VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 08 Nov 2021, 15:05

Tere kolleegid. Teen oma "uuest" autost ka siis lõpuks teema, aeg-ajalt vaja ikka nõu küsida mingitel teemadel ja arutelu pidada, siis lihtsam. 4MOTION B7 TDI müüsin kevadel maha. Ta teenis mind truult pea 6 aastat, aga eks ta hakkas ikka füüsiliselt ja vaimselt vananema ja aeg oli edasi liikuda :D Nüüd muidugi vaata, et oleks paar kuud veel hoidnud, oleks paar kilo rohkem kasseerinud, aga need on need oleksid eks :mrgreen: B7 teenib nüüd Hiiumaal ühte neiut. Tegelikult oli see täitsa hea auto, nagu mulle tundub, et on enamike B7 omanike mulje siin. Kestab hästi. Mingid kiiksud ja haigused on, kuidas joppab. Kui DSG kasti vahetus goodwill korras välja arvata @75 000km, siis tegelikult midagi väga muud suuremat tegema ei pidanudki, veidi puksikesi aegajalt ja nipet-näpet siin-seal. Kapoti all vahetasin 100 000km jooksul geneka siduri, ühe eelsüüteküünla ja DSG termostaadi. Nelikveos kardaani muhvi. Päris ok minumeelest.

Aga järgmiseks pidi tulema bensiinimootoriga auto, kuna elu viis Tallinnast väiksemasse linna. Ja juba Tallinnaski hakkas diisel veidi oma diisli poolt näitama mingitel hetkedel, väikelinnas oleks vaid aja küsimus millal jamad pihta hakkavad, kui valdavalt lühikesi otsi sõita. Ja pidi tulema veidi kõrgem auto, kuna meeldib perega looduses käia ja julgelt suure tee pealt maha keerata kus isu peale tuleb :) Ja no kui juba kõrgem, siis ikka nelikvedu ka. Talvel ka lõbusam. Lisade poolest oli üsna täisvarustuses B7 mind ära hellitanud ja sealt sai veel kaugemale mõelda- ei tahtnud enam alla nahksisu, DSG, DLA (ja kui põlvkond edasi, siis ikka juba full-led), ACC, Dynaudio (kuigi olin nõus siin järgi andma), digital cockpiti, igasugu muud assistid jne. Tegelikult korra mõtlesin ka GTE peale. Aga küll tulevikus jõuab ja näis mis siis juba turul liigub kui jälle aeg vahetada.

Aga mis sa siis ostad kui on sellised kriteeriumid ees? Päris mingit džiibikolakat nagu ei tahaks, see on overkill kui sul seda tegelikult vaja ei ole. Päris linnamaasturit ka ei soovinud. Siis jäävad nn cross-countryd. Bensukatega selles segmendis üsna tuuga. Nt Volvot praktiliselt ei leiagi muud kui diislit, kallim ka. Audi on veidi teine liiga. Ja jäigi sõelale Passat Alltrack. Aprilli lõpus veeres hoovile ja mõnda aega pidi B7 kurvalt hoovinurgas seisma, sest sellega ei tahtnud millegipärast enam keegi sõita :D

Auto on 4.2018 väljalase, oli tulnud Leedust :o Eks see Leedu on ikka vana hea ja paneb kulmu kergitama, aga ajalugu oli korrektne, eelmine omanik vist pedantne olnud sissekannete põhjal vaadates, 49 000 sõitnud, Mölleris tehti põhjalik kontroll ja tunnistati kõik väga heaks ja pole tõesti pidanud hetkeksi ostu kahetsema. Ja isegi nelikvedu töötas, erinevatelt massidest, nagu viimasel ajal tundub :mrgreen:

Lisade nimekiri:

• "High" LED, DLA
• Side assist
• Lane assist - on täpsem ja sujuvam kui B7-l, sõidab kauaem ise (mitte, et ma tal sõita laseks väga)
• ACC
• Traffic Jam Assist
• 360° parkimisandurid, iseparkimine,
• Discover Pro 9,2" (kaardid uuendatud), sh häälkäsklused, AndroidAuto
• Tumendatud tagaklaasid
• DCC ja MODE režiimide valik sh off-road
• Must Vienna nahksisu (tundub, et püsib paremini värske kui Nappa, mis läks kiirelt läikesse ja tahtis tihedamat hooldust)
• Ambient valgustus (valge)
• Active Info Display- keerasin mingit R värki peale seal juba OBD11-ga :)
• Kessy võtmeta sisenemine ja käivitus (B7 ei olnud ja enam ilma küll ei tahaks, väga mugav)
• Elektriline tagaluuk, Easyopen ja Easyclose'iga. Openit niiväga ei kasuta ja jõle piinlik kui poe ees vahel 3x võimled ja lõpuks ikka manuaalselt
lahti teed kuna pole see õige päev, aga easyclose on vast isegi veel parem leiutis- vajutad close nupu ette ära, võtad oma kompsud kaenlasse ja
jalutad tuppa ja auto saab ise aru millal luuk kinni panna ja lukku minna.
• 3-tsooniline kliima
• Dynaudio helisüsteem- oluliselt parem kui B7 Dynaudio. Eraldi woofer varuratta sees annab palju juurde
• 220V
• Kardinad tagaustel- lastega suvel hea asi, enam ei pea iminappadega “mõmmisid” klaasidele toppima :lol:
• Manööverpidurdus- selle autoga on vist praktiliselt võimatu kuhugi otsa sõita, isegi kui pime oled
• Ja kindlasti midagi veel mida mainida unustasin..ja elektriaknaid ja istmesoojendusi jms ei hakka mainima, see tänapäeval juba pigem hügieen.

Mis võiks veel olla:

• Webasto- aga bensukas läheb nii kiirelt soojaks, et pole hullu
• Roolisoojendus oleks küll tore lisa
• Käiguvahetus roolilt- diislil oli ja samas väga palju ei kasutanud, aga selle mootoriga tunnen vahel puudust küll
• Elektriline konks- lahendasin muud moodi (vt järgmine punkt) ja olgem ausad- selle adapteriga jamamine kuskil pimedas poris oli vahel päris
tüütu ja mul suri neid adaptereid maha ka paar tk.
• Katuseluuki või panoraami oleks ka soovinud, aga no kui kõik muu on paigas, siis midagi peab ikka puudu olema ja seda ideaalset jäädki vist
otsima

Mida juba teinud olen:

• MugavAutos paigaldatud teisaldatav "tark" konks (targa puhul saab auto aru, et tal on konks ja parkimisabi, ACC jm arvestab sellega). Olen väga
rahul, eemaldamine ülilihtne ja välimus väga diskreetne.
• Ostes oli suure 60k hoolduseni veel aega, aga lasin siiski teha põhjaliku hoolde varakult ära: mootori õli ja filtrite vahetus (ja välp 15k peale
lülitatud), DSG õli ja filtri vahetus, haldex õli vahetus ja õlivõtturi pesu, süüteküünalde vahetus, salongiõhu filter, pidurivedeliku vahetus.
• NAVI kaardid uuendasin ära, aitäh birgo99 kaarti laenamast!
• Iga kvartal naha hooldus ja regulaarselt katsume ikka ka pestud ja kasitud hoida, mitte, et see alati õnnestuks. Aga Alltrack’le vist meeldibki
veidi räpane olla aeg-ajalt :shh:
• 245/45 18’’ lamellid sai talveks ostetud, see nädal tuleb silla regull ja uued rehvid alla. Oli plaan lisa jooks velgi ka leida, aga
kuramus, polegi nii lihtne. Originaalvelgi praktiliselt ei liigu ja mingit replikavärki ka väga ei taha.

Mida peaks veel tegema:

• Trailer assist’i aktiveerida. Käruga tagurdamine on minu jaoks endiselt kohati väljakutse
• ESC off ikka täitsa off’iks ära seadistada
• Mõned väiksed teravad mõlgid siin-seal ustel, võiks välja lükata
• Juhiukse plastikosa pealt värv (või pigem mingi plastidipi sarnane ollus) koorub, tundub, et seda on üle värvitud mingil põhjusel ja vale
tehnoloogiat kasutatud

Mootoriks on autol GTI'lgi aiste vahel olnud 162KW kaheliitrine TSI bensiinimootor, väänet 350nm. Ei saa selle mootori kohta midagi halba öelda- teeb mõnusat häält, on piisavalt terav, sitke, lõbus sõita. Kütusekulu muidugi on teisest mastist kui diislit omades, aga samas ei ütleks, et midagi hullu. Terve suve pikaajaline keskmine tuli vist 7,8. Aga sai palju Eestis ringi ka tripitud, ehk maanteesõit kindlasti tugevas ülekaalus. Linn-maantee pooleks keskmine tuleb 8,..l/100km. Diisliga võrreldes meeldib kindlasti vaikus, sujuvus, vibratsiooni puudumine. Ja muidugi minek on hoopis teisest puust. Ka ei häiri start-stop bensuka puhul. B7 diisli peal oli see väga kare kogemus.

B8 sõiduomadused üleüldiselt ja üldine olme on oluline edasminek võrreldes B7ga. Alltracki DCC elektriliselt reguleeritav vedrustus on Comfort seades ka 18'' ratastega väga mugav. Nelikvedu, nagu ka foorumis jutuks on olnud, on kuidagi teistsugune, kui eelmise generatsiooni haldex. Laseb esiratast rohkem läbi libiseda. Samas, ESC sport peal, märja ilmaga laseb ikka kiirelt pepu rippu kui korra piitsa anda :D Eks talvel saan parema tunnetuse ja oskab võrrelda. Aga üldiselt sõita on väga mõnus nii kiirelt maanteel, linnas, kruusateel, metsas.

High-led tuled on väga hea valgustusvõimega. Võrdlen jällegi B7 xenoniga, mis ei olnud ka halb. Aga led ikka teine tera, maantee on ees pikalt valge. DLA toimetab ka täpselt ja kiirelt.

Visuaali mõttes on ta nagu iga teine Alltrack vist. Pisut erilisemaks teeb Oak Brown metallik värv ja 18'' Kalmata kahetooniline velg.

Paar pilti ka siit, et jutt ainult jutuks ei jääks ja muretuid kilomeetreid meile!
alltrack1.jpg
alltrack1.jpg (336.24 KiB) Vaadatud 5497 korda
IMG_20211030_164335.jpg
IMG_20211030_164335.jpg (338.75 KiB) Vaadatud 5497 korda
IMG_20211030_164315.jpg
IMG_20211030_164315.jpg (386.01 KiB) Vaadatud 5497 korda
alltrack2.jpg
alltrack2.jpg (336.22 KiB) Vaadatud 5497 korda
IMG_20211030_164450.jpg
IMG_20211030_164450.jpg (304.24 KiB) Vaadatud 5497 korda
IMG_20211031_015909.jpg
IMG_20211031_015909.jpg (112.2 KiB) Vaadatud 5497 korda
Kes tänasid kasutajat tobimarg selle postituse eest:
ausziilike-uduz

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas murf » 08 Nov 2021, 15:45

Kena :thumbup: Ütleks isegi, et kenam kui see mida minu juures vaatamas käisid :D

PriitV
Klubiline
Postitusi: 253
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 54 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas PriitV » 08 Nov 2021, 16:01

No on ikka vahva automasin!

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 897
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 80 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas Pulku » 08 Nov 2021, 16:07

Väga asjalik liikur. Muretuid kilomeetreid :thumbup:

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 08 Nov 2021, 16:16

Kena pill. Soendusega rooli on võimalik ca 300-400€ eest panna sõltuvalt kas otsid pidused või ostad uued jupid. eBays on Leedus 200 kandis mitu rooli saadaval, ka koos käoguvahetuslabadega. Korrektne slip ring ja kaabeldus juurdegi ning pmst korras. Endal sain OBD11-ga kenasid progetud ka.
Viimati muutis Puuriit, 08 Nov 2021, 16:17, muudetud 1 kord kokku.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 08 Nov 2021, 20:07

murf kirjutas:
08 Nov 2021, 15:45
Kena :thumbup: Ütleks isegi, et kenam kui see mida minu juures vaatamas käisid :D
Ah mis sa nüüd, sul oli ka kena kompott. Selle pruuni sisu oleks sealt välja kruttinud küll endale :D

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 08 Nov 2021, 20:09

Puuriit kirjutas:
08 Nov 2021, 16:16
Kena pill. Soendusega rooli on võimalik ca 300-400€ eest panna sõltuvalt kas otsid pidused või ostad uued jupid. eBays on Leedus 200 kandis mitu rooli saadaval, ka koos käoguvahetuslabadega. Korrektne slip ring ja kaabeldus juurdegi ning pmst korras. Endal sain OBD11-ga kenasid progetud ka.
Hea teada, aitäh info eest! Äkki võtangi millalgi nokitseda. Kust portaalist seda kraami leiad?

Kasutaja avatar
Puuriit
Huviline
Postitusi: 316
Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 101 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas Puuriit » 09 Nov 2021, 01:10

Saatsin täpsema info PS-i, muidu eBay ja Aliexpress need põhiallikad kust retromiseks kola leiab.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 09 Nov 2021, 20:51

Hea valik. Muretuid kilomeetreid.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 13 Dets 2021, 22:13

Midagi peab kirjutama ka vahepeal. Auto pani mõtisklema ükspäev - DLA ei toiminud. Lihtsalt tavaline täistuli läks peale kui kangi suruda. Radarid, kaamerad, asjad kõik puhtad, ükski tuli ei põle (B7 puhul tuli hoiatus kui dünaamiline tuli ei toiminud mingil põhjusel, nt kereloodi rike). Tegin diagnosti, ei miskit. Ja siis ükspäev vaatan, et tulede lüliti on põhja keeratud, ei ole AUTO peal. Sõitsin käruga ja siis keerasin manuaalselt tuled põlema päeva aeg. Panin AUTO peale ja ennäe, DLA töötab :clap: Olen ikka ohmu. Pole kunagi varem kohanud seda teemat ja ei teadnud, et tuledelüliti asend DLA tööd mõjutab.
Teine teema on veidi tõsisem ja nii kergelt ei pääse. Nimelt suve lõpu poole tekkis mingi undamine põhja alla teatud kiirusel. Arvasin/lootsin, et kulunud rehvide ja reguleerimata silla teema, aga ei, uute rehvidega seis sama. Juhindudes teiste kasutajate kogemusest seadsin kahtluse kohe vahekastile. Täna sai tõstuki peal kahtlus kinnitust. Õnneks on juba "uus" vahekast Poolast saabunud ja pagassis ootamas, järgmine nädal visatakse vahele. Ei hakanud laagritega jamama, vahetab kasti tervikuna ära ja uus mahl sisse, äkki kestab. Ei oodanud tegelikult läbisõidul 60 000km sellist asja, aga mis sa teed. Ei tea kas see vahekasti teema mingi kerge tüüpviga juba, foorumis ma pole kindlasti esimene :think: Samas liiga sage mure kindlasti ka pole. Teadmamehed rääkisid, et tagadiffer ka halva disainiga, õlitase on punnini, aga see on liiga madal ja mingi suur laager jääb seal osaliselt kuivale. Ennetav lahendus on tagadiffri kerge ületäitmine ja siis kiirelt punn ette. Lasen profülaktika mõttes selle killu ka ühtlasi ära teha kui juba käte määrimiseks läheb. Tasuks ka teistel B8 4MOTION meestel teha. Uus differ maksab üüratult palju.

miilits
Huviline
Postitusi: 2186
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas miilits » 13 Dets 2021, 23:01

lase haldexi sõel ka puhtaks teha igaks juhuks juba
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 13 Dets 2021, 23:04

Haldexi hooldus oli kevadel, 15k km tagasi, vast see veel kestab. Aga päris 60k ei tahaks sellega küll lasta jah, korra aastas võiks ikka läbi loputada.

hobo
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 27 Juul 2020, 11:50
Auto: Passat Alltrack B8
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas hobo » 15 Dets 2021, 11:50

Kuidas salongi ruumikus tundub B8 vs B7? Kas tagaistujate jalaruumi on uues Passatis rohkem või enamvähem sama?

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 15 Dets 2021, 12:31

Mõõte öelda ei oska, eks google aitab siin, aga ruumi on mõnusasti. Kindlasti mingid sentimeetrid juures võrreldes B7ga. Mitte drastiliselt rohkem, aga on ruumikam. Võrdlen selle järgi kuidas lapsed enne turvatoolidega taha mahtusid ja kuidas nüüd mahuvad. Mina olen 175cm ja siis jääb taha ikka lahedasti ruumi, ka täiskasvanule.

PS. vaatasin järgi, telgede vahe on B8 7,4cm suurem! See kõik muidugi ei pruugi salongis olla ja tõenäoliselt ei olegi.
Viimati muutis tobimarg, 15 Dets 2021, 12:38, muudetud 1 kord kokku.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas murf » 15 Dets 2021, 15:53

Ma kaarutasin enda omaga ca 2x suurema läbisõidu, vahekasti ja diffriga mingit probleemi polnud. Metsavahi ametit ei pidanud, et pidev koormus oleks olnud, aga päris puhkus neil sõlmedel ka polnud.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 15 Dets 2021, 17:49

Eks nende sõlmedega on jah nagu joppab, vbla praak laagrid sattunud või mis iganes põhjused. Ise olen ka pigem mõistliku sõidustiiliga, vaevalt, et VW insenerid need jupid 60k km kestma on projekteerinud.

Aare540
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Okt 2020, 08:33
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas Aare540 » 16 Dets 2021, 12:01

Arvatavasti sama teema pole, aga mu vennal oli Octavia Scoutiga sama värk, et undas. Enamus, kellega ta rääkis, pakkusid ka põhjuseks, et differ läbi ja uue hind oli vist 3700, aga mälu järgi olid põhjuseks hoopis pooltelgede otsalaagrid vms difris, puhastati kõik ära, uued laagrid ja õli sisse ja mure murtud. Auto läbisõit oli kella järgi vist mingi 300K ja huvitav oli see, et ühe poole laager oli mingis nö normaalses riigis toodetud ja teine... Ukrainas! Ja just see viimane tegi häält ja oli piltide järgi väga koledas seisus.
Viimati muutis Aare540, 16 Dets 2021, 12:03, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Aare540 selle postituse eest:
Pulku

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 17 Dets 2021, 07:45

Mul kuulati jah tõstuki peal ja stetoskoobiga tuvastati, et häälitseb ees vahekasti selles piirkonnas kust väljub kardaani võll. Loodetavasti peab diagnoos paika, järgmine nädal saan teada. Aga hea teada ka selle pooltelgede teema osas.

ziilike-uduz
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
Telefon: 5282357
Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
Asukoht: Haabneeme
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas ziilike-uduz » 17 Dets 2021, 08:09

Kas tuntavat loksu kuskil sees ei ole?
Minu omal tuvastati mõlemal korral alles siis kui kardaani ots logises nagu tallesaba.

Auto ise on mõnus, et tasub vaeva näha. :thumbup:
elu on nautimiseks

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 17 Dets 2021, 10:40

ziilike-uduz kirjutas:
17 Dets 2021, 08:09
Kas tuntavat loksu kuskil sees ei ole?
Minu omal tuvastati mõlemal korral alles siis kui kardaani ots logises nagu tallesaba.

Auto ise on mõnus, et tasub vaeva näha. :thumbup:
Lõtku kohta ei oska kosta, ise kõrval ei olnud, aga määratlesid üsna täpselt vea piirkonna. Usun, et seal on siis juba mingi lõtk ka olemas. Kuigi need sümptomid on nii ja naa. Kui olid 20c külma ja hommikul sõitma hakkasin, siis 3.aatane poeg küsis, et issi, miks auto lennuki häält teeb :D No tõesti kole metalne roteeruv uhmerdamine, selline tunne, et kohe-kohe läheb midagi laiali. Samas nüüd soojema ilmaga on üsna vaikne, maanteekiirusel 100 kanti praktiliselt ei kuulegi mingit kõrvalist heli. Samas 70ga laulab nagu vana ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. Eks saan vana jupi endale, kui viitsin siis lahkan juppideks vbla ja vaatan mis karu kõhus on.

murf
Huviline
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
Asukoht: Eesti
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 181 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas murf » 17 Dets 2021, 15:21

Kõlab nagu mu isa Zigull kunagi ammu-ammu :lol: Sel kah tagadiffer undas sellise reaktiivlennuki õhkutõusu meenutava heliga, mida kiiremini, seda uhkemalt. Samas mingis kiirusevahemikus oli praktiliselt vait ja vist suht lõppkiiruse lähedal kah.
Viimati muutis murf, 17 Dets 2021, 15:21, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat murf selle postituse eest:
tobimarg

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1026
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Auto: 1.9 TDI hallmetallik
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 90 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas links » 17 Dets 2021, 15:51

murf kirjutas:
17 Dets 2021, 15:21
Kõlab nagu mu isa Zigull kunagi ammu-ammu :lol: Sel kah tagadiffer undas sellise reaktiivlennuki õhkutõusu meenutava heliga, mida kiiremini, seda uhkemalt. Samas mingis kiirusevahemikus oli praktiliselt vait ja vist suht lõppkiiruse lähedal kah.
Zuligaan selline :lol: :lol:
Aga huvitav küll, et nii vähese kilometraaži juures selline asi, stardist kogu aeg punn põhja ? :D

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 17 Dets 2021, 23:43

Ei ole mingit punni põhja, sõidan mõistlikult. Olen selle autoga kaks launchi teinud vist :) Küllap mingi praak värk või halb juhus, ikka juhtub. Enamikul ei juhtu, mõnel üksikul juhtub. Pole hullu, teeme korda ja sõit jätkub ja loodetavasti rohkem selle sõlmega mina tegelema ei pea :)

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 19 Dets 2021, 17:29

Õige suhtumine. Sõita vaja, Korda vaja teha mis seal ikka. Asju juhtub.
tobimarg kirjutas:
17 Dets 2021, 23:43
Ei ole mingit punni põhja, sõidan mõistlikult. Olen selle autoga kaks launchi teinud vist :) Küllap mingi praak värk või halb juhus, ikka juhtub. Enamikul ei juhtu, mõnel üksikul juhtub. Pole hullu, teeme korda ja sõit jätkub ja loodetavasti rohkem selle sõlmega mina tegelema ei pea :)

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 20 Dets 2021, 10:05

Ja vaadates kuda ka kohalikud mehed launchivad neid süsteeme ikka ja jälle kiirendusrajal, ka liimrajal, siis tekib arusaam, et tegelikult on ikkagi vastupidava asjaga tegemist. Või siis me ei kuule sellest mis garaažis toimub :mrgreen:

Vasta

Mine “Huviliste autod”