Vw Golf MK7 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Moderaator: etnies858
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf MK7 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Pole pikka aega foorumites teemasid teinud enda autodest, aga kuna selle autoga mõtteid on ja küsimusi nagunii tekib, siis nüüd ma selle vea parandan.
Kui algusest alustada, siis see Golf sai ostetud piltide põhjal Saksa autooksjonilt ja eesmärgiga siin maha müüa. Kuna oksjonilt leidsin ta suht viimasel hetkel, siis polnud aega enam mingeid taustauuringuid teha, vaid hakata käppelt pakkumisi tegema ja toohetk, kui saadeti kinnitus, et olen selle ürituse võitnud, tuli peale kerge kass, et mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] roima ma võisin endale nüüd soetada. No ja teada-tuntud tõde, et tark ei torma - hakkasin siis auto tausta uurima lõpuks, kui ta juba nö. minu oma oli. Ja kae õudu, tundus täitsa oki-toki - läbisõit õige, avariides teadaolevalt pole osalenud, kuskil tagaotsitav ka ei ole, hooldused tehtud. Lasin ta siis Saksast Leetu Marijampolesse transportida, läksime sinna ise järgi vanamehega ja esmane kohtumine lisas veel rohkem rahulolu - kere seis palju parem, kui piltide ja inspekteeritud vealisti tõttu ootasin. Elementaarsed asjad 166 000 sõitnud bahni autol - kividest räsitud esistange, esiklaas, tuled. Küljed okeid, üks imepisike parklamõlk uksel, tagaosa okei, salong okei, tuled ja kõik muu, mis küljes, töökorras.
Nii, 02.03.20, kell 09:30 oli aeg transiidikad külge kruvida, dokid, võtmed võtta ja kodupoole teele asuda. Kui ma kahtlustasin juba enne, et see ost lõi nüüd kaardid sassi ja müüki läheb hoopis olemasolev 2018 aasta salongist uuena ostetud Rav4, 22 700km läbisõiduga, siis need 600+ km panid asjale punkti ja ma leidsin end taas! Ei kasvata vana VAG'i p*de ikka ümber! Kodune ja mõnus oli sõita ilusas, mugavas saksa kokpitis. Igatahes lendas sama õhtu Tojooda müüki, (ootab uut omanikku siiani, kui keegi juhuslikult huvitatud peaks olema), sest ma lihtsalt ei ole linnamaasturi ja vabalthingava asjanduse inimene!
Arvelevõtt läks ludinal, natuke pidin ootama Maksuameti taga, Toyots oli sunnitud loovutama enda 111 HRY numbrid Golfile ja nii ta nüüd mu igapäeva liikumisvahend on.
Mis nüüd kuu ja mõne päevaga selgunud, mis on mõtteis? Olen paras pedant autode suhtes ja eks neid tegemisi ikka jagub, et ta enda jaoks sobivaks saada. Tagumised pidurikettad ja klotsid on lõppemas, ees paistavad päris uued, enda rahulolu jaoks teen hoolduse, kuigi Møllerist sain info, et aega on. Igatahes viskan filtrid ja vedelikud ümber, mingi hetk ka rihmajooksud ja mootoriõli välbaks saab olema nagu mul ikka 10K . Neljapäeval lähevad esituled lihvimisse ja pannakse uus lakk peale, tulemus peaks uueväärne olema. Autot enne poleerima ei hakka, kui saab esistange ja kapott uue värvikuue. Udutuled ja sobivad võred tellitud, puudu veel juhtmestik, tulelüliti, arvatavasti tellin ära ka klapitavad ja lombivalgusega küljepeeglid, koos lülitiga. Dünaamilised suunatuled küljepeeglitesse peaks millalgi saabuma, samuti pagasiruumi led tuli ja tagurdustulede led pirnid. Pead ei anna, aga velg jääb see suvi vast samaks, kuid natuke madalamaks oleks vaja küll teha, nii -35mm äkki. Mölleris sain teada, et autol on ka tehasepoolne tagasikutsumine seoses panoraamkatusega. Käin seal ka mingi hetk ära.
Aga mis sellele autole siis on külge pandud:
2.0, 135 kw, 6 käiku manuaal, auto hold, el. seisupidur, pakimisandurid ees ja taga, ParkPilot, soojendusega pesudüüsid, 2-tsooniline kliima, elektrilise soojendusega ja kuumuskaitsega esiklaas, ilus D-rool, GTD/GTI istmed, valguspakett valge ambient valgustusega ustes ja jalgade juures, led kohtvalgustid, panoraamkatus luugiga ja elektriline ruloo, Dynaudio helisüsteem woofriga, vihma ja hämaraandur, bi-xenon esituled, automaatlülitusega täistuled, originaal Curitiba 17" suverattad, talveks 16" RIAL veljed lamellidega. Kindlasti jäi midagi kirja panemata.
Kui algusest alustada, siis see Golf sai ostetud piltide põhjal Saksa autooksjonilt ja eesmärgiga siin maha müüa. Kuna oksjonilt leidsin ta suht viimasel hetkel, siis polnud aega enam mingeid taustauuringuid teha, vaid hakata käppelt pakkumisi tegema ja toohetk, kui saadeti kinnitus, et olen selle ürituse võitnud, tuli peale kerge kass, et mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] roima ma võisin endale nüüd soetada. No ja teada-tuntud tõde, et tark ei torma - hakkasin siis auto tausta uurima lõpuks, kui ta juba nö. minu oma oli. Ja kae õudu, tundus täitsa oki-toki - läbisõit õige, avariides teadaolevalt pole osalenud, kuskil tagaotsitav ka ei ole, hooldused tehtud. Lasin ta siis Saksast Leetu Marijampolesse transportida, läksime sinna ise järgi vanamehega ja esmane kohtumine lisas veel rohkem rahulolu - kere seis palju parem, kui piltide ja inspekteeritud vealisti tõttu ootasin. Elementaarsed asjad 166 000 sõitnud bahni autol - kividest räsitud esistange, esiklaas, tuled. Küljed okeid, üks imepisike parklamõlk uksel, tagaosa okei, salong okei, tuled ja kõik muu, mis küljes, töökorras.
Nii, 02.03.20, kell 09:30 oli aeg transiidikad külge kruvida, dokid, võtmed võtta ja kodupoole teele asuda. Kui ma kahtlustasin juba enne, et see ost lõi nüüd kaardid sassi ja müüki läheb hoopis olemasolev 2018 aasta salongist uuena ostetud Rav4, 22 700km läbisõiduga, siis need 600+ km panid asjale punkti ja ma leidsin end taas! Ei kasvata vana VAG'i p*de ikka ümber! Kodune ja mõnus oli sõita ilusas, mugavas saksa kokpitis. Igatahes lendas sama õhtu Tojooda müüki, (ootab uut omanikku siiani, kui keegi juhuslikult huvitatud peaks olema), sest ma lihtsalt ei ole linnamaasturi ja vabalthingava asjanduse inimene!
Arvelevõtt läks ludinal, natuke pidin ootama Maksuameti taga, Toyots oli sunnitud loovutama enda 111 HRY numbrid Golfile ja nii ta nüüd mu igapäeva liikumisvahend on.
Mis nüüd kuu ja mõne päevaga selgunud, mis on mõtteis? Olen paras pedant autode suhtes ja eks neid tegemisi ikka jagub, et ta enda jaoks sobivaks saada. Tagumised pidurikettad ja klotsid on lõppemas, ees paistavad päris uued, enda rahulolu jaoks teen hoolduse, kuigi Møllerist sain info, et aega on. Igatahes viskan filtrid ja vedelikud ümber, mingi hetk ka rihmajooksud ja mootoriõli välbaks saab olema nagu mul ikka 10K . Neljapäeval lähevad esituled lihvimisse ja pannakse uus lakk peale, tulemus peaks uueväärne olema. Autot enne poleerima ei hakka, kui saab esistange ja kapott uue värvikuue. Udutuled ja sobivad võred tellitud, puudu veel juhtmestik, tulelüliti, arvatavasti tellin ära ka klapitavad ja lombivalgusega küljepeeglid, koos lülitiga. Dünaamilised suunatuled küljepeeglitesse peaks millalgi saabuma, samuti pagasiruumi led tuli ja tagurdustulede led pirnid. Pead ei anna, aga velg jääb see suvi vast samaks, kuid natuke madalamaks oleks vaja küll teha, nii -35mm äkki. Mölleris sain teada, et autol on ka tehasepoolne tagasikutsumine seoses panoraamkatusega. Käin seal ka mingi hetk ära.
Aga mis sellele autole siis on külge pandud:
2.0, 135 kw, 6 käiku manuaal, auto hold, el. seisupidur, pakimisandurid ees ja taga, ParkPilot, soojendusega pesudüüsid, 2-tsooniline kliima, elektrilise soojendusega ja kuumuskaitsega esiklaas, ilus D-rool, GTD/GTI istmed, valguspakett valge ambient valgustusega ustes ja jalgade juures, led kohtvalgustid, panoraamkatus luugiga ja elektriline ruloo, Dynaudio helisüsteem woofriga, vihma ja hämaraandur, bi-xenon esituled, automaatlülitusega täistuled, originaal Curitiba 17" suverattad, talveks 16" RIAL veljed lamellidega. Kindlasti jäi midagi kirja panemata.
Viimati muutis HarryR, 27 Aug 2021, 09:46, muudetud 16 korda kokku.
GTD Instagramis @harry_r111
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Nädalavahetusel sai tuba puhtaks roogitud meeletust liivast, kulus selleks koristuseks "vaid" 5 tundi. Kõige suurem muutus toimus pagassis, kus vist koera veetud ja see oli kõik topiliseks seal nühkinud. Natuke näputööd ja laik njuu jälle.
Ahjaa, need hirmsad numbrialused lendavad ka varsti teadmata suunas. Fix-It liimi ma seekord ei kasuta, sest viimane kord, kui sellisel moel numbreid kinnitasin, pidin arkist uued tellima peale eemaldamist - liiga head tööd tegi!
Ahjaa, need hirmsad numbrialused lendavad ka varsti teadmata suunas. Fix-It liimi ma seekord ei kasuta, sest viimane kord, kui sellisel moel numbreid kinnitasin, pidin arkist uued tellima peale eemaldamist - liiga head tööd tegi!
Viimati muutis HarryR, 07 Apr 2020, 23:50, muudetud 3 korda kokku.
GTD Instagramis @harry_r111
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Naiss
Ilmselt topi eemaldajaga ikka.
Ilmselt topi eemaldajaga ikka.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Kuna need p u t s u d (väga hell foorum ) hakkasid häirima koristuse käigus, siis mingit "tehnikat" käepärast polnud ja eemaldus oli puhas näputöö ehk siis nokkisin ära.
Järgmine päev olid sõrmeotsad hellad, aga tulemus oli seda väärt.
Auto oli 2 nädalat käes olnud, kui leidsin kindlalaekast Volkswagen Infotainmenti boxi. Ei tea, kuidas see nii märkamatuks jäi.
Järgmine päev olid sõrmeotsad hellad, aga tulemus oli seda väärt.
Auto oli 2 nädalat käes olnud, kui leidsin kindlalaekast Volkswagen Infotainmenti boxi. Ei tea, kuidas see nii märkamatuks jäi.
Viimati muutis HarryR, 08 Apr 2020, 22:40, muudetud 3 korda kokku.
GTD Instagramis @harry_r111
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Kas mulle tundub õigesti, et sellele PRO 8" ekraan külge poogitud?
VIN järgi oleks nagu MEDIAga tegemist.
VIN järgi oleks nagu MEDIAga tegemist.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Mina tean, et Volkswagen Composition Media Gen.2
Ei oska kinnitada ega ümberlükata, kuna pole Vw asjadega veel väga kursis.
Ei oska kinnitada ega ümberlükata, kuna pole Vw asjadega veel väga kursis.
Viimati muutis HarryR, 08 Apr 2020, 23:07, muudetud 1 kord kokku.
GTD Instagramis @harry_r111
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Olen kasutanud omal alakantra toppide eemaldamiseks topi eemaldit ja lihtsa vaevaga saab teise t'itsa uueks.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Ryan, ega mul neid vast sinna enam teki. Jäi ühekordseks jooksupealt tehtud vaevaks.
Alkeemik, polnud midagi valida. See oli selline kiire juhuost, millest esimeses postituses rääkisin. Aga arvan, et kui oleks ka endale otseselt otsinud, oleks ikka manuaali võtnud.
Tehti esituled ära. Töö on hea, aga kokkuvõttes tulemusega veel rahul ei ole. Kui tuled ei põle, näevad välja nagu uued, aga põlema pannes on nüüd näha, et seespoolt on määrdunud nii klaasid, kui luubid. Peab ikka eest ära võtma ja natuke lammutama neid. Praegu siiski ei näpi, sest lakk pehme ja vajab järelkuivamist.
Selle tehtud saab, tahan pirnid ka väljavahetada 6000K vastu. Toyota led esituledega harjunud ja see xenonite 4300K kollakas valgus häirib kuidagi. D3S pirnid on muidugi päris huvitava hinnaga.
Numbrialus - väike detail, aga muutis auto ilme minu silmis palju viisakamaks. Otsisin spetsiaalselt läikiv musta.
Küsimus!
Kas iluliistu uksepolstrilt saab ära ilma polstrit ukselt eemaldamata? See sigudik kägiseb ja igasugu kõrvalhelid mulle ei meeldi. Prooviks ta kuidagi ära vaigistada.
Alkeemik, polnud midagi valida. See oli selline kiire juhuost, millest esimeses postituses rääkisin. Aga arvan, et kui oleks ka endale otseselt otsinud, oleks ikka manuaali võtnud.
Tehti esituled ära. Töö on hea, aga kokkuvõttes tulemusega veel rahul ei ole. Kui tuled ei põle, näevad välja nagu uued, aga põlema pannes on nüüd näha, et seespoolt on määrdunud nii klaasid, kui luubid. Peab ikka eest ära võtma ja natuke lammutama neid. Praegu siiski ei näpi, sest lakk pehme ja vajab järelkuivamist.
Selle tehtud saab, tahan pirnid ka väljavahetada 6000K vastu. Toyota led esituledega harjunud ja see xenonite 4300K kollakas valgus häirib kuidagi. D3S pirnid on muidugi päris huvitava hinnaga.
Numbrialus - väike detail, aga muutis auto ilme minu silmis palju viisakamaks. Otsisin spetsiaalselt läikiv musta.
Küsimus!
Kas iluliistu uksepolstrilt saab ära ilma polstrit ukselt eemaldamata? See sigudik kägiseb ja igasugu kõrvalhelid mulle ei meeldi. Prooviks ta kuidagi ära vaigistada.
GTD Instagramis @harry_r111
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1731
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 401 korda
- Tänatud: 194 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Osta Osram Xenarcid, valgustavad väga hästi ja toon ka parem kui OEM, hind muidugi mõnus
Viimati muutis etnies858, 09 Apr 2020, 20:43, muudetud 2 korda kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5339
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 606 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Ära palun topi üle OEM 4300k, ise sa ei näe enam sittagi, eriti märja ilmaga ja vastu tulijatel valusam. Kui vahetada tahad, siis vaata Philipsite poole.
Viimati muutis jussike, 09 Apr 2020, 21:00, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1731
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 401 korda
- Tänatud: 194 korda
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Vaevalt nüüd 6000K on ledidel ja xenonitel nii väga erinev. Originaal led tuled peaks olema 6000K ja igaljuhul on mu Toyota valgus tunduvalt parem, kui Golfi 4300K xenonitel. Ja ma mõtlen just tooni, mis on valge, mitte kergelt kollakas.
Ma teen mingi õhtu võrdluse äkki.
Led tuled ja kessy on lisad, mida ma Golfi puhul puudust tunnen.
etnies858, Xenarcid ostsin kunagi Octaviale ja väga okeid pirnid.
Ma teen mingi õhtu võrdluse äkki.
Led tuled ja kessy on lisad, mida ma Golfi puhul puudust tunnen.
etnies858, Xenarcid ostsin kunagi Octaviale ja väga okeid pirnid.
GTD Instagramis @harry_r111
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Ma ei tea, mul ei ole usku kahepoolsesse teipi enam. Kunagi panin, aga no ei jäänud nad väga kinni. Ma pesen suht tihti autot ja kardan, et lasen nad sealt survekaga minema lihtsalt. Need uued alused on täitsa okeid, jäävad päris märkamatuks.
GTD Instagramis @harry_r111
-
- Huviline
- Postitusi: 816
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 121 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Töötades valgustitega, mite müügiga vaid ineneeria poolelt, siis julgen vastu vaielda, et 4000K on kollakas. Kui ikka näha tahad mis eesoleval teel kiirustel 90-110 km/h tunnis on siis ära 6500K küll pane
Muidu ilus auto ja täiesti müstika minujaoks see toppide eemaldamine Kahju, et endal neid pole tekkinud sinna, hetkelisel koduolemise ajal nokiks neid meeleldi
Jõudu autoga!
Muidu ilus auto ja täiesti müstika minujaoks see toppide eemaldamine Kahju, et endal neid pole tekkinud sinna, hetkelisel koduolemise ajal nokiks neid meeleldi
Jõudu autoga!
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 898
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
variant ka need tuled üldse turgu panna ja leida kuskil lammarist need millel päevatuli ka ilus led U on, see teeb selle GTD nina ikka oluliselt kurjemaks
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
See mõte on täitsa olemas, aga nimekirja lõpus hetkel. 2xU'ga tuled väga pinget ei paku, kuid R'i 4xU on tõesti ülbed. Lammaris läheb nendega muidugi keeruliseks.
Kas neid elemente ise lisada ei saa? See eeldab muidugi esmalt tule laiali lõhkumist.
Täna autot pestes leidsin koha, kuhu oleks võinud seemned mulda panna.
Ukse ja tihendi vahele oli kõntsa omajagu kogunenud, mis ei ole üldse hea. Tihend ise pisikeste tüüblitega kinnitatud ja kergesti eemaldatav, niiet soovitan aegajalt pilgu peale visata. Kes pesulates käivad, siis seal ei vaevu keegi selliseid kohti puhastama ja automaatpesulas ei ole see võimalik. Täna olin laisk ja tõmbasin kaltsuga suurema huumuse ära, kuid järgmine kord kõik tihendid küljest ja korralikult puhtaks.
GTD Instagramis @harry_r111
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2069
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Õnneks mul selliseid kõrvalnähte ei ole, vaevu saab aimu, mis need üldse tähendavadLed tuled ja kessy on lisad, mida ma Golfi puhul puudust tunnen.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Sa ei tea, millest sa ilma oled jäänud! Kessy on võtmeta auto avamine - lukustamine ja käivitus. Jah, okei, olen nõus, et võtmega auto on tunduvalt turvalisem, aga tõesti mugav on see lahendus ja siiani on kõik mu kessy autod ka alles jäänud. Golfiga läks ikka paar nädalat ümber harjumiseks.
Ja LED tulede võimekus on sigahea. Öösel on maailm su ees tõesti valge (ei saa arugi, kas päike on loojunud või mitte ) ja seda isegi pooltuledega! Talvel täistuled paned, siis sulatab lume ka ees ära.
GTD Instagramis @harry_r111
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Golf VII 2.0 GTD Variant - 2016 - HarryR
Nii, midagi suurt pole juhtunud vahepeal, aga on kogunenud ports pudinaid, mis nüüd ükshaaval auto küljes kohta leidma hakkavad. Vast järgmine nädal saab auto välimus suurema muutuse, tellitud on selleks uued 19" veljed ja H&R madaldusvedrud. Täna saabusid aga viimased tükid projektist "ette udutuled" ehk siis udutuled.
Mõni päev tagasi saabus udutulede kaabeldus Kufatec'st.
Uued "ribid" stangesse samuti juba riiulil õiget aega ootamas.
Kohe-kohe tiksub 170 000 ette ja teen enda jaoks "esmase" hoolduse ära. Hea ümar number, mille järgi edaspidi arvet pidada.
Küljes on aga juba -
pagasiruumi valgusti oli halogeen, nüüd muutus see led'ks. Ei saa aru Vw loogikast......"paneme led salongi valgustuse, aga pagassi nostalgia mõttes vanakooli!"
Et esimesed tuled oleks natukene teistmoodi, siis sinna paigaldasin oranzid ledid. Igaksjuhuks tellisin ka valged nüüd järgi, ülevaatuse ajaks või kui politseile miski ei meeldi.
Paigas on projekti "ette udutuled" järgmine tähis osa - tuledelüliti! Selle sain kasutatud osana ja täitsa eestist, Welg romulast.
Ja kuna on seadistusi, mida tahaks auto juures muuta + udukad vajavad aktiveerimist ja tulevikus ehk lisanduvad klapitavad küljepeeglid, mis ka aktiivseks vaja teha, siis soetasin VCDS kaabli.
Ametlikku müügikuulutust auto all olevatele 17" Vw originaal Curitiba velgedele pole teinud, aga kellel huvi, võib küsida.
Praeguseks kõik! Ootan juba järgmist nädalat.
Mõni päev tagasi saabus udutulede kaabeldus Kufatec'st.
Uued "ribid" stangesse samuti juba riiulil õiget aega ootamas.
Kohe-kohe tiksub 170 000 ette ja teen enda jaoks "esmase" hoolduse ära. Hea ümar number, mille järgi edaspidi arvet pidada.
Küljes on aga juba -
pagasiruumi valgusti oli halogeen, nüüd muutus see led'ks. Ei saa aru Vw loogikast......"paneme led salongi valgustuse, aga pagassi nostalgia mõttes vanakooli!"
Et esimesed tuled oleks natukene teistmoodi, siis sinna paigaldasin oranzid ledid. Igaksjuhuks tellisin ka valged nüüd järgi, ülevaatuse ajaks või kui politseile miski ei meeldi.
Paigas on projekti "ette udutuled" järgmine tähis osa - tuledelüliti! Selle sain kasutatud osana ja täitsa eestist, Welg romulast.
Ja kuna on seadistusi, mida tahaks auto juures muuta + udukad vajavad aktiveerimist ja tulevikus ehk lisanduvad klapitavad küljepeeglid, mis ka aktiivseks vaja teha, siis soetasin VCDS kaabli.
Ametlikku müügikuulutust auto all olevatele 17" Vw originaal Curitiba velgedele pole teinud, aga kellel huvi, võib küsida.
Praeguseks kõik! Ootan juba järgmist nädalat.
Viimati muutis HarryR, 07 Mai 2020, 19:45, muudetud 3 korda kokku.
GTD Instagramis @harry_r111