VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

maddis
Klubiline
Postitusi: 101
Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
Auto: VW Passat B8.5
Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
Tänanud: 172 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas maddis » 21 Jaan 2020, 20:03

Oli mul kord Passat B5.5. Meeldis. Sai ostetud B8. Meeldib väga. Ainuke viga on see, et sõita sellega ei saa - naine sõidab. Et ise ka sõita saaks, siis pidin pärijatele Uberi tegemiseks järgmise Passatski tellima - B8FL Executive, 1.5 TSI, 110 kw, 7-käigulise DSG automaatkastiga. Auto komplekteerimisel oli jälle suureks abiks härra Ingvar Møller Auto Ülemiste esindusest. Aitäh veelkord!

Tehase poolt on autole lisatud järgnevad pudinad:

• Executive pakett
IQ.LIGHT – maatriks-leedesituled (PXA) - LED-esituled eraldi LED-päevatulede ja dünaamiliste suunatuledega - Dünaamilised pöördetuled
- Täiustatud dünaamiline kaugtulede automaatlülitus Dynamic
Light Assist
- Eesmised LED-udutuled ja kurvituled
- LED-tagatuled dünaamiliste suunatuledega
Easy Open pakett (PEZ)
- võtmeta avamis- ja käivitussüsteem Keyless Access
- anduritega juhitav tagaluugi avamine ja elektriline sulgemine
Tagurduskaamera (KA2)
Valgusisolatsiooniga klaasid külg- ja tagaakendel (4KF) Ümbruse valgustusega peeglid koos reisijapoolse peegli alla suunamise funktsiooniga (6XI)

Lisaks palusin Hanzule ja Helgale edasi öelda, et nad lisaks sellised asjandused:

0R0R Värv ORYX WHITE PEARL
WL7 Nappa nahast istmepolster
3Y4 Käsitsi ülesrullitavad päikesevarjud tagumistel küljeakendel
PW9 Seisusoojendus ja -tuulutus koos kaugjuhtimise ja taimeriga
PAH Külgmised turvapadjad välimistel tagaistmetel
W02 R-Line välisviimistlus
- R-stiilis kaitserauad
- R-Line logo ees ja külgedel
PDD Adaptiivveermik (DCC)
6SH Eemaldatav pagasiruumi kaitsev matt, musta värvi kummikihiiga kaetud tagaistme seljatoe tagakülg
PA6 ÕHUSTIKU KOMPLEKT EDITION X
PH4 Aktiivse kliimafunktsiooniga ergoComfort juhiiste
- massaažifunktsiooniga ergoComfort juhiiste
- mälu ja mugava sisenemise funktsiooniga juhiiste
- elektrilised esiistmed (sh elektrilised nimmetoed)
- aktiivse kliimafunktsiooniga esiistmed
- elektriliselt kokkuklapitavad mäludega välispeeglidainult koos WL1-ga
PQU TRAVEL ASSIST PLUS
RCB Navigatsioonisüsteem Discover Pro
- 23,3 cm puuteekraan
- Viipejuhtimine
- Digitaalne näidikuplokk Active Info Display
- MP3 ja WMA esitus
- Mobiiltelefoniliides Comfort koos induktsioonlaadimisega
- Juhtmevaba App-Connect funktsioon
- mobiilse võtme valmidus: ligipääs autole nutitelefoni abil (piiratud seadmete tugi)
PKK Tagaistme ühenduspakett
- Automaatkliimaseadme Climatronic juhtnupud taga
- 2 USB-C laadimispesa taga keskkonsoolis
- 230 V pistikupesa taga keskkonsoolis
PDS Titanium Black värvitoonis laepolster
VW0 Heliisolatsiooni ja lamineeritud turvaklaasiga eesmised küljeaknad
PU8 A/W BONNEVILLE 8J X 18

Felgenoutlet punkt com-ist tellisin talveks Wheelworldi toodangu hulgast veljed tootenimetusega WH11 SW+ (18 tolli).

Esimesed 1000 km on tänase seisuga läbitud ja olen oma valikuga väga rahul.
Minge Møller Auto Ülemiste esindusse ja tellige endale ka sobiv mudel, neid peaks sealt saama piiramata koguses 8)









1.jpg
1.jpg (189.37 KiB) Vaadatud 14295 korda
2.jpg
2.jpg (219.54 KiB) Vaadatud 14295 korda
3.jpg
3.jpg (204.5 KiB) Vaadatud 14295 korda
4.jpg
4.jpg (213.26 KiB) Vaadatud 14295 korda
5.jpg
5.jpg (165.77 KiB) Vaadatud 14295 korda
6.jpg
6.jpg (185.98 KiB) Vaadatud 14295 korda
7.jpg
7.jpg (171.43 KiB) Vaadatud 14295 korda
8.jpg
8.jpg (155.46 KiB) Vaadatud 14295 korda
Kes tänasid kasutajat maddis selle postituse eest:
Golhv

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 21 Jaan 2020, 20:06

Kuidas siis B8 ja B8.5 võrdluses tunduvad?

Kiidan sisuvärvi valikut, väga kena!
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

maddis
Klubiline
Postitusi: 101
Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
Auto: VW Passat B8.5
Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
Tänanud: 172 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas maddis » 21 Jaan 2020, 20:22

KuldarA kirjutas:
21 Jaan 2020, 20:06
Kuidas siis B8 ja B8.5 võrdluses tunduvad?

Kiidan sisuvärvi valikut, väga kena!
Esitulede töö on võrreldes B8-ga uuel minuarust tunduvalt parem. B8-sal on naastud (17 tolli), uuele sai lamellid alla pandud ja kulgemine on kuidagi tummisem/parem/pehmem - ei teagi kuidas seda kirjeldada. Rehvi profiil on ka muidugi veidi madalam ja laiem, võibolla see annab niimoodi tunda. Ütleme nii, et mõlemad on head, aga uuega sõidan parema meelega :D

Tuled toimetavad nii:


Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 21 Jaan 2020, 20:22

See must alumine võre ümbris sobib küll päris hästi sellele valgele autole

maddis
Klubiline
Postitusi: 101
Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
Auto: VW Passat B8.5
Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
Tänanud: 172 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas maddis » 21 Jaan 2020, 20:41

Kummal on ilusamad tagumised palged?
Tagumendid ühele joonele.jpg
Tagumendid ühele joonele.jpg (253.84 KiB) Vaadatud 14243 korda

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas aus » 21 Jaan 2020, 21:09

Edev ja vahva, et ka uuemaid lisandub!
Kas Uberit kangema mootoriga ei kannata sõita enam (noh et kulu vs tulu) või lihtsalt oli hinnapiir ees?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas jussike » 21 Jaan 2020, 21:14

Siin võidab 8,5, aga pane kärsad jonnele, siis jääb uus alla.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
maddisKuldarA
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

maddis
Klubiline
Postitusi: 101
Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
Auto: VW Passat B8.5
Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
Tänanud: 172 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas maddis » 21 Jaan 2020, 21:19

aus kirjutas:
21 Jaan 2020, 21:09
Edev ja vahva, et ka uuemaid lisandub!
Kas Uberit kangema mootoriga ei kannata sõita enam (noh et kulu vs tulu) või lihtsalt oli hinnapiir ees?
Pärijaid(loe:lapsi) saab Uberdada sellise mootoriga autoga ka. Sa vist said mu esimesest postist veidi valesti aru - et ma sõidan Uberit. Nii see päris ei ole - ikka ainult oma pere transporti teen 8) Ei ole mulle kangemat aparaati tarvis, otsus sündis terve mõistuse ja matemaatika koostöös :D

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 21 Jaan 2020, 22:45

Auto on kena ja 1.5TSI on täiesti piisav mootor, ilmselt pole paljud seda proovinud ja seetõttu ei oska muud teha kui alamõõduliseks nimetada. Linnas on sama adekvaatne kui suuremad vennad ning maanteel ökonoomsuselt TDI tasemel (möödasõiduga muidugi keerulisemad lood).

Mis tulesid puudutab, siis B8.5 on kasutusel hoopis teistsugune LED tehnoloogia kus iga elemendiga mängitakse ning pimendatakse individuaalselt , B8 DLA peaks tehniliselt olema sarnasem Xenoni põhisele lahendusele mida VW varasemalt kasutas. Ise sõitsin ennem Passatit mõnda aega Opeliga millel ka sarnaselt toimivad targemad LED tuled ja väga mõnus oli trassil kütta.

Viimati muutis Puuriit, 21 Jaan 2020, 22:51, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Puuriit selle postituse eest:
maddis

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas murf » 21 Jaan 2020, 23:57

jussike kirjutas:
21 Jaan 2020, 21:14
Siin võidab 8,5, aga pane kärsad jonnele, siis jääb uus alla.
Sekundeerin, vana tagumik on ilusam. Ja kärsa osas on uus R-Line paras kärss küll jah.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas murf » 22 Jaan 2020, 00:01

Moto on alati maitseasi ja oleneb igaühe vajadustest. Samas endal pigem hunt lambanahas, kui vastupidi. Kuidagi kummaline on kooslus R-Line ja hunnik varustus ning seda edasi viimas mikromootor, mis maanteel möödasõidul “palju kisa, vähe villa” teeb.
A nagu öeldud, “maitseasi” ütles kukk ja nokkis s.tta edasi :D

maddis
Klubiline
Postitusi: 101
Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
Auto: VW Passat B8.5
Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
Tänanud: 172 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas maddis » 22 Jaan 2020, 06:21

murf kirjutas:
22 Jaan 2020, 00:01
Moto on alati maitseasi ja oleneb igaühe vajadustest. Samas endal pigem hunt lambanahas, kui vastupidi. Kuidagi kummaline on kooslus R-Line ja hunnik varustus ning seda edasi viimas mikromootor, mis maanteel möödasõidul “palju kisa, vähe villa” teeb.
A nagu öeldud, “maitseasi” ütles kukk ja nokkis s.tta edasi :D
Ma pole möödasõitja mees. Ja samas kellegil jalus ka ei tolgenda. Enamus läbisõidust koguneb neljarealistel ja linnas - ei ole suurema mootori vajadust. Kel huvi see ju võib võimsa mootoriga hea varustusega auto osta - vaba maa 😁

MartenL
Huviline
Postitusi: 524
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 39 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas MartenL » 22 Jaan 2020, 07:55

murf kirjutas:
22 Jaan 2020, 00:01
Moto on alati maitseasi ja oleneb igaühe vajadustest. Samas endal pigem hunt lambanahas, kui vastupidi. Kuidagi kummaline on kooslus R-Line ja hunnik varustus ning seda edasi viimas mikromootor, mis maanteel möödasõidul “palju kisa, vähe villa” teeb.
A nagu öeldud, “maitseasi” ütles kukk ja nokkis s.tta edasi :D
Kuhu sul kiiret?
Siis tuleks uuesti autokooli minna kui Eesti oludes 110kw Passatiga hakkama ei saa. Meie oludesse on see üks sobivamaid mootoreid.
Eestlane ostab reeglina Saksast sisseveetud 200k sõitnud B8 diisli roima, peaasi et saaks uue mudeli kuna pank annab järtsu 13k. Peale seda hakkab dpf off jms säärane tegevus ja kirumine kuidas saksa auto laguneb.
Siin on väga viisakas auto väga hea varustusega ning ei tasu seda mootorit alahinnata.
Kes tänasid kasutajat MartenL selle postituse eest:
MustVälkmaddisUssikePulku

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 22 Jaan 2020, 09:02

Kuidas uus AID vanaga võrreldes tundub? Kas ta AA/Carplay infot ka kuvab või on endiselt piiratud sellega mida keskekraanistki näed?

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 22 Jaan 2020, 09:18

Ilus ja lahe auto.
1.5 on tglt täitsa ok mootor ju ja maanteel saab ka mööda sõidetud niipalju kui tarvis, testitud nii Passati kui Golfi peal.

Sellel peaks vist olema ka funtksioon kus auto navi järgi maanteel enne ristmikku pidurdab ise ja vist ka tulesid keerab sätib.
Ma sain proovisõidu autoga päris korraliku üllatuse kui maanteel cruise-ga sõites enne T-ristmikku hoiatas ja ignoreerimise peale ise pidurdas :D
Kes tänasid kasutajat ziilike-uduz selle postituse eest:
maddis
elu on nautimiseks

maddis
Klubiline
Postitusi: 101
Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
Auto: VW Passat B8.5
Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
Tänanud: 172 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas maddis » 22 Jaan 2020, 10:29

Puuriit kirjutas:
22 Jaan 2020, 09:02
Kuidas uus AID vanaga võrreldes tundub? Kas ta AA/Carplay infot ka kuvab või on endiselt piiratud sellega mida keskekraanistki näed?
Juhe telole järgi ja AA keskekraanil olemas. AID-il saab kuvada auto enda navi. Võibolla on mingid trikid veel, pole asjaga suutnud ennast täpselt kurssi viia. Kui iste ja rool on minu soovi kohaselt paika sätitud, siis meeldib uue AID rohkem - B8 - sal jääb ülemine "lambirida" veidi varju. Seda siis sellises olukorras kui rool on väljas ja kõige all asendis.
Kes tänasid kasutajat maddis selle postituse eest:
Puuriit

maddis
Klubiline
Postitusi: 101
Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
Auto: VW Passat B8.5
Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
Tänanud: 172 korda
Tänatud: 27 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas maddis » 22 Jaan 2020, 10:37

ziilike-uduz kirjutas:
22 Jaan 2020, 09:18
Ilus ja lahe auto.
1.5 on tglt täitsa ok mootor ju ja maanteel saab ka mööda sõidetud niipalju kui tarvis, testitud nii Passati kui Golfi peal.

Sellel peaks vist olema ka funtksioon kus auto navi järgi maanteel enne ristmikku pidurdab ise ja vist ka tulesid keerab sätib.
Ma sain proovisõidu autoga päris korraliku üllatuse kui maanteel cruise-ga sõites enne T-ristmikku hoiatas ja ignoreerimise peale ise pidurdas :D
Kui vastavad abid sisse lülitada, siis loeb kiiruse piirangu märke ja seab kiiruse nendele vastavaks. Samuti sätib kiiruse eesolevatele kurvidele ja ringidele vastavaks. Ega ta seda päris veatult ei tee, aga lõpuks vastutad ju ikkagi ise 🙃 Näiteks Tallinna ringteelt Jürri sõites arvab ta, et paremale alevi poole oleks paras 90 km/h keerata. Mina veel sellisele levelile jõudnud ei ole ja võtan seal juhtimise üle 🙂

RRI
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 22 Jaan 2020, 21:32
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas RRI » 22 Jaan 2020, 21:38

Kuidagi sellest külalise profiilist saab lahti?
Sama võtmega uksi lahti tehes kord laeb enda profiili, siis jälle külalise omasse. Lisaks need tüütud teavitused multimedia startupis (profiili laadimine jne), kus peab OK vajutama, et pilt ette tuleks.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas murf » 23 Jaan 2020, 00:53

MartenL kirjutas:
22 Jaan 2020, 07:55
Kuhu sul kiiret?
Siis tuleks uuesti autokooli minna kui Eesti oludes 110kw Passatiga hakkama ei saa. Meie oludesse on see üks sobivamaid mootoreid.
....
Siin on väga viisakas auto väga hea varustusega ning ei tasu seda mootorit alahinnata.
1. Mul kiiret igale poole, eile näiteks Riiga.
2. Autokooli tuleks need jobud saata, kes kolonnis maanteel sõidavad, oma alamotoriseeritud autodega möödasõitu ei julge teha ja mõistlikust pikivahest emmigi ei tea. Mistõttu möödasõitu tehes on tihti valida kas: a) pressida vahepeal jõuga rivi vahele. Mille peale tavaliselt mõni tainas kukub signaalitama ja tuledega vilgutama. No vahest kui mul väga si** tuju juhtub olema, siis saab selle tüübi pidureid testida. b) tuleb lennata kogu kolonnist korraga mööda ja lasta neil rahus oma kummipaela rongi edasi mängida. Ma tavaliselt eelistan varianti B.
3. Mootori alahindamisest kohalt on kõik paigas, mul läbi proovitud (loe sõidetud tuhandeid kilomeetreid) Passati peal bensukad 110, 132 ja 162 kw. Seega tean mida need endast kujutavad. 110 lagi on minu jaoks Golf, normaalse dünaamikaga Passat algab 132 pealt.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
TroojaMaxpowerenzovampseavp

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas Golhv » 23 Jaan 2020, 09:32

Korduvalt käidud 110kw Passatiga Riia vahet. Mitte ükski möödasõit ei jäänud tegemata. Väga edukalt saab hakkama ja pole kordagi hiljaks jäänud ;) Selge see, et gramm varem tuleb vajutada aga liigutab siiski väga edukalt end. Golfi ja Passati kaaluvahe on 100kg. See pole ulmeliselt suur vahe, et selle mootori puhul mingit trastilist mõju liikumises avaldada.

aga eks iga üks kiidab ikka enda oma, või siis tööandja oma
RRI kirjutas:
22 Jaan 2020, 21:38
külalisprofiil
Kas peakasutajaks oled end ikka teinud mõlema võtmega ja peale seda ära sünkroniseerinud kasutaja ilusti?
Viimati muutis etnies858, 23 Jaan 2020, 11:15, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Topelt tekst
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
maddisSanderSPS

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas murf » 23 Jaan 2020, 09:54

Golhv kirjutas:
23 Jaan 2020, 09:32
Korduvalt käidud 110kw Passatiga Riia vahet. Mitte ükski möödasõit ei jäänud tegemata. Väga edukalt saab hakkama ja pole kordagi hiljaks jäänud ;) Selge see, et gramm varem tuleb vajutada aga liigutab siiski väga edukalt end.
Saab-saab, mulle pole vaja seda üritada selgitada. Ma käin aasta jooksul piisavalt tihti Riias ja teinud seda igasugu sõidukitega. Ka Mossega saab edukalt kohale, lihtsalt gramm varem tuleb startida;)
Igaühe sõidustiilid on erinevad ja 3 inimest autos on see 110kw ikka puss möödasõidul. But this is only my opinion.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 23 Jaan 2020, 09:56

ilus kooslus väljast ja seest (moto kohapealt ei hakka sõna võtma)...ise oleks vist lisanud ainult Dynaudio ja panoraamluugi, aga eks igaüks tellib ise vastavalt oma vajadustele ja võimalustele.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 23 Jaan 2020, 10:34

1.5 on täiesti piisav mootor igapäevasteks kulgemisteks. Kindlasti ratsionaalsem valik kui linna paari kilomeetristeks otsadeks 2.0 TDI vms. Möödasõidud saab ka Eesti ja välismaa tingimustes tehtud. Paar suve tagasi tegin Euroopa otsa 1.4 Tiguaniga, 4 inimest + pagas autos ja sai igal pool hakkama(Saksa kiirteed ja Alpid). Muidugi on 2.0 mootor teine tera, aga enamik ei kasuta nagunii selle potensiaali ära.

Kolonnist mööda sõitmine on muidugi selline asi, millest võiks välja kasvada. Ise sain üsna varakult õppetunni kolonni keskel paikneva erapolitseiauto käest ja pärast seda võtan pigem ükshaaval või max 2 kaupa möödasõite. Kiirused jäävad oluliselt legaalsemaks ja tõenäosus, et pead 2-realisest 3-realise tegema on ka oluliselt väiksem.
Kes tänasid kasutajat KuldarA selle postituse eest:
Golhvmaddisanonymous2
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas murf » 23 Jaan 2020, 11:09

KuldarA kirjutas:
23 Jaan 2020, 10:34
Kolonnist mööda sõitmine on muidugi selline asi, millest võiks välja kasvada. Ise sain üsna varakult õppetunni kolonni keskel paikneva erapolitseiauto käest ja pärast seda võtan pigem ükshaaval või max 2 kaupa möödasõite. Kiirused jäävad oluliselt legaalsemaks ja tõenäosus, et pead 2-realisest 3-realise tegema on ka oluliselt väiksem.
Absoluutselt nõus, kui autojuhtidest oinad saaks aru sellest, et kui endal pole mune või soovi möödasõitu teha, siis tuleks hoida pikivahe selline, et teised saaks seda ohutult teha. Kahjuks jube tihti on a 10 autot üksteise p.rses sõitmas ja seda kilomeetreid ja kilomeetreid. Siis ongi pedal to the metal ja minek. Ning jube tihti ärkab siis mõni sealt rongist ka üles, saab oma möödasõidu tehtud ning üritab mind jänesena kasutada. Dream on!
Igal oinal on oma mihklipäev ja küll ma ka kord oma laksu ära saan, that’s life.
Ok, rohkem ei risusta teise mehe teemat. Igaühel oma valikud, soovid ja arusaamine sõidudünaamikast ning -rõõmiust. Peace ja muretuid kilomeetreid!
Viimati muutis murf, 23 Jaan 2020, 11:10, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
maddisMaxpowervamps

rraivo
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
Telefon: 5031096
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

VW Passat B8FL 2020 1.5 TSI - maddis

Lugemata postitus Postitas rraivo » 23 Jaan 2020, 12:14

Eks Passat on ikka turvaline valik :) Kas must velg on juba tehase poolt?
Ning seltsimehed, vähem liiklusraevu ning õppetundide andmist :wave:
Kes tänasid kasutajat rraivo selle postituse eest:
maddis
530

Vasta

Mine “Huviliste autod”