VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
Moderaator: etnies858
- Glots
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 27 Apr 2015, 14:21
- Auto: Golf MK1 Cabrio '89
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
Tere, ma olen tagasi!
2019. aasta suve lõpus lõpetasin eelmise teema nii :"Ehk ühel ilusal päeval uuesti, siis võtaks juba selle, millest päriselt unistanud ehk G1 cabrio. Senini aidaa! " ja ausaltöeldes seda kirjutades ma ei oleks arvanud, et ülejärgmiseks suveks ma selle lollusega hakkama saan Aga no juhtus nii!
Vahepeal olen korteri enam-vähem ära ehitanud (ja see hakkas järsku Instagramis inimestele üllatavalt palju huvi pakkuma!) ja äkki on suveks jaksu üks projektike jälle kõrvale võtta. Lootes muidugi, et väga midagi temaga tegema ei pea kui et sõitma ja nautima
Ei tea miks, puges eelmine Golfuke ikka südamesse ja paar kuud tagasi hakkasin valget cabrio otsima. Täiesti kindlalt tahtsin valget, aga neid oli hulgi ainult Hispaanias (tundus liiga kauge ja keeruline jauramine) ja üks Poolas. Hakkasin siis teisi värve ka kaaluma, kui üks üleni punane isend Rootsist silma jäi. Nagu nii rõvedalt punane, et uut autot elu sees sellist porri kombot ei ostaks - punane kere, punane katus ja üleni punane sisu (vaip, istmed, uksepolstrid). Aga suvepilliks tundus... täitsa rõvedalt lahe isegi
Teekond autoni ei olnud nii lihtne, kui esialgu oodatud. Kui müügikuulutusele reageerisin, oli auto juba oksjonile pandud ja oli vaja see trall ka läbi käia. Nõnda protsess venis, aga lõpuks tuli odavam. Siis leiti keegi, kes ta Eestisse sõitis, eelmine teisipäev sain ta kätte. Sõitsin temaga vaid 20 minutit otse Cueks Racingusse, kus temaga omajagu tööd ära tehti. Väga steroididel remont on see olnud võrreldes eelmise autoga! Minu arust selle ühe käiguga sai tehtud sama palju tööd kui eelmisega 5 aasta jooksul. Ma isegi enam ei mäleta ja järgmine kord Vallo juurde minnes kirjutan kõik endale kuskile üles, aga meelesolevast vahetati mootoririhm ja pinguti, tosool ja termostaat, õli, igasugu tihendeid ja korke, pesti kõik kapoti all puhtaks, reguleeriti sillad ja tasakaalustati veljed, summutikinnitus. Uuesti lähen sinna käigukastiga.
Eelmisel neljapäeval sain auto tagasi kätte, eelmisel reedel käisin ARKis angaaris näitamas, siis ootasin Rootsist posti teel originaaldokke (olid vaid koopiad ja nendega ei saanud arvele), need jõudsid üleeile, kolmapäeval, ja sain auto kohe arvele ning eile, neljapäeval, sai ka ÜV tehtud. Kõlab, nagu hakka suve nautima! Aga eile oli kohe esimene "seiklus". Käisin ülevaatusel hommikul kell 9 ja peale seda parkisin auto koju ära. Kui pealelõunal autost niisama möödusin, sest hakkasin poodi jalutama, kuulsin, et midagi kapoti all teeb häält. Ventilaator oli selleks hetkeks 5 tundi töötanud ja aku tühjaks tõmmanud Seal miski andur läbi. Aku sai eile laetud, aga mitte täis, loodan, et täna ka käivitub. Kuniks pole katkist juppi vahetatud, ronin enne ja peale iga sõitu kapoti alla ja ühendan ventilaatori lahti/kinni. Ilma ei kannatanud sõita, tõmbas kuumaks ära.
Aa, teine asi, millega vaja tegeleda, on tühikäik. Natukene protestib seal ka. Aga okei, hetkel muud vist polegi lisada. Ma pole isegi pilte temast jõudnud teha, nii palju sahmimist on olnud, et pole veel nautimiseni jõudnud!
Mõtlen siin, kas viia ta kemmi või ikkagi ise käed külge panna ja tekstiilipesur rentida
Aa, mul on kõrvalistuja ukselt liist puudu, kui kellelgi pakkuda on!
2019. aasta suve lõpus lõpetasin eelmise teema nii :"Ehk ühel ilusal päeval uuesti, siis võtaks juba selle, millest päriselt unistanud ehk G1 cabrio. Senini aidaa! " ja ausaltöeldes seda kirjutades ma ei oleks arvanud, et ülejärgmiseks suveks ma selle lollusega hakkama saan Aga no juhtus nii!
Vahepeal olen korteri enam-vähem ära ehitanud (ja see hakkas järsku Instagramis inimestele üllatavalt palju huvi pakkuma!) ja äkki on suveks jaksu üks projektike jälle kõrvale võtta. Lootes muidugi, et väga midagi temaga tegema ei pea kui et sõitma ja nautima
Ei tea miks, puges eelmine Golfuke ikka südamesse ja paar kuud tagasi hakkasin valget cabrio otsima. Täiesti kindlalt tahtsin valget, aga neid oli hulgi ainult Hispaanias (tundus liiga kauge ja keeruline jauramine) ja üks Poolas. Hakkasin siis teisi värve ka kaaluma, kui üks üleni punane isend Rootsist silma jäi. Nagu nii rõvedalt punane, et uut autot elu sees sellist porri kombot ei ostaks - punane kere, punane katus ja üleni punane sisu (vaip, istmed, uksepolstrid). Aga suvepilliks tundus... täitsa rõvedalt lahe isegi
Teekond autoni ei olnud nii lihtne, kui esialgu oodatud. Kui müügikuulutusele reageerisin, oli auto juba oksjonile pandud ja oli vaja see trall ka läbi käia. Nõnda protsess venis, aga lõpuks tuli odavam. Siis leiti keegi, kes ta Eestisse sõitis, eelmine teisipäev sain ta kätte. Sõitsin temaga vaid 20 minutit otse Cueks Racingusse, kus temaga omajagu tööd ära tehti. Väga steroididel remont on see olnud võrreldes eelmise autoga! Minu arust selle ühe käiguga sai tehtud sama palju tööd kui eelmisega 5 aasta jooksul. Ma isegi enam ei mäleta ja järgmine kord Vallo juurde minnes kirjutan kõik endale kuskile üles, aga meelesolevast vahetati mootoririhm ja pinguti, tosool ja termostaat, õli, igasugu tihendeid ja korke, pesti kõik kapoti all puhtaks, reguleeriti sillad ja tasakaalustati veljed, summutikinnitus. Uuesti lähen sinna käigukastiga.
Eelmisel neljapäeval sain auto tagasi kätte, eelmisel reedel käisin ARKis angaaris näitamas, siis ootasin Rootsist posti teel originaaldokke (olid vaid koopiad ja nendega ei saanud arvele), need jõudsid üleeile, kolmapäeval, ja sain auto kohe arvele ning eile, neljapäeval, sai ka ÜV tehtud. Kõlab, nagu hakka suve nautima! Aga eile oli kohe esimene "seiklus". Käisin ülevaatusel hommikul kell 9 ja peale seda parkisin auto koju ära. Kui pealelõunal autost niisama möödusin, sest hakkasin poodi jalutama, kuulsin, et midagi kapoti all teeb häält. Ventilaator oli selleks hetkeks 5 tundi töötanud ja aku tühjaks tõmmanud Seal miski andur läbi. Aku sai eile laetud, aga mitte täis, loodan, et täna ka käivitub. Kuniks pole katkist juppi vahetatud, ronin enne ja peale iga sõitu kapoti alla ja ühendan ventilaatori lahti/kinni. Ilma ei kannatanud sõita, tõmbas kuumaks ära.
Aa, teine asi, millega vaja tegeleda, on tühikäik. Natukene protestib seal ka. Aga okei, hetkel muud vist polegi lisada. Ma pole isegi pilte temast jõudnud teha, nii palju sahmimist on olnud, et pole veel nautimiseni jõudnud!
Mõtlen siin, kas viia ta kemmi või ikkagi ise käed külge panna ja tekstiilipesur rentida
Aa, mul on kõrvalistuja ukselt liist puudu, kui kellelgi pakkuda on!
Viimati muutis Glots, 04 Juun 2021, 11:27, muudetud 2 korda kokku.
Glots
- Glots
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 27 Apr 2015, 14:21
- Auto: Golf MK1 Cabrio '89
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
Kirjutan lihtsalt, mis siis kuu ajaga toimunud on.
See ventilaatori kinni-/lahtiühendamine kaua ei toiminud, ventilaator lõpetas üldse töötamise. Sai Cueksis ühe hommikuga andur vahetatud ja ventilaator uuesti tööle. Sellega ok.
Vahepeal rentisin puhastaise.ee lehe kaudu tekstiilipesuri ja ühe nädalavahetuse veetsin neid istmeid ja vaipa pestes. Loputusvesi puhtaks ei läinukdi, ju aastatega seda pahna sinna nii palju kogunenud.
Tühikäiguga ei ole veel tegelenud, gaasi andes käivitus laitmatult, aga nüüd juhtus midagi ikkagi seal veel. Eile panin paagi täis, et pühapäeva nautida, aga tanklas ta rohkem enam ei käivitunud. Meesterahvas, kes tankuri vabanemist ootas, lükkas mu eesti ära ja oli üldse väga abivalmis, mis on hästi tore. Ma ei oska neid asju kirjeldada ka, kõik näidud läksid nulli (kellaaja näiteks resettis ära) ja süüdet keerates justkui mite midagi ei reageeriks. Mingi härra tuli veel autot uurima, kui Sikupilli parkasse seisma jäin, vaatas ühendused üle, aga midagi teha me ei osanud. Täiesti suvalisel hetkel ta jälle käivitus ja sai koju ära sõita. Aga see väike ekraanike nagu läks ka lolliks nüüd, mis kella ja muid näite visualiseeris. Ainus koht kuhu temaga minna mõtlen on Speedsteri Hannes, aga temal ka ajaga hetkel kitsas ja enne 15. juulit ei saa aega lubada
Jääme siis hetkel seisma ja ootama.
Muidu on ta igati tubli olnud, sõidab laitmatult ja mahutab üllatuslikult kogu mu golfivarustuse kah ära
See ventilaatori kinni-/lahtiühendamine kaua ei toiminud, ventilaator lõpetas üldse töötamise. Sai Cueksis ühe hommikuga andur vahetatud ja ventilaator uuesti tööle. Sellega ok.
Vahepeal rentisin puhastaise.ee lehe kaudu tekstiilipesuri ja ühe nädalavahetuse veetsin neid istmeid ja vaipa pestes. Loputusvesi puhtaks ei läinukdi, ju aastatega seda pahna sinna nii palju kogunenud.
Tühikäiguga ei ole veel tegelenud, gaasi andes käivitus laitmatult, aga nüüd juhtus midagi ikkagi seal veel. Eile panin paagi täis, et pühapäeva nautida, aga tanklas ta rohkem enam ei käivitunud. Meesterahvas, kes tankuri vabanemist ootas, lükkas mu eesti ära ja oli üldse väga abivalmis, mis on hästi tore. Ma ei oska neid asju kirjeldada ka, kõik näidud läksid nulli (kellaaja näiteks resettis ära) ja süüdet keerates justkui mite midagi ei reageeriks. Mingi härra tuli veel autot uurima, kui Sikupilli parkasse seisma jäin, vaatas ühendused üle, aga midagi teha me ei osanud. Täiesti suvalisel hetkel ta jälle käivitus ja sai koju ära sõita. Aga see väike ekraanike nagu läks ka lolliks nüüd, mis kella ja muid näite visualiseeris. Ainus koht kuhu temaga minna mõtlen on Speedsteri Hannes, aga temal ka ajaga hetkel kitsas ja enne 15. juulit ei saa aega lubada
Jääme siis hetkel seisma ja ootama.
Muidu on ta igati tubli olnud, sõidab laitmatult ja mahutab üllatuslikult kogu mu golfivarustuse kah ära
Viimati muutis Glots, 05 Juul 2021, 14:55, muudetud 2 korda kokku.
Glots
-
- Moderaator
- Postitusi: 7842
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
Number vist ilmselt juhuslik ei ole - sai valida?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- Glots
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 27 Apr 2015, 14:21
- Auto: Golf MK1 Cabrio '89
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
See oli jah väike lollus, mis peast läbi käis. Üks pint õlut kulus, et päriselt ära telliks.
Aga nunnu on.
Glots
- Glots
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 27 Apr 2015, 14:21
- Auto: Golf MK1 Cabrio '89
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
Deem, vahepeal peaks ikka siia midagi kirja ka saama, endal hea jälgida. Kohe jõuan selleni, aga see nädal hakkasid sõprad juppe tellima ja küsisid, kas peaks uue rihma ka tellima ja mõtlesin, et minu arust sai nagu vahetatud. Oleks siia kiiganud, olen selle eelmine suvi kirjagi pannud
Ega enam ei mäleta, mis seal eelmine suvi veel toimus, aga korra sai Cueksis ikka käidud ja tood jamad kadusid aku vahetamisega
Aga nüüd probleemide juurde. Juba eelmine hooaeg tegelikult kippus mootor kuumaks minema ja jälgisin juhendit lihtsalt salongis selle peale kuuma puhuma panna.
Laupäval aga hakkas auto täiega köhima ja jõud oleks nagu täiesti ära kadunud. Ma ise oleks jälle töökotta viinud, aga sõps avaldas huvi ise uurida. Pühapäeval sõitis temaga minu juurest ära. Kutid mõõtsid kompressiooni ja seda ei olnud kahes silindris. Eile võtsime mootori lahti, kutid eeldasid, et plokikaanetihendis vast viga ja oligi. Aga see seal vist juba tükk aega olnud, sest üks silinder on täiesti... muljutud. Raske seletada, aga rant täitsa sees Nüüd on mõttekoht, et mis edasi? Kas otsida uus samasugune mootor või siis juba vahetada millegi muu vastu...
Endal otseselt soovi võimsamat/kiiremat autot ehitada ei ole, kuigi see võib kah põnev olla.
Äkki ongi kellelgi täpselt sama mootor, või selle alumine osa, üle ja soovib müüa Hetkel on seal 1.8 70kw mootor.
Äkki on kellelgi midagi muud sobivat pakkuda, mida ma kaaluda võiks.
Ega enam ei mäleta, mis seal eelmine suvi veel toimus, aga korra sai Cueksis ikka käidud ja tood jamad kadusid aku vahetamisega
Aga nüüd probleemide juurde. Juba eelmine hooaeg tegelikult kippus mootor kuumaks minema ja jälgisin juhendit lihtsalt salongis selle peale kuuma puhuma panna.
Laupäval aga hakkas auto täiega köhima ja jõud oleks nagu täiesti ära kadunud. Ma ise oleks jälle töökotta viinud, aga sõps avaldas huvi ise uurida. Pühapäeval sõitis temaga minu juurest ära. Kutid mõõtsid kompressiooni ja seda ei olnud kahes silindris. Eile võtsime mootori lahti, kutid eeldasid, et plokikaanetihendis vast viga ja oligi. Aga see seal vist juba tükk aega olnud, sest üks silinder on täiesti... muljutud. Raske seletada, aga rant täitsa sees Nüüd on mõttekoht, et mis edasi? Kas otsida uus samasugune mootor või siis juba vahetada millegi muu vastu...
Endal otseselt soovi võimsamat/kiiremat autot ehitada ei ole, kuigi see võib kah põnev olla.
Äkki ongi kellelgi täpselt sama mootor, või selle alumine osa, üle ja soovib müüa Hetkel on seal 1.8 70kw mootor.
Äkki on kellelgi midagi muud sobivat pakkuda, mida ma kaaluda võiks.
Viimati muutis Glots, 27 Apr 2022, 12:15, muudetud 1 kord kokku.
Glots
-
- Huviline
- Postitusi: 597
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 34 korda
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
Sinna peaks suht bolt-on minema vist enamus selle aja audi-vw-seat toodang.
Äkki pritsega 85 kw, 2 liitrine audi 80 pealt oleks huvitav mõte
Äkki pritsega 85 kw, 2 liitrine audi 80 pealt oleks huvitav mõte
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
Milleks ajada asi keeruliseks pikkimootori ja teise margiga? Volkswagenil ju 2.0 85kw olemas.
Gloriale:
Cabriod kahjuks vist tootmise lõpuni vanakooli elektriga, seega kõik swapid eeldavad vähem või rohkem elektriga mässamist.
Lihtsaim ilmselt mingisugune sõitev 1.8 mootoriga auto osta, surved ära mõõta, cabrio mootori kolded sellele ringi tõsta ja edasi vurada. Tänase raua hinna juures on 300 eurone põhimõtteliselt tasuta saadud.
Kui tahta edasiarengut läheks mina ABF-i teed (Google it). Keerulisem leida, vähe kallim ja kindlasti tuleks mootorile suurem hoole või suisa kap. repont teha.
Rait.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 24 korda
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
Mina hindan vanasõidukites originaalsust ja kaaluks ikkagi varianti, et leida sinna peale samasugune mootor nagu algupärane.
- Glots
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 27 Apr 2015, 14:21
- Auto: Golf MK1 Cabrio '89
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
Tänud kaasa mõtlemast!
Ise hindan ka pigem originaalsust ja loodaks tõesti sama leida.
Ise nii palju matsu ei jaga ka ja kõik lisatöö tundub tüütu, tahaks lihtsalt autot juba nautima hakata
Ise hindan ka pigem originaalsust ja loodaks tõesti sama leida.
Ise nii palju matsu ei jaga ka ja kõik lisatöö tundub tüütu, tahaks lihtsalt autot juba nautima hakata
Glots
- Glots
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 27 Apr 2015, 14:21
- Auto: Golf MK1 Cabrio '89
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
Ma lisan mõned eelmise hooaja pildid ka. Need on tehtud värskelt peale arvele saamist, parklas tuli üks noor kutt juurde ja küsis, kas keegi on autot pildistanud. Ütlesin et ei, täitsa tutikas siin Eestimaa pinnal. Ja nõnda samal nädalal pildistama sattusime. Rene Aadusoo on piltide autor.
Vahepeal tegin oma autole ka Instagrami ja läbi selle olen heaks sõbraks saanud Andresega, kes ka fotograaf, ja üks suvelõpu kruiis tegi tema ka mõned pildid
Aga minu lemmikhetk eelmise hooaja lõpust oli ikkagi see, kui sõitsin Kakumäe randa, auto ära parkisin ja lihtsalt ilusat ilma nautisin ning autos raamatut lugesin. Ja ühtäkki ilmus sinna kaks golfikese venda Ilus oli vaadata. Ma ei tea, kas te foorumis ka olete, aga minu auto nende kõrval ikka paras roim
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Viimati muutis Glots, 28 Apr 2022, 12:33, muudetud 1 kord kokku.
Glots
-
- Veteran
- Postitusi: 3377
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 812 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
Üks päev käisin kliendi juures ja avastasin selle punase samast hoovist.
Väga kena!
Väga kena!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!