VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 10 Mär 2021, 12:49

Nonii sai auto Motor Unionis uute detailidega komplekteeritud.

Sõidab, pöörab, keerab, kõik rattad veavad, kõik on vaikne nii nagu peab.
Tänud Asko :)

107 899km tehtud sai siis :
vahekasti vahetus täiesti uue detaili vastu
värskem kardaan alla (otsest vajadust ei olnud aga mis ta vedeleb niisama)
DSG õlivahetus
hammasrihma + veepumba vahetus
sillastend
mitmikkiilrihmc
lisaks veel aastaks 24h autoabi :)

Aasta ja kolme kuu ja 20 000km jooksul on nii mõndagi veel tehtud.
Kohe alguses Molleris 87 866km
mootoriõli + filter
õhu ja salongifiltrid
kütusefilter
pidurivedelik
haldexi õli
pidurikettad + klotsid ees ja taga

Allantes
DSG õlivahetus kuskil LS 90 000 km kandis
Vahekasti laagrite vahetus LS 90 000 km kandis
Haldexi õlivahetus + filtrite puhastus LS 102 000 km umbes
uued veljed + talverehvid + rehvirõhuandurid

Forss
104 400km
mootoriõli + filter
õhu ja salongifiltrid
kütusefilter
tagapidurite puhastus enne talve
filtrid
jahutusvedelikku on lisatud 0,3L

90 000km kandis tulid ka uued suverehvid

106 000km
tagalugi amordid olid otsa saanud

Jahutuvedelikku lisasin suvel ka natuke 0.2L ja täna midagi piuksus kallasin kodus umbes 0,2L juurde.

Midagi suurt ei ole juhtunud valdavalt tavalised hooldused, mis läbisõiduga ikka teha vaja.
Erandiks see üks praak laager või mis iganes seal kastis lagunes ja "lõhki" roostetanud luugi mootorid on tsirkust teinud.

Eks ma selvepesula survega talvel olen ise ka natuke luugi mootoritele liiga teinud vist.

Auto on üsna ideaalne valik mulle ja jätkuvalt väga rahul.
Palju varustust, mugav, piisavalt kiire 236kW 4Motion daily-driver 8), piisavalt soft-off-road võimekust, saab igasugu asju sees ja konksu otsas vedada.
Mida sa veel tahad :)
Kes tänasid kasutajat ziilike-uduz selle postituse eest:
tobimarg
elu on nautimiseks

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 494
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8 Var. 4Motion
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas snakey » 10 Mär 2021, 22:15

Viimane postitus on nagu juba müügikuulutus!
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 11 Mär 2021, 09:11

Jaaaah... :shock: aga ei, ei ole müügikuulutus :)
elu on nautimiseks

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 29 Mai 2023, 09:10

Aega on natuke mööda läinud.
Enamasti kalla-talla režiimis.

Aga nüüd kevadel vahetasin esimeste õõtsade tagumised puksid ja šarniirid.
Lisaks ebamugava üllatusena mõlemad esimesed amordid lekivad ja parem pool oli Järve ülevaatuspunkti stendis 50% jäägiga.

Nüüd siis DCC amortide otsingul.
Kas peaks olema mingi põhjus miks mitte osta B-varuosa Monroe amorti originaali asemel DCC verdustusele?
Hinnavahe on piisavalt suur, et sellist mõtet kaaluda. Kuskil 250€ ja natuke peale on vahe paari peale.

Ehk siis kas Monroe on tänapäeval ok amort ja kas jäikuse muutmine töötab samaväärselt nagu originaalil?

Variant 2 on Bilsteini B6, originaali asmele panna, hind on neil suht sama.

Ahjaa tagapingil läks jahedaks olemine vahepeal.
Appi tuli SanderSPS kes vahetas soojuse reguleerimise mootori ära, vähe soodsam kui armatuuri maha kiskuda. :clap:
Viimati muutis ziilike-uduz, 29 Mai 2023, 09:12, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat ziilike-uduz selle postituse eest:
SanderSPS
elu on nautimiseks

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas R36 » 29 Mai 2023, 14:17

Originaal = Monroe

Tee omad otsused.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
ziilike-uduz
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1529
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 421 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 29 Mai 2023, 16:01

ziilike-uduz kirjutas:
29 Mai 2023, 09:10
Aega on natuke mööda läinud.
Enamasti kalla-talla režiimis.

Aga nüüd kevadel vahetasin esimeste õõtsade tagumised puksid ja šarniirid.
Lisaks ebamugava üllatusena mõlemad esimesed amordid lekivad ja parem pool oli Järve ülevaatuspunkti stendis 50% jäägiga.

Nüüd siis DCC amortide otsingul.
Kas peaks olema mingi põhjus miks mitte osta B-varuosa Monroe amorti originaali asemel DCC verdustusele?
Hinnavahe on piisavalt suur, et sellist mõtet kaaluda. Kuskil 250€ ja natuke peale on vahe paari peale.

Ehk siis kas Monroe on tänapäeval ok amort ja kas jäikuse muutmine töötab samaväärselt nagu originaalil?

Variant 2 on Bilsteini B6, originaali asmele panna, hind on neil suht sama.

Ahjaa tagapingil läks jahedaks olemine vahepeal.
Appi tuli SanderSPS kes vahetas soojuse reguleerimise mootori ära, vähe soodsam kui armatuuri maha kiskuda. :clap:
Hea sõber täna küsis...kuidas su käsi sinna mahub? Ma........tegelt ise ka ei tea.😄🤭
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1944
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 30 Mai 2023, 14:42

Mis need Monroed maksavad umbes?

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 31 Mai 2023, 06:30

tobimarg kirjutas:
30 Mai 2023, 14:42
Mis need Monroed maksavad umbes?
Autodocis maksavad 160, pakkumisi on 220-240 umbes.
Originaalide eest küsitakse vahemikus 350-400.
Need siis tüki hinnad. Vahe tuleb märgatav kui 160 eest saab eeldatavasti põhimõtteliselt sama asja kui 350 eest.
elu on nautimiseks

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1944
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 01 Juun 2023, 09:25

Mis auto läbisõit on juba tänaseks? Endal käis just ülevaatusel, ei märganud küsida mis amortide efektiivsus oli. ls on 95 000.

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 02 Juun 2023, 06:30

Läbisõit on 140 midagi tuhat. Kas just sellest see amort otsa sai. Ei tea. Tavahoolduse ajal mainiti, et õlised ja pikka pidu enam ei ole.

Ega paljudes ÜV punktides ei olegi amordistendi.
Järve Amaervi kõrval käisin eraldi amorti testimas.
Kes tänasid kasutajat ziilike-uduz selle postituse eest:
tobimarg
elu on nautimiseks

murf
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz

Lugemata postitus Postitas murf » 02 Juun 2023, 08:04

Mul oli vasakpoolne esimene amort juba 60+ tuh peal õline. Tea kas eelmine omanik on raju sõitu teinud või lihtsalt kehv juhus.

Vasta

Mine “Huviliste autod”