15:27
Auto: VW Arteon 2.0 R-Line TDI 140kw 4motion
Asukoht: Laagri
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 70 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Ra1ts » 22 Aug 2023, 10:09

ryan kirjutas:
21 Aug 2023, 22:13
Miks sa seda passatit piinad? (mitte, et ma fänn oleks).
Võta mingi muu auto ja sõida sellega.
Vaatasin, et start ebaõnnestus, emotsioonid roolis jne.
Et kiiresti sõita, selleks ei pea uus auto olema.
Mina just kiidan, et viitsib Passatit piinata. Nõuab julgust ja sihikindlust, et eristude hallist massist, sest ilmselt sarnaseid kommentaare lendab siit ja sealt pidevalt. Teades, kui entusiastlikult Evald seda teeb, siis on tore näha, et on ka teistsuguseid "hulle."

Kasutaja avatar
Reimers66
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Jaan 2009, 12:09
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Reimers66 » 29 Aug 2023, 19:30

Mis juppe sa seal vahetasid ? panid parema jahutusradika ja downpipe nagu piltidelt näha ! Kas sisselaske torustikku ka muutsid ? Just enne turbosse minevat osa ? Downpipe on mingi 3" ?

https://www.mst-performance.com/products/vw-mk710
Viimati muutis Reimers66, 29 Aug 2023, 19:33, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 14 Okt 2023, 13:30

Ei piina vaid kasutan sihipäraselt.
Aga 3tolli dp ja suur fmic. Sisselase stock....veel. aga see ei piira ka. Suurema turboga peaks kogu surve torustik tulema suurem ja vähem piiravam.

Kasutaja avatar
Reimers66
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Jaan 2009, 12:09
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas Reimers66 » 18 Dets 2023, 20:23

Standard korpust natukene modida ja hingavam õhufilter panna kannatab kõvasti võimu. Cupral seal mingi XDS electronic diff mida annab arvutiga näppida "paremaks" muuta väärtusi 1 , 2 , 3

Ei tea muidugi passati süsteemi

Oled sa 0-100kmh proovinud ? Et kui halb see pidamine on ka ?

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 387
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112

Lugemata postitus Postitas evald112 » 06 Mär 2024, 09:46

Reimers66 kirjutas:
18 Dets 2023, 20:23
Standard korpust natukene modida ja hingavam õhufilter panna kannatab kõvasti võimu. Cupral seal mingi XDS electronic diff mida annab arvutiga näppida "paremaks" muuta väärtusi 1 , 2 , 3

Ei tea muidugi passati süsteemi

Oled sa 0-100kmh proovinud ? Et kui halb see pidamine on ka ?
See XDS ei anna effekti kiirendusele. Enne aitab haldexi lukku keeramine või haldexi sidurisse ketaste lisamine.
Vahepeal sai endalegi hea kamraadi abiga paar ketast sidurisse lisatud. Ütleme nii, et naljalt ratast tühjalt ringi ei aja enam.

0-100 oli eelmise seadega 4.53 (dragyga mõõtes) Eks katsetab siin varsti jälle.

Vasta

Mine “Huviliste autod”