Tere, ma olen tagasi!
2019. aasta suve lõpus lõpetasin eelmise teema nii :"Ehk ühel ilusal päeval uuesti, siis võtaks juba selle, millest päriselt unistanud ehk G1 cabrio. Senini aidaa! " ja ausaltöeldes seda kirjutades ma ei oleks arvanud, et ülejärgmiseks suveks ma selle lollusega hakkama saan Aga no juhtus nii!
Vahepeal olen korteri enam-vähem ära ehitanud (ja see hakkas järsku Instagramis inimestele üllatavalt palju huvi pakkuma!) ja äkki on suveks jaksu üks projektike jälle kõrvale võtta. Lootes muidugi, et väga midagi temaga tegema ei pea kui et sõitma ja nautima
Ei tea miks, puges eelmine Golfuke ikka südamesse ja paar kuud tagasi hakkasin valget cabrio otsima. Täiesti kindlalt tahtsin valget, aga neid oli hulgi ainult Hispaanias (tundus liiga kauge ja keeruline jauramine) ja üks Poolas. Hakkasin siis teisi värve ka kaaluma, kui üks üleni punane isend Rootsist silma jäi. Nagu nii rõvedalt punane, et uut autot elu sees sellist porri kombot ei ostaks - punane kere, punane katus ja üleni punane sisu (vaip, istmed, uksepolstrid). Aga suvepilliks tundus... täitsa rõvedalt lahe isegi
Teekond autoni ei olnud nii lihtne, kui esialgu oodatud. Kui müügikuulutusele reageerisin, oli auto juba oksjonile pandud ja oli vaja see trall ka läbi käia. Nõnda protsess venis, aga lõpuks tuli odavam. Siis leiti keegi, kes ta Eestisse sõitis, eelmine teisipäev sain ta kätte. Sõitsin temaga vaid 20 minutit otse Cueks Racingusse, kus temaga omajagu tööd ära tehti. Väga steroididel remont on see olnud võrreldes eelmise autoga! Minu arust selle ühe käiguga sai tehtud sama palju tööd kui eelmisega 5 aasta jooksul. Ma isegi enam ei mäleta ja järgmine kord Vallo juurde minnes kirjutan kõik endale kuskile üles, aga meelesolevast vahetati mootoririhm ja pinguti, tosool ja termostaat, õli, igasugu tihendeid ja korke, pesti kõik kapoti all puhtaks, reguleeriti sillad ja tasakaalustati veljed, summutikinnitus. Uuesti lähen sinna käigukastiga.
Eelmisel neljapäeval sain auto tagasi kätte, eelmisel reedel käisin ARKis angaaris näitamas, siis ootasin Rootsist posti teel originaaldokke (olid vaid koopiad ja nendega ei saanud arvele), need jõudsid üleeile, kolmapäeval, ja sain auto kohe arvele ning eile, neljapäeval, sai ka ÜV tehtud. Kõlab, nagu hakka suve nautima! Aga eile oli kohe esimene "seiklus". Käisin ülevaatusel hommikul kell 9 ja peale seda parkisin auto koju ära. Kui pealelõunal autost niisama möödusin, sest hakkasin poodi jalutama, kuulsin, et midagi kapoti all teeb häält. Ventilaator oli selleks hetkeks 5 tundi töötanud ja aku tühjaks tõmmanud Seal miski andur läbi. Aku sai eile laetud, aga mitte täis, loodan, et täna ka käivitub. Kuniks pole katkist juppi vahetatud, ronin enne ja peale iga sõitu kapoti alla ja ühendan ventilaatori lahti/kinni. Ilma ei kannatanud sõita, tõmbas kuumaks ära.
Aa, teine asi, millega vaja tegeleda, on tühikäik. Natukene protestib seal ka. Aga okei, hetkel muud vist polegi lisada. Ma pole isegi pilte temast jõudnud teha, nii palju sahmimist on olnud, et pole veel nautimiseni jõudnud!
Mõtlen siin, kas viia ta kemmi või ikkagi ise käed külge panna ja tekstiilipesur rentida
Aa, mul on kõrvalistuja ukselt liist puudu, kui kellelgi pakkuda on!
VW Golf MK1 Cabrio 1.8 - '89 - Glots
Moderaator: etnies858
Sellel teemal on 10 vastust
Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.
Registreeru Logi sisse