VW Golf 2 rahvakross - fredi112
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Okt 2010, 21:20
- Telefon: 56635078
- Auto: hetkel pole
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Golf 2 rahvakross - fredi112
Tervist!
Et tuli siis suvealgul mõte, et võiks hakata ehitama krossi autot ja mõte sai tehtud ka teoks.
Sai toodud siis Võrumaalt üks kere korraliku puuriga, mis oli kunagine ringrajaauto lätis
Sai siis tasapisi teda tegema hakatud ja kere tugevndused alustuseks kohe ja kere lihv ja uus värv selga.
Mootoriks siis 1.6 diisli ploki peale pandud 8klapiline 2.0 85 kw kaas kõrgetõusu nukaga.
Esialgu paneme ta selle kitiga käima ja sai soetatud ka 2.0 110 kw abf 16v kaas koos sportnukkadega aga sellele vaja veel abfi pritset ja mingeid asju veel ja plaan panna see kit hiljem disla plokipeale kus on sepiskolvid süvendiga, tugevad kepsud ja vänt dislal raskem niivõinaa et selle mõttega ta tehtud sai ka sellele plokile.
Käigukast läheb esialgu tavaline ja plaan soetada lukk sisse, aga ülekandega kasti ehk jõuab soetada järgmisel hooajal.
Sisu hetkel veel poolik vaja kellad, näidikud külge panna juhtmed kokku ilusti panna veel ja iste ja traksid sisse ja siis väljalase veel teha ja karterikaitse.
Siis võiks minna proovima ja veel teha mõned asjad ja järgmine aasta starti kuskile, hetkeseisuga plaan superkrossi ja ka mõne piiroja karika etapi kaasa teha.
Et tuli siis suvealgul mõte, et võiks hakata ehitama krossi autot ja mõte sai tehtud ka teoks.
Sai toodud siis Võrumaalt üks kere korraliku puuriga, mis oli kunagine ringrajaauto lätis
Sai siis tasapisi teda tegema hakatud ja kere tugevndused alustuseks kohe ja kere lihv ja uus värv selga.
Mootoriks siis 1.6 diisli ploki peale pandud 8klapiline 2.0 85 kw kaas kõrgetõusu nukaga.
Esialgu paneme ta selle kitiga käima ja sai soetatud ka 2.0 110 kw abf 16v kaas koos sportnukkadega aga sellele vaja veel abfi pritset ja mingeid asju veel ja plaan panna see kit hiljem disla plokipeale kus on sepiskolvid süvendiga, tugevad kepsud ja vänt dislal raskem niivõinaa et selle mõttega ta tehtud sai ka sellele plokile.
Käigukast läheb esialgu tavaline ja plaan soetada lukk sisse, aga ülekandega kasti ehk jõuab soetada järgmisel hooajal.
Sisu hetkel veel poolik vaja kellad, näidikud külge panna juhtmed kokku ilusti panna veel ja iste ja traksid sisse ja siis väljalase veel teha ja karterikaitse.
Siis võiks minna proovima ja veel teha mõned asjad ja järgmine aasta starti kuskile, hetkeseisuga plaan superkrossi ja ka mõne piiroja karika etapi kaasa teha.
Viimati muutis etnies858, 11 Dets 2020, 12:46, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri
Põhjus: Pealkiri
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Okt 2010, 21:20
- Telefon: 56635078
- Auto: hetkel pole
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Vw Golf2 superkross/rahvakross
Nii
Paarpäeva vaikus olnud ja kuna autol puudub ka väljalase, siis sai ära tellitud simonsi pütt ja paar toru juppi 55mm, ja pühapäeval läheb keevitamiseks ja siis ka jooksvalt infot ja pilte, et teema välja ei sureks
Paarpäeva vaikus olnud ja kuna autol puudub ka väljalase, siis sai ära tellitud simonsi pütt ja paar toru juppi 55mm, ja pühapäeval läheb keevitamiseks ja siis ka jooksvalt infot ja pilte, et teema välja ei sureks
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Okt 2010, 21:20
- Telefon: 56635078
- Auto: hetkel pole
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Vw Golf2 superkross/rahvakross
Tervist,
Täna sai käija garaažis ja korra autogi sisse aetud et midagi teha edasi jälle aga, ega suurt ei teinudki kui aus olla, esi tulede kohad sai kinni pandud plastlappidega nagu krossi autol põhine ja suurt rohkem ei jõudnudki, kuna palju asju oli puudu ja kuna oli pühapõev siis poed kinni, kust saab vajaminevaid asju, reedel sai summuti osad tellitud ja need kahjuks ei jõudnud samapäev kohale siis paljud asjad saab homme kätte ja tuleb veel poodide vahet käija et asjad ära osta, siis saab järjest tegema hakata
Mõni piltki tänasest päevast
Täna sai käija garaažis ja korra autogi sisse aetud et midagi teha edasi jälle aga, ega suurt ei teinudki kui aus olla, esi tulede kohad sai kinni pandud plastlappidega nagu krossi autol põhine ja suurt rohkem ei jõudnudki, kuna palju asju oli puudu ja kuna oli pühapõev siis poed kinni, kust saab vajaminevaid asju, reedel sai summuti osad tellitud ja need kahjuks ei jõudnud samapäev kohale siis paljud asjad saab homme kätte ja tuleb veel poodide vahet käija et asjad ära osta, siis saab järjest tegema hakata
Mõni piltki tänasest päevast
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Okt 2010, 21:20
- Telefon: 56635078
- Auto: hetkel pole
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Vw Golf2 superkross/rahvakross
Hei
Pole nädalatega midagi lisanud siia.
Aga miskit on vaikselt tehtud jälle aga mitte hirmpalju.
Tehtud sai siis otsast lõpuni täiesti uus väljalase 55 toruläbimõõt, resokas keskele ja lõppu simons pütt
Veel sai külge lõigata ja sobitada veoauto poest ostetud porilapid.
Pole nädalatega midagi lisanud siia.
Aga miskit on vaikselt tehtud jälle aga mitte hirmpalju.
Tehtud sai siis otsast lõpuni täiesti uus väljalase 55 toruläbimõõt, resokas keskele ja lõppu simons pütt
Veel sai külge lõigata ja sobitada veoauto poest ostetud porilapid.
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Okt 2010, 21:20
- Telefon: 56635078
- Auto: hetkel pole
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Vw Golf2 superkross/rahvakross
Tere, kuna pole jõudnud nüüd nädal aega midagi teha autokallal siis vahepeal on saadud tahhomeeter, mille taga kellaplokkide kokku komplekteerimine viibis, siis saab nädalavahetuse autokallal jälle kindlasti veedetud,
Ühesõnaga siis kellanäidikud paika panna, juhtmestik veel ilusti ära paigutada, siis peaks istme sisse panema uuesti, hiinast sai ka tellitud juhi akna võrk mis on üldjuhul krossi autodel kohustuslik.
Kuna ka eelnevalt on mainitud et riiulis seisab ka 16 klapilise abfi plokikaas ja sportnukad ega siis proovin nüüd ehk siin ka küsida, et ega kellegil pole riiulisse juhuslikult jäänud vedelema abfi sissepritset? Kui on võib pakkuda julgelt mulle.
Panen ka pildi tahhokast mis sai tellitud niisamuti aliexpressist sõbrapoolt õigemini sünnipäeva kingiks mulle
Ühesõnaga siis kellanäidikud paika panna, juhtmestik veel ilusti ära paigutada, siis peaks istme sisse panema uuesti, hiinast sai ka tellitud juhi akna võrk mis on üldjuhul krossi autodel kohustuslik.
Kuna ka eelnevalt on mainitud et riiulis seisab ka 16 klapilise abfi plokikaas ja sportnukad ega siis proovin nüüd ehk siin ka küsida, et ega kellegil pole riiulisse juhuslikult jäänud vedelema abfi sissepritset? Kui on võib pakkuda julgelt mulle.
Panen ka pildi tahhokast mis sai tellitud niisamuti aliexpressist sõbrapoolt õigemini sünnipäeva kingiks mulle
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Okt 2010, 21:20
- Telefon: 56635078
- Auto: hetkel pole
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Vw Golf2 superkross/rahvakross
Jep vaatasin ise ka, loodan et ei ole mingi defektigaehk vool järgi pannes läheb nulli
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Okt 2010, 21:20
- Telefon: 56635078
- Auto: hetkel pole
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Golf 2 rahvakross - fredi112
Hei.
Nüüd siis pikk paus olnud siin foorumis mul ja ajaga on kitsas olnud, autokallal on nipet-näpet tehtud.
Aga ühesõnaga... Maha sai tõstetud see mootor, kuna ei saanud seda asja ikkagi päris korralikult käima ja sai isu täis ka sellest asjast ja sai soetatud hea hinnaga tuttavalt 16v 3 mootorit, kaks neist abf ja üks meh. Pritsega 9a mootor.
ABF mis peale läheb sai võtta mootor legoks siis, kuna saaled olid ära ja sai tellitud viperformance lehelt korralikud racing saaled ja nüüd jõudsid ka kõik uued tihendid, simmerid jpm..
Lähipäevil siis kokku laduda ja tõsta mootor aiste vahele ära. Ja siis plaan teha ise väljalaske kolle (Torukolle).
Või kui kellegil siin foorumist vedelema peaks 16v mootorile väljalaske kollet, siis ei viitsi ise nikerdama hakata ja oleks huvi ostu vastu.
Nüüd siis pikk paus olnud siin foorumis mul ja ajaga on kitsas olnud, autokallal on nipet-näpet tehtud.
Aga ühesõnaga... Maha sai tõstetud see mootor, kuna ei saanud seda asja ikkagi päris korralikult käima ja sai isu täis ka sellest asjast ja sai soetatud hea hinnaga tuttavalt 16v 3 mootorit, kaks neist abf ja üks meh. Pritsega 9a mootor.
ABF mis peale läheb sai võtta mootor legoks siis, kuna saaled olid ära ja sai tellitud viperformance lehelt korralikud racing saaled ja nüüd jõudsid ka kõik uued tihendid, simmerid jpm..
Lähipäevil siis kokku laduda ja tõsta mootor aiste vahele ära. Ja siis plaan teha ise väljalaske kolle (Torukolle).
Või kui kellegil siin foorumist vedelema peaks 16v mootorile väljalaske kollet, siis ei viitsi ise nikerdama hakata ja oleks huvi ostu vastu.
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Okt 2010, 21:20
- Telefon: 56635078
- Auto: hetkel pole
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Golf 2 rahvakross - fredi112
Hei.
Pole ammu postitanud midagi,ühesõnaga sõita olen saanud nüüd 2 sõitu superkrossis, esimene toimus siis 6.juuni porsche ringil krossirajal, tulemus ei olnud okei aga eks sai mindud rohkem katseeksitus meetodil kah, et näha mis vead välja tulevad ja mis ümber teha,ühesõnaga vigu tuli ikka, kvalifikatsioonis tegin 3 ringi ja tulin maha ära kuna temp läks 110+ kraadini ja siis sai kontrollitud üle, et asi polnudki hull vaid kell näitas valesti, lõdvikud olid kenad pehmed kõik ja tosooli välja ei peksnud kuskilt. Edasi siis oli 1.eelsõit seal start oli viimasest reast ja kuna autot kimbutasid ka kütusepumba probleemid ja jäi nälga ühesõnaga siis ei olnudki muud kui sõita päev lõpuni ära jõetu autoga ja selle pumbaga, kuna uut polnud kuskilt võtta pühapäevasel päeval. Aga siis eelsõidus sain umbes 2 ringi ja üheltmaalt oli gaasipedaal põhjas ja rajaäärde ma jäin, olin kindel et tross puru ja siis ootasin rajaääres seni kui puksiir boksialasse ära toimetas, siis avastasime et polegi tross pooleks vaid oli tulnud lahti pedaali küljest.
Siis peale seda oli kohe B-finaal kus sai startida jälle tagntreast ja ega polnudki muud teha kui läbi sõita ja vaadata kus finišis olen, olin siis seal tagaotsas ikka ja edasi a-finaali ei pääsenud ja siis oli sõita võimalik veel päeva viimane ehk kõigepõnevam superfinaal kus startisin kõige eest, kuna auto oli ikka väga jõuetu kütusepumba tõttu siis jäin kiirematele jalgu ja konkurent vähe tõukas tagant sedasi, et nurk oli sees ja sai kõvasti plekitööd hiljem tehtud, andis sirgusaada aga enam-vähem sai hea.
Järgmine sõit toimus siis uuesti porsche ringil audrus ja seekord oli ainult asfaltkate ehk suurema ringipeal.
Vahepeal paarkuud sai tehtud autol palju ümber ja sai paremaks. Kütusepump läks uus 3.5 barine vana oli üldse 1.2 barine ja eks väsinud ka ja ega ta seal alla 1 bari ehk surus kütet peale aga peale seda hakkas kohe auto nn elama, hästi pöördesse ja liikus ka kõvasti paremini
Siis sai veel karterikaitse alt ära võetud ja sirgemaks löödud ja siis avastasime, et sillatala pooleks, pikalt mõra risti läbi
Siis polnudki muud kui sai kõvasti keevitusele kuuma anda ja sai see ka korda tehtud.
Siis küttetorud olid veetud mul algselt salongist mööda käigukasti koda ehk sumbuti ajas selle päris kuumaks ja siis läks bensiin ka soojaks ja auto ei töödanud just kõige paremini siis sai need ümber tõstetud kõrvalistuja ukse äärde, et mitte pumpa ära tappa.
Aga teine võistlus oli juba parem ja ise enesekindlam. juhtus seekord siis see, et üheltmaalt tundsin et gaasipedaal liigub kahtlaselt vasakule-paremale ja siis üheltmaalt kurvi keerates vasakule lendas pedaali küljest sõrm ära kõrvalistuja jalge juurde ja siis pedaal tuli lahti ja sain kuidagi lõpuni ära veeretud aga tulemuseks jäi 13.s koht 20 st sõitjast, ehk kõige hullem polnud, ise enamvähem ikka võib rahule jääda
Aga päeva lõpetas jälle põnev superfinaal kuhu läksin ja panin nime kirja algul, ja sõitu alustasin 3ndalt kohalt esimene kurv läks hästi sain teisena minema ja 2-3 ringi sai teisel kohal sõitu nauditud kuni üheltmaalt otsustas käigukast alla vanduda ja kolmas käik kadus ära ja siis said juba kiiremad mööda ja lõpetasin 10dana.
Ühesõnaga tuleb nüüd teha uus käigukast, kuna mul oli 020 kast hoovastikuga siis nüüd seda enam peale ei pane tagasi ja hakkan ehitama uut veel ei tea kas 02a või 02j peale aga trossidega kasti peale lähen üle ja ühesõnaga kui kellegil vedeleb head peaülekannet 02a või 02j käigukastile võib olla ka terve 02jvõi 02a kast aga peaülekanne peab olema alates 4.xx
Ühesõnaga selleks aastaks on hooaeg minujaoks lõppenud ja vaja teha talvega palju tööd auto kallal, kindlasti on vaja jõudu juurde kuna täiesti stock abf on mul, kindlasti panen siledapeaga kolvid mootorisse, et saaks surveastet tõsta ja aju vaja panna kas progetav või lasen esialgu chipi panna eks otsustan veel ja mõtlen. Siis peab tellima mehaanilised tõukurid, et paneks sportnukad ka sisse ära, et kodus riiulis koguvad tolmu.
Kuna sirgepeal ikka liikusid teised eest ära ja kurvis sain järgi siis ikka originaaliga võidu sõita on peaaegu kui võimatu.
Aga hetkel lisan mõned pildid ja eks täiustan teemat jälle lähiajal.
Pole ammu postitanud midagi,ühesõnaga sõita olen saanud nüüd 2 sõitu superkrossis, esimene toimus siis 6.juuni porsche ringil krossirajal, tulemus ei olnud okei aga eks sai mindud rohkem katseeksitus meetodil kah, et näha mis vead välja tulevad ja mis ümber teha,ühesõnaga vigu tuli ikka, kvalifikatsioonis tegin 3 ringi ja tulin maha ära kuna temp läks 110+ kraadini ja siis sai kontrollitud üle, et asi polnudki hull vaid kell näitas valesti, lõdvikud olid kenad pehmed kõik ja tosooli välja ei peksnud kuskilt. Edasi siis oli 1.eelsõit seal start oli viimasest reast ja kuna autot kimbutasid ka kütusepumba probleemid ja jäi nälga ühesõnaga siis ei olnudki muud kui sõita päev lõpuni ära jõetu autoga ja selle pumbaga, kuna uut polnud kuskilt võtta pühapäevasel päeval. Aga siis eelsõidus sain umbes 2 ringi ja üheltmaalt oli gaasipedaal põhjas ja rajaäärde ma jäin, olin kindel et tross puru ja siis ootasin rajaääres seni kui puksiir boksialasse ära toimetas, siis avastasime et polegi tross pooleks vaid oli tulnud lahti pedaali küljest.
Siis peale seda oli kohe B-finaal kus sai startida jälle tagntreast ja ega polnudki muud teha kui läbi sõita ja vaadata kus finišis olen, olin siis seal tagaotsas ikka ja edasi a-finaali ei pääsenud ja siis oli sõita võimalik veel päeva viimane ehk kõigepõnevam superfinaal kus startisin kõige eest, kuna auto oli ikka väga jõuetu kütusepumba tõttu siis jäin kiirematele jalgu ja konkurent vähe tõukas tagant sedasi, et nurk oli sees ja sai kõvasti plekitööd hiljem tehtud, andis sirgusaada aga enam-vähem sai hea.
Järgmine sõit toimus siis uuesti porsche ringil audrus ja seekord oli ainult asfaltkate ehk suurema ringipeal.
Vahepeal paarkuud sai tehtud autol palju ümber ja sai paremaks. Kütusepump läks uus 3.5 barine vana oli üldse 1.2 barine ja eks väsinud ka ja ega ta seal alla 1 bari ehk surus kütet peale aga peale seda hakkas kohe auto nn elama, hästi pöördesse ja liikus ka kõvasti paremini
Siis sai veel karterikaitse alt ära võetud ja sirgemaks löödud ja siis avastasime, et sillatala pooleks, pikalt mõra risti läbi
Siis polnudki muud kui sai kõvasti keevitusele kuuma anda ja sai see ka korda tehtud.
Siis küttetorud olid veetud mul algselt salongist mööda käigukasti koda ehk sumbuti ajas selle päris kuumaks ja siis läks bensiin ka soojaks ja auto ei töödanud just kõige paremini siis sai need ümber tõstetud kõrvalistuja ukse äärde, et mitte pumpa ära tappa.
Aga teine võistlus oli juba parem ja ise enesekindlam. juhtus seekord siis see, et üheltmaalt tundsin et gaasipedaal liigub kahtlaselt vasakule-paremale ja siis üheltmaalt kurvi keerates vasakule lendas pedaali küljest sõrm ära kõrvalistuja jalge juurde ja siis pedaal tuli lahti ja sain kuidagi lõpuni ära veeretud aga tulemuseks jäi 13.s koht 20 st sõitjast, ehk kõige hullem polnud, ise enamvähem ikka võib rahule jääda
Aga päeva lõpetas jälle põnev superfinaal kuhu läksin ja panin nime kirja algul, ja sõitu alustasin 3ndalt kohalt esimene kurv läks hästi sain teisena minema ja 2-3 ringi sai teisel kohal sõitu nauditud kuni üheltmaalt otsustas käigukast alla vanduda ja kolmas käik kadus ära ja siis said juba kiiremad mööda ja lõpetasin 10dana.
Ühesõnaga tuleb nüüd teha uus käigukast, kuna mul oli 020 kast hoovastikuga siis nüüd seda enam peale ei pane tagasi ja hakkan ehitama uut veel ei tea kas 02a või 02j peale aga trossidega kasti peale lähen üle ja ühesõnaga kui kellegil vedeleb head peaülekannet 02a või 02j käigukastile võib olla ka terve 02jvõi 02a kast aga peaülekanne peab olema alates 4.xx
Ühesõnaga selleks aastaks on hooaeg minujaoks lõppenud ja vaja teha talvega palju tööd auto kallal, kindlasti on vaja jõudu juurde kuna täiesti stock abf on mul, kindlasti panen siledapeaga kolvid mootorisse, et saaks surveastet tõsta ja aju vaja panna kas progetav või lasen esialgu chipi panna eks otsustan veel ja mõtlen. Siis peab tellima mehaanilised tõukurid, et paneks sportnukad ka sisse ära, et kodus riiulis koguvad tolmu.
Kuna sirgepeal ikka liikusid teised eest ära ja kurvis sain järgi siis ikka originaaliga võidu sõita on peaaegu kui võimatu.
Aga hetkel lisan mõned pildid ja eks täiustan teemat jälle lähiajal.