VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Dets 2020, 16:33

Siin kõik nii segamini- see 3,6 läheb põrnikale või millele?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 12 Dets 2020, 18:52

tito kirjutas:
12 Dets 2020, 16:33
Siin kõik nii segamini- see 3,6 läheb põrnikale või millele?
Põrnikale ikka jah

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 12 Dets 2020, 19:30

Vabandust et nii pudru ja kapsad. Beetlel paraku küljes mitte kuhugile edasi viiv 2.0 85 kw, sellest ka mootorivahetus. Kuna aga RSI laadne ,siis VR6.. & et alkeemiku und häirida,siis 3.6

Kõver Golf ikka oma hea 1.8 Turboga , sellel lihtsalt valan igapäevaselt kütust juurde ,vahest mingi pisem arendus/katsetustöö ja sõidan tööle-koju-tööle. Lisaks ootan libedust et nelikut tihedamini sisse saaks lülitada.

To Jussike: naine ja laps tunnistavad veel mind pereliikmena :)
Viimati muutis ompracing, 12 Dets 2020, 19:31, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat ompracing selle postituse eest:
alkeemikRahapesukaruvredestein
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 20 Dets 2020, 02:07

Ma ise arvan sama,et hobi peab olema. Male ja margid pole aga minu rida. Igatahes.. soetasin ettenägelikult, aasta tagasi ,VR6 Bora, millelt kõik vajamineva saab. Kui algul ei lubanud südametunnistus seda pilli lammutama hakata,siis peatselt sain aru,et selle “küüneviha” likvideerimise ainus lahendus ongi tolle osandamine. Ma ei tahaks pikemalt peatuda sellel,mismoodi ja millega see pill on ühel hetkel ,kellegi kurjast vaimust vaevatu poolt ,kokku pandud. (God give me strength). Nüüd vaja kolmas mootori-kasti eemaldus teha ning hakata samas komplekteerima mootorit ning kasti jms.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 04 Nov 2022, 09:38

Kuna lihtsalt ei leia aega ,et kogu vahepealne kirja panna siia, siis panen ühe pildi hetkeseisust. Eks talvel panen kogu loo ja pildimaterjali üles.

Pilt
Viimati muutis ompracing, 04 Nov 2022, 09:38, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat ompracing selle postituse eest:
twistppppvredesteinalkeemikMustVälkPuuriitRPK-Juunior
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 04 Nov 2022, 11:45

Is nice!!!

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 31 Dets 2022, 02:51

Sisuliselt on kaks aastat möödas viimasest postitusest (kui eelmine "postkaart"vahele jätta).

Vahepeal on juhtunud palju,kirjutada pole aga mahti olnud. Mõtlesin end juba eile kokku võtta,aga algust teen hoopis täna. Materjali ,nii verbaalse kui värviliste piltide näol on väga palju. Eks teen otsa lahti ja järgemööda katsun kõik tehtust siia postitada.

Ahjaa..Paraku ühe õnnetu juhuse läbi ,kadus ports pilte nii uutest osadest kui ka järkjärgulistest etappidest just mootori komplekteerimise faasist :(
Mõningad pildid sai toona siiski üles leitud. Jama selles,et pildid aitaksid meenutada ka osasid nüansse,mis osalt enam lihtsalt ei meenu.


Mäletamistmööda viimati siis 3,6 Vr6 sai Passatilt maha tõstetud. Koheselt sai sellega ka tegelema hakatud.
Hea sõber Jarmo aitas kõigepealt kohe ketitöödega.
Pilt

Järgnevalt sai hakatud eemaldama ebavajalikku ,et istutada külge kõik vajaminev. Samuti said paljud asjad ka uue kuue,kui just välja ei vahetanud :)

Näiteks veepumba :mrgreen: ratas
Pilt
Pilt
Pilt

Olles eelnevalt tutvunud pisut otsepritsega ja tema tehnoloogiliste jamadega. Tuli SL kolde demonteerimisega päevavalgele ka üks tülikamaid *jamasid". Täpsemalt siis sisselaske kanalid ja klapid :shock:

Pilt
Pilt

Seejärel sai uuritud meetodit selle likvideerimiseks. Välismaa keeles Carbon Cleaning .
Paistis et peamiselt kasutatakse just pähklikoore puru. Vast seetõttu,et abrasiivsus (Mohni skaalal) pisut suurem kui soodal,mis on teine põhiline puhastusvahend. Aga ise arvan ka seda ,et pritsides koore fraktsioon ei lagune nii kergelt pisemaks,kui soodal,aga see selleks.
Ise ostsin sooda pritsi ja 5l kanistri soodat pritsimiseks. Esiteks polnud Eestist laiatarbekaubana võtta koorepuru & teiseks (peamiseks) oli hinnavahe soodaga märkimisväärne. Lisaks sai appi võetud endoskoop,et näha ka tagumistesse soppidesse. Väiksemate ja suuremate pausidega , erinevate otsikute & pikenduste aretamisega kulus maksimaalse puhtuse saavutamiseks ca töönädal :mrgreen: (mitmeid kordi viskas kopa ette ,sealt ka suuremad pausid). Ühes käes tolmuimejatoru ja teises käes soodaprits :mrgreen: Tagumised kanalid täielikult puhtaks saada, on ikka päris keeruline. Aga valmis ta sai.

Pilt
Pilt
Pilt

Järgmisena karterituulutuse diafragma ja juurdekuuluv..

Pilt
Pilt

Sisselaske kollektor ka puhastatud ja värvitud. Lisaks sai SL koldel olev must-valge logo vahetatud sini-valge logo vastu ,mis rohkem ajastutruu ja eriti just Beetlega klappiv.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Loomulikult vahetusid kõik süüteosad,tihendid, jahutusflantsid ,termostaat jne jne jne. Niipalju kui võimalik (ja mõistlik) siis OE kraam (tänud kasut. Vredestein 1.x)

Siis tuli hakata agregaatide kronsteini modifitseerima. Otseloomulikult polnud mul enam (siniselt Boralt eemaldatud VR6) 24V agregaatide kronsat. Lisaks ei olnud seda ka kelleltki saada,kuniks Askole mainisin ,et häda käes & ta kastanid tulest tõi :mrgreen:

Igatahes.. Vana 24V VR6 Kronsat kasutatakse seetõttu,et allotsas on roolivõimupumba kinnituskõrvad. Passat B6'el on El. roolilatt,mistõttu puudvad ellmainitud kõrvad. Nüüd tuleb lõigata maha parempoolne ülemine nurk ,et teha ruumi esimesele FSi pihustile. Lisaks käiata ka genekat kindla kohapealt.

Pilt
Pilt
Pilt

Geneka rihma pingutit kasutatakse samuti 24V VR6 oma,küll aga 3,6 VR6 väiksema rullikuga.

Õlijahuti ,kas just tuleb,aga mõistlik on välja vahetada,vanematüübi oma vastu. mõõtudelt kompaktsem ja jahutsuvedeliku otsad on paremini kasutatavad. Selleks aga on vaja välja vahetada,ka nn kinnitusjalg,mis on samuti lühem.

Pilt

järgmisena sai ette võetud käigukast,mis pärines varasemalt mainitud (kahe ,ilma pöialdeta, vasakukäelise ja kahjuks ka pooletoobise autoentusiasti) sinise Bora küljest. Nimelt lekkis sel nurkreduktor. Peale korralikku pesu ,avanes selline pilt.

Pilt
Pilt

Täpsemalt siis kardaani mineva võlli otsakaas oli silikonnitud kenasti punasega kinni,aga paistis ,et lekib hoopis kaane ja võlli vaheline simmer ,ja ehk ka mujalt. lähemal vaatlusel selgus,et kõnealune kaas on kuidagimoodi ära lõhutud (Dan'i hüpotees oli , et on maha kukkunud). Siis oli treitud mingi alu võru ja see punktitud omakorda ülejäänud kaane külge (mismoodi see võru pidi õli pidama jääma,jääb selgusetuks. Lõpuks ei saanudki aru kuidas kogu see porno üldse kuidagi suutis õli sees hoida. Igatahes sai leedust sebitud mingisugune prügiks kõlbav nurkreduktor ja sealt saadud otsakaas ,ning kahest üks koos uute simmeritega kokku pandud.

Oli aeg sealmaal,et koostada omavahel käigukast ja mootor. käigukasti läks Valeo ühemassilise hooratta-siduri kit.

Mingi hetk sai ka vana mootor eemaldatud ja kapotialust pisut korrastatud ja pestud.

Pilt

Järgmisena sebitud uued VR6 mootripadjad,ning mootor aistevahele tõstetud.

Pilt
Pilt

Palju pusimist oli mu meelest jahutusvedeliku ringlustega ,kõigepealt oli vaja aru saada,miks nii debiilselt palju igasuguseid ringe jooksis.
No ja kuna igaks asjaks täpselt sobivat lõdvikut polnud,tule korralikult aretada ja sobitada. Lisaks sai elktrilise tsirkulatsiooni pumba kronsat modifitseeritud sobivaks.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmine peavalu oli konditsioneeri torustiku paigaldus/sobitamine,sealhulgas koos ninaraami ja radiaatoritega. Tundide viisi mässamist. Õnneks oli aasju võtta ka sinise Bora Vr6 küljest. Lõpuks sai asi rahuldav. RSI'le on saada ka originaal konditsioneeri torustiku,kahjuks küllaltki kulukas. Ninaraam tuli siiski tellida RSI originaal (Tänud kasut. Vredestein 2.x). Pildilt on ka näha ,kui väha on ruumimootori ja nina vahel.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

esimene siis tavalise Beetle ninaraam & teine juba RSI oma. Nimelt istub kapoti lukusti pisut väljaspool. Küllaga,tuli lukustl trossi aasa modifitseerida kompaktsemaks. Kataloog kusjuures näitab RSI'le oma lukustit,aga saadavus puudub. Lisaks lootsin ,et RSI'l istuvad ka radikad ,ruumi kokkuhoiu mõttes väljaspoole tänu ninaraamile,aga see osa on täpselt sama tava Beetletega. Nimelt ei mahu tavaline Beetle vent ette ning lähemal kataloogi uurimisel selgus ,et VR5 & VR6 mootoriga Beetletel on spetsiifiline vent , nö 2in1. Ehk agregaatide eest on tühjus,sest sinna lihtsalt ei mahu midagi.


Pilt
Pilt

Ventikas selline. Osta ei ole raatsinud,kuna hind on suhteliselt debiilne. Loodame läbi ajada muud moodi.

Pilt


Roolivõimu torustik sai lastud hüdroskandis uuendatud,kuna pressingute vahelt oli immitsemise jälgi.

Pilt


..Siinkohal lõpetan praeguseks. Lähiajal Kirjutan kindlasti edasi.
Seniks head vana-aasta lõppu kõigile :)
Viimati muutis ompracing, 16 Mär 2023, 23:33, muudetud 3 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat ompracing selle postituse eest:
MustVälkPriitVtitoPuuriitpppp
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas tito » 31 Dets 2022, 08:56

alkeemik kirjutas:
30 Dets 2022, 16:08
Kutsun ülesse kõiki kirjutama poole vähem, kuid see eest korralikult, igatahes!
Noh alkeemik, tänan Sind…. :D
@ompracing super töö ja lugemine, proovi ikka aega leida ja pimedaid valgustada :thumbup:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 31 Dets 2022, 10:20

To Tito: Üldse ei taha meenuda enam ca paari aasta tagused pisidetailid ja kuna pilte on paju vähem alles kui ma arvasin,on asi seda keerukam. Õnneks hilisem materjal on kenasti olemas ja kannan kindlasti ka ette.
Kes tänasid kasutajat ompracing selle postituse eest:
titovredestein
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 2.0 - 1999 - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 31 Dets 2022, 12:08

..jätkame.

järgmisena sai ette võetud roolivõimu vedliku trassi ehitus. Paraku ei põõranud "pisiasjadele" varasemalt tähelepanu. Nimelt istub RV reservuaar ,beetlel, akualuse mootoripoolsel serval. Loomulikult VR5/VR6 see sinna ei mahu,seega asetseb nagu VR6 Golfil/Boral ,mootori teisel küljel.

Pilt
Pilt

Siis meenus ka VW Classicpartsis saadaolev RSI akualus ja ZF'i reservuaar jms. (mõni nädal varem oleks saanud ZF'i reservuaari ühelt pressialla läinud Rover75'lt,aga siis ei koitnud veel tõsiasi :mrgreen: ) PS.Imelik et vahest asjad ei koida,kuigi oled vaadanud tuhandeid kordi kapotialuse pilte RSI'l.
igatahes..Kokkuhoiu mõttes sai kasutatud beetle enda reservuaari ja sellele siis kronsa tehtud parema lanseka peale. Eelnevalt muidugi lõigatud akualuse küljest reservuaari kinnitus ning seda vajadusepõhiselt modifitseeritud. Akualus sai ka peaaegu nagu tehase RSI tükk.

Pilt
[Pilt
Pilt
Pilt


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Üks probleem mis selgus koos RV reservuaari asukohaga oli ka trass. Nimelt jookseb VR6 roolilati torustik jõnksuga vasakult paremale poole. Kui Beetlel tuleb juhipoolt kohe latist reservuaari.Sinise Bora lati küljest oleksin võinud õigel ajal võtta vajaliku torus ja külge installida,aga selleks ajaks tundus juba hilja olema (tulevikus on veel väiksemaid asju mis plaanis ümber teha,aga praegu on nii). Tuli lihtsalt tuua trass ,ringiga mootori eest ,ninaraami.

Lõpuks olid kõikvõimalikud vedelike ringlused ühendatud.

Ette sai installitud järelturu el. vendid ja nina kokku pandud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt



Siinkohal jätan taas pooleli.. Peab hakkama sättima suurteks pidustusteks :mrgreen:
(enne pidu tuleb veel aidata ,ühel Jettal mk5'l, süütelukk ära vahetada :D )
Viimati muutis ompracing, 16 Mär 2023, 23:34, muudetud 3 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat ompracing selle postituse eest:
Puuriit
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1207
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 31 Dets 2022, 21:02

Tõsine töö ära tehtud!
Ootan põnevusega lõpptulemust.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1562
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 431 korda

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 01 Jaan 2023, 16:35

Ja vaata, et näitama tuled kui sõutma saad. Ulme kõva töö oled ära teinud!
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1301
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 155 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas vredestein » 01 Jaan 2023, 17:59

@ompracing Kust sul nüüd selline ajapuhang tekkis, et teemat täiendada jõudsid? :shock:
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 01 Jaan 2023, 19:08

Tänan heade sõnade eest. Mõtlesin et kui kohe antud kirjatööd ette ei võta,siis ei (jõua) tee seda mitte kunagi,kuna materjali aina koguneb. Esimene osa on väga lühidalt kirja saanud. Tōsisema töö etappi on vaja alles hakata kirjutama.

Kuulmiseni :)
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 02 Jaan 2023, 20:45

..jätkame

Vaatasin viimase postituse piltide kuupäevi ja selgus ,et enne nina kokkupanekut sai tehtud päris palju muid asju. Esiteks esisilla lahendus. Nimelt Kastutab Audi TT ja Volkaril ainsana R32 (k.a. RSI muidugi) teisi käändmike ja õõtsasid,mis siis muudavad veermiku geomeetriat oluliselt (paremaks). Lisaks on kõnealused õõtsad valatud - seega oluliselt jäigemad. Olin leidnud juba vastavad käändmikud leedust,kui äkki plahvatas peas,et oot oot, kuidagi tuttav käändmik. Auto üles tõstetud ,sai veendutud,et küljes olnud R32 pidurid kui ka amordid on alla pandud koos kõnealuste käändmikega kompotina. Ehk oli vaja ainult muretseda õõtsad ja šarniirid ning kokku panna. Muuseas , arvatavasti siis soomlane ise oli kasutanud nö. lahja mootori šarniire & sobivaks oli siis tehtud seibidega ( sarniiri ja õõtsas oleva pesa vahel) :mrgreen: Loomulikult sai asendatud "lahjamootori" stabikavarras v,älise uuenduse saanud, VR6 stabikavardaga,mis siis teatavasti kinnitub "kontidega",mitte enam õõtsa ,vaid amordi külge. Samuti said uuendukuuri esimesed VR6 veovõllid.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Teiseks sai lastud elektritööd ära teha (vähemalt niipalju ,et mootor käima saaks).Kahjuks ise ei ole nii pädev ,lisaks ei leia endas sellist püsivust ja vaimset tasakaalu,et sellist tööd ette võtta. Peale suhteliselt pikka otsingut ,leidsin adekvaatse indiviidi,kes asja käima pani kenasti. Lisaks oli vaja panna ka uus gaasipedaal. Netis sobrades tuli segast infi,mingitel juhtudel nagu sobis Passati pedaal ja mingitel juhtudel hoopiski Golf 7 pedaal. Passati oma olemas, sai sebitud leedust ka tänapäevase Golfi pedaal. Kui õigesti mäletan seisneb erinevus selles,et signaalid toimivad pedaali vajutades nö vastupidiselt. Toimiv pedaal on siis antud juhul Golf7 küljest pärinev.

30.06.2022 õhtul sain messengeris videojupi,et mootor läks käima. Ohh seda õnnejoovastust :mrgreen:

[bbvideo]https://youtube.com/shorts/Y19nS2A6HFQ[/bbvideo]

Pedaalile aga oli vaja luua kronstein,milllega saab tolle uuest tulemüüri külge tagasi. Esmalt oli vaja vana kronsa eemaldada,mis oli suhteliselt ebameeldiv töö peamiselt just ruumipuuduse tõttu. Algul tundus,et asi lihtne ,paar mutrit lahti ja eraldub vana pedaali kronsa. Tegelikult oli liidetud siiski keevituse meetodil ülejäänuga kokku. Pneumo tiigersaega sai asi küljest saetud. Sinise Bora VR6 küljest sai sobiv polditav kronsa võetud,millele omakorda keevitatud mõningad modifikatsioonid külge. Värv peale & pedaal külge saigi. Isegi pedaalikate sobis külge :mrgreen:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Siis sai ka nina kokku laotud ja ,esimene faas sisuliselt lõpetatud.

Pilt

..siiski mitte kordagi ei saanud istutud käed rüpes.
Mingi hetk kirjutas või helistas Silver ja ütles ,et saksamaal on kohalikus Ebay Kleinanzeigen'is saadaval üks vidin,nimelt..

Pilt
Pilt

Loomulikul ei olnud küsimustki ,et see tuleb kindlasti sealt kuidagi kätte saada
(Tänud kasut. Vredestein 3.x)

No ja kuna olin mingi hetkel avastanud ,et Audi TT' le sai osta omalajal (ka täna muuseas) suhteliselt kallist tuuningtükki. Täpsemalt alumiiniumist käigukangi nuppu,mis siis oma raskusega pidi aitama käiguvahetusele kaasa 8) (tootekood,keda huvitab saab googeldada 8N0711141N23J :mrgreen: )

Pilt

Mul oli aga algusest peale plaanis konsooli teha TT'lt pärinev & ka RSI'l kasutuses olev käigukangi ümbris. Nii siis olid mul kõik asjad mingil hetkel kenasti laual & hea sõber Marek aitas nii mõelda kui ka teostada käigukangi nupu tuuning.

Sai siis pealne lahti treitud ning ülejäänul kenasti anodeering või lakikiht maha lastud.

Pilt

Lakkisin jubina ära ja kate sai peale kleebitud..

Pilt
Pilt
Pilt

Nimetasin selle kroonjuveeliks :mrgreen:

Mingil hetkel sai konsool juba ümber ehitatud ja kogu kupatus installitud..

Pilt
Pilt

Küll aga tekkis siit probleem,mille lahendamisega tegelesime sõbraga nii umbes poolteist aastat hiljem , ehk siis alles eelmisel nädalal. :mrgreen:
Täpsemalt siis käigukangi asend,mis neutraal või vabakäigu asendis oli sugugi mitte ilusti keskel,vaid hoopiski alla suunas. Kuna mul teise komplekti Audi TT alu nupu soetamisega kaasad ka Audi TT käigutorn koos trossidega,siis sai kiirelt selgeks ,et sama ja ma tekkis ka TT konstruktoritel.
Täpsemalt on valitsal väike nö aste tekitatud.

Kuna aga praeguseks hetkeks on all nii kardaan kui ka igasugused kuumaplekid jms,siis ei tulnud kõnealla,et käigutorn alt võtta,et valits vahetada.
Nii võtsime kõigepealt lauapeal lahti TT torni,pidades silmas seda,et alt ligipääs auto küljes olevale puudub. Ainus probleem tekkis ühe trossi kinnitusele ja tolle splindile ligipääsuga. Juhipoolt on torni külg avatud,kuid kaasreisijapoolt täiesti kinnine. Sai siis puuritud kinnisele küljele "tehnoava" ning peale mõningast pusimist vahetatud ta saigi 8)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Tõmbaks siit taaskord otsa natukeseks kokku.. Kuulmiseni.
Viimati muutis ompracing, 16 Mär 2023, 23:38, muudetud 5 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat ompracing selle postituse eest:
vredesteinMustVälkpppp
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 03 Jaan 2023, 00:14

jätkame..
Siit maalt siis "brojegdi" teine etapp..

8.Veebruar 2020 sai toodud Kambja-Kaido juurest ,kasutaja ri5to 'lt äritud 4wd Golf4 rümp,millelt oli vaja tagumise otsa põhja.
See oli lahe tripp otsast lõpuni. Märksõnadeks Üks kaine + kaks "teisepäevast", universaal passat b5 koos kaheteljelise haagisega. Golfi rümp sai sinna peale surutud inimjõul nii et ported punnis ja katus seejuures allpool. Kahjuks pole ühtegi pilti, ainult üks gigakehva kvaliteediga video maha sikutamisest :D

https://youtube.com/shorts/RCTsw4PFdWY

2021a. sügise hakul sai hakatud Golf 4wd põhja puhastama üleliigsest metallist ja ka igasugusest mastiksist. Peale seda kõike käis liivapritsis ja seejärel sai lastud koheselt epokrunt peale.

Mõned pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


28.Detsember 2021 sai alustatud Beetle osandamist.

Pilt
Pilt
Pilt

4.Jaanuar 2022 hakkasin eemaldama tagasilda et kütusepaak kätte saada ja näha mis seisukord seal taga valitseb.
Lisaks sai eelnevalt esimeste rataste alla pukid ehitatud,et hirmraske ninaga rümp alla esajaks tõstukilt :mrgreen:
Niipalju võin öela,et päris hirmus oli,kui tagasild lahti sai kere küljest,sest tagaots tõusis tõstukikäppadelt õhku :mrgreen:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Nagu piltidelt näha ,oli kere seisukord paagi tagant väga hea,mis tegi siirast rõõmu. PS.Pildilt paistavad ,kardaani tunnelist,kollaste täppidena ,varasemalt külge mõõdetud ja keevitatud kardaani puki kinnitused. Need omakorda sai eelnevalt Sinise Bora küljest lõigatud,siis pleki küljest lahti puuritud ,liivapritsitud ,krunditud ja värvitud.

Pilt
Pilt
Pilt

Ahjaa..mingil hetkel sai Bora küljest ka paak ja kogu tagumine sild alt võetud,et vajalikud asjad uuendada ja kasutusele võtta Beetlel,kui kord asi sinnamaale jõuab.

Siis tekkis küsimus,mis Borale tagasillaks alla saab seniks,kuni see oma otsa leiab Kuusakoskis
No ja kuna Ringol vedeles,üks G2 trumlitega tagasild,sai see sobitatud suvaliste uueajastu vagi tagumiste amortidega ning alla see Borale saigi. :mrgreen:

Pilt
Pilt

No ja sügisel sai temast uute Kiiiade ja EllGeede toore, R.I.P. Bora:
PS. Sellelt autolt sain kaks heas korras asja - Parem ja vasak esiiste.

Pilt
Pilt

Mis istmetesse puutub,siis 2021 aasta lõpul sai sebitud (poolast) 3ukselise G4 Recarod. Pisut modifitseeritud ja taaastatud naturaalnahaga. Corri ajast oli isegi Recaro logo pressimiseks vajalik klišee alles.

Pilt

2. Veebruaril 2022 sai viidud auto siis tagumise põhja vahetuse töösse.

Pilt

Põhi alt:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Mu enda hüpotees põhja kinnitamise kohalt oli lühidalt selline,et kui tagaistme alune toetub ja kinnitub nö alumisele plekile,siis peaks siuliselt olema paigas ka terve põhja nö kõrgus (juhul kui tõesti vahetatava osa tagumine ots ei kinnitu sinna ,kuskohast eemaldus vana põhi),läbi painduda ei oleks olnud enam võimalik. Küll aga oli asi lihtsam,nii nagu arvasin ja ka lootsin. Nimelt kinnitus uus põhi ,ka tagant otsast, vanale kinnituskohale. Pusimist oli uue põhja poolraami otste sisse saamisega kerepoolsesse raami,aga ka selle nuputasime välja ,ning edasi oli lasta meistril oma tööd teha. Usun et töö tegija pelgas asja rohkem kui mina. Olles näinud mida ta on oma kätega loonud,ei kõhelnud ma tema võimetes korrakski. Isegi kui asi oleks keerukamaks osutunud.

3.Märtsil laekus VW Classic Partsist RSI kütusepaak. (Tänud kasut. Vredesteinile 4.x)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Loomulikult tegelesin ma juba varasemalt ka tagasilla kõikvõimalike osadega,nende uuendamise/taastamise , kui ka kõikide kuluosade muretsemisega.
Tagumised õõtsad ja diffri kandur sai pritsitud ja pulbri peale. Haldexi kandur raamile uued puksid. Kuna aga sama aasta algusest olid tootmisest maas haldexi kinnitus tugipuksid,sai Mihklilt pehmemat sorti Strongfleksid soetatud. Õõtsadesse uued laagrid ,veeplekid,rummud,puksid abs'i andurid ,kettad+klotsid ,supportid ,piduritorud , voolikud (armeeritud olid sahtlist võtta)& käsipiduritrossid. Lisaks kõiksugused abs'i andurite kinnituskõrid jm kinnitus plastikud,et kõik saaks nagu uus :mrgreen: Ka oli vaja lõpuks vedrustust, see tuli Asko käest (tänud taaskord Askole).
Lisaks ka uhiuued paagivitsad (paistmas pildil). Piduri nn. veeplekkidega panin muidugi algul kena pange,nimelt andsin Vredesteinile vale koodi. Kokku pannes oli üllatus suur,kui ketas oli suurem kui plekk ise. loomulikult said uued tellitud,Sel korral aga B-osa ,kuna teist korda ei tahtnud enam 60.-€ maksta (või oli seal lisaks ka saadavuse puudumine vms). Samuti sai kardaan pühastatud ja värvitud. Üks olulisi töövõite (mu meelest :mrgreen: ) oli toona ,Golf 5 ja uuematele pillidele mõeldud, tagumise kardaani muhvi sobivuse avastamine. (hinnavahe ikka mitmetes-mitmetes kordades).

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Põhja sobitus ja kinnitustööd..

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pisike probleem tekkis nimelt poolraamide sisemis külje ja sisemise pealse liidese keevitusega,kuna need jäävad tagaistme alusesse ruumi sisse peitu. Seega tuli lahti lõigata salongipoolt põhi niipalju ,et keevituskäpaga ligi pääseks. Sealt sai juba pidevaga kinni lastud viimane "L" ,ning pärast ka loodud "tehnoava" uuesti kinni lastud. Sellega oli põhja vahetus sisuliselt ka valmis. Edasi tuli karpide vahetus,kuna teada tuntud New Beetle karbid olid ka sel pillil täiesti otsas (siinkohal aitasid kõvasti kaasa ka RSI karbilaiendid).

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järelturu karbid on New Beetlel ühed hirmsad asjad (originaale kahjuks saada pole) ,nende külge istutamine on paras peavalu. Rõõm et sellega ise ei pidanud tegelema :mrgreen: Karpide keeviskohad said täielikult tinaga täidetud.

Nii see pill lõpuks koju tagasi sai toodud..

Pilt
Pilt

Külge sai keevitatud ka, Bora küljest lõigatud ja koos stange ning puksiiraasaga proovitud, puksiiraasa pesa. Pildilt ka näha 4wd Bora tagastange kronsad, milledele hiljem sai aretatud juba ka tala külge. (RSI stangetala hind ei olnud antud juhul mulle vastuvõetav,vb kunagi hiljem :mrgreen: )

Pilt

Edasi oli vaja Ringo professionaalset abi ,et kogu vahetatud põhi saaks üle käidud ja hermetiseeritud vastavate vahenditega + ka värv.
vahepeal sai külge proovitud ka kütusepaak,mille kõrile tuli teha pisike modifikatsioon ühe kinnituse näol nii palstiku osas,kui ka kere küljes.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Edasi sai hakatud põhja komplekteerima.
Muuhulgas oli vaja kere külge mõned keermepunnid tagasi saada ,et pidurivedeliku trassid kinnitada.
Siinkohal sügav kummardus Ringo kolleegile Mell'ile,kes spottisvajalikud junnid külge tagasi,ka paari uude kohta,et saaks parem IMO 8)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Teen nüüd pisukese pausi,kui tohib :mrgreen:
Viimati muutis ompracing, 22 Jaan 2023, 19:35, muudetud 11 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat ompracing selle postituse eest:
vredesteintwistpppp
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Maahärra
Veteran
Postitusi: 1207
Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
Asukoht: Eesti,
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 54 korda
Kontakt:

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas Maahärra » 03 Jaan 2023, 05:10

Jutt tehtud tööde kohta on aus ja korralik.
Ainult pilte ei näe mingil põhjusel...

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas GTI » 03 Jaan 2023, 09:44

Maahärra kirjutas:
03 Jaan 2023, 05:10
Jutt tehtud tööde kohta on aus ja korralik.
Ainult pilte ei näe mingil põhjusel...
Proovi mingi teise brauseriga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 03 Jaan 2023, 11:12

GTI kirjutas:
03 Jaan 2023, 09:44
Maahärra kirjutas:
03 Jaan 2023, 05:10
Jutt tehtud tööde kohta on aus ja korralik.
Ainult pilte ei näe mingil põhjusel...
Proovi mingi teise brauseriga.
Tegelikult oli jama selles,et eile viimast postitust tehes (südaööl),jooksis imgbb.com 'i server pange. Tunne oli selline nagu oleksin mina süüdi :mrgreen:

Hommikuks olid katkised lingid jm ilusti korras.. Maahärra lihtsalt surfas juba enne kukke ja koitu :D
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 04 Jaan 2023, 22:47

Mõningad pildid ka "sisetöödest"..
Ringo in action..

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

ahjaa.. Tõsiasi,et esiveoline New Beetle on (mäletamistmööda) 80kg raskem kui mu nelikveoline G4 sai pisut selgitust tagumist põhja vahetades. Sealt eemaldus mimete kihtide jagu metalli (poolraam jms). Näiteks puuduvad ka sellised kronsad Golf4 'l & Bora'l ,mis said siis vana põhja küljest eemaldatud ja nö tagasi pandud uue põhjaga.

Pilt

No ja lõpuks siis sai aega ka esisilla detailidega tegeleda,lisaks said veljed taaskord uue värvi ja kleebised.
Viimaste detailidena sillas sai vahetatud muuhulgas ka roolivardad koos otstega (vist olid) VR6 omade vastu. Asjade jämedused teised.
Kokkuvõttes ei jäänud veermikutesse mitte ühtegi vana osa,kui esimesed kettad välja arvata. Uute ketaste hind ja effektiivsus antud supportitega.. Cupra Brembod on ka riiulis,neile aga pole kvaliteetset (nt. ATE ) ketast võtta. Ühesõnaga mõtteainest veel on.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järgnevalt sai pisut salongis korda taastatud. Kõikvõimalik tagumine kaabeldus ,mis oli ette ära veetud,sai uuesti tagasi veetud ja installitud.
Mingil hetkel hakkasin mõtlema tagumise abs'i peale. Nimelt on esiveolistel taga pisikesed andurid nö isase pistikuga. Nelikveolisel aga pikema sabaga ning nö emase pistikuga.
Pilt
Pilt

Esmane plaan oli kerepoolne emane pistik vahetada isase vastu. Õnneks tellisin lolli peaga vales mõõdus pistikud ning mu kärsitus pani mind mõtlema ja tegutsema. Kuna sinine Bora oli veel alles,läksin kaema,kuhu jooksevad välja ja kuidas ühenduvad tagumised ABS'i anduri kerepoolsed kaablid. Õnneks leidsin ühendused tagumise tiivakare pealt. Nii sai kaablid kaugemalt maha lõigatud ning ühendatud Beetlele külge. Tiir ümber maja pilliga & ABS'i tuli kustus 8)

Pilt
Pilt

Salongi tarvis olin otsinud varasemalt musta põhjapolstrit (algselt hall) ,suhteliselt tulutult. Nii jäi talvel (antud hetkeks oleme jõudnud juba 22' juuli kuusse) silma üks esi-tagaotsa avariiga New Beetle. Lisaks oli vaja ka viisakamaid uksi ning tahtsin ka facelift'i peegleid ,kuna tänava RSI kasutab just neid.
Lolli peaga sai muiudgi pill uuesti tänavakõlbulikuks tehtud.. aga see selleks. :crazy:
Igatahes vajamineva ma sealt sain..

Pilt
Pilt

Loomulikult sai korralikult asi ära pestud tekstiilipesuriga..
Pilt

..ja juurde sai salongi tellitud ka "R"i mjalamatid
Pilt

Juulis sai ka suurem osa autost värvi peale 8)

Pilt
Pilt
Pilt

..Jätkan lähiajal
Viimati muutis ompracing, 04 Jaan 2023, 23:03, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat ompracing selle postituse eest:
Puuriitpppp
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
Kerx
Huviline
Postitusi: 842
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:23
Auto: Mk4 VR6 4motion Airride
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas Kerx » 05 Jaan 2023, 13:11

Mega🤯!
http://www.treilamehed.ee - Treilamehed OÜ - 50 17 677 / 24h Kvaliteetne ja kiire puksiirteenus nii Eestis kui ka välismaal.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas ompracing » 05 Jaan 2023, 15:58

Lähme edasi.. pisut salongi detailidest.

Selle paari aasta jooksul on erinevaid ideid mis siis ristuvad loomulikult RSI originaalsuse ja funktsionaalsusega. Alustades armatuuris , stereo avas paiknevate lisa näidikutega ning laekonsooli rännanud stereoga. Esiteks ei ole võtta lisanäidikute paneeli (täna saaks muidugi suhteliselt kopsaka raha eest selle 3Dprintida) & teiseks oleks laekonsooli maki vedamine omaette jändamine. Kusjuures sai sebitud (katsetamiseks),juba ammu Leedust 12€ eest samasugune Smart'is kasutusel Grundigi stereo ,mida kasutatakse ka RSI laes. Täpsemalt sai sõbra Miku abiga lahti võetud mainitud maki küljest paneel ja pikendatud kaablite abil eraldiseisvaks, mis sisuliselt ka õnnestus 8) ..aga see jäi ja jäägu ka praegu sinnapaika.

Mingil hetkel sai seega otsustatud,et lagi ja juurdekuuluv tuleb võimalikult minimalistlik. Kuna osadel mudelitel puuduvad sealt sisuliselt kõik asjad ( kui päikesesirmid v.a.),tuli sebida ka antud polster

siin siis näha erinevused..

Pilt
Pilt

Lisaks oli plaanis eemaldada, kahjuks küll funktisonaalne,kuid ka päris nilbe laepeegel, milles teadaolevalt integreeritud ka salongivalgus.
Kuna RSI kasutab klaasi küljes Polo 8N jms peeglit,siis just seda teed sai ka mindud. Laes olev peegel eemaldatud , kella & välitempi display juhtmestikust lahti ühendatud laevalgusti osa , konsoolis oleva peeglijala auk kinni joodetud. Seejärel pahteldatud ,krunditud ning musta struktuurvärviga värvitud. IMO sai väga hea Kusjuures sai proofitud veel kõnealusesse laekonsoolikesse integreerida tavalist G4/Bora/beetle tagumist "lugemistvalgustit" ,kuid tänu pistiku suurusele ei mahtunud täpselt ära & mingisugust prosta-ühendust ei tahtnud sinna teha.

Pilt
Pilt
Pilt

Niisamuti said musta struktuurvärvi armatuuri ja konsooli hallid osad.
Pilt

Kuna RSI keskkonsoolis on kasutusel palju Audi TT osi,siis sai tellitud ka käsipidurihoob , kahjuks oma tagumise otsa jämedusega see Beetle konsooli ei mahtunud. Samuti oleks Golf4/Bora nahatatud versioon täiesti võõrkeha.Seega sai esialgu tagasi pandud Beetle oma ,kuigi korpuse seest sai välja vahetatud nö. rauaosa,kuna TT'l on seal ilus brushed alu nupp :mrgreen:

Siin siis kõrvutatud hoovad..

Pilt

Tagaistme alune polster sai võetud ka Bora küljest. Pagasiruumi külje polstreid sai mõõdetud ja vajadusepõhiselt madalamaks lõigatud.

Pilt
Pilt
Pilt

Armatuuri all ,algne pedaalide juures olev kate,mis katab alt roolisamba kardaanühendust ,ei tahtnud kuidagi sobida.Nimet katte nurgale jäi ette gaasi pedaalile loodud kronsa. Kõnealust katet sai parajaks nüsitud. Hiljem juhtus kätte ka õige kate (kollase beetle küljest). Siis jagasin matsu ära. Valgel oli mehhaaniline- (trossiga) ja kollasel juba nö elektrooniline gaasipedaal. Sealt ka kronsteini ning edasi ka kõnealuse katte erinevus.

Pilt

..jätame siitkohalt taas pooleli pisuks :)
Viimati muutis ompracing, 05 Jaan 2023, 16:00, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat ompracing selle postituse eest:
pppp
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1737
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 403 korda
Tänatud: 197 korda

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 05 Jaan 2023, 19:58

See kõik võiks olla nagu netflix seriaalid, et korraga tuleb terve season välja ja ei pea iga õhtu foorumit refresima, et kas uus episood olemas juba :D
Hull ettevõtmine ikka
Kes tänasid kasutajat etnies858 selle postituse eest:
MustVälk

etz001
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Jaan 2023, 12:47
Auto: Golf R32
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas etz001 » 06 Jaan 2023, 16:38

vägev projekt!

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1733
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Skype: -
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

VW New Beetle 99' 2.0i fwd >> 3,6 FSI 4motion - ompracing

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 06 Jaan 2023, 17:19

Väga põnev jälgida ja lugeda ! :thumbup: :thumbup:

Vasta

Mine “Huviliste autod”