VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Moderaator: etnies858
- Es41
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Kuna Tiguan sai ära müüdud, siis tellisin Arteon SB ning kätte ta sain ... esimesed 250km tulid võluväel. Sõidudünaamika on väga hea aga võibolla tundub see nii, kui tuled Tiguani pealt ja vahest sõidad Passatiga. Kartsin alguses neid puutetundlike nuppe rooli peal aga asjata, ei ole minul sellega mingeid muresid rooli keerates. OK üks pisike asi on nendega - näpujälgi näitavad välja
Edasi veab seda iludust siis 2,0 140kW bensiinimootor ja käike vahetab DSG. Värviks sai seekord siis valitud „Oryx White“ pearl effect. Värv on tõesti huvitav ja eriti ilus päikselise ilmaga. Juurde sai valitud panoraamluuk. Et pikkadel sõitudel igav ei oleks siis lisana võtsin ka Harman/Kardon helisüsteemi ning akustikapaketi - lamineeritud klaasid. Soojaks teeb talvel auto ikka tehase webasto ja kui sellest veel vähe, siis näpud saab soojaks roolisoojendusega. Raadiot juhib ja navi näitab Dicover Pro ning sellega koos on ka siis juba induktiivlaadimine ja wireles android auto. Ilu seest pool lisab must lagi ning black carbon ehisosad. Et maanteel pimedas oleks hea, siis tuledeks on IQ Light maatriks led tuled, linnas aitab aga pimenurga andur. Ja siia lisaks siis kõik see mis muidu kaasa tuleb.
Üks pilt ka siia alustuseks
Edasi veab seda iludust siis 2,0 140kW bensiinimootor ja käike vahetab DSG. Värviks sai seekord siis valitud „Oryx White“ pearl effect. Värv on tõesti huvitav ja eriti ilus päikselise ilmaga. Juurde sai valitud panoraamluuk. Et pikkadel sõitudel igav ei oleks siis lisana võtsin ka Harman/Kardon helisüsteemi ning akustikapaketi - lamineeritud klaasid. Soojaks teeb talvel auto ikka tehase webasto ja kui sellest veel vähe, siis näpud saab soojaks roolisoojendusega. Raadiot juhib ja navi näitab Dicover Pro ning sellega koos on ka siis juba induktiivlaadimine ja wireles android auto. Ilu seest pool lisab must lagi ning black carbon ehisosad. Et maanteel pimedas oleks hea, siis tuledeks on IQ Light maatriks led tuled, linnas aitab aga pimenurga andur. Ja siia lisaks siis kõik see mis muidu kaasa tuleb.
Üks pilt ka siia alustuseks
Viimati muutis argo, 12 Apr 2021, 12:48, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 715
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG
Kui ma ei eksi, siis juba jäi see masin 09.04 silma Kagu-Eestis.
- Es41
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Vajab hädasti suuremat velge ja võimsamat mootorit. Aga väga kena.
Jääme pilte ootama.
Jääme pilte ootama.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Suurema veljega vajab jällegi hädasti lisa mürasummutust. Võimsam mootor on möödasõitudeks hea, a muus osas käib see 140kW ka esirataste pidamisest piisavalt üle.
Minu arvates on just paras kombo ja ise oleks velje ning moto osas sama kombinatsiooni võtnud. Sai proovitud ja oligi plaanis, a ingli [VW Bot: "Keel korda!"] tööandja keeras viimasel hetkel käru
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Piisab 140kw küll ja veel. Pigem on oluline, et tootjad hakkaks aru saama, et vajalik on need 140kw suunata maha läbi 4 ratta.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Es41
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Täpselt nii ongi, erirattad käivad all ringi kui ikka vajutada ning maanteel ei ole mingit probleemi mööda saamisega, pigem peab vaatama, et lubadest ilma ei jää. Minule isiklikult on see 140kW küll ja veel ning kui juba võimsamat tahta siis oleks pidanud R-i tellima aga no selle hind on ka vastav.
Jah, suurem velg oleks visuaalselt kindlasti ilus aga no tehasest seda võtta ? ... Suure soovi korral leiab ilusamaid velgi alla kui tehase pakutavad.
Nüüd sean lähiajal sammud levwfreaks juurde ja vaatab mida paremaks sättida saab.
Jah, suurem velg oleks visuaalselt kindlasti ilus aga no tehasest seda võtta ? ... Suure soovi korral leiab ilusamaid velgi alla kui tehase pakutavad.
Nüüd sean lähiajal sammud levwfreaks juurde ja vaatab mida paremaks sättida saab.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1030
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 91 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Ooo, õnne uue masina puhul!
Edukat puhtuse hoidmist
Kuidas ruumikusega on, kui võrrelda nüüd Passatiga? Ise olen ainult väljast näinud ja nagu tunduks suurem, kui see värk juba petlik.
Edukat puhtuse hoidmist
Kuidas ruumikusega on, kui võrrelda nüüd Passatiga? Ise olen ainult väljast näinud ja nagu tunduks suurem, kui see värk juba petlik.
- Es41
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Ma tänan Pesta saab jah kõvasti aga sellist peseb heal meelel...
Ruumikusega on nii, et kiirelt mõõdulinti visates võib öelda, et laiuses suhteliselt sama mis passat ehk selles osas pole vahet.
Jalaruumi osas on aga küll ruumi palju.
Ruumikusega on nii, et kiirelt mõõdulinti visates võib öelda, et laiuses suhteliselt sama mis passat ehk selles osas pole vahet.
Jalaruumi osas on aga küll ruumi palju.
- sygnus
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 02 Sept 2011, 21:07
- Telefon: +37256883021
- Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 M54B30 SMG '03
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Hea valik. Mis aastakäigu Tiguan Sul varem oli? Kas oskad öelda, kuidas Arteon SB akustikapakett + H/K on võrreldes näiteks Dynaudioga?
Välimuse osas on õnneks lihtne - seda on lihtne muuta.
Välimuse osas on õnneks lihtne - seda on lihtne muuta.
- Es41
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Tiguan oli 2019 aasta oma. Dynaudioga mina ei oska kahjuks võrrelda, pole varem olnud.
Ütlen ausalt, et võtsin selle kombo suhteliselt pimesi, sest ega proovida kuskil seda polnud ( puudus selline proovisõidu auto ) aga hea meelega kui keegi tahab võrrelda/ kuulata siis why not Küll aga teise Arteon SB-ga võrreldes kus polnud H/K oli vahe tuntav, eks see muidugi peabki nii olema muidu oleks küll nukker tunne kui oled selle lisa eest maksnud aga vahet poleks.
Selge on ka see, et mida kvaliteetsem on fail mida mängida või siis mida üle BT lasta, seda parem see heli on. Ma pole veel jõudnud läbi Android Auto midagi mängida aga karta on, et see võtab seda kvaliteeti maha (vähemasti mul passatiga B8.5 on nii)
Ütlen ausalt, et võtsin selle kombo suhteliselt pimesi, sest ega proovida kuskil seda polnud ( puudus selline proovisõidu auto ) aga hea meelega kui keegi tahab võrrelda/ kuulata siis why not Küll aga teise Arteon SB-ga võrreldes kus polnud H/K oli vahe tuntav, eks see muidugi peabki nii olema muidu oleks küll nukker tunne kui oled selle lisa eest maksnud aga vahet poleks.
Selge on ka see, et mida kvaliteetsem on fail mida mängida või siis mida üle BT lasta, seda parem see heli on. Ma pole veel jõudnud läbi Android Auto midagi mängida aga karta on, et see võtab seda kvaliteeti maha (vähemasti mul passatiga B8.5 on nii)
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 898
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
140kw ei nõua kuskilt otsast nelikvedu, äärmisel juhul diffrit, aga pereautole pole seda ka vaja, ei pea fooritagant põhjagaasiga minema lendama. õpi doseerima ja mure lahendatud.
Sõitsin nädalavahetusel 221kw Golf 8 GTI Clubspordiga, esivedu ja mingit probleemi polnud, iga asendis kanti jõud ilusti maha, aga sellel on ka korralik differ ees ja uus tarkvara, mis seda super hästi manageerib.
Talvel erineb pilt muidugi rohkem
Sõitsin nädalavahetusel 221kw Golf 8 GTI Clubspordiga, esivedu ja mingit probleemi polnud, iga asendis kanti jõud ilusti maha, aga sellel on ka korralik differ ees ja uus tarkvara, mis seda super hästi manageerib.
Talvel erineb pilt muidugi rohkem
- Es41
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Õnneks minul pole enam ammu vaja seda minema minekut õppida, passat sama mootoriga ning asi ammu selge. Aga tõesti, päris alguses võttis aega selle õige tunnetuse leidmine ning tihti käisid rattad ringi. Passatil võtab kergemini ratta ringi kui Arteonil.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Nov 2019, 16:23
- Auto: VW Passat B2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 13 Veebr 2019, 11:16
- Auto: MK7 GTI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 20 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Väiksed ja mitte just kõige ilusamad nii massiivse auto all.
Muidu väga ilus auto!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Pean avaldama arvamust, et ei nõustu selle arvamisega. Juba 1.8tsi 132kw vajab nelivedu.Golhv kirjutas: ↑13 Apr 2021, 07:58140kw ei nõua kuskilt otsast nelikvedu, äärmisel juhul diffrit, aga pereautole pole seda ka vaja, ei pea fooritagant põhjagaasiga minema lendama. õpi doseerima ja mure lahendatud.
Sõitsin nädalavahetusel 221kw Golf 8 GTI Clubspordiga, esivedu ja mingit probleemi polnud, iga asendis kanti jõud ilusti maha, aga sellel on ka korralik differ ees ja uus tarkvara, mis seda super hästi manageerib.
Talvel erineb pilt muidugi rohkem
Tootjatel muidugi odavam mitte teha ja pärast marketingi abil reklaamida kui mõistliku otsust.
Samas kui sussivilistamine esiveol ongi suunitlus siis jah pole midagi vaja.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Lahti ei ole. Talveks sobivad hästi. Suveks....no sorri. Aga eks see ole maitse asi. Lihtsalt tekib küsimus, et kui ostad nii ilusa auto aga siis selle viimase lükke jätad tegemata....no milleks. Siis võiks juba Superbi või mõne vanema passati võtma.
Uued autod lihtsalt disainitud nii suure koopaga et sinna arvestatud suurem velg.
Arteoni puhul 19'' on kena ja 20'' ideaalne. 18''......ei tea mis disainiga see olema peaks, et sinna passiks.
-
- Huviline
- Postitusi: 896
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Velg ja selle suurus on alati maitseasi. 19” on kena küll, samas sõidumugavuses annab kohe tunda, kui sa ainult mööda värsket ja siledat asfalti ei sõida. Igaüks leiab oma kompromissi, ise leiaks selle samuti 18” juures.
Enda uuel Passatil üldse 17” ja ei igatse ka kuidagi suuremat.
Enda uuel Passatil üldse 17” ja ei igatse ka kuidagi suuremat.
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 76 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Minu arvates võiks isegi plekkveljega sõita, peaasi, et omanikul hea eksisteerida ja enda tehtud valikud ei kriibiks.
Viimati muutis martin333, 13 Apr 2021, 11:17, muudetud 1 kord kokku.
Päev on lühike, kuid ööbik.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 898
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
just, arvamus. nagu ka minul. 1.0tsi t-cross laseb ka wheelhoppi ja "sussivilisema" kui sõita ei mõista, ega ta sellepärast nelikvedu ei vaja.R36 kirjutas: ↑13 Apr 2021, 10:51Pean avaldama arvamust, et ei nõustu selle arvamisega. Juba 1.8tsi 132kw vajab nelivedu.Golhv kirjutas: ↑13 Apr 2021, 07:58140kw ei nõua kuskilt otsast nelikvedu, äärmisel juhul diffrit, aga pereautole pole seda ka vaja, ei pea fooritagant põhjagaasiga minema lendama. õpi doseerima ja mure lahendatud.
Sõitsin nädalavahetusel 221kw Golf 8 GTI Clubspordiga, esivedu ja mingit probleemi polnud, iga asendis kanti jõud ilusti maha, aga sellel on ka korralik differ ees ja uus tarkvara, mis seda super hästi manageerib.
Talvel erineb pilt muidugi rohkem
Tootjatel muidugi odavam mitte teha ja pärast marketingi abil reklaamida kui mõistliku otsust.
Samas kui sussivilistamine esiveol ongi suunitlus siis jah pole midagi vaja.
kindlalt ei ole mõistlik igale autole toppida nelikvedu millega kaalu ja jooksvaid kulusid suurendada. Ja ega enamasti on mudelil nelikveoline mudel olemas, see kas sul selleks raha, huvi, soovi jms on, see on juba omaette küsimus.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Nov 2019, 16:23
- Auto: VW Passat B2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Veljemood ja tehnoloogia on ajas muutunud jah. 1920-ndatel olid ka päris suured veljed, umbes nagu tänapäevastel fat-bike'idel...
Mingil hetkel avastati, et sõit on tunduvalt mugavam ikkagi paksema sõõrikuga. Minu mäletamist mööda hakkas see tollide suurendamine ja õhuke kummirull 22" veljel uuesti peale suruma kuskil 90-ndatest, ilmselt DTM ja muude kereauto ringrajasarjade mõjutusel. Sel pole muidugi mingit pistmist sõidumugavusega, otse vastupidi. Järsku pidi iga töö- ja poekäru välja nägema nagu asfaldiralliks ette valmistatud võidusõidupill.
Mul oli kunagi BMW E38 seitsmene, talverehvid olid 16", suverehvid 18", viimased taga 20 mm laiemad kui ees. Mõlemad tehase poolt ette nähtud mõõdud ja originaalvelgedel. Sõiduomadustes oli vahe peale rehvivahetust kohe tuntav. Õhemad ja eri laiusega suverehvid otsisid igas asfalti sõidetud tänavavaos oma teed, kohtades, mida talverehviga ei pannud tähelegi.
Mingil hetkel avastati, et sõit on tunduvalt mugavam ikkagi paksema sõõrikuga. Minu mäletamist mööda hakkas see tollide suurendamine ja õhuke kummirull 22" veljel uuesti peale suruma kuskil 90-ndatest, ilmselt DTM ja muude kereauto ringrajasarjade mõjutusel. Sel pole muidugi mingit pistmist sõidumugavusega, otse vastupidi. Järsku pidi iga töö- ja poekäru välja nägema nagu asfaldiralliks ette valmistatud võidusõidupill.
Mul oli kunagi BMW E38 seitsmene, talverehvid olid 16", suverehvid 18", viimased taga 20 mm laiemad kui ees. Mõlemad tehase poolt ette nähtud mõõdud ja originaalvelgedel. Sõiduomadustes oli vahe peale rehvivahetust kohe tuntav. Õhemad ja eri laiusega suverehvid otsisid igas asfalti sõidetud tänavavaos oma teed, kohtades, mida talverehviga ei pannud tähelegi.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 898
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
eks see kõik suhteline ja oleneb teekattest, ja sõidumaneerist jne ka. Kui armastad sportlikumalt sõita siis on ballooniga jälle ebameeldiv sõita. Vajub külgedele liialt läbi kurvides ning tekitab ebakindlust. Mul erinevatel Golfidel olnud näiteks 15,16,17,18 ja 19". Selgelt oli kõige vaiksem auto 15" ja lamelliga, igapäevases sõidus 18" ja 40 profiiliga rehv, mis oli täpselt ideaalne keskpunkt. 19 oli selgelt kõige parema pidamisega kurvides ja kõige ilusam visuaalselt aga ka kõige lärmakam ning teravamad servad teekattel andsid enim tunda. tuleb just endale sobilik leida ja nii lihtne ongi
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 715
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Kas nüüd on valgeid Arteone hulgi, või sõitsid just Võrus akna alt mööda parklasse
- Es41
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 20 Nov 2019, 10:42
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
Hetkel Võrus üks ja ainus selline See olin mina, mis mina. Selliseid valgeid on muidu Tartus 2 tk ja Võrus 1 tk siis. Paar musta ka liigub kuskil Lõunas vist ringi
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Arteon Shooting Brake 2,0TSI R-Line 140kW DSG - Es41
1 must pargib mul peaaegu vastas naabrimehe hoovis