VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Moderaator: etnies858
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Lasin siiski hetkel esiistmed ära teha(naturaalnahast), kuna rahakotti väga ei piinaks, siis jätan tagaistme tulevikku.
Kiire näidis tööst(riie tahab pesu):
Kiire näidis tööst(riie tahab pesu):
Viimati muutis Don_vito, 14 Apr 2020, 00:26, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Tere. Nii huvi pärast küsin, et miks mootorit pole ümber vormistanud vr6 - eks?
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Tere ikka VR6 2.8 ja 128kwcorradomees kirjutas: ↑28 Veebr 2020, 20:32 Tere. Nii huvi pärast küsin, et miks mootorit pole ümber vormistanud vr6 - eks?
Ideaalis tahaks vormistada, kuid olen kuulnud, et pidi suht keeruline protsess olema(Tartu ARK) ja ei pigem väldiks mingisuguste märkmete külge saamist, kuna hetkel pole veel ametnikega kokkupuudet olnud.
Hetkel siiski esikohal ülevaatus, kuna olen paar aastat juba ülevaatuspunkte vältinud ja polnud varasemalt aega, et teda ülevaatuseks korda saada. Varasemalt siis olnud probleeme heitgaaside ja piduritega.
Sellel aastal tuleb korralik ÜV ja kui seal kõik ilusti sujub ja kiidusõnu saab, siis uurib vormistamise asju põhjalikumalt.
Viimati muutis Don_vito, 28 Veebr 2020, 21:49, muudetud 2 korda kokku.
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Kas müraisolatsiooni kaal mõjutab tõesti auto käitumist?Rocco2 kirjutas: ↑21 Veebr 2020, 22:33 Vilti võid toppida rullide viisi...muud ei anna kui kogub niiskust ja hallitab
Olen oma koolirahad saanud omal nahal ja katkunud seda hallitavat ollust välja ikka palju erinevatelt pillidelt.
Ravolar, autosound.ee jt hästi varustatud poed müüvad spets vahtkummilaadset toodet, mis ei ima niiskust ja samas on kaalult kerge.
Tegin oma saani uksed selle udupeene kummiga vaikseks.
Pakun, et minul lisandus autole ~10-20kg
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Vahepeal siis sai nokitsetud heliga.
Kuna enamasti sõidu ajal makk kinni, siis tekkis väikene huvi ikkagi helisüsteemi parandada.
Ehitasin pagasnikusse bassikõlari, kuna sellised "kasti" lahendused mulle väga ei istu, siis tegin klaasriidest juhipoolsesse aukku sobiva kasti, ning tulemusega hetkel suht rahul.
Teisele poole tegin vineerist seina, kuhu külge läks võimendi ja sinna taha sai juhtmed ilusti ära peita.
Sisse läks siia 10" Alpine element ja võimendiks 500w Kenwoodi võim.
Parandas helikvaliteeti päris korralikult.
Kuna enamasti sõidu ajal makk kinni, siis tekkis väikene huvi ikkagi helisüsteemi parandada.
Ehitasin pagasnikusse bassikõlari, kuna sellised "kasti" lahendused mulle väga ei istu, siis tegin klaasriidest juhipoolsesse aukku sobiva kasti, ning tulemusega hetkel suht rahul.
Teisele poole tegin vineerist seina, kuhu külge läks võimendi ja sinna taha sai juhtmed ilusti ära peita.
Sisse läks siia 10" Alpine element ja võimendiks 500w Kenwoodi võim.
Parandas helikvaliteeti päris korralikult.
Viimati muutis Don_vito, 02 Mär 2020, 13:13, muudetud 4 korda kokku.
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Ilusad istmed!! Nüüd sobiks salongi ka vähe edevam rooliratas
Viimati muutis sepik325, 04 Mär 2020, 22:17, muudetud 1 kord kokku.
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Sai sellele juba pikemalt mõeldud, ning tellimus juba tehtud.
Peale läheb siis MOMO Prototipo rool
Pakk kohal:
Ilmselt kui Ülevaatuse korda saab, siis lükkab rooli peale ja tuleb paremaid pilte.
Viimati muutis Don_vito, 07 Mär 2020, 20:58, muudetud 5 korda kokku.
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Käisn vahepeal ülevaatuspunktis ja lasin heitgaase mõõta, kuid kahjuks lambda ei funktsioneerinud normaalselt, et läbi saada.
Hetkel annab lambda näiduks 1.084 aga oleks vaja saada vähemalt 1.030.
Kas keegi oskab aidata, kuidas saada lambda näitu madalamaks?
Eelmine aasta sai siis universaalne katalüsaator ja lambda vahele pandud.
Lisaks on autol koonusfilter.
Proovin hetkel Passati pealt võtta originaal õhufiltri ja sellega proovima minna, kuid kui sellega läbi ei saa, siis ei oska rohkem midagi teha.
Oskab keegi mingeid õpetussõnu lausuda?
Hetkel annab lambda näiduks 1.084 aga oleks vaja saada vähemalt 1.030.
Kas keegi oskab aidata, kuidas saada lambda näitu madalamaks?
Eelmine aasta sai siis universaalne katalüsaator ja lambda vahele pandud.
Lisaks on autol koonusfilter.
Proovin hetkel Passati pealt võtta originaal õhufiltri ja sellega proovima minna, kuid kui sellega läbi ei saa, siis ei oska rohkem midagi teha.
Oskab keegi mingeid õpetussõnu lausuda?
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Ostad ülevaatuse ajaks originaal katalüsaatori.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Miks ei võiks selline asi jäädagi peale universaalse asemel? Kati igaaastane ringilappamine läheb küll asendustegevuse valda.
Huvitav oleks teada palju maksab võrri uus orig. kat (kui seda enam üldse saada on), kasutatut toimivat leida võrdub lotovõiduga. Või asendada töömahult samasuguse mootoriga auto orig. katiga.
Ülevaatuse lambda näit väljatrükil iseloomustab lihtsalt heitkaaside olukorda - selle põhjal ei saa teha järeldusi et auto lambda-andur on vigane.
Autoomanikule soovitaks tankida 98-t (kui ta seda juba pole teinud) koos kütuselisandiga (sobiva peaks poodidest ikka leidma), ajama kati enne gaasitesti punaseks. Kas autol õlikulu ka on?
Viimati muutis GTI, 12 Mär 2020, 12:06, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Tere. Volkswagen Classikus on müüa Vr6 originaal katalüsaator. Eile vaatasin ja hind oli mingi 889 eurot.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Mis te siis lootsite, et odavalt saab?corradomees kirjutas: ↑12 Mär 2020, 12:27 Tere. Volkswagen Classikus on müüa Vr6 originaal katalüsaator. Eile vaatasin ja hind oli mingi 889 eurot.
- Rocco2
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 29 Sept 2016, 20:55
- Auto: Scirocco mk2
- Asukoht:
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 40 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Universaalne, hea “sportliku” voolavusega 2.5” toru tarbeks, katalüsaator maksis mõnisada euroraha ja ülevaatusel olid gaasid igati paigas
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Nendega on see jama et unikatid ei sisalda eriti väärismetalle mis on kati aktiivaineks (nt. plaatina, mis on peamine toimeaine) ning seetõttu eluiga on võrdlemisi lühike. Seega saadki selle mille eest maksad. Seevastu kui saaks lammarist näit. mingi 3-liitrise orig. kati siis selle soovitaks kohe alla panna.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Eks seepärast ostetaksegi riiulisse seisma katte.
Ligi tonni eest saab enamus asju mootori juures korda teha, et võiks ilma katitagi ülevaatusele ronida.
Miljon põhjust kütusest kuni mootori kulumis astmeni mis võib seda näitu mõjutada, aga lihtsaim variant on karteri tuulutus ära võtta korraks.
Ligi tonni eest saab enamus asju mootori juures korda teha, et võiks ilma katitagi ülevaatusele ronida.
Miljon põhjust kütusest kuni mootori kulumis astmeni mis võib seda näitu mõjutada, aga lihtsaim variant on karteri tuulutus ära võtta korraks.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Ilma katita ikka ei tohiks läbi saada, lihtsalt normid nii madalad, et ilma pole võimalik saavutada. Näiteks 1.8t katt maksab 200€ kokkuostus, vaevalt keegi selle hinnaga väga tahab 20 aasat vana asja osta? Muidugi osad on odavamad, et lootust ka oluliselt odavamalt orginaal asi saada.MustVälk kirjutas: ↑12 Mär 2020, 15:46 Eks seepärast ostetaksegi riiulisse seisma katte.
Ligi tonni eest saab enamus asju mootori juures korda teha, et võiks ilma katitagi ülevaatusele ronida.
Miljon põhjust kütusest kuni mootori kulumis astmeni mis võib seda näitu mõjutada, aga lihtsaim variant on karteri tuulutus ära võtta korraks.
Kas mootor töötab korralikult? Ühe autoga kogemus kus samamoodi lambda oli kõrge, co ja asjad olid paigas. Ühes silindris oli väljalaske klapp ära põlenud ja ei käinud korralikult (oli ka kuulda kuna r4ga oli tegu ja veakoodid ka sees).
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Kuna täna oli 13 ja reede, siis otsustasin ikkagi minna uuele katsele.
Sain lammarist Chrysler Voyager 3,3L bensuka õhufiltri, mis oli mõõtudelt sobilik, kuna originaal õhufiltrit võtta ei ole ja hingehinda ei raatsi EBays maksta. Paigaldasin Chrysleri õhufiltri peale ja lambda näit saigi korda. Muidugi oli ülevaataja mõistlik, ning ja sai mu murest aru.
Nüüd muude probleemideta ülevaatus käes.
Katalüsaatori kohta ülevaataja midagi ei öeldnud, kuna tema arvas, et see on originaal, kuna visuaalselt oli see mul korralikult keevitatud ja muud näidud peale lambda olid ka koonusfiltriga korras.
Lisaks originaal katalüsaatorit uurisin ka enne universaalse ostmist ja selle oleks tooaeg saanud 650€ eest ja kokkuvõttes tundus soodsam neid universaalseid katalüsaatoreid vahetada.
Sain lammarist Chrysler Voyager 3,3L bensuka õhufiltri, mis oli mõõtudelt sobilik, kuna originaal õhufiltrit võtta ei ole ja hingehinda ei raatsi EBays maksta. Paigaldasin Chrysleri õhufiltri peale ja lambda näit saigi korda. Muidugi oli ülevaataja mõistlik, ning ja sai mu murest aru.
Nüüd muude probleemideta ülevaatus käes.
Katalüsaatori kohta ülevaataja midagi ei öeldnud, kuna tema arvas, et see on originaal, kuna visuaalselt oli see mul korralikult keevitatud ja muud näidud peale lambda olid ka koonusfiltriga korras.
Lisaks originaal katalüsaatorit uurisin ka enne universaalse ostmist ja selle oleks tooaeg saanud 650€ eest ja kokkuvõttes tundus soodsam neid universaalseid katalüsaatoreid vahetada.
Viimati muutis Don_vito, 13 Mär 2020, 22:53, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 106
- Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
- Telefon: 5164837
- Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Nii,
kas pole teoorias mitte nii,et lambda üle ühe (1) näitab,et hapnikku satub mootorisse liiga palju( teoorias suhe 14,7-1, tegelikult suurem- koonusfilter !!) ja katalüsaatori osa selles on olematu (ei põleta ju ta hapnikku). teine lambda näitu rikkuv faktor on lekkiv summuti süsteem(ehk liikuvad gaasid imevad lekkekohtadest õhku (02)kaasa( hydraulika seadused, või lennukitiiva effekt),mis summutiotsas näitab suuremat hapniku osakaalu. Lisatud üks selgitus(https://www.austincc.edu/wkibbe/lambda.htm)
kas pole teoorias mitte nii,et lambda üle ühe (1) näitab,et hapnikku satub mootorisse liiga palju( teoorias suhe 14,7-1, tegelikult suurem- koonusfilter !!) ja katalüsaatori osa selles on olematu (ei põleta ju ta hapnikku). teine lambda näitu rikkuv faktor on lekkiv summuti süsteem(ehk liikuvad gaasid imevad lekkekohtadest õhku (02)kaasa( hydraulika seadused, või lennukitiiva effekt),mis summutiotsas näitab suuremat hapniku osakaalu. Lisatud üks selgitus(https://www.austincc.edu/wkibbe/lambda.htm)
Viimati muutis tmurk, 14 Mär 2020, 14:01, muudetud 2 korda kokku.
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Vahepeal sai siis uus rool külge keeratud ja on üllatavalt mugav.
Kuna hetkel vana koonus annab liiga palju õhku peale ja seda Voyageri õhufiltrit ei taha peale jätta, kas on olemas mingisuguseid koonusfiltreid, kus saab õhu pealesaamist veidi regullida?
Kuna hetkel vana koonus annab liiga palju õhku peale ja seda Voyageri õhufiltrit ei taha peale jätta, kas on olemas mingisuguseid koonusfiltreid, kus saab õhu pealesaamist veidi regullida?
Viimati muutis Don_vito, 05 Apr 2020, 21:27, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Liiga suur õhufilter ei saaks kuidagi mõjutada liiga palju õhu sattumist mootorisse kuna drosselklapp on sisselaske kõige peenem osa (takistus) ning tema jaoks pole üldse vahet kui suur see õhufilter seal eespool on (peaasi et piisavalt suur). Niipalju kui drosselklapp läbi laseb niipalju ta ka filtrist võtab ja ei kübetki rohkem. Segu teeb mootorile sobivaks MAF mis mootorisse mineva õhukoguse ära mõõdab.
Kas koonusega on ainult ülevaatusel probleeme või takistab see ka sõitmist (jõnksutab)?
Kas koonusega on ainult ülevaatusel probleeme või takistab see ka sõitmist (jõnksutab)?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Otsest jõnksutamist tunda ei oleGTI kirjutas: ↑06 Apr 2020, 09:30 Liiga suur õhufilter ei saaks kuidagi mõjutada liiga palju õhu sattumist mootorisse kuna drosselklapp on sisselaske kõige peenem osa (takistus) ning tema jaoks pole üldse vahet kui suur see õhufilter seal eespool on (peaasi et piisavalt suur). Niipalju kui drosselklapp läbi laseb niipalju ta ka filtrist võtab ja ei kübetki rohkem. Segu teeb mootorile sobivaks MAF mis mootorisse mineva õhukoguse ära mõõdab.
Kas koonusega on ainult ülevaatusel probleeme või takistab see ka sõitmist (jõnksutab)?
No ma panin tähele, kui 1. kord Ülevaatusel käisin, siis timmitu mul mootorit ~15min ja peale seda gaase korda ei saanud. Auto tiksus kohapeal ilusti ja kui hakkasin kohapealt ära minema, siis ei võtnud enam tuure üles ja nagu oleks kütet täis tõmmanud, kuni suri auto välja. Kohe auto tööle ei läinud, umbes 3-5 korda panin starterit ja siis oli ka selline tunne nagu oleks kütet täis, kuni sain korra tuurid põhja lasta, siis hakkas jälle normaalselt töötama. On varasemalt ka selliseid probleeme olnud, kui on auto pikka aega kohapeal käinud vms.
Muidugi panin tähele Voyageri filtriga sõites mul auto väga ei pragisenud(summutis olev väikene paukumine) ja kui koonus on peal, siis auto teeb mõnusat praginat, kui gaasipedaaliga mängid natukene.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
- Auto: Golf 3 VR6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Kui saladus pole, palju Tartu kandis selline töö maksab? Mulle öeldi mingi summa istmete ümbernahatamiseks, aga ei ole võrdluspunkti kahjuks .
- Don_vito
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
- Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Kuna tegemist on ühe suurema teenusepakkujaga, siis reklaami tegema ei hakka.
Minu 2 istet läks maksma 500€ (tegemist oli veel hinnasoodustusega tuttavale), sain aru, et muidu on maksab ühe istme tegemine 400-500€.
Ilmselt hind oleneb ka kattest, mida plaanid peale panna. Ise valisin siiski naturaalnaha, kuid ega kunstnahad välimusele alla ei jää (Hind muidugi poole soodsadm).
Viimati muutis Don_vito, 23 Apr 2020, 23:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
VW Corrado 2.8 VR6 - 1993 - Don_vito
Pole nii hull midagi see vormistamine. Lähed näitad ette lihtsalt ja täidad paar paberit ära. Nüüd juba lihtsam ka kui enne, mingid rehvi mõõdud jne.Don_vito kirjutas: ↑28 Veebr 2020, 20:54Tere ikka VR6 2.8 ja 128kwcorradomees kirjutas: ↑28 Veebr 2020, 20:32 Tere. Nii huvi pärast küsin, et miks mootorit pole ümber vormistanud vr6 - eks?
Ideaalis tahaks vormistada, kuid olen kuulnud, et pidi suht keeruline protsess olema(Tartu ARK) ja ei pigem väldiks mingisuguste märkmete külge saamist, kuna hetkel pole veel ametnikega kokkupuudet olnud.
Hetkel siiski esikohal ülevaatus, kuna olen paar aastat juba ülevaatuspunkte vältinud ja polnud varasemalt aega, et teda ülevaatuseks korda saada. Varasemalt siis olnud probleeme heitgaaside ja piduritega.
Sellel aastal tuleb korralik ÜV ja kui seal kõik ilusti sujub ja kiidusõnu saab, siis uurib vormistamise asju põhjalikumalt.
Teed kapoti lahti, uuritakse ega pole vini vahetand ja mis mootori kood on ja nii. Pole nagu ÜV kus peenestatakse.