Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Moderaator: etnies858
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Tänan.
Tegelt seda lebo tavalise puurpingiga teha. Rakis kuhu läheb tihend kinni ja siis natuke vaja keerata.
See võibolla ei ole ka saladus mida peita. Seal võibolla mida iganes muud kirjas.
Võibolla kelle iganes toodetud.
Tegelt seda lebo tavalise puurpingiga teha. Rakis kuhu läheb tihend kinni ja siis natuke vaja keerata.
See võibolla ei ole ka saladus mida peita. Seal võibolla mida iganes muud kirjas.
Võibolla kelle iganes toodetud.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
ma võrdlesin neid tihendeid ja täpselt need kohad kus oem tihendil oli tootekood ja vw audi logo, need olid maha freesitud või siis mingil moel lihvitud corteco omadel, igasugu muud tähed ha nubrid täpselt samuti mõlemil tihendil olemas.
Viimati muutis snakey, 16 Juul 2023, 21:50, muudetud 2 korda kokku.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Näen neid maha freesitud logosi ja koode pidevalt, kui nt Ingercarist silla detaile tellin, viimati sain isegi esitule juhtploki, mille kleepsu pealt oli üritatud VW logo maha nühkida, nii et kleepsul oli suisa auk sees, aga logo servad olid veel alles.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 24 korda
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Ma proovin seletada. Corteco on korralik firma. Toodab originaalosi (OE) ja järelturule (IAM). Ühel juhul läheb tema toode tehases VAG sildiga karpi, teisel juhul Corteco sildiga karpi. Corteco sildia karbis on OE tootekood "maha freesitud". Sama asja kasutab palju näiteks Lemförder, kelle sillajuppidel Lemförderi enda karbis on OE koodid "maha freesitud".
Kui mingi allhankija toodab otse autotehasele ja toode läheb tehases auto külge, siis kasutatakse "hulgipakendeid" ja igat toodet oma karpi ei pandagi.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Huvitav, kas tõesti on odavam freesimist kasutada, kui nt pooled vormid ilma OEM kirjadeta valmistada. Ei usu hästi, et miljonite detailide vorpimiseks kasutatakse ainult ühte vormi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Pigem see, et tehti hulgi valmis sest seadistamine maksab rohkem kui vormi ära võtmine ja tagasi panemine.
Muidugi oleneb kui hästi on vorm konstrueeritud. Aga kuna ma olen teinud vorme ja vahetanud iid vanadel audi/vw/volvo vormidel markeeringuid, siis tundub lebo ots lihtsalt üks insert välja ja teine asemele.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
- Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
On nüüd asulakiirusel veeremine jälle vaikne? Mis võiksid olla need teatud olukorrad, kui laager piisavalt määrimist ei saa? Mul on tunne, et minu masinal hakkas sarnane undamine vaikselt tekkima mõni aeg peale seda, kui autobahnil kümmekond km tavapärasest.. märksa lühema ajaga läbitud sai. Kuid see võib olla juhuslik kokkulangevus - saksa foorumites massilist diffri-ulgumise kurtmist justkui pole silma jäänud.
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
No täielik vaikus on, lust on jälle autoga sõita, nädalavahetusega tegin Tartu tripi ära ja no kui mõnus, võrreldes mis heli sealt enne tuli.
Minu masinal kahjuks ei õnnestunud ainult diffri kättesaamine, pidin tagasilla alla laskma kuna üks polt murdus puksi sisse ära- uued puksid ja poldid tellisin, laagrid ja tihendid on eestis letikaup, samas olen leidnud väga palju laagriteemat skodade puhul. Ma mingit service manuali kuskil nägin,et õli vahetus diffris 60k km ja haldexis 30k km tagant.
Minu masinal kahjuks ei õnnestunud ainult diffri kättesaamine, pidin tagasilla alla laskma kuna üks polt murdus puksi sisse ära- uued puksid ja poldid tellisin, laagrid ja tihendid on eestis letikaup, samas olen leidnud väga palju laagriteemat skodade puhul. Ma mingit service manuali kuskil nägin,et õli vahetus diffris 60k km ja haldexis 30k km tagant.
stefan31 kirjutas: ↑17 Juul 2023, 22:45On nüüd asulakiirusel veeremine jälle vaikne? Mis võiksid olla need teatud olukorrad, kui laager piisavalt määrimist ei saa? Mul on tunne, et minu masinal hakkas sarnane undamine vaikselt tekkima mõni aeg peale seda, kui autobahnil kümmekond km tavapärasest.. märksa lühema ajaga läbitud sai. Kuid see võib olla juhuslik kokkulangevus - saksa foorumites massilist diffri-ulgumise kurtmist justkui pole silma jäänud.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Kalla ja talla tahab ikka hooldust ka saada!
Esiklaas sai siis korraliku kivi juba tükk aega tagasi ja Mölleris läks uus esiklaas ette, algul tundus küll, et uus klaas on liiga hele, vana oli korraliku pronksi UV tooniga, aga no paari nädalaga on ka see uus klaas sarnase tooni tekitanud.
Ja muidugi üks tüüpiline viga AC jahutusradiaatori ja torude vaheline leke on tekkinud, alumiinium hakanud oksüdeerima ja selle tõttu ka leke ühenduskohas, mõte oli see torude pull ära puhastada ja uute tihenditega kokku laduda, aga selgus, et jahutusradiaator on lagunema hakanud ja ribid samuti putukatest ja kividest kortsus.
Esiklaas sai siis korraliku kivi juba tükk aega tagasi ja Mölleris läks uus esiklaas ette, algul tundus küll, et uus klaas on liiga hele, vana oli korraliku pronksi UV tooniga, aga no paari nädalaga on ka see uus klaas sarnase tooni tekitanud.
Ja muidugi üks tüüpiline viga AC jahutusradiaatori ja torude vaheline leke on tekkinud, alumiinium hakanud oksüdeerima ja selle tõttu ka leke ühenduskohas, mõte oli see torude pull ära puhastada ja uute tihenditega kokku laduda, aga selgus, et jahutusradiaator on lagunema hakanud ja ribid samuti putukatest ja kividest kortsus.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Hunnik kilomeetrei jälle veeretud ja õlivahetus taas tehtud, aga viimased päevad siis kollitab masinat mootori tuli.
veakood on ka muidugi huvitav, doktor google ei jaga suuremat tarkust kui mu enda kaalikas välja oskas mõelda, et milles asi, et seda EGR klappi ja jahutit kontrollima hakata siis peab ikka roppu moodi kaevama auto all.
veakood selline siis:
OBD Code P045B - Exhaust Gas Recirculation "B" Control Circuit Range/Performance
kes mida pakub välja, millest selline viga tuleb?
veakood on ka muidugi huvitav, doktor google ei jaga suuremat tarkust kui mu enda kaalikas välja oskas mõelda, et milles asi, et seda EGR klappi ja jahutit kontrollima hakata siis peab ikka roppu moodi kaevama auto all.
veakood selline siis:
OBD Code P045B - Exhaust Gas Recirculation "B" Control Circuit Range/Performance
kes mida pakub välja, millest selline viga tuleb?
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Julgen pakkuda et VW tööriist vaja välja võtta.
001115 - EGR Valve 2 (N213)
P045B - 000 - Implausible Signal - Intermittent
Ehk siis Egr2 asendis kala
001115 - EGR Valve 2 (N213)
P045B - 000 - Implausible Signal - Intermittent
Ehk siis Egr2 asendis kala
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 22 Mai 2015, 18:32
- Auto: VW Passat B6 2.0 TDi 103kW
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Suure tõenäosega jääb madlasurve egr klapp mingi hetk kinni. Sama tee läbi käidud. OEM jupp ei sulgunud külmaga 0%ni jäi vahepeal 7% vahepeal 10 jne. Soojaks käis ja vea kustutasid siis sai jälle sõita kuni maha jahtus ja hommikul jälle kinni haaras.
Vahetasin B-osa vastu ja see kestis 1,5 aastat ja hakkas sama jama pihta. Siis tuli välja, et kehv B-osa ja klapi taldrik hakkas korpusesse kinni kiiluma. Kuna mul vana OEM klapp jäi alles ja huvipärast leotason võlliosa igasugustes ainetes, siis sai see tagasi pandud ja hetkel paar kuud kõik jälle jonksus olnud.
Klapp asub mootori taga DPFi juures. Ma suutsin selle lõpuks ca 1tunniga ära vahetada peale korduvat eemaldamist.
Vahetasin B-osa vastu ja see kestis 1,5 aastat ja hakkas sama jama pihta. Siis tuli välja, et kehv B-osa ja klapi taldrik hakkas korpusesse kinni kiiluma. Kuna mul vana OEM klapp jäi alles ja huvipärast leotason võlliosa igasugustes ainetes, siis sai see tagasi pandud ja hetkel paar kuud kõik jälle jonksus olnud.
Klapp asub mootori taga DPFi juures. Ma suutsin selle lõpuks ca 1tunniga ära vahetada peale korduvat eemaldamist.
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
no nelikveolisel on sinna paras teekond kaevata, aga mu mõte on ka võtta see klapp maha ja siis puhastada ära, ilmselt tuleks ka egr jahutisse piiluda, kas sealt veel miskit läbi käib.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
EGR klapis siis oli võll kinni kiilunud, ma ise arvasin et leian sealt hunniku nõgi aga väga puhas oli klapi taldriku ümbrus. lammutasin klapi laiali ja hakkasin wd40’ga siis seda võlli treenima, ja lõpuks sai väga hea, cleaneriga asjad puhtaks ja kokku tagasi, uued tihendid vahele ja niimodi see asi jonksu saigi hetkel, eks näis millal endast jälle märku annab.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Kas meil siin mõni tegelane ka tugevamalt elektroonikaga tegeleb ja omab kogemust auto can bus signaali lugemises, ala nagu seda diagnostika seadmed teevad, aga selleks lihtsalt kasutada can bus moodulit et näiteks välja lugeda aku pinge ja siis seda kuvada displeile? Ma olen siin pikalt juba mõelnud et teeks ühe lisa ekraani autosse ja topiks selle passti analog kella asemele. Ilmselt saaks igasugu muud infot ka sinna kuvada.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Sõnumit "lugeda" on lihtne. Küsimus on, mis edasi teed.
Mingi kontroller vms on edasi vaja, mis sellest sõnumist loetava displei tekitab.
Mingi kontroller vms on edasi vaja, mis sellest sõnumist loetava displei tekitab.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Oo, mis viguriga sa selliseid asju can signaalist välja lugesid,
Su postitatud pildil siis CanID, pikkus ja data, kuskil neid seletusi ka leiab siis peaks lihtne olema, et mis data’s peidus on.
Ma googeldasin ennast haigeks ja leidsin igasugu vigureid, lõpuks otsustasin ja tellisin ühe 15 eurose vidina ära, eks siis näha mis sellega teha saab.
Kui mingit mõistlikut infot kätte saab, siis kasutaks ilmselt programmeeritavat kontrollerit ala arduino või espressif jne, ja TFT ümmargune display külge ja ongi valmis..
Su postitatud pildil siis CanID, pikkus ja data, kuskil neid seletusi ka leiab siis peaks lihtne olema, et mis data’s peidus on.
Ma googeldasin ennast haigeks ja leidsin igasugu vigureid, lõpuks otsustasin ja tellisin ühe 15 eurose vidina ära, eks siis näha mis sellega teha saab.
Kui mingit mõistlikut infot kätte saab, siis kasutaks ilmselt programmeeritavat kontrollerit ala arduino või espressif jne, ja TFT ümmargune display külge ja ongi valmis..
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Noo antud pilt on raspberry ja canshield aga tegelikusses pole ju vahet. Mul on c# kirjutatud konsoolirakendus 10eurosele kcan1.4 kaablile millega ma loen ja kirjutan pq35 kellaplokke.
Kui sa tahad arduinot kasutada siis ilmselt MCP can kivi ja tft ekraan sinna külge ja olemas.
CanID ja data võlumine on jah omaette küsimus. Diagnostika käskudega saad sa ilmselt otse obdst data kätte küsida (uds 22 xx xx) aga palju parem oleks seda ilmselt powertrainist teha. Aga plokkidevahelised canid on palju huvitavamad ja seal mitte ei liigu üks või kaks paketti vaid data võib olla jaotunud isegi mitmekümne paketi vahele ära mida siis x ms tagant saadetakse.
Vaata ka siia: https://forums.ross-tech.com/index.php? ... ost-203712
Kui sa tahad arduinot kasutada siis ilmselt MCP can kivi ja tft ekraan sinna külge ja olemas.
CanID ja data võlumine on jah omaette küsimus. Diagnostika käskudega saad sa ilmselt otse obdst data kätte küsida (uds 22 xx xx) aga palju parem oleks seda ilmselt powertrainist teha. Aga plokkidevahelised canid on palju huvitavamad ja seal mitte ei liigu üks või kaks paketti vaid data võib olla jaotunud isegi mitmekümne paketi vahele ära mida siis x ms tagant saadetakse.
Vaata ka siia: https://forums.ross-tech.com/index.php? ... ost-203712
Viimati muutis R36, 14 Mär 2024, 00:07, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 121 korda
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Kas mitte selliseid lisaekraane ei müüda? Ma mäletan ühe Karel Piiroja videost, kust ta selle Magnuse audi A6-ga sõitis, siis oli juhipool esiklaasil ka mingi lisanäidiku ekraan.
EDIT: Vaata seda videot 5:21 alates
Miskit sellist
Pole küll see mida sinna kella asemele panna, aga ehk on mingitpidi kasulik.
EDIT: Vaata seda videot 5:21 alates
Miskit sellist
Pole küll see mida sinna kella asemele panna, aga ehk on mingitpidi kasulik.
Viimati muutis tofetome, 14 Mär 2024, 21:17, muudetud 2 korda kokku.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Ma ideaalis ikka näen, et see ekraan on mul selle kella asemel ümmarguse ekraaniga ja tavaolukorras kuvatakse kellaaega, nupu või mis iganes asjaga saan liikuda erinevate kuvade vahel või lausa menüüs, nupu saaks isegi kasutada mingit originaali, käigukangi ümber on neid tühjasi kohti küll.
displey isegi leidsin 1,28", natukene jääb väiksemaks kui on originaal,
taustavalgustuse tugevust saab ka muuta, et liiga ei karjuks.
muud vidinad sebisin siis ka juurde, aga tulevad millalgil.
esp32 ja mcp2515
displey isegi leidsin 1,28", natukene jääb väiksemaks kui on originaal,
taustavalgustuse tugevust saab ka muuta, et liiga ei karjuks.
muud vidinad sebisin siis ka juurde, aga tulevad millalgil.
esp32 ja mcp2515
Viimati muutis snakey, 14 Mär 2024, 22:46, muudetud 4 korda kokku.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Klubiline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
- Auto: passat b7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 54 korda
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Venelastel on PQ peale lahendus olemas, Minifis, sobitub nt kella asemele. on vihjatud et ka mqb peal saaks tööle selle.
Viimati muutis PriitV, 15 Mär 2024, 23:57, muudetud 1 kord kokku.
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
display jõudis ka kohale, millel siis taustavalgustuse dimmeri funktsioon ka küljes, esimene programmi jupp ka esp32 kontrollerisse tehtud.
Esimene taustapilt ka siis kuvatud ekraanile, pilt hetkel 8Bit värvigamma formaadis, 16Bit formaadis jääb kontrolleril mälust puudu, aga pildi saaks siis ilusamaks ja värvid sujuvamaks veel.
ESP32 moodul on 512Kb mäluga ainult.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 495
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Passat B8 Var. "Hallhunt" 2.0BiTdi - Snakey
Väike update:
1. Analog Clock
2. Mootori pöörded:
3. Mootori õli ja jahutusvedeliku temperatuurid
4. Turbo rõhk ( vaja lisada siia cooleri inlet ja outlet temperatuurid)
5. Sõiduki kiirus koos sõiduki kiirenduse mõõtmisega (0-100km/h, plaanis lisada ka 400m aeg ja kiirus)
6. Digital Clock.
7. Aku pinge.
Taustaks võib mis iganes pilti toppida: Kõiki neid andmeid loen ajudevahelisest can bus ahelast, kuna diagnostika ahel on mõningate asjade jaoks aeglane, plaanis on lisada veel üks can bus controller, et diagnostika ahelast välja kutsuda haldexi info ja samuti käigukasti temperatuurid. Et kui moodul juures siis peaks saama ka ajudest veakoode ka lugeda ja neid kustutada.
Ajudevaheline canbus on päris raju ikka, mõningad asjad liiguvad seal korraliku kiirusega, minu masinal erinevaid canbus Aadresse oli vist 139.
Täna mu ekraan töötab esp32 mooduli taga, lauapeal olen testinud juba esp32S3 moodulit millel on rohkem sisemist mälu, et ekraani värvid kuvada 16bit värvigammas, samuti saan rohkem infot kuvama panna ja tekitada nii öelda menüü, kus muuta ala tausta pilte, näidikute põhjasi. Samuti kõik muudatused mis settingute all teen saan salvestada Eepromi et järgmisel auto käivitusel need seal uuesti üles lugeda ja tarkvaras kasutada, võimalik on ka logi kirjutada sd kaardile, ja samuti update teha sd kaardilt näiteks näidikute põhjade näol vms.
Kell autosse ära paigaldatud, hetkel tarkvara poole pealt kuvan ekraanile:1. Analog Clock
2. Mootori pöörded:
3. Mootori õli ja jahutusvedeliku temperatuurid
4. Turbo rõhk ( vaja lisada siia cooleri inlet ja outlet temperatuurid)
5. Sõiduki kiirus koos sõiduki kiirenduse mõõtmisega (0-100km/h, plaanis lisada ka 400m aeg ja kiirus)
6. Digital Clock.
7. Aku pinge.
Taustaks võib mis iganes pilti toppida: Kõiki neid andmeid loen ajudevahelisest can bus ahelast, kuna diagnostika ahel on mõningate asjade jaoks aeglane, plaanis on lisada veel üks can bus controller, et diagnostika ahelast välja kutsuda haldexi info ja samuti käigukasti temperatuurid. Et kui moodul juures siis peaks saama ka ajudest veakoode ka lugeda ja neid kustutada.
Ajudevaheline canbus on päris raju ikka, mõningad asjad liiguvad seal korraliku kiirusega, minu masinal erinevaid canbus Aadresse oli vist 139.
Täna mu ekraan töötab esp32 mooduli taga, lauapeal olen testinud juba esp32S3 moodulit millel on rohkem sisemist mälu, et ekraani värvid kuvada 16bit värvigammas, samuti saan rohkem infot kuvama panna ja tekitada nii öelda menüü, kus muuta ala tausta pilte, näidikute põhjasi. Samuti kõik muudatused mis settingute all teen saan salvestada Eepromi et järgmisel auto käivitusel need seal uuesti üles lugeda ja tarkvaras kasutada, võimalik on ka logi kirjutada sd kaardile, ja samuti update teha sd kaardilt näiteks näidikute põhjade näol vms.
Viimati muutis snakey, 07 Mai 2024, 17:20, muudetud 1 kord kokku.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1745
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda