VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Aug 2020, 01:01
- Auto: Golf 2, 1.3 40kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Tere kõigile huvilistele!
Alustan pool aastat peale auto soetamist teemaga. Kevadel, esimese koroonalaine ajal sai võetud vastu hulljulge otsus soetada Golf 2. Miks? Seda seetõttu, et aasta tagasi sai suvel sohvrit mängitud paarkorda kaasklubilisele, kes omab siin Golf 2 Pasadena editionit. Sohvrina sai üks kord sõidetud öösel Tallinnast Tartu u kella 3 paiku mis jättis unustamatu mulje antud masinaga. Spidobloki tuled absoluutselt ei põlenud ja seega Waze näitas kiirust ja suunda. Kogu sõit antud masinaga tekitas sooja tunde, mis tõi mind VW-ni huviliste hulka. Teiseks miks see otsus koroona ajal sai vastu võetud oli, sest millal ma tulevikus sellise asjaga ikka veel tegelen, pigem noorena see autotaastamine teoks teha kui vanana kahetseda. Igaljuhul sai siis uurima hakatud ja lõpuks Võrust väikese raha eest leitud pisike rohe/sinine konn. Eestisse oli antud masin toodud 2004ndal aastal ja rallinud Vastseliina kandis, kus teed pigem kruusased ja tulemused antud teedest hakkasid vaikselt ilmnema tulevikus. Igal juhul sai konn konna otsa ja algas tee Tartusse. Viimased kaks aastat oli rohekonn olnud põllurallikas, sellest tulenevalt summuti jooks oli relaka abiga plehku pannud, seega kui tööle proovisime panna, sai meile osaks mõnus toores ralliauto hääl. Siinkohal veel lisan, et olen ise peaaegu täiesti null kokkupuutega autonduses olnud ja esimesed proovikivid said tehtud Jetta Mk I peal, mis sai soetatud sõbrale (vaata VeelÜks teemat). Sai vahetatud radikas ja tagaratta laager, ei tundunudki see kogu taastamine enam nii keeruline ja kauge. Loomulikult tekkis enda rohekonnaga peagi hulga muresid, mis võttis vaikselt juukseid kitkuma. Igaljuhul sai siis alustatud masina uurimisega ja vaikselt kopitsemisega, näha oli kohe, et vajas keevitust. Tiivakaared ja karbid olid pigem pehmed, tagasilla üks kinniti vajas keevitust ja siis veel palju nipet-näpet. Üks esimesi suuremaid töid oli sidurivahetus, seepärast see masin oli seisma jäänud. Sidur sai vahetatud ja avastatud, et käigukasti sees midagi untsus, sest sisse läksid vaid kolmas ja neljas. Ehk järgmine suurem töö oli käigukasti vahetus, asemele sai oma neljakäigulisele 085, ehk viiekäigulise. Sellega veel hetkel probleem tagumise pealmise kronsteiniga, mis erineb 084-st. Suvel sai konn keevitusse viidud, suuremad asjad said tehtud, kuid mõned väiksed asjad tegemata, näiteks juhiistme kinniti, piduritorukinniti ümber olev auk taga istuja jalutsis ja mõned augud amordikannude ümber. Samaaegselt keevitusega sai kodus tehtud põhjalik pesu istmetele ja laepolster ära vahetatud. Viimase kohta ütlen taaskord, olen algaja ja väga kiitaväärt töö pole, kuid sai parem kui enne. Jõudis kätte sügis ja jõudis tagasi konn keevitusest. Algas praeguseni kestev keretööde etapp, mis tihtilugu võttis igati motivatsiooni alla. See eest iga nädal oli näha marketplace'is või mujal keevitusest tulnud masinaid, mis samamoodi oli jäänud keretööde tõttu soiku. Seega sai sunnitud end mitte minema sama rada ja asi lõpule viia. Praeguseks hetkeks on keretööd peaaegu lõpuni jõudnud, edasi värvimisse. Enne värvi tuleb veel paar eelnimetatud kohta ära keevitada. Eks näha ole millal rohekonn liiklusesse saab, loodetavasti kevadel. Kuna aga lootus on lolli lohutus, siis pigem suvel. Peale värvi on mehhaanilisest poolest vaja mootor saada püsivalt käima, tahab õudsalt ära surra, ju pole lambdaga ära harjunud. Sai viimati ka terve summutijooks korda tehtud. Samuti vaja piduritorud ära õhutada ja eks näis mida veel sinna lõputusse nimekirja lisandub. Asemele sai veel ka (uue) tagaluugi, sest enda oma oli suutnud tagaklaasitihendi vahelt ära ussitada.
Alustan pool aastat peale auto soetamist teemaga. Kevadel, esimese koroonalaine ajal sai võetud vastu hulljulge otsus soetada Golf 2. Miks? Seda seetõttu, et aasta tagasi sai suvel sohvrit mängitud paarkorda kaasklubilisele, kes omab siin Golf 2 Pasadena editionit. Sohvrina sai üks kord sõidetud öösel Tallinnast Tartu u kella 3 paiku mis jättis unustamatu mulje antud masinaga. Spidobloki tuled absoluutselt ei põlenud ja seega Waze näitas kiirust ja suunda. Kogu sõit antud masinaga tekitas sooja tunde, mis tõi mind VW-ni huviliste hulka. Teiseks miks see otsus koroona ajal sai vastu võetud oli, sest millal ma tulevikus sellise asjaga ikka veel tegelen, pigem noorena see autotaastamine teoks teha kui vanana kahetseda. Igaljuhul sai siis uurima hakatud ja lõpuks Võrust väikese raha eest leitud pisike rohe/sinine konn. Eestisse oli antud masin toodud 2004ndal aastal ja rallinud Vastseliina kandis, kus teed pigem kruusased ja tulemused antud teedest hakkasid vaikselt ilmnema tulevikus. Igal juhul sai konn konna otsa ja algas tee Tartusse. Viimased kaks aastat oli rohekonn olnud põllurallikas, sellest tulenevalt summuti jooks oli relaka abiga plehku pannud, seega kui tööle proovisime panna, sai meile osaks mõnus toores ralliauto hääl. Siinkohal veel lisan, et olen ise peaaegu täiesti null kokkupuutega autonduses olnud ja esimesed proovikivid said tehtud Jetta Mk I peal, mis sai soetatud sõbrale (vaata VeelÜks teemat). Sai vahetatud radikas ja tagaratta laager, ei tundunudki see kogu taastamine enam nii keeruline ja kauge. Loomulikult tekkis enda rohekonnaga peagi hulga muresid, mis võttis vaikselt juukseid kitkuma. Igaljuhul sai siis alustatud masina uurimisega ja vaikselt kopitsemisega, näha oli kohe, et vajas keevitust. Tiivakaared ja karbid olid pigem pehmed, tagasilla üks kinniti vajas keevitust ja siis veel palju nipet-näpet. Üks esimesi suuremaid töid oli sidurivahetus, seepärast see masin oli seisma jäänud. Sidur sai vahetatud ja avastatud, et käigukasti sees midagi untsus, sest sisse läksid vaid kolmas ja neljas. Ehk järgmine suurem töö oli käigukasti vahetus, asemele sai oma neljakäigulisele 085, ehk viiekäigulise. Sellega veel hetkel probleem tagumise pealmise kronsteiniga, mis erineb 084-st. Suvel sai konn keevitusse viidud, suuremad asjad said tehtud, kuid mõned väiksed asjad tegemata, näiteks juhiistme kinniti, piduritorukinniti ümber olev auk taga istuja jalutsis ja mõned augud amordikannude ümber. Samaaegselt keevitusega sai kodus tehtud põhjalik pesu istmetele ja laepolster ära vahetatud. Viimase kohta ütlen taaskord, olen algaja ja väga kiitaväärt töö pole, kuid sai parem kui enne. Jõudis kätte sügis ja jõudis tagasi konn keevitusest. Algas praeguseni kestev keretööde etapp, mis tihtilugu võttis igati motivatsiooni alla. See eest iga nädal oli näha marketplace'is või mujal keevitusest tulnud masinaid, mis samamoodi oli jäänud keretööde tõttu soiku. Seega sai sunnitud end mitte minema sama rada ja asi lõpule viia. Praeguseks hetkeks on keretööd peaaegu lõpuni jõudnud, edasi värvimisse. Enne värvi tuleb veel paar eelnimetatud kohta ära keevitada. Eks näha ole millal rohekonn liiklusesse saab, loodetavasti kevadel. Kuna aga lootus on lolli lohutus, siis pigem suvel. Peale värvi on mehhaanilisest poolest vaja mootor saada püsivalt käima, tahab õudsalt ära surra, ju pole lambdaga ära harjunud. Sai viimati ka terve summutijooks korda tehtud. Samuti vaja piduritorud ära õhutada ja eks näis mida veel sinna lõputusse nimekirja lisandub. Asemele sai veel ka (uue) tagaluugi, sest enda oma oli suutnud tagaklaasitihendi vahelt ära ussitada.
- Kes tänasid kasutajat Brakecleaner selle postituse eest:
- franz • andres056 • VeelÜks
-
- Klubiline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 04 Sept 2013, 14:52
- Telefon: 51 901 801
- Auto: Opel, Vw jetta 2 1.6 td , Vw golf 2 Country 1990 1.8 72 kw
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Velise
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Tervitus.
Eks viimasel ajal neid vanemad masinaid aina vähem taastatakse ,miu poolt kiidusõnad aga vaata et pooleli ei
jätta.Mis puutub selle mudeli 1.3 mootorisse sis need ongi päris õnnetud ,mõistlikum oleks leida doonor 1.8 golf 3 näiteks ja kogu tehnika ümber tõsta.Jätka samas vaimus.
Rainer
Eks viimasel ajal neid vanemad masinaid aina vähem taastatakse ,miu poolt kiidusõnad aga vaata et pooleli ei
jätta.Mis puutub selle mudeli 1.3 mootorisse sis need ongi päris õnnetud ,mõistlikum oleks leida doonor 1.8 golf 3 näiteks ja kogu tehnika ümber tõsta.Jätka samas vaimus.
Rainer
- Kes tänasid kasutajat franz selle postituse eest:
- Brakecleaner
Tänaseid toimetusi ära viska homse varna --neid võib ka teha ülehomme!!!
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
Vanad räägivad seda. mis nad on teind; noored räägivad, mis nad teha tahavad.
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 12 Mai 2014, 16:52
- Telefon: 5kuuskuus4289kolm
- Auto: VW Golf II 1.6 1992
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Väga kõva, kas värv jääb sama sinine?
- Kes tänasid kasutajat andres056 selle postituse eest:
- Brakecleaner
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Aug 2020, 01:01
- Auto: Golf 2, 1.3 40kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Plaan on olnud jah tulevikus vahetada mootor, nii palju kui foorumit kamminud, siis 1.3 kohta kiidusõnu pole justkui jagunud inimestel.franz kirjutas: ↑26 Nov 2020, 20:29Tervitus.
Eks viimasel ajal neid vanemad masinaid aina vähem taastatakse ,miu poolt kiidusõnad aga vaata et pooleli ei
jätta.Mis puutub selle mudeli 1.3 mootorisse sis need ongi päris õnnetud ,mõistlikum oleks leida doonor 1.8 golf 3 näiteks ja kogu tehnika ümber tõsta.Jätka samas vaimus.
Rainer
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Aug 2020, 01:01
- Auto: Golf 2, 1.3 40kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Plaan on jah sama Montana Green jätta, üleüldiselt väljanägemist hoida originaali lähedal.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Huvitav kombo - pika klaasi ja laiade usteliistude puhul on miskipärast kitsad stanged küljes.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Aug 2020, 01:01
- Auto: Golf 2, 1.3 40kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Nii ma ta sain jahm, kitsad stanged jätab, laiad väga ei maitse mulle. Üldse huvitavad lisad kaasas, kesklukk ja tagumistel istmetel peatoed, samuti el. peeglid.
-
- Huviline
- Postitusi: 294
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Tubli! Kas mootor sul monopritse või täispritsega? Vaevalt et nii uuena veel karbussiga aga mine sa tea
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Aug 2020, 01:01
- Auto: Golf 2, 1.3 40kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
-
- Veteran
- Postitusi: 705
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Milline mootor Golf 2-el 1,3B monopritsega oli?
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Veteran
- Postitusi: 705
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 5 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Aug 2020, 01:01
- Auto: Golf 2, 1.3 40kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Aug 2020, 01:01
- Auto: Golf 2, 1.3 40kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Tere taas kõigile jälgijatele! Pikka juttu hetkel ei tee, varsti konn värvimisest tagasi ja siis algab kokkuladumine, millest kindlasti tuleb veel postitusi. Seega jätan siia sellise toreda pildi, originaal värvikood LA6U, mille laki sisse sai siis ka veidi rohelist tera.
- Kes tänasid kasutajat Brakecleaner selle postituse eest:
- franz
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Aug 2020, 01:01
- Auto: Golf 2, 1.3 40kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Tere jälle!
Hetkel siis konn juba kuu aega garaažis olnud ja tegelenud vaikselt kokkuladumisega. Esimene asi millega tegelema veel pidi oli põhjaalune, eelkõige tagasillast tagapool. Määritud sai traatharja, happekrunti, kivikaitset ja kõige lõpuks mitu kihti bituumenit. Keevitada oleks võinud paari asja, kuid kuna võimalust enam pole, siis proovisin võimalikult hästi puhtaks saada ja ära isoleerida väliskeskkonnast roostekahjustused. Alt sai võetud ka tagasild, puhtaks tehtud ja ülevärvitud, puksid olid vist originaalid oma väsinud ilme järgi vaadates, ehk 340k km läbi sõitnud - oli vist aeg vahetada... Hetkel tagasild ja kütusepaak küljes, b-osa tagalogarid ka paigaldatud ja õõnsused pritsitud vahaga. Uksed ja tagaluuk said samuti külge, akualune ja õhufiltri alune ka puhtaks tehtud ja ülevärvitud.
Sai nüüd nädal aega tagasi käima ka proovitud konna, läks poolest pöördest, kuid suri peale iga katsetust, ilma gaasi andmata, kiirelt välja. Olen surfanud netis ja üritanud välja mõelda mis see lahendus võiks olla. Pakutud on probleemiks lambdaandurit, vaakumileket, sinist tempiandurit... Eks kui uuesti garaaži satun, siis peab elimineerima järjest neid võimalusi, et eks näha. Samas kui kellelgi veel lahendusi pakkuda, siis andke teada. Plaan on siis suvekruiisiks asjandus valmis saada aga eks näha ole. Ja summuti tuleks ka veel normaalselt alla saada, hetkel veidi kõver nagu näha.
Hetkel siis konn juba kuu aega garaažis olnud ja tegelenud vaikselt kokkuladumisega. Esimene asi millega tegelema veel pidi oli põhjaalune, eelkõige tagasillast tagapool. Määritud sai traatharja, happekrunti, kivikaitset ja kõige lõpuks mitu kihti bituumenit. Keevitada oleks võinud paari asja, kuid kuna võimalust enam pole, siis proovisin võimalikult hästi puhtaks saada ja ära isoleerida väliskeskkonnast roostekahjustused. Alt sai võetud ka tagasild, puhtaks tehtud ja ülevärvitud, puksid olid vist originaalid oma väsinud ilme järgi vaadates, ehk 340k km läbi sõitnud - oli vist aeg vahetada... Hetkel tagasild ja kütusepaak küljes, b-osa tagalogarid ka paigaldatud ja õõnsused pritsitud vahaga. Uksed ja tagaluuk said samuti külge, akualune ja õhufiltri alune ka puhtaks tehtud ja ülevärvitud.
Sai nüüd nädal aega tagasi käima ka proovitud konna, läks poolest pöördest, kuid suri peale iga katsetust, ilma gaasi andmata, kiirelt välja. Olen surfanud netis ja üritanud välja mõelda mis see lahendus võiks olla. Pakutud on probleemiks lambdaandurit, vaakumileket, sinist tempiandurit... Eks kui uuesti garaaži satun, siis peab elimineerima järjest neid võimalusi, et eks näha. Samas kui kellelgi veel lahendusi pakkuda, siis andke teada. Plaan on siis suvekruiisiks asjandus valmis saada aga eks näha ole. Ja summuti tuleks ka veel normaalselt alla saada, hetkel veidi kõver nagu näha.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Aug 2020, 01:01
- Auto: Golf 2, 1.3 40kw
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Tere taas!
Jõudsin kruiisile, jõudsin Moostesse ja otsa sai ka käigukast. Vist oli õli otsa saanud ja suutnud lõpuks kahvlid kõik kõveraks väänata, eks see on see ise teed ja ise õpid. Õnneks sai kiirelt uus käigukast leitud golf III küljest ja suvi sai (uuesti) alata.
Suvi möödus kiirelt, maru hea meel ikka sõita asjaga, mille ise tee peale tagasi aitasid. Viimase tööna said vahetatud ka tagavedru taldrikud (vms), mida lihtsalt enam ei eksisteerinud, sellest tulenevalt oli ka sõit nagu paadiga.
Nüüd on konn juba talveunes ja ootab uut aastat, mõned pildid ka pm valmis produktist
Jõudsin kruiisile, jõudsin Moostesse ja otsa sai ka käigukast. Vist oli õli otsa saanud ja suutnud lõpuks kahvlid kõik kõveraks väänata, eks see on see ise teed ja ise õpid. Õnneks sai kiirelt uus käigukast leitud golf III küljest ja suvi sai (uuesti) alata.
Suvi möödus kiirelt, maru hea meel ikka sõita asjaga, mille ise tee peale tagasi aitasid. Viimase tööna said vahetatud ka tagavedru taldrikud (vms), mida lihtsalt enam ei eksisteerinud, sellest tulenevalt oli ka sõit nagu paadiga.
Nüüd on konn juba talveunes ja ootab uut aastat, mõned pildid ka pm valmis produktist
Viimati muutis Brakecleaner, 19 Dets 2021, 22:43, muudetud 1 kord kokku.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf II 1.3 - 1991 - Brakecleaner
Täitsa äge, et selliseid asju veel tehakse
- Kes tänasid kasutajat ryan selle postituse eest:
- Brakecleaner
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!