Vw G3 GTI 2,0 85KW - Weiko

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Weiko
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 02 Jaan 2017, 21:55
Telefon: 56734326
Auto: VW Golf 3 GTI 2.0 85 KW, VW Golf 1 1.6 40KW
Asukoht: Sindi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Vw G3 GTI 2,0 85KW - Weiko

Lugemata postitus Postitas Weiko » 20 Mär 2021, 20:05

Uuendame siis seda teemat ka. Et härradel oleks mida pureda jälle. Veebruari algus läks endal laiskuse nahka ja lõpu poole istus sõber karantiinis ja ei saand midagi tegemas käia auto kallal. Kuna algne plaan nägi ette originaal mootor tuleb säilitada muude projektide tarbeks. Siis sai seda töökorda sättima hakkatud eelmise kuu viimastel päevadel. Alguses sai siis tükk aega jännatud, et leida ülesse põhjus, miks mootor lainetab ja katkub. Peale mõningast otsimist sai ära vahetatud üks jäme vaakum voolik, mis imes ennast täitsa kokku. Peale seda tuli leida lahendus halliandurile. See lahenes kähku. Audi 80 2,0 66 kw jagaja läks külge ja auto töötas nagu muiste. Originaal jagaja jaoks sai võetud siis uus rootor, kaas ja andur. Nüüd mingi hetk peaks viima mõne vähe targema kätte kes anduri ära vahetab. Sai nädal testitud ja peale seda sai ära vahetatud ka mootoril õli ja kõik filtrid. Külge sai pandud ka tagumised logarid ja kõik plastikust tiivakaared. Mis puudutab uut mootorit. Siis sellega seis selline, et hetkel on pukkis ja ootab koostamist. Põhjus väga lihtne. Mootor lekkis nagu vana ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. Ja sai siis otsutatud et koostan uute tihendite ja kangema sisuga. Hetkel alumine osa komplekteeritud uute asjadega. Kaane osa ka valmis ning põhimõtteliselt võiks ülemise ja alumise osa ristata juba. Hetkel vaja leida lahendus siduri majandusele ja väljalaskele ehk summutile. Pluss lisaks mõni väiksem detail veel tulematta. Koroona aeg ikkagi ju. See pärsib saadetisi korralikult.
Kui uus mootor koos siis plaan saada see ka ametlikult aiste vahele. Ehk siis ARK-i onudega saab vaidlema hakkata.
Kes tahab pilte näha. Siis siin foorumis te neid suure tõenäosusega ei näe. Kuna olen kolinud oma teema ühte teise foorumisse üle. Ja suure tõenäosusega ei uuenda seda teemat ka enam. Või siis vähemalt tükk aega mitte. Kuna ei viitsi kellegile midagi tõestama hakkata. Ja nii sama ilkujaid rohkem kui vaja. Aga ärge muretsege puremis materjali saate varsti juurde. Kuna sai kodu veetud üks G2 ja kui hästi käitute siis näitan seda ka teile.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Vw G3 GTI 2,0 85KW - Weiko

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 21 Mär 2021, 21:47

Tänasel päeval ei tohiks ju ARKiga mingeid probleeme tulla sellise mootorivahetusega.
Viimati muutis alkeemik, 21 Mär 2021, 23:31, muudetud 1 kord kokku.

Weiko
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 02 Jaan 2017, 21:55
Telefon: 56734326
Auto: VW Golf 3 GTI 2.0 85 KW, VW Golf 1 1.6 40KW
Asukoht: Sindi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Vw G3 GTI 2,0 85KW - Weiko

Lugemata postitus Postitas Weiko » 20 Juul 2021, 17:29

Uuendame seda teemat kaa siis. Mootori vahetusega ei tohiks tõesti probleeme tekkida kui sa juhuslikult ei lähe seda arvele võtma Pärnu ARK büroosse. See täitsa riik riigis ja tohmanid koos. Lihtsam ja odavam ja kiirem on seda teha kuskil mujal. Tulles teemasse tagasi siis pean tunnistama et olen olnud laisk. Aprilli lõpuks sai uus mootor täiesti kokku laotud ja võiks selle vahele tõsta. Autole sai orgunnitud ka viimased kliima pudinad mis puudu või katki olid. Aga nagu ikka siis suve algus polnud väga aega ja nüüd palavusega väga ei viitsi liigutada ennast. Plaanis on autoga nagu nii siga palju siis ootab asjaga sügiseni. Kuna hetkel käib suuremate ruumide otsimine kus tehnikaga edasi tegeleda. 150M2 garaaz on jäänud väikeseks. Plaan siis leida sügis/talveks suurem garaaz ja seal siis edasi ehitada. Pajatades siis muudest asjadest siis selgus et TÜV-i läbimiseks vaja ennast ka vähe liigutada. Täna sai siis tehtud õli ja filtri vahetus uuesti ja ära sai vahetatud ka vasak välimine veovõlli ots kuna kevadel avastasin et kumm katki. Tõstukil olles avastasin et kütuse filtri juures toru ja klamber katki, immitseb vähe kütust välja. Sumpsis oli väike auk sees, mis sai ka kohe ära keevitatud. Jõudes käsipiduri kontrollini siis avastasin et kõrvalistuja poolne tross katki. Ehk siis hommikul poodi ja uued jupid tuua. Siis saab mõni päev TÜV-ile minna. Ehk siis selle kuu lõpuni kehtib veel vana ÜV. Peale seda peaks hakkama tegelema pisipudinatega mis vajavad veel ära tegemist ja üle vaatamist. Aga sellest räägib siis kunagi hiljem.
Viimati muutis Weiko, 20 Juul 2021, 17:31, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”