VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas twist » 05 Okt 2021, 15:27

Mootor: DFCA 2,0TDi 140kW
Käigukast: PZR DQ250
Veoskeem: 4Motion
Varustus: Highline
Värv: Indium Grey Metallic
20210715_135648.jpg
20210715_135648.jpg (142.57 KiB) Vaadatud 6050 korda
20210715_135243.jpg
20210715_135243.jpg (136.28 KiB) Vaadatud 6050 korda
Mõned asjad varustuse listist:
• 360 kaamera
• High LED DLA-ga
• DCC
• ACC, Lane Assist
• Verona 19” veljed, talveks Aragon 16”
• Must Nappa nahk
• Ees ErgoComfort istmed jahutuse, soojenduse ja massaažiga
• Sees ja väljas tumenevad peeglid
• Discover Pro 8”
• 0NA ehk ilma mudelitähisteta
• Ambient lighting, 1-värviline

Pikalt sai otsitud uut pereautot. Kriteeriumiteks olid: universaal, automaat, nelivedu, diisel, 130+kw, LED-esituled.
Välistatud olid valge ja must värv ning valge või Alcantara sisu. Panoraam ka ei eruta.

Mälestuseks kirjutan ka, mis autosid proovitud sai.
V90 – väga mugav sõita, ruumikas, ilus, soliidne. Aga ei tihanud osta, kuna keegi ei osanud öelda, kas need vastu ka peavad. Grantiilise sellise ostaks võimalusel kindlasti.
F31 – ka hea sõita, aga jube väike auto minu jaoks. Lisaks oli proovitud autol 200k kellal ja kett vahetamata.
C7 – ise suur Audi austaja, seega tunnen end seal väga koduselt, salong ikkagi klassi võrra Passatist üle. Aga keegi ei pidanud mulle ütlema, kuidas need vastu ei pea, tean tuttavate pealt isegi.
B8 biturbo – vastupidiselt üldarvamusele siin foorumis ei olnud see selline rakett, kui ma ette kujutasin. Seda siis stockis. Sellest autost loobusin, kuna kriitilise pilguga viimast korda üle vaadates tuvastasin, et auto oli vasakusse külge hea paugu saanud. Ajalugu oli korras. Pärast mind osteti see paari päeva jooksul ära, kuigi enne oli pool aastat müügis olnud. Sinine ja 963***numbriga.
LC100 – ei täida kõiki kriteeriume, aga sõitsin pärast eelmise auto müüki ja uue ostu sellisega pool aastat ringi. Kui isofix oleks, sõidaks siiani sellega. Pole muud midagi öelda, kui et heas korras sellised maksavad põhjusega B8-ga võrreldavat hinda. Maitse asi muidugi.

Sai veel mõnda autot põgusalt vaadatud, aga mitme kuu peale jõudsin selgusele, et sobivat autot Eestist ei leia. S.t. minu arvates õiglase hinna eest. Seega kriteeriumid autoscouti sisse, sobiv kandidaat leitud, kiri KuldarA-le, taustakontroll tehtud ja mõni aeg hiljem auto tellitud ja siia poole teel. Hea sakslane oli veel enne müüki ette uued pidurid ja rehvid paigaldanud. Kohale jõudes oli pakiruumis üllatuseks ka teised rattad lamellrehvidega.
Kuulutuse pildid:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Enne kui auto kohale oli jõudnud, tellisin ära vähe viisakamad summuti otsad Škoda OE 5L0071911A.
otsad2.jpg
otsad2.jpg (76.05 KiB) Vaadatud 6050 korda
Kuna Saksast tuli auto tööriistakomplekti ja tühja rehvivahu hoidikuga, otsisin sinna täismõõdus varuratta lahendust, mis oleks lasknud kasutada ka põranda alumist asendit. Kuna Passatil endal miskipärast sellist lahendust ei olnud, sai veits leiutada. Lahenduseks Passati 215/60R16 rehv plekkveljega. Sinna sisse Škoda Superbi tööriistahoidik 3V0012115D. Kui keegi tahab endale, siis Passati rattasissene hoidik 3G0012115E sai ka tellitud, aga see on mõeldud space-saveri sisse paigaldamiseks.
20210805_110148.jpg
20210805_110148.jpg (166.23 KiB) Vaadatud 6050 korda
Pagasiruumi valgus sai ka ümber vahetatud LED-versiooni (OE 2K5947101B) vastu, mis kuskilt siit loetu põhjal pidi olema plug&play. Päris nii polnud, kuna uuel on pistik 15-20mm nihkes ja tehasest on juhtmepikkusega seal lae peal väga kitsi oldud. Kuidagi mängides sai sisse nii, et enne läks lamp peaaegu pessa ja siis sai pistik sinna sisse nipitatud. Kätte seda vist enam ei saagi.
LED.jpg
LED.jpg (65.18 KiB) Vaadatud 5928 korda
Kuna pidevalt vaja poriste-tolmuste ratastega lapsekäru sisse-välja tõsta, sai pakiruumi ostetud VW OE 3G9061160 vahtplastist(?) matt.
Sõidupäevik:
166850 18.08.2021 Smartservice. Mõlkide eemaldus, Delux autopesu, Autoglym HD vaha, salongi kuivpuhastus, nahahooldus.
168560 03.10.2021 Soonrihm Conti 6PK1026, pinguti INA 534 0552 10, eelsüüteküünlad 1tk VW 03L 905 061K, 3tk BERU GE133. Pritsisin stabika ja õõtsa puksid silikoonmäärdega üle. Esialgu on kääksumine järgi jäänud.
Viimati muutis twist, 06 Okt 2021, 08:10, muudetud 4 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat twist selle postituse eest:
KuldarA

Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
Auto: BMW 330i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 75 korda

VW Passat 2.0TDI 140kw 4motion '15 - twist

Lugemata postitus Postitas martin333 » 05 Okt 2021, 16:08

C7 Audi A6 puhul võib leida sama mootoriga (2.0TDi 140kW) isendeid, sellisel juhul tegu pigem vastupidava autoga.

Kuhu V90 Passatiga võrreldes paikneks? Kas hinnavahe tasub ennast ära või pigem Saksa preemjunne vaadata?
Viimati muutis etnies858, 05 Okt 2021, 19:12, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: pealkiri
Päev on lühike, kuid ööbik.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat 2.0TDI 140kw 4motion '15 - twist

Lugemata postitus Postitas twist » 06 Okt 2021, 08:05

martin333 kirjutas:
05 Okt 2021, 16:08
C7 Audi A6 puhul võib leida sama mootoriga (2.0TDi 140kW) isendeid, sellisel juhul tegu pigem vastupidava autoga.

Kuhu V90 Passatiga võrreldes paikneks? Kas hinnavahe tasub ennast ära või pigem Saksa preemjunne vaadata?
C7 DL382 kastiga oli tõepoolest ka valikus, aga nende valik on suht kesine ja pigem tundusid need liialt kallid arvestades, et 3,0TDI on ka mudelivalikus.
Kui võrrelda C7, F11 ja W212 faceliftiga, siis V90 on igal juhul üle, aga tegu ju ka uuema mudeliga. C8, G30 või W213 kogemust pole, seega ei saa võrrelda.

V90 on Passatiga võrreldes premium, juba istmesse maandudes ja ust kinni tõmmates on seda tunda. Ruumikuse poolest ütleks, et suhteliselt võrdsed, Volvol on pakiruum ebavolvolikult väike ja taga pearuumi vähem, aga samas laiust on rohkem ja esiistmete vahel rohkem ruumi. Natuke häiris ka see, et kogu auto majandamine käib ekraanilt, aga õnneks selle kasutajaliides on moodsate volkkaritega (G8) võrreldes väga lihtsasti kasutatav.

PS: miks moderaatorile mu teema pealkiri ei meeldinud, kui kõik nõuded olid täidetud? [mark mudel - aasta - kasutajanimi (VW Passat - '15 - twist)]

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 06 Okt 2021, 09:22

Tore näha, et teema ka tuli. Usun, et Passat nimetatud valikust hea väärtusega mõistliku raha eest.

Neid pukse väga vait ei saagi. Mul läbi aegade vist ainult üks B8 olnud, millel need ei kääksunud, oli kohe imelik sõita, kuna Passatil juba ootad, et seda häält teeks.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas twist » 14 Okt 2021, 10:17

KuldarA kirjutas:
06 Okt 2021, 09:22
Tore näha, et teema ka tuli. Usun, et Passat nimetatud valikust hea väärtusega mõistliku raha eest.

Neid pukse väga vait ei saagi. Mul läbi aegade vist ainult üks B8 olnud, millel need ei kääksunud, oli kohe imelik sõita, kuna Passatil juba ootad, et seda häält teeks.
Passat on tõesti väga palju autot selle raha eest, isegi praeguste inflatsioonihindadega. Mingil müstilisel põhjusel samaväärsed Superbid maksavad 4-5k enam.
Puksid on praegu 2ndl vait olnud.

Mudane aeg on tulemas, vahel satun ka puhtast asfaldist kaugemale ja tahaks küljed puhtamana hoida. Seega porilappide paigaldus teemas.
Kas keegi on proovinud Arteoni porilappe Passati külge? Passati enda esimesed lapid on veel OK suurusega, aga tagumised on küll rõvedalt lahmakad minu silmis.
Kerepoolne kontuur tundub suht sarnane ja mõni kinnitus nagu sobiks isegi.
Arteon -vs- Passat tagumised.
vrdl2.jpg
vrdl2.jpg (46.68 KiB) Vaadatud 5630 korda
vrdl1.jpg
vrdl1.jpg (20.74 KiB) Vaadatud 5630 korda

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 14 Okt 2021, 12:32

Isepuurivatega saad asjad lahendatud. Või saab ka korralikult, auke annab alati lapatsile juurde teha. Nuga on olemas et kui kontuurid on samad, saab asja klappima panna. Ratas ennem alt siis mugavam.
Viimati muutis murkamarko, 14 Okt 2021, 16:06, muudetud 1 kord kokku.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas twist » 14 Okt 2021, 12:51

Unustasin mainida, et eesmärk on võimalikult OEM lahendus. Isepuurivad ja montaažilint minu autode remondil kulumaterjalide hulka ei kuulu.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 14 Okt 2021, 16:05

Siis pane originaalid. Ilma modimata nad 1:1 le ei istu.

twist kirjutas:
14 Okt 2021, 12:51
Unustasin mainida, et eesmärk on võimalikult OEM lahendus. Isepuurivad ja montaažilint minu autode remondil kulumaterjalide hulka ei kuulu.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 14 Okt 2021, 16:58

Need arteoni omad on nunnud küll. Aga kui sa vaatad, siis näed, et passatil jookseb stange rohkem sisse kui arteonil ja see arteoni lapats ei kata seda ala ära mida passati lapats katab.
Modimata või mingite isetehtud kinnitustest ei pääse.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
renxx9
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 14 Mär 2013, 12:57
Auto: Skoda Octavia IV
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas renxx9 » 19 Okt 2021, 19:46

Kui huvi, siis OEM B8 lapakad täitsa pakkuda mõistliku hinna eest.
Viimati muutis renxx9, 22 Okt 2021, 16:38, muudetud 2 korda kokku.
"Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud."
Erich Maria Remarque

tommm
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas tommm » 19 Okt 2021, 21:53

Passat on igati vinks vonks. Ilus värvi-velje kombo. Premium tunnet saab võrreldes alguspunktiga märkimisväärselt juurde pärast Ravolari premium müraisolatsiooni paketti :D Oli ka endal kunagi V90 valikus, aga erilist muljet just salongi poolelt ei avaldanud - maitse asi ilmselt.

Olles ise pidanud Passat bi-tdi’d ja praegu kulgedes 140kw diisliga (küll Arteoni peal), siis esimese tunnustuseks ütleks, et 140kw minu hinnangul on ikka märkimisväärselt uimasem igas asendis, löö või maha. Kui muidu olen tänase masinaga igati rahul, siis mootori osas veidi kripeldab. Aga et hea saaks, siis võiks nagunii olla vähemalt kaks silindrit ja liitri jagu töömahtu rohkem :D
Viimati muutis tommm, 19 Okt 2021, 21:54, muudetud 2 korda kokku.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas twist » 20 Okt 2021, 09:45

Teeks mõned kokkuvõtted pärast 3 kuud.

Sõiduomadused: üldjoontes väga rahul, DCC on 99% ajast Comfort peal kuna all 19" veljed. Ainult kaevukaantest üle sõites annab madal rehviprofiil tunda. Piiri peal on auto väga alajuhitav. 4Motion toimib, olen libedamal pinnal proovinud.

Dünaamika: Suhteliselt tuim arvestades kilovatti ja momenti, tuim võrreldes isegi vana 2,0 BKD-ga. Bi-TDI on kindlasti elavam, aga ka mitte mingi S6. Kast toimib enamikus olukordades hästi, eriti võrreldes algusaegade DQ250-ga. Ilmselt saaks kõike paremaks remapiga.

Mugavus, lisad: Highline istmed on VW kohta harjumatult mugavad ja suvel on istmejahutused asendamatud. Discover Pro Android Autoga on väga hästi toiminud. Heli on täitsa OK, Dynaudio oleks parem, aga ei ole see ka mingi Bang&Olufsen. Võib-olla heliisolatsioon aitaks. 360 kaamera teeb kitsastes oludes parkimise tunduvalt lihtsamaks. Esikaamera tahaks vist vahetust või remonti, kuna kivitäkete tõttu pilt suht udune.

Tuled: High-LED valgustab väga hästi, ka praeguse tatise ilmaga. DLA toimib hästi, teinekord võiks kiiremini täistulele lülituda, aga üldjoontes toimib ja keegi ei vilguta ka. Dünaamilised kurvituled pimedatel kõrvalteedel palju asjalikumad kui lihtsalt süttiv-kustuv udutuli. Udutuld pole siiani kordagi kasutanud, seega suht ükskõik, et need ei ole LED-id.
Viimati muutis twist, 20 Okt 2021, 09:58, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat twist selle postituse eest:
aus

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas twist » 01 Nov 2021, 11:18

Tagurduskaamera ei viitsi vahel oma kohale tagasi minna. Mingi õrn heli on kuulda, nagu tahaks kinni klappida, aga reaalselt jääb lahti. Mida seal määrima peaks?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas jussike » 01 Nov 2021, 11:50

Äkki määrimine polegi hea, tolm + määre = teinekord mingi kitilaadne ollus. Võta lihtsalt alg osadeks ja puhasta ilusti ära.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas twist » 01 Nov 2021, 12:10

jussike kirjutas:
01 Nov 2021, 11:50
Äkki määrimine polegi hea, tolm + määre = teinekord mingi kitilaadne ollus. Võta lihtsalt alg osadeks ja puhasta ilusti ära.
Õige märkus, tolm ja määre ei sobi kokku. Ehk tahab seal hermeetilises mootorimehhanismis miski määrimist saada?
Või on see anomaalia millestki muust põhjustatud?
Korra oli selline nali ka, et kaamera läks kinni, aga avanes tagaluuk. Õnneks mul tavaline luuk, seega padukat sisse ei sadanud.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas twist » 29 Nov 2021, 08:52

170140 25.11.2021 215/60 R16 Michelin X-Ice North 4 naelad. Müratasemelt üllatasid, kuna on vähemalt sama vaiksed/lärmakad kui 19" suvekad. Pilte ei teinud, sest 16" velg on selle auto all kole kui öö. Vaadates auto külgi, siis tuleb ka porilapid vist millalgi paigaldada :thumbdown:


Kuidas muidu teistel DLA kasutajatel vastututulejatega kogemused on? Mul tuled toimetavad ilusti, teevad musta kasti, keeravad üles-kõrvale jne, aga 20-st vastutulejast ikka leidub 1 kes vilgutama peab. Pooltel juhtudel on see vilgutaja muidugi ka mingi raske nägemisvaegusega isik, kelle autol 2 kuni 4 LED-bari ees. Ja mõni selline vilgutab juba kilomeetri kauguselt.
Et kas neid häirib, et on autosid, millel juba tehasest on head tuled või reaalselt mingites oludes DLA ikkagi pimestab?
Viimati muutis twist, 03 Jaan 2022, 14:47, muudetud 2 korda kokku.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 29 Nov 2021, 09:18

Endal B8 DLAga ei meenugi, et keegi poole aasta jooksul vilgutanud oleks. Aga võib-olla on lihtsalt ära kannatanud :mrgreen: Nali naljaks. Ju siis ei häiri kedagi. Samas, eks seal võib küll tekkida hetki kus ta murdosa sekundist pimestab, kui keegi äkitselt kuskilt välja ilmub ja tulel võtab ikkagi mingi hetke, et oma liigutus ära teha. Aga no, ega tavatuledega autol inimene reageerib veel aeglasemalt, nii et. Sirge tee peal sõites, kui keegi vastu tuleb, lülitatakse üsna vara nö pooltuledele, aga eks mõni võib muidugi arvata, et võiks veel varem, kuna leedtuli valgustab siiski päris hästi, juba kaugelt.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas aus » 29 Nov 2021, 09:33

Mina isiklikult ei ütleks, et DLAga vastusõitja pimestab (eeldusel, et süsteem töötab korrektselt, auto on OK, ei ole ülekoormatud jmt), aga valgustugevus on teine ja närvilisemad/vähemteadjamad võivad aru saada sellest kui täistuledega sõitmisest. St on ka mulle vilgutatud. Kui ma siis täistuled uuesti peale tõmban, siis saadakse aru, et okei, sorry. :lol:
Aga kui oled ise ka juhuslikult märganud vastutulevat LEDi DLAga, siis peaks kohe aru saama, et valgusvihk suunatakse osalt kõrvale, mitte ei suunata alla/kustutata tuld vmt. Vaadates ka musta kasti "suurust", siis ilmselgelt vastutulija saab aru, et valgustugevus on midagi muud kui tavaline "lähituli".
Kes tänasid kasutajat aus selle postituse eest:
tobimarg
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 29 Nov 2021, 09:51

Ainuke moment kus DLA endal hätta jääb on 4-realised keskpiirdega maanteed, sest kaamera lihtsalt ei näe vastu liikuvate autode tulesid. Ise tõmban seal lähitulede peale ja ei hakka loteriid mängima.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 29 Nov 2021, 18:35

Täpselt nii ongi tunne et korraks pimestab vastutulev auto. Endal olnud ka juhuseid kus vastu sõites , da fakk need uued tuled ikka nii head aga see on vaid korraks teatud juhtudel MIngi nurga alt jne, Pigem ei pimesta. Pigem on liikluses palju närvilisust ja rahutust.

stefan31
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas stefan31 » 30 Nov 2021, 00:37

Mu B8 Alltrack Passatil uuest peast esimesed 2 ja pool aastat DLA toimis nagu kulda, mitte kunagi mitte keegi vastutulijatest ei vilgutanud. Umbes aasta tagasi 60tkm korralise hoolduse järel mainiti, et muuhulgas reguleerisime tulesid. Kui nädal hiljem hilisõhtul Põhja-Eestist Tartusse sõitsin - kaugtulede ulatus võrreldes varasemaga tunduvalt lühem, kohe häirivalt lühike. Tegin kordusvisiidi ametlikku teenindusasutusse, kurtsin muret ja palusin uuesti reguleerida. Tehti ära ja mööndi, et tõepoolest, võis kõrgemale reguleerida küll. Valgus sai hea, kuid nüüd vilgutab iga ~15-s vastutulev juht.. Jääb mulje, et kõrgema istumisega autode juhte mingi hetk pimestab minu auto parema esitule valgusvihu vasak ülemine sektsioon. DLA küll lõikab kena musta trapetsi valgusvihu sisse, aga selle parem serv kas ei muutu piisavalt kiiresti vastutulija lähenedes, või on selle musta trapetsi ülemine osa lihtsalt liialt kitsas..

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas twist » 13 Jaan 2022, 10:35

Tagumisel kaameral tundub mingi tarkvaraline viga olevat. Kui ma pärast tagurdamist lükkan nupust andurid-kaamera välja, läheb see 100% iga kord kinni. Kui aga ootan, et ise automaatselt läheks, jääb see üks kord kümnest lahti. Väike klõks on kuulda, aga lõpuni kokku klappimist mitte.
Kas MIB2 uuendamine aitaks?

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas twist » 11 Veebr 2022, 09:07

173500 06.02.2022 Taha Ferodo FDB4697 klotsid. Vanad olid märkamatult 2mm-ni kulunud, küllap ESC oli neid isuga kulutanud.
5000km ja 4 kuu jooksul pole pukside krääksumine tagasi tulnud. Ja piisas vaid silikoonõliga üle pihustamisest.

Näppisin millagi OBD11-ga ka, tulemused kahetised:
  • ESC nupu režiimid nüüd: üks vajutus - ESC Sport; pikk vajutus - ESC off.
  • Kompu näitab tankimiseks vajalikku kogust - pigem tore lisainfo, reaalselt suht kasutu kui just kanistrist ei tangi.
  • Tulepesurite aktiveerimisaeg 2,5sek peal. Mulle nii meeldib - saab vajadusel ikka pesta, aga samas ei ole kogu aeg kapott vahune.
  • Needle sweep - peaks vist olema H-koodiga näidikuplokk selleks, mul A :thumbdown:
  • Audi pedal mod - minu kogemuse põhjal täiesti mõttetu, ainus tuntav vahe oli et nüüd hakkas kast rohkem 4-5käigu vahel valima. 60-ga sõita ei saanudki, iga väiksem koormuse muutus tähendas kohe käiguvahetust. Aga võib-olla see ka mootoriaju revisionis kinni, mine tea.
  • Start-stop deaktiveeritud - 10V mod.
Saaks veel kuidagi selle uks-lahti-käik-sees-paanika ära keelata, oleks päris tore juba.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1530
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 153 korda
Tänatud: 422 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 11 Veebr 2022, 10:41

twist kirjutas:
11 Veebr 2022, 09:07
173500 06.02.2022 Taha Ferodo FDB4697 klotsid. Vanad olid märkamatult 2mm-ni kulunud, küllap ESC oli neid isuga kulutanud.
5000km ja 4 kuu jooksul pole pukside krääksumine tagasi tulnud. Ja piisas vaid silikoonõliga üle pihustamisest.

Näppisin millagi OBD11-ga ka, tulemused kahetised:
  • ESC nupu režiimid nüüd: üks vajutus - ESC Sport; pikk vajutus - ESC off.
  • Kompu näitab tankimiseks vajalikku kogust - pigem tore lisainfo, reaalselt suht kasutu kui just kanistrist ei tangi.
  • Tulepesurite aktiveerimisaeg 2,5sek peal. Mulle nii meeldib - saab vajadusel ikka pesta, aga samas ei ole kogu aeg kapott vahune.
  • Needle sweep - peaks vist olema H-koodiga näidikuplokk selleks, mul A :thumbdown:
  • Audi pedal mod - minu kogemuse põhjal täiesti mõttetu, ainus tuntav vahe oli et nüüd hakkas kast rohkem 4-5käigu vahel valima. 60-ga sõita ei saanudki, iga väiksem koormuse muutus tähendas kohe käiguvahetust. Aga võib-olla see ka mootoriaju revisionis kinni, mine tea.
  • Start-stop deaktiveeritud - 10V mod.
Saaks veel kuidagi selle uks-lahti-käik-sees-paanika ära keelata, oleks päris tore juba.
Needle sweepi saab A plokil aktiveerida.
Käik sees paanika osas ma pole kindel, aga vaata kellaploki adaptsioonid üle.
Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
twist
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist

Lugemata postitus Postitas twist » 17 Mai 2022, 14:42

Needle sweep sai aktiveerida tõesti. Vaja oli süüde välja lülitada ja uks avada-sulgeda.

Kas keegi oma DLA-d on kuidagi kiiremini toimetavamaks saanud? Talvel kui kottpime, töötab süsteem täiesti rahuldavalt.
Aga nüüd suveöödel ja täiskuuga öödel on ikka paras tegelemine sellega. Sisuliselt peab vastutuleva auto tulede vihus olema, et DLA-d aktiveerida.
Muidu täistulede peale ei lükkagi või lükkab alles 500m pärast.
Praegusel ajal kui 100km peale 4-5 mets- või kodulooma eest läbi jooksevad, oleks täistuledest ikka palju kasu.

Või on probleem selles, et esiklaas tahaks vahetust?

Vasta

Mine “Huviliste autod”