Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Moderaator: etnies858
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Vw Caddy, 1.6 bensiin, manuaal, 2004
Millegagi kiidelda pole, plank, mis plank, isegi aknad vändaga ja kellaplokk ilma jahutuse temp. näidikuta, aga selle raha eest eesmärgi vast täidab ära, olla winter beater ja ehituskola vedaja. Kohustuslikud roostealged on ilusasti olemas, nendega vast tegelen, juhiuks ära vajunud, pooled pirnid tuledes koolnud, salong räpane ja miski kigiseb vaikselt sõites tagaratta juures.
Midagi head ka - karbid vahetatud, sõites vaikne, sillad ei kolise, pidurid toimivad, sidur korralik, kärukonks olemas, üv alles läbitud.
1.6 bensiin ja manuaal.
Õlid, filtrid vahetan ära, toa roogin puhtaks ja panen Golfist ülejäänud 16" veljed alla.
Millegagi kiidelda pole, plank, mis plank, isegi aknad vändaga ja kellaplokk ilma jahutuse temp. näidikuta, aga selle raha eest eesmärgi vast täidab ära, olla winter beater ja ehituskola vedaja. Kohustuslikud roostealged on ilusasti olemas, nendega vast tegelen, juhiuks ära vajunud, pooled pirnid tuledes koolnud, salong räpane ja miski kigiseb vaikselt sõites tagaratta juures.
Midagi head ka - karbid vahetatud, sõites vaikne, sillad ei kolise, pidurid toimivad, sidur korralik, kärukonks olemas, üv alles läbitud.
1.6 bensiin ja manuaal.
Õlid, filtrid vahetan ära, toa roogin puhtaks ja panen Golfist ülejäänud 16" veljed alla.
Viimati muutis HarryR, 27 Aug 2021, 19:14, muudetud 1 kord kokku.
GTD Instagramis @harry_r111
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Forssist soetatud uksehing sai külge.
Vahetus ainult uksepoolne osa, loks kadus, aga tekkis järgmine probleem. Ukseplekk ja tiivaplekk hakkasid omavahel hõõrduma. Võtsin alumise hinge lahti, panin seibid hinge ja ukse vahele, et vahe tiiva ja uksega normaalseks saada. Problem solved! Näis kas ka vihma problem. Nimelt, vajunud uksega tilkus vesi tihendi vahelt sisse.
Mõlemale kulgurile ostsin mootoriõlid ära ja saavad taaskord Castol Edge Titanium FST 5W30 LL.
MAHLE õhufilter sai Caddyle täna juba uus, vahetada jääb veel kütuse, õli ja salongi omad.
Eile lasin nagu ikka esimesed küljeklaasid 35% kile alla panna.
Tänasest ametlikult minu nimel ja selle tähtsa sündmuse puhul said põlema ka esimesed parktuled. Led numbrituledega läheb nõksa aega, pisikesed hiina käekesed komplekteerivad neid alles.
Vahetus ainult uksepoolne osa, loks kadus, aga tekkis järgmine probleem. Ukseplekk ja tiivaplekk hakkasid omavahel hõõrduma. Võtsin alumise hinge lahti, panin seibid hinge ja ukse vahele, et vahe tiiva ja uksega normaalseks saada. Problem solved! Näis kas ka vihma problem. Nimelt, vajunud uksega tilkus vesi tihendi vahelt sisse.
Mõlemale kulgurile ostsin mootoriõlid ära ja saavad taaskord Castol Edge Titanium FST 5W30 LL.
MAHLE õhufilter sai Caddyle täna juba uus, vahetada jääb veel kütuse, õli ja salongi omad.
Eile lasin nagu ikka esimesed küljeklaasid 35% kile alla panna.
Tänasest ametlikult minu nimel ja selle tähtsa sündmuse puhul said põlema ka esimesed parktuled. Led numbrituledega läheb nõksa aega, pisikesed hiina käekesed komplekteerivad neid alles.
GTD Instagramis @harry_r111
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Kui ukse/tiiva vahe alt ära kadus, siis arvatavasti on uks kunagi tuulega tagurpidi lastud ja ukse küljes olev hinge kinnitus tasapind on väändunud. See aga ajab hinge liikumis geomeetria paigast ära ja hakkab nn pingeid tekitama, mis pika aja peale võib uksele hinge kinnitus pesa juurde mõrad tekitada.
Või on alumine hinge ka niivõrd kulunud. Proovi loksutada peaaegu kinnises asendis.
Või on alumine hinge ka niivõrd kulunud. Proovi loksutada peaaegu kinnises asendis.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Ei ole niimoodi loksu tunda, täitsa tihe värk.
GTD Instagramis @harry_r111
-
- Klubiline
- Postitusi: 1686
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Läheb käib jussi juures ära ajab kõik uksed ilusti paika ja annab näpunäiteid
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Mul Bentley 20” rattad kohe pakkuda ja coilid ka
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
K*rt, seal pildil, no milleks need porilapakad veel? Need kraabivad ju koguaeg mööda maad
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Need Bentley veljed on kallimad, kui see Caddylac.
Aga coilide asjus kirjutasin sulle messengeri.
Täna viisin hoolduse lõpuni. Õli vahetatud......
Ja ka õlifilter. ingel [VW Bot: "Keel korda!"], ei tundu just 10 000-15 000 sõitnud.
Ees põhja all on korralik kaitseplaat. Õnneks oli auk õlipunni eemaldamiseks jäetud, sest nii suurt tähik otsa mul käepärast polnud, et see kate maha saada.
Salongifilter oli üsnagi räpane, see ka nüüd uus.
Mis aga vahetamata jäi, on kütusefilter, kuna sellega seal põhja all natuke hapud lood ja ei julgenud lahti võtta, äkki ei saa pärast pidama. Üks volla on juba kruviklambriga kinnitatud, teisel läks kerge vaevaga plastikstopper katki, kolmandat ei hakanud üldse näppima. Peab uurima, kas neid otsasid on ka eraldi saada.
Lõpetuseks lasin auto survekaga üle ja sain meeldiva kinnituse, et vesi enam salongi ei tilgu ülevalt ukse vahelt.
Ja tänasest ka Caddy äratuntav klubiliige.
Hoolduse meelespea:
GTD Instagramis @harry_r111
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Võtsin täna riiulist Golfi 16" eksid ja torkasin prooviks Caddyle alla ja mo meelest jäi täitsa viisakas.
Lähevad müügist maha ja jäävad talveratasteks Kuudile.
Vanad plekid ja Audi kilbid leidsid prügikasti tee, Rialid jätsin alla. Mõõtsin ära ka mustrisügavuse rehvidel - ette läksid 5mm, taha 7mm. Näis läbisõidust nüüd, kas on vaja talveks ette osta uued, aga rataste vahetusega muutus sõit palju meeldivamaks, kuigi all olnud olid ka lamellid. Rehvimüra vähenes ja enne oli väikesel kiirusel autos vibra sees, mis nüüd kadus.
Tagumine vasak ratas oli nii kinni rummu küljes, et isegi Kalevipoja haamer talle väga muljet ei avaldanud. Leotasin roostesurmaga, sõitsin lahtiste poltidega jne. ja no ei midagi.
Ja kui juba hakkas tunduma, et varsti löön niimoodi silla alt minema, otsustas kangelane alla anda ja loovutas koha.
Mis edasi selgus?!
Kässar seda ratast ei võta, piduriklotsist on alles paar mm. Tekib küssa, kuidas see auto nii üv kuu tagasi läbis?? Ees on suht uued klotsid, aga kettad jube roostesed. Eks näis, käin mingi hetk kogu ringi üle ja taastan nad endisesse hiilgusesse.
Uued numbrituled ka kohe tööle ei hakanud, autopoolsed kontaktid oksüdeerunud ja mustad. Puhastasin täna ära ja mure lahendatud.
Lähevad müügist maha ja jäävad talveratasteks Kuudile.
Vanad plekid ja Audi kilbid leidsid prügikasti tee, Rialid jätsin alla. Mõõtsin ära ka mustrisügavuse rehvidel - ette läksid 5mm, taha 7mm. Näis läbisõidust nüüd, kas on vaja talveks ette osta uued, aga rataste vahetusega muutus sõit palju meeldivamaks, kuigi all olnud olid ka lamellid. Rehvimüra vähenes ja enne oli väikesel kiirusel autos vibra sees, mis nüüd kadus.
Tagumine vasak ratas oli nii kinni rummu küljes, et isegi Kalevipoja haamer talle väga muljet ei avaldanud. Leotasin roostesurmaga, sõitsin lahtiste poltidega jne. ja no ei midagi.
Ja kui juba hakkas tunduma, et varsti löön niimoodi silla alt minema, otsustas kangelane alla anda ja loovutas koha.
Mis edasi selgus?!
Kässar seda ratast ei võta, piduriklotsist on alles paar mm. Tekib küssa, kuidas see auto nii üv kuu tagasi läbis?? Ees on suht uued klotsid, aga kettad jube roostesed. Eks näis, käin mingi hetk kogu ringi üle ja taastan nad endisesse hiilgusesse.
Uued numbrituled ka kohe tööle ei hakanud, autopoolsed kontaktid oksüdeerunud ja mustad. Puhastasin täna ära ja mure lahendatud.
GTD Instagramis @harry_r111
-
- Klubiline
- Postitusi: 1686
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 56 korda
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Normaalne rekka on see ikka.
14 sellist kasti nagu esimesel pildil, peidus olevad 6 üle kahekorra suurema kasti ja hulgim panipaiga kola mahutas see väike veoauto ära. Kuut on maast laeni nii täis, et sinna ei mahu kärbes ka kakale enam.
14 sellist kasti nagu esimesel pildil, peidus olevad 6 üle kahekorra suurema kasti ja hulgim panipaiga kola mahutas see väike veoauto ära. Kuut on maast laeni nii täis, et sinna ei mahu kärbes ka kakale enam.
GTD Instagramis @harry_r111
- sygnus
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 02 Sept 2011, 21:07
- Telefon: +37256883021
- Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 M54B30 SMG '03
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
September vaevu jõudis hakata elik suvi vaevu jõudis läbi saada ja juba Sa postitad pilti advendiküünaldest...
Selle saaks ka päris noobliks. Do it!
Selle saaks ka päris noobliks. Do it!
Viimati muutis sygnus, 11 Sept 2021, 17:55, muudetud 1 kord kokku.
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Avendiküünlad mahtusid veel kongi niimoodi.
Aga tean, et selle auto saab noobliks, olen juba ka ideid ammutanud. Ja et mulle see kuut meeldib, siis tuleva kevad hakkan temaga tegelema, seniks loodan teda truu tööloomana kasutada. Kolimise elas üle, kohe-kohe hakkab ehitusmaterjale vedama.
GTD Instagramis @harry_r111
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Saab Caddy teemat ka tõsta!
Hakkas nüüd siin iseloomu korraga näitama ja juppe lennutama. Eile õhtul läks vahva pauguga esivedru pooleks, tänasest puhub salongi vent ainult viimases kiirusastmes ja päeva naelaks on ka roolivõimendus kadunud. Armatuuril punane rool, piiksub ja minu muskel kasvab nagu Popeye'l. Sellel vist elektriline võimendi, sest õlipotsikut kabo alt ei leidnud, kaitse on terve. Võimendi lõppemisele eelnes aktiivne roolimistöö väiksel alal manööverdustega.
Kaabel näitas ainult niipalju, et 00003 - Control Module,
007 - Short to Ground - MIL ON
Kellel kundepoolne esivedru vedelemas, siis on võimalus sellest vabaneda nüüd.
Hakkas nüüd siin iseloomu korraga näitama ja juppe lennutama. Eile õhtul läks vahva pauguga esivedru pooleks, tänasest puhub salongi vent ainult viimases kiirusastmes ja päeva naelaks on ka roolivõimendus kadunud. Armatuuril punane rool, piiksub ja minu muskel kasvab nagu Popeye'l. Sellel vist elektriline võimendi, sest õlipotsikut kabo alt ei leidnud, kaitse on terve. Võimendi lõppemisele eelnes aktiivne roolimistöö väiksel alal manööverdustega.
Kaabel näitas ainult niipalju, et 00003 - Control Module,
007 - Short to Ground - MIL ON
Kellel kundepoolne esivedru vedelemas, siis on võimalus sellest vabaneda nüüd.
Viimati muutis HarryR, 15 Dets 2021, 12:53, muudetud 1 kord kokku.
GTD Instagramis @harry_r111
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Üle 1,5 kuu jälle rajal tagasi.
Et kuudil polnud roolivõimendit, sõitmine selleta suht võimatu, siis tuli sõber oma kolakaga appi ja viisime Caddy nagu ikka viimased 15 aastat enda autod olen viinud, Teemo juurde Treiel Autosse.
Mõnda aega ta seal seisis, oodates oma aega, kui üks hommik Teemo hellab, et vaja vist ikka uut latti, kuna ühendused, kaitsmed, juhtmed kõik terved, aga rool endiselt ei toimi. Hakkasin sättima Vääna-Posti romula poole, et sealt 99 euriga "uus" latt tuua, kui tuli järgmine kõne - roolivõimendi hakkas tööle!
Okei, väga hea, aga kuidas? Ei tea ja jääb saladuseks ka vist, sest mingit errorit otseselt välja ei tulnud. Mingil põhjusel puudus ühendus ajuga ja see taastus täiesti lambist.
Aga, et vigu oli tööloomal veel, siis kohest pääsu härral mekaanikul polnud, palusin kõik ülevaadata, olulised ja ohtlikud vead kõrvaldada.
Tuleb välja, et kõige sandimaks polegi kärutatud seda massinat, sest list väga pikk ei tulnud.
Uute asjadena said auto külge:
TAGASUPORT VASAK 1 tk
TAGAKETAS 2 tk
TAGAKLOTSID 1 tk
ESIVEDRUD 2 tk
ESIAMORT MONROE 2 tk
AMORDIPADI+LAAGER
AMORDI SERVICE KIT
SISEVENTIKA REOSTAAT
Mis vajaks veel vahetust on aku.
Kere ka muutub aina pruunimaks, peab selle jussikese juurde garantiitöödesse viima.
Ja kui kellelgi katuseraame pakkuda on, siis postkast avatud. Romulad olen läbi kamminud.
Perepildilt jäi üks liige välja - Superb ka muidu hoovis lisaks.
Et kuudil polnud roolivõimendit, sõitmine selleta suht võimatu, siis tuli sõber oma kolakaga appi ja viisime Caddy nagu ikka viimased 15 aastat enda autod olen viinud, Teemo juurde Treiel Autosse.
Mõnda aega ta seal seisis, oodates oma aega, kui üks hommik Teemo hellab, et vaja vist ikka uut latti, kuna ühendused, kaitsmed, juhtmed kõik terved, aga rool endiselt ei toimi. Hakkasin sättima Vääna-Posti romula poole, et sealt 99 euriga "uus" latt tuua, kui tuli järgmine kõne - roolivõimendi hakkas tööle!
Okei, väga hea, aga kuidas? Ei tea ja jääb saladuseks ka vist, sest mingit errorit otseselt välja ei tulnud. Mingil põhjusel puudus ühendus ajuga ja see taastus täiesti lambist.
Aga, et vigu oli tööloomal veel, siis kohest pääsu härral mekaanikul polnud, palusin kõik ülevaadata, olulised ja ohtlikud vead kõrvaldada.
Tuleb välja, et kõige sandimaks polegi kärutatud seda massinat, sest list väga pikk ei tulnud.
Uute asjadena said auto külge:
TAGASUPORT VASAK 1 tk
TAGAKETAS 2 tk
TAGAKLOTSID 1 tk
ESIVEDRUD 2 tk
ESIAMORT MONROE 2 tk
AMORDIPADI+LAAGER
AMORDI SERVICE KIT
SISEVENTIKA REOSTAAT
Mis vajaks veel vahetust on aku.
Kere ka muutub aina pruunimaks, peab selle jussikese juurde garantiitöödesse viima.
Ja kui kellelgi katuseraame pakkuda on, siis postkast avatud. Romulad olen läbi kamminud.
Perepildilt jäi üks liige välja - Superb ka muidu hoovis lisaks.
GTD Instagramis @harry_r111
- HarryR
- Klubiline
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Apr 2020, 20:05
- Auto: Vw Golf mk7 GTD Variant 2016
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 61 korda
Vw Caddy MK3 1.6 - 2004 - HarryR
Et viimase remondi käigus vahetatud reostaat jälle läbi kärssas, siis mööda minnes viskasin ära vana salongiventika mootori. ingel [VW Bot: "Keel korda!"], loks selles oli ikka päris mehine, neljandas astmes puhudes tekkis hirm, et midagi lendab läbi armatuurlaua varsti. Forssist ostetud uus Valeo mootor ja Toprani reostaat omavahelises koostöös on pannud nüüd kõik kiirused jälle puhuma ja seda ilma raginate-kriginateta. Vahetus õnneks oli lihtsam, kui aknapesuvedeliku lisamine.
Ilusa numbri peale juhtus see töö.
Pole veel proovida saanud, aga nüüd peaks haagise vedamine ka igal ajal võimalik olema, ei pea ainult valges seda tegema. A-autoalarmis vahetati konksu kaabeldus ja moodul ära, et käru tuled toimima saada.
Ilusa numbri peale juhtus see töö.
Pole veel proovida saanud, aga nüüd peaks haagise vedamine ka igal ajal võimalik olema, ei pea ainult valges seda tegema. A-autoalarmis vahetati konksu kaabeldus ja moodul ära, et käru tuled toimima saada.
GTD Instagramis @harry_r111