Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Moderaator: etnies858
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Tere kõigile.
Olen siin ammu kontoomanik aga Volkswagenit omanud pole. Kui siis aastal 2000 vms VW Jetta mk1.
Alustan oma passatiga teema. Tasapisi täiendan.
Auto ostetud Tallinnast kuna seal oli ainuke mis mulle meeldis sobis
Olen siin ammu kontoomanik aga Volkswagenit omanud pole. Kui siis aastal 2000 vms VW Jetta mk1.
Alustan oma passatiga teema. Tasapisi täiendan.
Auto ostetud Tallinnast kuna seal oli ainuke mis mulle meeldis sobis
Viimati muutis etnies858, 16 Jaan 2020, 15:57, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri muudetud
Põhjus: Pealkiri muudetud
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Tundub nagu passat .
Sellel pole vähemalt seda koledat seieritega kella keset armatuuri
Sellel pole vähemalt seda koledat seieritega kella keset armatuuri
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Oi, tundub, et pealkirjas oli viga. Passat tõesti. Ei pannud ise tähelegi. Huvitav mis seal siis enne oli?
Passatist siis niipalju, et peale ostmist sai tehtud kohe ülevaatus. Läbis puhtalt.
Esimese asjana lasin teha dünaamilise automaatkasti õli vahetuse Kadrinas Hõbenooles. Selgus, et autol tavaline planetaarkast, tiptronik.
Teiseks kriuksus taga juhipoolne pidur. Pandi uus remontkomplekt ja nenditi, et käsikamootor mõrane ja juhtmed lapitud aga töötab ilusti. Tehti ka diagnostika, mille käigus kustutati varasemad kustutamata vead. Siis noid vigu ei esinenud.
Edasi mootori õlivahetus.
Lisad: Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
turvapadi
signalisatsioon (mahuanduriga)
immobilisaator
stabiilsuskontroll
pidurdusjõukontroll
veojõukontroll
lisapidurituli
Mugavusvarustus
kliimaautomaatik
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega)
püsikiiruse hoidja
mootori eelsoojendus
toonitud klaasid
peeglid päikesesirmides (valgustusega)
kohtvalgustid
Sisustus
veluurpolster
2x istmesoojendused
tagaistme seljatugi allaklapitav
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga
jalamatid (kummist)
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (originaal)
kõlarid
autokompuuter
Rehvid ja veljed
suverehvid
valuveljed (16)
Tuled
udutuled
tulede korrektor
Muu varustus
välistemperatuuri näidik
tagaklaasi soojendus
GSM Alarm Pandora Smart Pro DXL-1920L https://carsec.ee/gsm-alarm-pandora-smart-pro/
GSM alarm ja uste avamine/sulgemine
GSM ja puldilga kaugkäivitus (suvel AC jahutab, talvel toimib eelsoojendusena)
"Keyless" uste avamine/sulgemine
GPS auto asukoha ja marsruudi jälgimine, iOS ja Android äpp
Varsti remondi aeg käes. Midagi ees kolksub ja igaks juhuks mootoririhm, rullikud, veepump. Vaadatakse üle ka salongipoolne lühike kett. 5a vahetusest möödas aga kilometraaz vahetuse välbal täis ei ole.
Passatist siis niipalju, et peale ostmist sai tehtud kohe ülevaatus. Läbis puhtalt.
Esimese asjana lasin teha dünaamilise automaatkasti õli vahetuse Kadrinas Hõbenooles. Selgus, et autol tavaline planetaarkast, tiptronik.
Teiseks kriuksus taga juhipoolne pidur. Pandi uus remontkomplekt ja nenditi, et käsikamootor mõrane ja juhtmed lapitud aga töötab ilusti. Tehti ka diagnostika, mille käigus kustutati varasemad kustutamata vead. Siis noid vigu ei esinenud.
Edasi mootori õlivahetus.
Lisad: Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
turvapadi
signalisatsioon (mahuanduriga)
immobilisaator
stabiilsuskontroll
pidurdusjõukontroll
veojõukontroll
lisapidurituli
Mugavusvarustus
kliimaautomaatik
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega)
püsikiiruse hoidja
mootori eelsoojendus
toonitud klaasid
peeglid päikesesirmides (valgustusega)
kohtvalgustid
Sisustus
veluurpolster
2x istmesoojendused
tagaistme seljatugi allaklapitav
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga
jalamatid (kummist)
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (originaal)
kõlarid
autokompuuter
Rehvid ja veljed
suverehvid
valuveljed (16)
Tuled
udutuled
tulede korrektor
Muu varustus
välistemperatuuri näidik
tagaklaasi soojendus
GSM Alarm Pandora Smart Pro DXL-1920L https://carsec.ee/gsm-alarm-pandora-smart-pro/
GSM alarm ja uste avamine/sulgemine
GSM ja puldilga kaugkäivitus (suvel AC jahutab, talvel toimib eelsoojendusena)
"Keyless" uste avamine/sulgemine
GPS auto asukoha ja marsruudi jälgimine, iOS ja Android äpp
Varsti remondi aeg käes. Midagi ees kolksub ja igaks juhuks mootoririhm, rullikud, veepump. Vaadatakse üle ka salongipoolne lühike kett. 5a vahetusest möödas aga kilometraaz vahetuse välbal täis ei ole.
Viimati muutis sviljar, 17 Jaan 2020, 13:22, muudetud 2 korda kokku.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Edu autoga ja pealkirjas oli kasutajanimi puudu
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Tartus kui 14.12.2019 see vandaalitsemine toimus, siis sai ka minu masin seda tunda. Kasko omavastutuse summa pärast tuli odavam ise korda teha. Gefi lammutuses oli täpselt sama värvi peegel. Klaas küll praak aga forsist sain uue. Komplekt nüüd bueeno.
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Paar asja mida veel teinud on salongipirnid led pirnide vastu vahetatud. Lisaks, et saaks kuulata oma muusikat RCD 300-ga tellisin Saksast usb aux sd mooduli. Nüüd toimib aga paremini sd kaardilt ja, et toimiks kõik oli vastus müüjalt ka. Lisan pildi sellest. Vast kasu kellelegi.
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
- Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
- Asukoht: ...
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 23 korda
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Pm siis kõik track-id, mis sa alla laed ja folderid kaardile/usb-le pannes, pead käsitsi ümber vorpima... veits ebamugav lahendus
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Tegelikult ainuke asi mis teen on see, et lood on kaustadeta. Mix nupp aitab orienteeruda hetkel. Kaustadega saaks ka aga siis kausta nr CD01, CD02...jne. Hiljem kindlasti vaja paremat lahendust. Aga hetkel muud asjad tähtsamad. Kahe auto korrasolek jne.
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Tere peale väikest pausi.
Sai tehtud see sd kaart vähe ümber. Kataloogideks ja kataloogidele nimeks CD1 jne. Et makist hea valida katalooge, sain panna kuni CD6. Nüüd hea lihtne kasutada ja toimib hästi.
Passatil endal tekkis kolks paremale poole ette. Kolksu tekitas roolilatt. Sai ära lastud taastada ja nüüd kõik jälle väga hea. Vahetusel läbisõit 118000.
Katsetasin puhast maantee kütusekulu. Kompuutri näidu järgi sain miinimumiks 6,9l/100km . Sõit Pärnu ja tagasi u. 400km.
Sai tehtud see sd kaart vähe ümber. Kataloogideks ja kataloogidele nimeks CD1 jne. Et makist hea valida katalooge, sain panna kuni CD6. Nüüd hea lihtne kasutada ja toimib hästi.
Passatil endal tekkis kolks paremale poole ette. Kolksu tekitas roolilatt. Sai ära lastud taastada ja nüüd kõik jälle väga hea. Vahetusel läbisõit 118000.
Katsetasin puhast maantee kütusekulu. Kompuutri näidu järgi sain miinimumiks 6,9l/100km . Sõit Pärnu ja tagasi u. 400km.
Viimati muutis sviljar, 19 Veebr 2020, 12:19, muudetud 1 kord kokku.
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Vahepeal pikalt rahulikult sõidetud. Nüüd sai lastud vahetada rihmad rullikud, veepump. Salongifiltri vahetasin ka.
Aga tuleb uuesti minna . Vahetust vajab kett pingutiga, karterituulutuse voolik ja samal ajal vaatab üle ka vanose seisu. Hiljemaks jätan sukkade vahetuse.
Muidu väga hea ja mugav auto. Madal ainult. Maja ees parkimiskohtadega kitsas ja kui kuskile puujuurika peale sai sõidetud, siis lõhkus juhipoolse porilapatsi.
Ühesõnaga tasapisi hoida, siis teenib pikalt
Aga tuleb uuesti minna . Vahetust vajab kett pingutiga, karterituulutuse voolik ja samal ajal vaatab üle ka vanose seisu. Hiljemaks jätan sukkade vahetuse.
Muidu väga hea ja mugav auto. Madal ainult. Maja ees parkimiskohtadega kitsas ja kui kuskile puujuurika peale sai sõidetud, siis lõhkus juhipoolse porilapatsi.
Ühesõnaga tasapisi hoida, siis teenib pikalt
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Päevikusse.
Vahetatud kett , pinguti, kaanetihend, kartertuulutuse voolikud ja ikkagi pidi vahetama vanose ka..! Lõtk oli juba sees korralik.
Auto käib vaiksemalt ja saab veel vaiksemaks kui sikad ka ära vahetada. Jätkata tasapisi hooldust vajavate töödega.
Mõnusat suve kõigile!
Vanos originaalosa. Läbisõit hetkel 123 000 Muidugi kõik tehtud tööd hooldusraamtus kirjas!
Vahetatud kett , pinguti, kaanetihend, kartertuulutuse voolikud ja ikkagi pidi vahetama vanose ka..! Lõtk oli juba sees korralik.
Auto käib vaiksemalt ja saab veel vaiksemaks kui sikad ka ära vahetada. Jätkata tasapisi hooldust vajavate töödega.
Mõnusat suve kõigile!
Vanos originaalosa. Läbisõit hetkel 123 000 Muidugi kõik tehtud tööd hooldusraamtus kirjas!
Viimati muutis sviljar, 17 Juul 2020, 12:14, muudetud 2 korda kokku.
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Vahepeal toimunust.
Servise hoiatus tuli. Nüüd vahetatud õlid ja filtrid. Muu kõik korras. Läbis ka ülevaatuse korrektselt. Kuid sukad hakkavad läbi minema ja see mõjutab varsti ka heitgaasi näitu.
Servise hoiatus tuli. Nüüd vahetatud õlid ja filtrid. Muu kõik korras. Läbis ka ülevaatuse korrektselt. Kuid sukad hakkavad läbi minema ja see mõjutab varsti ka heitgaasi näitu.
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Nüüd siis sedasi, et auto ei läinud laupäeva hommikul käima. Paagis 59l aga võis olla varemalt oht kondensile. Käias aku tühjaks ja eriti ei lubanud ka, mõned törtsud aind tegi. Pump lööb. Sain auto kuidagi garaazi sooja sulama. Äkki kuskil torus jää ja ei saanud kütust kätte. Kolmap ehk saan katsetada.
Loodan parimat. Muidu vinksvonks auto.
Loodan parimat. Muidu vinksvonks auto.
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Auto nüüd remondist käes ja viga oli ühes süütepoolis ning küünlad vajasid ka vahetust. Hetkel toimib kõik hästi. Vaatab kuidas edasi.
Kümunud polnud miskit.
Kümunud polnud miskit.
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Masin vähe hooldust saanud. Tagavedru oli üks puru. Mõlemad tagavedrud vahetatd, ees amorditolmukatted, stabikakont, taga puksid. Tagumised õõtsad poltidega vahetusse. Poldid kinni roostetanud, ei anna silda sirgeks regullida. Muidu tip top.
Ainuke jama ikka see kui perega (2 täiskasvanut ja kolm last) puhkama minna. Asju palju ja üks sõrm mahub pärast rehvi ja koopa serva vahele. Tagaots nii maas...
Ainuke jama ikka see kui perega (2 täiskasvanut ja kolm last) puhkama minna. Asju palju ja üks sõrm mahub pärast rehvi ja koopa serva vahele. Tagaots nii maas...
-
- Veteran
- Postitusi: 3377
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 812 korda
- Tänatud: 131 korda
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Sillad peaks samad olema ja võiks nagu saada tugevamad gaasika tagavedrud panna.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Tere kõigile.
Teist aastat järjest, kui mitmendat korda ülikülm ilm tuli ei läinud Passat käima ja tõmbas aku tühjaks. Lubas ja läks juba käima aga suri välja krõgisedes... Eelmine aasta olevat süütepooli viga aga pärast seda läks ilm soojemaks ja häda ei kordunud... Nüüd juba reaalselt s..t keeb. Korralisel hooldatud ja hästi hoitud auto.
Kas tõesti ainult uut akut vaja???
Teist aastat järjest, kui mitmendat korda ülikülm ilm tuli ei läinud Passat käima ja tõmbas aku tühjaks. Lubas ja läks juba käima aga suri välja krõgisedes... Eelmine aasta olevat süütepooli viga aga pärast seda läks ilm soojemaks ja häda ei kordunud... Nüüd juba reaalselt s..t keeb. Korralisel hooldatud ja hästi hoitud auto.
Kas tõesti ainult uut akut vaja???
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Tere.
Ostsin ikkagi uue aku ka kuna eelmine omanik 2a tagasi ei teadnud isegi millal vahetatud. Läks asemele sama Varta E44 77Ah 780A
Proovisin käima panna, lubas aga ei läinud. Võtsin süütepoolid ja küünlad maha. Kuivatasin leegiga nad üle (2 esimest olid märjad, täistõmmanud)
Panin kokku ja läks väikse käiamise peale tööle. Praegu toimib. Nüüd teha diagnost ja vaadata kas viga näitab. Vb jälle süütepool jamab.
Ise arvanud, et äkki -18C kuni -25C kaugkäivitus pole hea mõte....
Ostsin ikkagi uue aku ka kuna eelmine omanik 2a tagasi ei teadnud isegi millal vahetatud. Läks asemele sama Varta E44 77Ah 780A
Proovisin käima panna, lubas aga ei läinud. Võtsin süütepoolid ja küünlad maha. Kuivatasin leegiga nad üle (2 esimest olid märjad, täistõmmanud)
Panin kokku ja läks väikse käiamise peale tööle. Praegu toimib. Nüüd teha diagnost ja vaadata kas viga näitab. Vb jälle süütepool jamab.
Ise arvanud, et äkki -18C kuni -25C kaugkäivitus pole hea mõte....
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Tükk aega paus sees olnud. Auto ikka alles ja saab parandusi kui vaja.
Viimati jäi peale vasak tagumine pidur. Autohold ei toiminud ja kässari veateate lamp armatuuris.
Sellega seoses läks vahetusse tagumised kettad, klotsid, üks mootor, 2 sadulat, piduritorud ja tehti mooduli kodeerimine.
Ette said juuni lõpus uued kettad, klotsid ja vasak uus sadul. Pidurid peaks nüüd ok olema.
Teine jama oli tohutu niiskus autos. Võtsin lahti mõlemad pagassis olevad küljepolstrid ja pagass tühjaks. Selgus, et mõlemad äravoolu voolikud olid lahti ja umbes. Puhastasin ära ja panin korralikult kinni. Hallitustõrje ja kuivatus mitu päeva. Roostet õnneks polnud tekkinud.
Edasi oli pagassiavamise nupul logo pooleks. Sai vahetatud terve nupp koos logoga. Ava puhastatud, roostetõrjega üle tehtud ja zink peale. See nupp on vingem isegi. Ei lähe lähteasendisse klõpsti vaid sujuvalt.
Mina olen rahul
Viimati jäi peale vasak tagumine pidur. Autohold ei toiminud ja kässari veateate lamp armatuuris.
Sellega seoses läks vahetusse tagumised kettad, klotsid, üks mootor, 2 sadulat, piduritorud ja tehti mooduli kodeerimine.
Ette said juuni lõpus uued kettad, klotsid ja vasak uus sadul. Pidurid peaks nüüd ok olema.
Teine jama oli tohutu niiskus autos. Võtsin lahti mõlemad pagassis olevad küljepolstrid ja pagass tühjaks. Selgus, et mõlemad äravoolu voolikud olid lahti ja umbes. Puhastasin ära ja panin korralikult kinni. Hallitustõrje ja kuivatus mitu päeva. Roostet õnneks polnud tekkinud.
Edasi oli pagassiavamise nupul logo pooleks. Sai vahetatud terve nupp koos logoga. Ava puhastatud, roostetõrjega üle tehtud ja zink peale. See nupp on vingem isegi. Ei lähe lähteasendisse klõpsti vaid sujuvalt.
Mina olen rahul
Viimati muutis sviljar, 29 Sept 2023, 09:28, muudetud 1 kord kokku.
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Nüüd ees ootamas järjekordne ülevaatus oktoobris/novembris.
Lisaks tahaks ikkagi taha jäigemaid vedrusid, et tagaots liiga alla ei vajuks Mulle madal ei sobi
Istmed ootavad keemilist, et saaks ilusamaks veel.
Lisaks tahaks ikkagi taha jäigemaid vedrusid, et tagaots liiga alla ei vajuks Mulle madal ei sobi
Istmed ootavad keemilist, et saaks ilusamaks veel.
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Tervist.
Ja nii mul iga aasta talvel. Nii kui külm ilm, nii enam käima ei lähe. Ootasin soojema ilma, laadisin aku. Igaks juhuks vahetasin ka küünlad NGK. Ja läks kohe käima ilusti. Praegu tundub kuidagi pikk käivitus ja kui külmad ilmad uuesti tulevad, siis arvatavasti sama jama ees.
Huvitav mis seda põhjustab? Külma temperatuuri miski andur sellel? Või kellelgi omapoolseid mõtteid?
Ja nii mul iga aasta talvel. Nii kui külm ilm, nii enam käima ei lähe. Ootasin soojema ilma, laadisin aku. Igaks juhuks vahetasin ka küünlad NGK. Ja läks kohe käima ilusti. Praegu tundub kuidagi pikk käivitus ja kui külmad ilmad uuesti tulevad, siis arvatavasti sama jama ees.
Huvitav mis seda põhjustab? Külma temperatuuri miski andur sellel? Või kellelgi omapoolseid mõtteid?
Volkswagen Passat B6 Comfortline 2.0 FSI 110kw - sviljar
Tere.
Aku lasin enne talve akukeskuses üle kontrollida ja laadida korralikult täis. Öeldi, et selle akuga võite muretult talve läbida! Aku laadimist testriga kontrollinud pole veel. Selle võiks üle vaadata küll.
Aku lasin enne talve akukeskuses üle kontrollida ja laadida korralikult täis. Öeldi, et selle akuga võite muretult talve läbida! Aku laadimist testriga kontrollinud pole veel. Selle võiks üle vaadata küll.