VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
EgertA
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas EgertA » 11 Okt 2020, 14:43

Nonii. Sai autoga motoshowl käidud, kogemus oli lahe. Loodetavasti järgmine aasta ka.
Vahepeal sai auto uued veljed. mingisugused randiga 18", royalid. Laiad on 8.5"

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis EgertA, 24 Jaan 2022, 20:50, muudetud 1 kord kokku.
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT

konn1
Huviline
Postitusi: 411
Liitunud: 10 Juun 2010, 07:43
Telefon: 53038827
Auto: Maaža
Asukoht: Audru
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas konn1 » 22 Nov 2020, 21:22

Täiega kift ja omapärane golf ju
Vanad volkarid ei sure never ever vaind lähevad ikka madalamaks

Kasutaja avatar
EgertA
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas EgertA » 21 Apr 2021, 20:21

Pole ammu siin aktiivne olnud.
Autoga omajagu toimunud vahepeal. Mootoril sai deletetud asv klapp koos egriga ning turbo geomeetria sai puhtaks küüritud.
Vedrustus sai vahetatud coilide vastu, sõit on küll halvem aga vähemalt sai madalamaks :D . Aga tahaks veel madalamaks saada, eest sai hea aga selleks, et nii madalaks saada pidin stabika ära võtma :crazy: . Taga peab vist vedrusi lõikama... targemad kes on selliseid vastu maad lasknud võivad nõu anda, et mida täpselt teha ja kuhu suunas aftermarket osadega vaadata.
Rehv sai 215/35/18 ja velg 8.5 tolli ja ees 10mm flants.
Pilt
Pilt
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT

Kasutaja avatar
MarkWicked
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 31 Juul 2012, 19:16
Telefon: 5030151
Auto: Golf Mk3 VR6 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas MarkWicked » 22 Apr 2021, 07:54

EgertA kirjutas:
21 Apr 2021, 20:21
Pole ammu siin aktiivne olnud.
Autoga omajagu toimunud vahepeal. Mootoril sai deletetud asv klapp koos egriga ning turbo geomeetria sai puhtaks küüritud.
Vedrustus sai vahetatud coilide vastu, sõit on küll halvem aga vähemalt sai madalamaks :D . Aga tahaks veel madalamaks saada, eest sai hea aga selleks, et nii madalaks saada pidin stabika ära võtma :crazy: . Taga peab vist vedrusi lõikama... targemad kes on selliseid vastu maad lasknud võivad nõu anda, et mida täpselt teha ja kuhu suunas aftermarket osadega vaadata.
Rehv sai 215/35/18 ja velg 8.5 tolli ja ees 10mm flants.
► Näita Spoilerit
Võta tagant kõrgusereguleerimismutter vahelt ja peaks tagumine osa ka alla poole veel langema(juhul kui sul on see seal vedru küljes ja amordist eraldi(Ei ole golf4 coilidega kokkupuudet). Oma E91 bmwl sai kunagi nii tehtud ja muutus oli märgatav :D
Viimati muutis MarkWicked, 22 Apr 2021, 10:33, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
EgertA
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas EgertA » 22 Apr 2021, 10:48

Jäi täitsa mainimata, et neid regull juppstükke ei pannud sinna.
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT

Kasutaja avatar
MarkWicked
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 31 Juul 2012, 19:16
Telefon: 5030151
Auto: Golf Mk3 VR6 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas MarkWicked » 22 Apr 2021, 12:08

EgertA kirjutas:
22 Apr 2021, 10:48
Jäi täitsa mainimata, et neid regull juppstükke ei pannud sinna.
Siis on tõesti veidralt kõrge, mul bmwl vajus aastaga muidugi natuke alla poole vedrustus aga kui regullmutri vahelt võtsin oli vahe selline, et mündi sai napilt vahele pista :D
Vedrusid ära kindlasti lõikama hakka, siis kaob absoluutselt igasugune olemasolev mugavus ära(mitte et coilid üldse väga mugavad oleks, aga ilu nõuab ohvreid) :D
Viimati muutis MarkWicked, 22 Apr 2021, 12:10, muudetud 1 kord kokku.

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1733
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Skype: -
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 22 Apr 2021, 16:05

Veovõllid ei käi vastu kere veel ? Ilmselt kui tahad madalamaks siis frame notch pole kaugel :D

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas jussike » 22 Apr 2021, 17:45

Ei tahaks küll t6nniks muutuda, aga vägisi tekib küsimusi, milleks niigi madalat veel madalmaks ajada?
Ilmselgelt on juba praegu äärmiselt ebamugav sõita, miks veel hullemaks ajada? Kas on mõnus teisi liiklejaid närvi ajada, kui iga kaevuluugi ja teekonaruse juures peab jalakäija kiiruseni pidurdama? Lamavatest ei hakka rääkimagi, seal oleks ilmselt esimesele käigule ka aeglustit vaja, et põhja alt kallist kraami minema ei pühiks.
Kui tahad tõesti aegajalt sädemeid tekitada, siis võiks juba Air-Ride peale mõelda.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
MarkWicked
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 31 Juul 2012, 19:16
Telefon: 5030151
Auto: Golf Mk3 VR6 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas MarkWicked » 23 Apr 2021, 08:36

jussike kirjutas:
22 Apr 2021, 17:45
Ei tahaks küll t6nniks muutuda, aga vägisi tekib küsimusi, milleks niigi madalat veel madalmaks ajada?
Ilmselgelt on juba praegu äärmiselt ebamugav sõita, miks veel hullemaks ajada? Kas on mõnus teisi liiklejaid närvi ajada, kui iga kaevuluugi ja teekonaruse juures peab jalakäija kiiruseni pidurdama? Lamavatest ei hakka rääkimagi, seal oleks ilmselt esimesele käigule ka aeglustit vaja, et põhja alt kallist kraami minema ei pühiks.
Kui tahad tõesti aegajalt sädemeid tekitada, siis võiks juba Air-Ride peale mõelda.
Ei tasu järgnevat solvanguna võtta.
Sest, et miks mitte? Kõigile ei peagi meeldima. Kui sul närvid ei pea vastu sellele, et keegi aeglustab selleks, et sõita üle lamaka, siis on natuke närvikavaga halvasti :D Mul auto veel madalam kui see golf 4 aga ei aeglusta iga kaevuluugi ja teekonaruse jaoks, sest enamus ajast on võimalik mööda sõita sellest.
Bags are for groceries. :wave:

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas dellu » 23 Apr 2021, 13:29

no lamavast täie hooga üle panna on anyway pointless. Ma sõidan normaalse autoga ka lamavast nn teosammul üle, miks autot lõhkuda. Sama näiteks Sõpaka ületamisega Vilde/Sütiste tee ristis. Seal ei kannatagi kiiremini kui teosammul minna, eriti hull on asi Vilde->Sütiste suunal. Vahest ikka kuuled kui mõni veokas hooga tuleb ja kuidas kõik koliseb.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 24 Apr 2021, 10:25

Jussike on natu tõnniks muutunud jah. See groceries jutt on väga hapud viinamarjad mu meelest
Viimati muutis alkeemik, 24 Apr 2021, 10:25, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat alkeemik selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
EgertA
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas EgertA » 24 Apr 2021, 22:46

Piltidelt tundub hullem sõita kui tegelikult on, igast august ja lamavast läheb no problem üle.
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT

Kasutaja avatar
EgertA
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas EgertA » 22 Jaan 2022, 17:01

Taaselustaks selle teema. Autoga rahul olnud, kuid nüüd aitab sellest diislist ja tahaks ikka bensukat sinna vahel nagu õigele hobikale kohane.
Hetkel oleks valikus 1.8t, vr5 ja vr6. Kõige odavam ja kergesti leitav mootor oleks vr5 aga kas on sellel mõtet või peaks ikka rohkem investeerima ja ikka 1.8 vr vr6 otsima? Ja siis tekib ka küsimus, et diisel to bensiin swap. mida kõike mul vaja oleks? hetkel endale tundub, et moto, kast, moto juhtmestik, jahutus süsteem ja kütuse süsteem. Keegi seda teed enne käinud ja on kogemusi siis vabalt jagada.
Kui kellegil miskit nendest kolmest pakkuda siis DM! 8)
Paar meenutust eelmisest suvest ka.
Pilt
Pilt
Pilt
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas Riho72 » 22 Jaan 2022, 23:49

Kõvasti oled vaeva näinud aga SWAPi on tehas juba sinu eest ära teinud, kas poleks otstarbekam valmis asi osta? Saad mugavusvarustust ka kauba peale.
Kes tänasid kasutajat Riho72 selle postituse eest:
MustVälk
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Kasutaja avatar
EgertA
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas EgertA » 23 Jaan 2022, 01:06

Riho72 kirjutas:
22 Jaan 2022, 23:49
Kõvasti oled vaeva näinud aga SWAPi on tehas juba sinu eest ära teinud, kas poleks otstarbekam valmis asi osta? Saad mugavusvarustust ka kauba peale.
Pigem tahaks selle kere peale ikka tõsta. Kergem oleks kindlasti aga siis kaob enda tegemise rõõm ära.
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT

Kasutaja avatar
MarkWicked
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 31 Juul 2012, 19:16
Telefon: 5030151
Auto: Golf Mk3 VR6 GTI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas MarkWicked » 24 Jaan 2022, 09:29

EgertA kirjutas:
22 Jaan 2022, 17:01
Taaselustaks selle teema. Autoga rahul olnud, kuid nüüd aitab sellest diislist ja tahaks ikka bensukat sinna vahel nagu õigele hobikale kohane.
Hetkel oleks valikus 1.8t, vr5 ja vr6. Kõige odavam ja kergesti leitav mootor oleks vr5 aga kas on sellel mõtet või peaks ikka rohkem investeerima ja ikka 1.8 vr vr6 otsima? Ja siis tekib ka küsimus, et diisel to bensiin swap. mida kõike mul vaja oleks? hetkel endale tundub, et moto, kast, moto juhtmestik, jahutus süsteem ja kütuse süsteem. Keegi seda teed enne käinud ja on kogemusi siis vabalt jagada.
Kui kellegil miskit nendest kolmest pakkuda siis DM! 8)
Paar meenutust eelmisest suvest ka.
Minu vastust swapi osas sa juba aimad, VR6 oleks ilmselgelt kõige õigem valik :D
Viimati muutis tofetome, 24 Jaan 2022, 10:18, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tsiteerimises ei tohi pilte olla.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas dellu » 24 Jaan 2022, 16:51

MarkWicked kirjutas:
24 Jaan 2022, 09:29
EgertA kirjutas:
22 Jaan 2022, 17:01
Taaselustaks selle teema. Autoga rahul olnud, kuid nüüd aitab sellest diislist ja tahaks ikka bensukat sinna vahel nagu õigele hobikale kohane.
Hetkel oleks valikus 1.8t, vr5 ja vr6. Kõige odavam ja kergesti leitav mootor oleks vr5 aga kas on sellel mõtet või peaks ikka rohkem investeerima ja ikka 1.8 vr vr6 otsima? Ja siis tekib ka küsimus, et diisel to bensiin swap. mida kõike mul vaja oleks? hetkel endale tundub, et moto, kast, moto juhtmestik, jahutus süsteem ja kütuse süsteem. Keegi seda teed enne käinud ja on kogemusi siis vabalt jagada.
Kui kellegil miskit nendest kolmest pakkuda siis DM! 8)
Paar meenutust eelmisest suvest ka.
Minu vastust swapi osas sa juba aimad, VR6 oleks ilmselgelt kõige õigem valik :D
Leitavuse osas ütleks, et Inglismaal liikusid TT-d suht kopikate eest vahepeal. Aga no nüüd on non EU riik ja ilmselt toomine peavalu. Ma sain omal ajal 165kw Quattro kätte äkki 840 eurot + toomine (ise järgi ja väike puhkus Euroopas sama autoga). VR6-test kiirem igal juhul.
Küll aga jah oleks ilmselt kolm korda lihtsam ehitada bensukast kiirem bensukas, kui seda diislist ümber teha. Ise võtsin põhjaks Bora 92kw 4motioni ja lappasin TT tehnika kõik ringi.
Jahutussüsteemi osas ma ei tea. Radikas peaks sama olema, voolikud ilmselt saad ju motoga kaasa. Kapotialuse juhtmestiku pead ilmselt kõik ära rappima ja uue tegema. Ajul 2 pistikut, ühte läheb kapotialune statsionaarne osa, teise aju pistikusse otse motoga seotud. Aga diisli ja bensuka kapotialune osa ilmselt suht erinev 1.8->1.8T oli vist suht palju kattuv. Midagi seal tulemüüri pistikus sai ringi küll ehitatud, aga suures plaanis oli lihtne. Mul oli mõlemal muidugi elektrooniline gaasipedaal ka ja sellega suht sarnane osa. Aga diisliga ei oska isegi kommenteerida, palju seal üldse kattuks või kui palju ringi tuleb kõik ehitada. Kütusepaak võib ise isegi kattuda, aga sisu pead kindlasti ringi vahetama. Ahjaa, nüüd veel meenus, et see 110kw oli vist veel trossiga gaas ja seal ilmselt midagi teistmoodi. Ühesõnaga kui viitsimist teha, siis ilmselt saab kõike, aga see on ikka korralik ettevõtmine, eriti kaablimajandus, millest ikka peaks hästi aru saama.
Viimati muutis dellu, 24 Jaan 2022, 16:53, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 24 Jaan 2022, 17:13

Golfil peaks mäletamistmööda ka "elektrooniline" pedaal olema

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas dellu » 24 Jaan 2022, 17:38

Diislil on jah. Aga algusaja 1.8T oli minuarust trossiga
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas Riho72 » 25 Jaan 2022, 00:08

EgertA kirjutas:
23 Jaan 2022, 01:06
Riho72 kirjutas:
22 Jaan 2022, 23:49
Kõvasti oled vaeva näinud aga SWAPi on tehas juba sinu eest ära teinud, kas poleks otstarbekam valmis asi osta? Saad mugavusvarustust ka kauba peale.
Pigem tahaks selle kere peale ikka tõsta. Kergem oleks kindlasti aga siis kaob enda tegemise rõõm ära.
Lisaks pead ka piduritesse investeerima, saadavus neil ainult kehvapoolne, eriti tagumistega.VR6 ga saad veel nelikveo.
Viimati muutis Riho72, 26 Jaan 2022, 21:55, muudetud 1 kord kokku.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Kasutaja avatar
EgertA
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas EgertA » 27 Jaan 2022, 21:25

MarkWicked kirjutas:
24 Jaan 2022, 09:29
Minu vastust swapi osas sa juba aimad, VR6 oleks ilmselgelt kõige õigem valik :D
Seda ma tean :lol:

Hetkel vaadates oleks väljamaalt kas leedust või saksast kõige mõistlikum terve auto tuua millel mingi viga küljes. Oleks kordades mõistlikum lihtsuse mõttes terve auto osta, ükskõik mida vaja on siis kohe võtta kui diisli oma ei sobi vms. Arvatavasti tuleks umbes sama hinnaga kui eestist lihtsalt mootor ja kõik muu saada, aga eks näha ole.
Agaaa 18" velgi võib ka pakkuda :D , hetkel all olevad lähevad varsti turgu kui kellegil huvi.
Viimati muutis EgertA, 27 Jaan 2022, 21:29, muudetud 3 korda kokku.
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1733
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Skype: -
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 27 Jaan 2022, 21:51

EgertA kirjutas:
27 Jaan 2022, 21:25
Agaaa 18" velgi võib ka pakkuda :D , hetkel all olevad lähevad varsti turgu kui kellegil huvi.
Ma tea mis sul sinna alla vaja 3 osalisi ! 8) 8) 8)

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 144 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 28 Jaan 2022, 08:48

EgertA kirjutas:
27 Jaan 2022, 21:25
MarkWicked kirjutas:
24 Jaan 2022, 09:29
Minu vastust swapi osas sa juba aimad, VR6 oleks ilmselgelt kõige õigem valik :D
Seda ma tean :lol:

Hetkel vaadates oleks väljamaalt kas leedust või saksast kõige mõistlikum terve auto tuua millel mingi viga küljes. Oleks kordades mõistlikum lihtsuse mõttes terve auto osta, ükskõik mida vaja on siis kohe võtta kui diisli oma ei sobi vms. Arvatavasti tuleks umbes sama hinnaga kui eestist lihtsalt mootor ja kõik muu saada, aga eks näha ole.
Agaaa 18" velgi võib ka pakkuda :D , hetkel all olevad lähevad varsti turgu kui kellegil huvi.
Aga kõik mk4 VR6 golfid/borad/leonid mis Euroopasse toodetud on 4veolised. Ja milliseid velgi sa täpselt otsid?
Viimati muutis alkeemik, 28 Jaan 2022, 08:48, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas tito » 28 Jaan 2022, 09:25

alkeemik kirjutas:
28 Jaan 2022, 08:48
Ja milliseid velgi sa täpselt otsid?
Kustom pikirandu :wink:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
EgertA
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 06 Nov 2016, 12:56
Auto: Golf IV 81kw. Golf IV 110kw 4motion.
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf IV 1.9TDI - 2001 - EgertA

Lugemata postitus Postitas EgertA » 28 Jaan 2022, 15:07

Võimalikult ägedaid ja vöimalikult odavaid :lol:
Aga ei randiga mingit laiemat asja. Hetkel mõte võibolla väljamaalt 59 north wheels d002 võtta aga eks näis, plaane meeletult aga kas jõuab ka kuhugi :D
Pilt
Autofotograafia Tartus (instas) @EAPILT

Vasta

Mine “Huviliste autod”