VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 21 Aug 2020, 16:14

Lihtsam oleks vist esisild lahti lasta :D, see ingli [VW Bot: "Keel korda!"] DPF-i paun segab natuke, samuti parem pooltelg lahti, sumpa, jahutusvedeliku voolikud kinni pitsitada, jne... Erinevaid pikendusi võtmetele, kohati väikeseid käsi ja natuke roppusi ka :)

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1025
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas links » 21 Aug 2020, 16:26

Golfi baasil küll, aga põhimõte jääb vist samaks.

Palju õnne.. :lol:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 21 Aug 2020, 18:04

links kirjutas:
21 Aug 2020, 16:26
Golfi baasil küll, aga põhimõte jääb vist samaks.

Palju õnne.. :lol:
Kõik detailid videos olid tuttavad, kuid erinevusega, et pooltelge me päris ära ei võtnud, lasime vaid lahti, samuti dpf filter koos sumpaga sai lahti keeratud, kuid jäi sinna tolknema, kuna ei mahtunud sealt vahelt välja, kuid segas küll seda elu seal. Videos pole küll näidatud, et ühtegi uut tihendit oleks pandud, kuid ilmselt ikka pandi. Mul läksid kaasasolnud egr-i toruühenduse omad + õlitorudele uued kummirõngad.
Aga muidu jah, sain samuti uue summuti ühendusklambri :D
Viimati muutis TiitRE, 21 Aug 2020, 22:23, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 28 Aug 2020, 10:58

Täna sai poes järel käidud. Läheb hingede värvimiseks :)

Pilt
Viimati muutis TiitRE, 28 Aug 2020, 19:21, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 28 Aug 2020, 17:08

Nii. Krunditud, värvitud ja lakitud (ise olen oma tööga rahul :D ) Esimesel kahel pildil ootavad veel lakkimist.

Aga küsimus nende porilapatsite kohta, et mõtlersin vältida kunagise Jetta viga (millel olid küll uuest peast need küljes), et kas äkki oleks mõtekas enne installi panna (esitiivale vähemalt) sinna poritiivale ja lapatsi alla äkki selle läbipaistva kere kleebise (vms iganes nimi sel on)? Jettal oli porilapakas tiivalt värvi ära hõõrunud näiteks.

Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis TiitRE, 28 Aug 2020, 23:42, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 28 Aug 2020, 17:53

Kindlasti pane kile alla ja võimalusel kasvõi nii, et ulatab üle serva ka sissepoole.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
TiitRE
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 28 Aug 2020, 18:22

jussike kirjutas:
28 Aug 2020, 17:53
Kindlasti pane kile alla ja võimalusel kasvõi nii, et ulatab üle serva ka sissepoole.
Seda kliet v kleebist saab ilmselt pea igast varuosa poest?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 28 Aug 2020, 19:23

ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ega oskagi öelda. Hea oleks ikkagist paksem, ehk kivikaitse kile.
Mõnda tuttavat reklaam kleepijat pole, neil raudselt vedeleb selliseid jääke.
TLN poole satuksid, siis annaks sahtli põhjast mõne tüki.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 28 Aug 2020, 19:55

jussike kirjutas:
28 Aug 2020, 19:23
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ega oskagi öelda. Hea oleks ikkagist paksem, ehk kivikaitse kile.
Mõnda tuttavat reklaam kleepijat pole, neil raudselt vedeleb selliseid jääke.
TLN poole satuksid, siis annaks sahtli põhjast mõne tüki.
Tlna poole asja pole, kuid nüüd sain vähemalt õige nimetuse teada - kivikaitse kile ;) Tnx, otsin uuel nädalal, kes-kus.

Rooma
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 7 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas Rooma » 28 Aug 2020, 20:40

Klaaside toonijatel on nii kivikaitse kilet, kui turva kilet. Turvakile on vähe tummisem , kuid samas raskemini paigaldatav kumeratele kohtadele.
Tartus saaksid seda Võru tn toonijate käest.
Viimati muutis Rooma, 28 Aug 2020, 20:41, muudetud 1 kord kokku.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 28 Aug 2020, 21:08

Rooma kirjutas:
28 Aug 2020, 20:40
Klaaside toonijatel on nii kivikaitse kilet, kui turva kilet. Turvakile on vähe tummisem , kuid samas raskemini paigaldatav kumeratele kohtadele.
Tartus saaksid seda Võru tn toonijate käest.
Tänud. Tuttav toonkile panija Sepa tn. olemas, uurin temalt.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 28 Aug 2020, 21:34

Turva kile on liiga õhuke ja jäik, kipub rebenema.
Kivikatsekas on paks, veniv pehme, isegi kui liivatera vahele jääb, ei juhtu sellest suurt midagi.
Eks neidki on erineva paksuse ja viskoosusega. Skoda nt kasutab eriti kumjat kilet, mida on küll natu sant paigaldada, kuid kaitseb jube hästi.
NT koodiga 5E0807906A või 1Z0807906F, Octavia p.tagatiiva tõusu kile, suhteliselt suur latakas, saab tellida ainult paari kaupa, tüki hind 18€ kanti. Porilapatsi alla panna jaguks mitmele autole.
Viimati muutis jussike, 28 Aug 2020, 22:48, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
TiitREwoody
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
margus000
Huviline
Postitusi: 276
Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
Auto: vw passat b8 rline 4motion.
Asukoht: tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas margus000 » 29 Aug 2020, 09:19

TiitRE kirjutas:
28 Aug 2020, 18:22
jussike kirjutas:
28 Aug 2020, 17:53
Kindlasti pane kile alla ja võimalusel kasvõi nii, et ulatab üle serva ka sissepoole.
Seda kliet v kleebist saab ilmselt pea igast varuosa poest?
Kui veel vaja siis mul jäi oma autost 3M läbipaistvat kaitsekile järgi , selline paksem , Tegin oma autol tiivakaared ära et kividega ära ei peksaks ja väga hästi peab vastu .
Viimati muutis margus000, 29 Aug 2020, 09:20, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Aug 2020, 17:03

margus000 kirjutas:
29 Aug 2020, 09:19
TiitRE kirjutas:
28 Aug 2020, 18:22
jussike kirjutas:
28 Aug 2020, 17:53
Kindlasti pane kile alla ja võimalusel kasvõi nii, et ulatab üle serva ka sissepoole.
Seda kliet v kleebist saab ilmselt pea igast varuosa poest?
Kui veel vaja siis mul jäi oma autost 3M läbipaistvat kaitsekile järgi , selline paksem , Tegin oma autol tiivakaared ära et kividega ära ei peksaks ja väga hästi peab vastu .
Võib täitsa mõelda seda asja.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Aug 2020, 17:07

Täna võtsin hinge vahetuse ette. Teist ei teinud, kuna hakkas sadama, see pole nii hull ka veel, kui juhipoolne.

Nuputasin seal auto kõrval, et kuidas kere küljest see tagumine polt lahti saada ja minu arust ongi vaid 2 võimalust, kas uks eemaldada või siis esitiib. Ust eemaldada tundus kodustes tingimustes lihtsam.
Vahepeal mõtlesin juba, et kas tõesti saab kõige raskemaks osutuda kapotiavamise hoova tagasipanek, just selle nö. fikeerimisklamber, kuid sai ka see paika (isegi lausa 2x sai lahti võetud, kuna seest-välja polti pidin veelkord lahti laskma, et kogu hinge saaks natuke kergitada).

Juhipoolse hinge eemaldamisel, kukkus see kaheks osaks...võll pooleks, sellep. ka kahtlane liikumine uksel.

Panin uue hingega kokku tagasi, kuid vajab veel regullimist, hetkel jäi pingesse ja tagumist otsa tahaks mingi 2..3mm allapoole saada, et jooned ja liistud jookseks. Proovisin nii hingest endast (uksepoolsetest poltidest), kui ka vastusest, kuid hetkel jäi saju tõttu viimane viimistlus tegemata.

Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis TiitRE, 29 Aug 2020, 17:11, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Aug 2020, 18:53

Näen pildilt, et oled valinud keerulisema tee ukse eemaldamiseks. Teise uksega tee nii:
Kõigepealt lase klaas alla, nii on lihtsam ust tõsta ja transportida.
Ülemisel hingel keerad lahti tifti poldi (ülevalt alla), alumisel hingel keerad välja ukse küljes oleva alumise poldi. Mõnedel on ka alumisel hingel ülevalt alla tifti mutter, kui on , siis ka see eemaldada. Eemalda juhtme lõdvik. Nüüd tõsta uks nagu nagist. Jälgi ka et uks tõstes vastu esi tiiva serva ei läheks.....
Alumine hinge käibki nii pooleks, kui sul uus hinge on täpselt samasugune, siis seda plekiga osa ukse küljest ära üldse eraldagi, jäta see vana, siis on vähem regullimist. Ülemise hinge uksepoolset osa ära ka ära võta, säästad jällegi regullimis aega. Kui suudad alumise hinge kere külge täpselt vanasse kohta panna, võib jopata, et regullimis polegi vaja.
Tõsta uks "nagisse" tagasi.
Viimati muutis jussike, 29 Aug 2020, 18:56, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Aug 2020, 19:32

jussike kirjutas:
29 Aug 2020, 18:53
Näen pildilt, et oled valinud keerulisema tee ukse eemaldamiseks. Teise uksega tee nii:
Kõigepealt lase klaas alla, nii on lihtsam ust tõsta ja transportida.
Ülemisel hingel keerad lahti tifti poldi (ülevalt alla), alumisel hingel keerad välja ukse küljes oleva alumise poldi. Mõnedel on ka alumisel hingel ülevalt alla tifti mutter, kui on , siis ka see eemaldada. Eemalda juhtme lõdvik. Nüüd tõsta uks nagu nagist. Jälgi ka et uks tõstes vastu esi tiiva serva ei läheks.....
Alumine hinge käibki nii pooleks, kui sul uus hinge on täpselt samasugune, siis seda plekiga osa ukse küljest ära üldse eraldagi, jäta see vana, siis on vähem regullimist. Ülemise hinge uksepoolset osa ära ka ära võta, säästad jällegi regullimis aega. Kui suudad alumise hinge kere külge täpselt vanasse kohta panna, võib jopata, et regullimis polegi vaja.
Tõsta uks "nagisse" tagasi.
Panen pildid, kus näha millisest tiftist räägin, see mis seal nö mutri all on. See peaks ju ikka ühes tükis olema?

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Aug 2020, 20:12

On olnud juhtumeid, kus see tõesti murdub. Aga tegelikult on see mutter täiesti kasutu, esimestel (B6 -l) neid mutreid ei olnud, hinge on tegelikult sama, ainult et aastate jooksul on korduvalt muudetud natuke konstruid ja materjale.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Aug 2020, 20:24

@jussike Kas selle ülemise hinge tiftist ka annab midagi regullida? Hetkel saigi mõistus otsa koos vihmasajuga ja jäi pooleli.
Proovisin kõikidest ukse küljes olevatest poltidest regullida, samuti ukseluku vastusest, kuid no ei saanud paika. Äkki on mingi hea nipp v soovitus, mida veel proovida? Hinged on uued ja originaalid, mitte mingid b-kad, et nendes viga olla ei saa. Enne hinge vahetust olid kõik liistud ja jooned paigas ja uks käis kergelt, vaid uks ise liikus üles-alla, kuid nüüd pinges ja vajab regulli.
Homme valges lähenen uuesti.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Aug 2020, 21:11

Tifti mutritest ei anna midagi regullida. Ilmselt ei saanud sul alumine hinge vanasse jälge. Alusta vähemalt sellest, et püüa ukse küljes olevad hinge osad vanasse jälge saada, siis on lihtsam edasi toimetada. Kas uks jäi tagant ülesse või alla? Kui jäi ülesse, siis lõdvenda natuke ühte kinnituspolti ja koputa haamriga läbi puutoki hinget ettepoole. Kui jäi alla, siis vähe sitem lugu, pead mõlemat polti natuke lõdvendama, pane uks peaaegu kinni ja tõsta tagant otsast ust ülesse......

Ps. b-osa polegi olemas.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Aug 2020, 21:33

jussike kirjutas:
29 Aug 2020, 21:11
Tifti mutritest ei anna midagi regullida. Ilmselt ei saanud sul alumine hinge vanasse jälge. Alusta vähemalt sellest, et püüa ukse küljes olevad hinge osad vanasse jälge saada, siis on lihtsam edasi toimetada. Kas uks jäi tagant ülesse või alla? Kui jäi ülesse, siis lõdvenda natuke ühte kinnituspolti ja koputa haamriga läbi puutoki hinget ettepoole. Kui jäi alla, siis vähe sitem lugu, pead mõlemat polti natuke lõdvendama, pane uks peaaegu kinni ja tõsta tagant otsast ust ülesse......

Ps. b-osa polegi olemas.
Tagant jah mõni mm. üles.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5317
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas jussike » 29 Aug 2020, 22:12

No siis on lihtsam variant, polt lõdvaks ja kopsad haamriga läbi puu toki hinget karva jagu ettepoole, julgemad/edasijõudnumad ei keera polte lõdvemaks vaid kasutavad haamri asemel kuvaldat :)
Tegelt on veel üks kiire nn müügiks variant ka olemas, ripud lihtalt ukse küljes, nii, et mingi naksatus läbi käib, kui juhtub palju minema, siis väänad lihtsalt jõuga ülesse tagasi, aga enda autol seda teha ei soovita.

Ps kapoti lingi tagasi panek on üks lihtsamaid operatsioone, pane see stopper ennem lihtsalt lingi külge ära ja suru link klõpsti paika.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 29 Aug 2020, 22:18

jussike kirjutas:
29 Aug 2020, 22:12
No siis on lihtsam variant, polt lõdvaks ja kopsad haamriga läbi puu toki hinget karva jagu ettepoole,
Millist polti sa nimelt simas pead? Alumise hinge, ukse küljes asuvat? Kumba, ülemist v alumist? Kas teise poldi keeran ka ikka natuke lahti selleks ajaks? Ma neid seal keerasin muidu mõlemat korraga koguaeg.
jussike kirjutas:
29 Aug 2020, 22:12

Ps kapoti lingi tagasi panek on üks lihtsamaid operatsioone, pane see stopper ennem lihtsalt lingi külge ära ja suru link klõpsti paika.
Selleni jõudsin isegi, kui olin mingi 10min proovinud seda hiljem lisada :D
Viimati muutis TiitRE, 29 Aug 2020, 22:27, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 30 Aug 2020, 14:01

Nagu ikka öeldakse, siis 3 on seadus. Kiskusin siiski kolmandat korda seestpoolt plastikud eest ja nihutasin alumist kerepoolset hinge ettepoole. Sai omaarust hea. Uks ei poo enam, liigub pehmelt, vahed ja kõrgused ka paigas.
Tänud @jussike -le, kes mind selle protseduuri juures nõuga abiks oli ;)

Kuna hakkas jälle sadama, siis teise uksega tegelen parema ilmaga, nüüd juba teema natuke teada ka ;)

Enne:

Pilt

Pärast:

Pilt
Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
murkamarko

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

VW Passat B7 Variant 2.0tdi MY2012 - TiitRE

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 30 Aug 2020, 16:38

Kus k*rt sa @jussike eile varem olid? :D Dr. google oli ka vait, kui sukk ja näitas igasugu muid lahendusi vanematele autodele sinna (küll tiib küljest , jne...)

Kuna eilse juhipoolse uksega mässamine oli veel lihasmälus, siis natuke pelgasin teistpoolt ette võtta, kuid ilm läks heaks ja mõtlesin @jussike -se nõuannet järgida (allpool ka väike DIY selle kohta) ja no tõesti, mina, kes ma tegin seda esimest korda, võttis aega ca. 35min ja seda liialdamata, esinduste poistel ilmselt 15min, koos väikese kohviga.
Kuigi jälgisin pingsalt vana hingede asukohti, tuli siiski ka seda ust natuke kerehingest nihutada, kuid ei midagi hullu.

Pilt
Pilt

Siin väike juhend ka (oleks ma ise enne seda teadnud :D )

Pilt

1 - eemalda polt (13mm)
2 - eemalda pistik (eelnevalt lase aken alla, on palju lihtsam ust tõsta, täitsa üksi liigutatav)
3 - eemalda mutter (13mm)
4 - eemalda polt (13mm või nr 8 12-sisekant)
Tõsta uks nö. hingedelt maha
5 - eemalda küljeplastik (eelnevalt eemalda poole peale lävepaku plastik)
6 - eemalda polt, mis asub selle plastkatte all (nr 8 12-sisekant), plastkatte alt painutad sealse porollooni vms natuke eemale)

Seejärel eemalda kere küljest alumine hing ja kruvi külge uus hing ukse külge (soovitavalt jälgida vana hinge asukohta).
Seejärel tõsta uks hingedele tagasi, keera asjad tagurpidi külge tagasi, ühenda pistik, lase hinge liikuvatele osadele määret ja naudi vaikselt sulguvaid uksi.

P.S Enne ei tasu seda siseplastikut tagasi panna, kui oled ukse istumist proovinud. Vajadusel saad kerepoolsetest poltidest veel reguleerida (kerepoolsele tagumisele pääseb ligi 13mm silmus/leht võtmega, ka juba siis kui uks ees.
Juhipoolsega sama jutt, kuid lisaks tuleb seal eemaldada kapotiavamise hoob (tõmbad hoova enda poole, ajad kruvikeeraja ülesse vahele ja eemaldad kinnitusklambri. Tagasipannes paned klambri kohe hoova külge ja surud hoova paika.)
Viimati muutis TiitRE, 30 Aug 2020, 16:42, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat TiitRE selle postituse eest:
woody

Vasta

Mine “Huviliste autod”