VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 02 Aug 2020, 12:40

Täpselt nädal aega tagasi kodunt kaugel vaba päeva laiaks lüües sai Norra popimat kuulutustelehte sirvitud, kuid tavapärast 4x4, diisel ja manuaal asemel panin otsingusse ka automaadi, kuna pmst iga vähegi reaalse hinnaga vastav Transporter asub minust tavapäraselt poolteist tuhat kilti lõunapool ning lennupiletite ja tööks vabaks saamise orgunnimise jooksul ammu maha müüdud.

Uute kriteeriumite järgi otsides oli esimeseks tulemuseks see pilt: Pilt

Mis oli oma €5500 hinnaga küllaltki paljulubav. Põhjuseks loomulikult otsakorral mootor, kuid isegi seda arvesse võttes väga hea diil, kui kere vaadata

Pilt
Tegemist on oma elupäevade algusest saadik Norra Maanteeameti rasketehnikakontrolliosakonna ülesandeid täitnud sõidukiga, millel läbisõitu napp 172 tuhat ja mingeid alarmsõite pole teine tegema pidanud. Võimalik, et ka ise olen mõnikord selles samas bussis töötanud onudel hambus olnud Norra lõunarannikul, kui paar aastat Rootsi ja Norra vahet rekkapässitsesin.

Pilt
Pilt
Eniveis, võttis loomulikult kohe tüki sisse, jällegi toonitades kere seisukorda arvesse võttes, on teine ju sünnist saati kile all olnud enamuses, drastiline kontrast enamuse Norra kaubikutega, mis hakkavad mõlke ja kriime külge tõmbama esimesest elupäevast alates. No tööauto ju :roll:

Saatsin kohe sõnumi, et kuidas on teisega jne, üldist ostjamulli ühesõnaga, norrakas vastas, et huvi on kõva ja kui kindel ostja olen, siis pean kohe tegutsema. Seega kohe sai selgeks, et lennukipiletite pealt tuleb kokku hoida, ei jõua seda vaatama enne, kui maha müüakse. Kandsin esmaspäeval pool summast üle, kolmapäevaks jõudis Eesti pangast ülejäänu kohale, neljapäeval võttis Expressvedude Scania ta Oslo lennujaama kandist peale ning viis oma peakorterisse Vaelas (€550 jagu vaesem)

Et vältida tolliprotseduure, peavad autol numbrid küljes olema ning selleks, et numbrid küljes oleksid, peab olema kindlustus, vastasel juhul väänatakse riigi poolt "sundkindlustus", mis on mingi €13 per päev. Norra kindlustusajalugu mul polnud, LKFi netilehelt saatsin oma Norra panga kindlustusharule oma kindlustusajaloo teatise, mille järgi arvutati mulle aastase 50tkm läbisõidu põhjal igakuiseks liikluskindlustusmakseks koos automaksuga 775Nok, elik €70 kuus. Ai. Siiani sõidan Eesti ja Norra vahet oma Volvo V50, aastane makse €66.

Pilt
Pilt

Reedel jõudis seega Eestisse ning nüüd viibib sõbra töökojas Viimsis, ootamas teateid uue mootori ja muu vajaliku hinnataseme kohta. Kõige reaalsem tundub hetkel uus tehasemootor, uus DPF, väline õlijahuti ning pessimistlikumas plaanis ka uued turbod. Kokkuvõttes ei looda samaväärse sõitva masina hinnast väga palju odavamalt pääseda, aga uued vidinad küljes on vähem hirmu, et kuskil Rootsi lapimaal keset ööd virvatulede saatel telefonilevi peab otsima.

Kui masin jälle sõiduvõimeline, viskan kongi seest tühjaks, leiutan mingi süsteemi, mis esiistmete peale käies seal natuke pikutada lubab ning saab teisest minu tööbuss Põhja-Norras lamekatuseid tegemas käies. Seni oli selleks minuni uuena jõudnud 2018a 4x4 Vito 116, mis on küll väga mõnus masin, aga kevadel sai plaanilisel puhkusel oldud kümme nädalat, mille jooksul jalutasid Vitost minema isegi Circle K kohvikruusid, tööriistadest ja asjadest rääkimata, seega ainuke mõistlik lahendus ongi kasutada oma kaubikut, mille eest siis tööandja loomulikult kompensatsiooni maksab.
Viimati muutis Tanel8012, 02 Aug 2020, 16:21, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 02 Aug 2020, 15:27

Ma ei näe mitte ühtegi pilti.

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 02 Aug 2020, 15:48

peaks olemas olema nüüd
Viimati muutis Tanel8012, 02 Aug 2020, 16:25, muudetud 2 korda kokku.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas tofetome » 02 Aug 2020, 20:25

Oo, mis äge masin koduküla lähedal 😀 Äge masin ja jään ootama järgmisi uudiseid.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 11 Aug 2020, 13:58

Siiamaani istub siis teine Viimsis ja ootab oma saatust, mõtlesin küll, et lähen täis seaduslikku teed, et jäävad EGR ja DPF paika, aga tundide kaupa hirmulugusid lugenuna tellisin ära sellised jupid: https://tafmet.pl/english/egr-valve-sim ... ngine.html

Ja selle, välise õlijahuti: https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... -cfca.html

Uue mootori hinda olen uurinud mitmest kohast, Forss pole veel saata jõudnud, Poolast saab uue longblocki koos pihustite ja õiget tüüpi EGRi jahutiga €4600 eest https://allegro.pl/oferta/nowy-silnik- ... 707007732

Plaanis siis egr ja dpf minema, tehes samas võimalikult lihtsaks nende tagasitoomise, juhul kui järgmine september Norras ülevaatuselt läbi ei lähe.

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 25 Aug 2020, 15:18

Seisab teine veel ikka nukralt Pärnamäel

Pilt

Aga täna sai Mooni tänavalt ära toodud selline krempel

Pilt

Pluss igasugused jubinad, mis kaasa käivad - hammasrihmad, veepump jne jne

Retrofit Parts paneb hetkel uusi tulesid kokku, tutikad doonorid, kuhu lähitulede asemele tuleb bi-xenon ning kaugtule asemele samuti xenon ja DRL.
Darkside Developmentsi välise õlijahuti süsteem ka kohal, tuli teine Inglismaalt poole kiiremini, kui mootor Stockholmist :P

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 13 Okt 2020, 21:18

Mõni kogus vett silla alt läbi voolanud, see nädal sain siis lõpuks auto nii mootorivahetusest kätte, natuke võimsust peale krutitud ja uud tuled ka külge

Pilt

See siis Jürisoo juures tehtud pilt, kus sai DPF ja EGR välja kirjutatud ning võimu 158kw peale. CSG mehed võtsid vilkurid ka maha ning panid mingid punnid aukudesse ette. Vähemasti lühiajaline lahendus, pikemas plaanis teen midagi korralikumat arvan. Ees on nüüd Retrofit Partsi kätetöö, tutikad toorikud, kuhu lähituledesse sätitud bi-xenon ning kaugtuledesse vist LED projektor? Pole aega olnud uurida, valgus on võrreldav uue Vito LEDidega, st kaugtuledesse tuleb siiski lisaks investeerida. Eelnevalt kasutusel olnud Siriuse Xenon lisakauged jäid oma raamiga välisele õlijahutile jalgu, seega prükki

Esimene tööots uue tööautoga, seda siis Võru lähistel, elik paar tuhat kilomeetrit tavapärasest lõuna pool :lol:

Pilt

Esimesed 600km selja taga ja tuleb tõdeda, et kuigi eurosid on läinud omajagu, siis iga sent on läinud asja ette 8)
Kes tänasid kasutajat Tanel8012 selle postituse eest:
jyrisoo

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 02 Jaan 2021, 19:45

Natsa aega nüüd tööd teha saanud ja pisikest tuuningut tehtud, miski 7000km maha sõidetud ja mitte päris lapsehaigusteta küll

Pilt

Enam-vähem täpselt 5000km pärast uue mootori peale saamist ja välise õlijahuti monteerimist ütlesid päevase vahega üles õlijahuti voolikute klambrid. Esimene kord olin lähimast Biltemast 200m, ülejärgmine päev keset neljakilomeetrist tunnelit merepõhjas, lähimast bensukast 62km, aga mõned liitrid õli oli veel õnneks alles tagavaraks.

Pilt

Kuna enda arust tegi buss kõva müra, tellisin Norras olles talle pigimatti ja munaresti. Müügimees lasi küll endale jalga, kui ise soovisin 20m2 pigimatti, seletas ta, et kümnest pidi küll ja küll olema. Pika kerega Transporteril jagub kümnest ruudust vaheseinale, põrandale, seintele ja natuke lakke. Käisin tõin AudioCityst paki juurde, praeguseks lagi ka peaaegu tehtud, saab kokku panna ja riiuleid sisse meisterdama hakata.

Pilt

Natuke on Norra moodi remonditud ka, väljast küljejoon tuleb ja läheb.. pigimatiga kõik üle tehtud nüüd

Pilt

Kuna juhipoolne peegel oli suht otsakorral, ei töötanud soojendus ja kinnitatud suht kipsikruvidega, mõtlesin uued osta. Ja tegelt ei meeldi mulle see must plastik kuidagi, et võiks siis stanged ja asjad ka kerevärvi lasta... ja katusel oli neli antenni pluss vilkuritest hunnik auke, mis küll olid mingit plastikjunnide ja kereliimiga täis topitud, aga tahtsin korralikumalt.

Uurisin ja mõtlesin ning leidsin sellise asutuse nagu Kose Auto, mis tegeleb ka suuremate bussidega, sestap olemas kompetents nii keretöödes kui elektris, sest tahtsin, et tagurduskaamera uuesti tööle pandaks, 12V toidet paari kohta veetaks, kaubaruumi soojendus ära blokitaks, taha üles töötuli pandaks jne jne. Lisaks siis pandi katusel augud õige materjaliga kinni ning värviti üle koos kõigi plastikosadega, veljed said samuti uue kihi.

Samuti olid minuni tee leidnud tagumised küljeklaasid pikale Transporterile, mille külgetoppimise üle pikalt mõtlesin ,aga tulemust nähes võis väga rahule jääda. Eelnevalt mainitud müra oli pigem põhjustatud naastrehvidest anno 2014, nüüd uued 235/55/17 Hankookid all ja hoopis teine tera.

Pilt

Tagaots koos lisatud 120W töötule ning T6 märkidega

Pilt

Sees seis selline, kui naine ja lapsed magama lähevad, nokitsen edasi laega. Ülehomme jälle 1500km töölesõit, peab Transporter endale kuluvat natuke tagasi ka teenima 8)
Viimati muutis Tanel8012, 02 Jaan 2021, 19:46, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Tanel8012 selle postituse eest:
LabeL

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas eavp » 21 Jaan 2021, 23:49

Kas midagi vanast sisust tagasi ka külge läheb?
Mind huvitab näiteks plastik, mis sellel pildil näha on
https://imgbb.com/kh1g7tT
Ehk siis kogu see ring enne luuki.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 22 Jaan 2021, 06:55

Riiulid ja mant läks ühe matkaauto ehitajatele, kes mult kuudis olnud alaldi/switch akulaadija komplekti ära ostsid küll, kõik muu leidis tee Jõelähtmele juba :(

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 06 Mär 2021, 21:39

Tiksus 186000 ette, natuke lapsehaigusi on välja löönud peale pikka seismist.

Ei saaks ilma neliveota kuidagi hakkama
Pilt

Käisin kohalikus töökojas 474€ eest rattalaagrit vahetamas, paar päeva peale vahetust tegi auto sellist häält:


Kuna reedel üteldi töökojast, et kõik on normis, video tegin laupäeva lõunast, siis laupäeva õhtul võtsin Biltemast ostetud tööriistadega sadula laiali ja pilt oli selline:

Pilt

Isegi peale sülitada ei viitsitud, kui sadul kokku pandi. 101% tõenäosus, et selle kuiva liuguri pärast see laager ka pekki läks. Kütusekulu kukkus 20l/100 km pealt 9.5 peale ning enam ei karju ega situ velge piduritolmuga. Paarimehel võttis W212 etteandepumba vahetus kaks kuud. Ühesõnaga kui Norras auto katki, osta parem tööriistad, kuna kompetentsi siit ei leia.

Aga muidu siiani rahul autoga, järgmine nädal väike 2200km trip kodumaale ees, peaks 19" X5 veljed värvimisse viima, suvi ju ukse taga

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 24 Apr 2021, 21:38

Vahepeal Forsis pidurid ja tuled korda tehtud, õlijahuti vahelt minema visatud ja peaaegu probleemivaba elu elatud.

Eelmine nädalavahetus sai Lofootidel Svolværi-nimelises turistilõksus natuke sisu ehitatud, kuna töö on suht kohvrite otsas elamine ja auto peab seda võimaldama, elik mingi kord peab majas olema paratamatult

Pilt
Pilt
Pilt

Eile sai üks plaat 15mm Osb-d veel tükkideks tehtud, sellest töötuhinas pilte ei teinud. Praegult juba päris mõnna, arvesse võttes, kui palju erinevat manti peab kaasas olema, kuna tööpiirkond on 1000+km piki rannikut üles-alla ja kontor alati väga kaugel. Planeerisin pikalt ka tehaselahendusi erinevate tootjate poolt, aga lisaks hinnale on suureks miinuseks ka asjaolu, et kui sa ei tööta kas torumehe, elektriku või äärmisel juhul puussepana, ei ole sealt midagi sobivat leida.

Natsa pesu ja vaha ka, sai lähemalt vaadates selgeks, kui palju T5 lemmiklooma ehk roostetäppe üle kere laiali :lol:
Pilt
Pilt

Varsti aeg ülevaatuseks, läheb uuesti Forssi, kus täidetakse konditsioneer, pannakse ette tagasi halogeentuled ning puuduolev EGRi-toru, et kõik legaalne paistaks.

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 29 Mai 2021, 18:10

Seekordne kodusõit põhjast venib ikka päris pikaks.... just sai täis 20tkm minu omanduses, kui öösel kell kaks keerasin Rootsis parklasse, et paar tunnikest magada. Nii kui pöörded alla 1600 kukkusid, lõi akutule põlema. Mis siis ikka, kiire põis ja nina uuesti Soome poole. Nii kui alla 1600-1700 pöörded kukuvad, lõi akutule põlema. Järgmine metsapeatus ei tahtnud enam peale kaheminutilist peatust tühikäigul käikugi sisse lükata.

Masseerisin kuidagi pea kakssada kilti ära, iga kilomeeter ju samm kodu poole jne, mis seal ikka. 670km Länsisadamast oli siiski sõidu lõpp. Esmalt lootsin, et aku lühises, kuna oli teine täiesti küpse ja lasi akuhapet välja edukalt. Kiskusin juhiistme alt teise aku välja, panin külge ning käivitus poolest pöördest. Minuti pärast oli akutuli tagasi ja seisma jätnuna uuesti käima ei läinud.

Selline marsruut sai läbitud: https://goo.gl/maps/cZTeEcvKY7zYU9on6

Laupäeval kell pool kuus hommikul 50km vedu koos järelhaagisega - 300€. Ei saa kurta tegelikult, Falck oleks pea 500 küsinud. Elu hea koht, kus ära kooleda samas, tund varem Rootsis oleks keset teed seisnud.

Pilt

Oulu Fixus, mis laupäeval avatuna eksootika, aidata väga ei saanud. Pandi meeter külge, konstateeriti, et on jah genekas küpse, aga neil võimalus letti võtta kahe nädala pärast. Jalutasin veel pool tunnikest Raskonesse, kus kergemaid masinaid ka tehakse, neil umbes sama jutt.

Otsisin ja uurisin võimalusi, lõpptulemuseks, et käru viib üks tuttav Oulust hoopis tööteel Rootsi oma baasi, kust ma selle järgmine kord koju minnes augustis kaasa võtan. Transporterile tullakse järele tuleva nädala teises pooles treilaga ning ise tegelen vahelduva eduga magamise ja surfamisega InterCity Oulu-Pasila trammis. Õhtul hotelli ja hommikul esimese paadiga kodu.

Pilt

Väike ülevaade erakorralistest kuludest:
Teepealt ära vedamine, 50km Oulusse: 300€
Transporteri vedu Oulust Tallinnasse : 650€
Haagise vedu Rootsi: kast õlmarit
Intercity Helsingisse : 49€
Hotell Pasilas: 99€

Noja siis hakkab alles remontima, genekas ja mõlemad akud arvatavasti :D

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 11 Sept 2021, 22:12

Noh, kolme kuuga kolksvagen vast 9000 eurikut maksma läinud, kui kütus ja kindlustus välja arvata, suht lõpusirgel teisega.

Uus genekas, mingi osa juhtmestikust, üks aku, mõlemad turbod, intercooler, 2 uut rehvi ja massiliselt pisiasju.

Pilt

Viimane töölesõit, 2x JJ-haagis sabas. Ülevaatus ka tehtud tühja DPFi ning pimeda EGRiga, ainsaks veaks puuduv helkurkolmnurk, unustasin teise lihtsalt välja otsida peale 30 tundi ja 1600 km kestnud töölesõitu.

Uus sara juba välja valitud, jääb täpselt selliseks nagu praegu on, teatud mööndustega. Letitaguste orbikute kiunumiseks teen ikka DPFi tühjaks ja EGRi pimedaks :lol:

Pilt

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas dub1 » 12 Sept 2021, 07:45

Tanel8012 kirjutas:
11 Sept 2021, 22:12
Noh, kolme kuuga kolksvagen vast 9000 eurikut maksma läinud, kui kütus ja kindlustus välja arvata, suht lõpusirgel teisega.

Uus genekas, mingi osa juhtmestikust, üks aku, mõlemad turbod, intercooler, 2 uut rehvi ja massiliselt pisiasju.

Pilt

Viimane töölesõit, 2x JJ-haagis sabas. Ülevaatus ka tehtud tühja DPFi ning pimeda EGRiga, ainsaks veaks puuduv helkurkolmnurk, unustasin teise lihtsalt välja otsida peale 30 tundi ja 1600 km kestnud töölesõitu.

Uus sara juba välja valitud, jääb täpselt selliseks nagu praegu on, teatud mööndustega. Letitaguste orbikute kiunumiseks teen ikka DPFi tühjaks ja EGRi pimedaks :lol:

Pilt
Dpf tühi ja egr pimedaks... Lasid arvutiga ka midagi teha? Või jätsid tuled põlema?
VäikeWürst - VW

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 12 Sept 2021, 08:25

Ikka arvutiga lasin teha. Keerati 158kw peale ja jäeti nimetatud vidinad mängust välja.

Pohlad
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 09 Mär 2019, 21:34
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Pohlad » 12 Sept 2021, 08:33

Garantiid polnud autol?

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 12 Sept 2021, 08:38

Teadlikult saalekolinaga ostetud, pole midagi kuskilt küsida. Hind oli vastav muidugi. Nüüd müügiks läheb siis 50-50 võimalus, et lükkan lihtsalt Nettbili oksjonile. Eeldatavasti saan sealt oma 5k euri vähem, kui ise müües, aga ei ole mingit n-i mingite reklamatsioonidega kahe aasta jooksul.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas twist » 12 Sept 2021, 11:54

Tanel8012 kirjutas:
02 Jaan 2021, 19:45
Enam-vähem täpselt 5000km pärast uue mootori peale saamist ja välise õlijahuti monteerimist ütlesid päevase vahega üles õlijahuti voolikute klambrid.
Välise õlijahuti voolikud olidki klambritega? Mitte pressitud liitmikega?
Päris paar autot niimoodi põlema süttinud.

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 12 Sept 2021, 14:16

Tavalised klambrid jah. Kinnitus kere külge oli ka parimast chinesiumist, mis järele andis ja pmst nende klambrite otsas kogu krempel rippuski

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 05 Okt 2021, 06:19

Biturbo on siis uue omaniku manu, kelleks Indrek Tromsøst, kõva motospordi taustaga vend, kel natuke mugavam seda liikurit pidada.

Uueks saraks siis T6, 110kw manuaal aastast 2016. Päris kole pilt ootas mind Kristiansandi lennujaamas, pime mees aerosoolipurgiga, kes selle kunstiteose autoriks, sai jubedusega hakkama Kristiansandi Audi esinduses . Orbikud võivad nüüd tuld anda, kuidas ikka tegelikult nii peabki ja kõik on õige, minu nõue on praeguseks 3.5keuri ostuhinnast tagasi saada, et Eestis korralikult mõlemad küljed üle värvida.

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
Golhv
Huviline
Postitusi: 898
Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
Asukoht: Eesti
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 198 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Golhv » 05 Okt 2021, 12:12

Mis selle mõte on, et siin jubedalt orbikuteks esinduses töötavaid inimesi siunata?
Vana reg.numbri võtsid ikka "uuele" bussile kaasa? See PDxxxx justkui sobiks hästi
Kes tänasid kasutajat Golhv selle postituse eest:
vredestein

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 05 Okt 2021, 13:32

Golhv kirjutas:
05 Okt 2021, 12:12
Mis selle mõte on, et siin jubedalt orbikuteks esinduses töötavaid inimesi siunata?
Vana reg.numbri võtsid ikka "uuele" bussile kaasa? See PDxxxx justkui sobiks hästi
kohe näha, mis koer jalaga sai :lol:

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas eavp » 08 Mai 2022, 08:59

Tanel8012 kirjutas:
24 Apr 2021, 21:38
Vahepeal ...... õlijahuti vahelt minema visatud ja peaaegu probleemivaba elu elatud.
..................

Lootusetult hiljaks jäänud küsimisega, aga kas see õlijahuti on veel alles ja müügiks?
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

VW Transporter 4Motion DSG 132kw '11 - Tanel8012

Lugemata postitus Postitas vredestein » 08 Mai 2022, 10:11

Golhv kirjutas:
05 Okt 2021, 12:12
Mis selle mõte on, et siin jubedalt orbikuteks esinduses töötavaid inimesi siunata?
Vana reg.numbri võtsid ikka "uuele" bussile kaasa? See PDxxxx justkui sobiks hästi
Golhv mõni mats oskabki ainult niimoodi rääkida juu siis kompenseerib midagi.
Ega see kõigi orbikuteks sõimamine midagi ei muuda kui oled rott siis ela edasi oma fantaasiatega. Foorumis püüame ikka viisakaks jääda.
Viimati muutis vredestein, 08 Mai 2022, 10:12, muudetud 1 kord kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Vasta

Mine “Huviliste autod”